Pagina 255 van 255 EersteEerste ... 155205245251252253254255
De resultaten 6.351 tot 6.373 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #6351

    Standaard

    En voortaan ook geen koffiemelkpoeder meer in de lucht gooien, of een kaars uitplassen, of iemand met een pak meel te lijf gaan...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #6352

    Standaard

    Gordon

    Levensgevaarlijke crimineel spoorloos

    DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft met spoed een zoekactie op touw gezet naar een van de meest gezochte criminelen van Groot-Brittannië, de 36-jarige Albanees Durim Gremaj.


    Gremaj woonde in 2008 en 2009 in Den Haag. Dat werd vanavond bekendgemaakt in Opsporing Verzocht. De voortvluchtige Albaniër De man verblijft momenteel mogelijk nog altijd in Nederland.
    Gremaj, die zich ook wel uitgeeft als Elton Gremaj, Durim Gremi of Arben Braka, wordt ook gezocht in Albanië. Daar moet hij nog vijftien jaar gevangenisstraf uitzitten. In Nederland wordt de man gezocht voor mensenhandel. Gremaj is een van de 16 meest gezochte voortvluchtigen in Europa.
    Hij wordt gezocht voor verschillende zedenmisdrijven, waaronder een groepsverkrachting in 2001 in Albanië. Toen hij destijds werd veroordeeld voor vijftien jaar celstraf, vluchtte hij naar Italië. Daar zou hij zich - net als in Nederland - schuldig hebben gemaakt aan mensenhandel. Volgens het Britse blad The Sun verbleef de Albanees vorig jaar juni nog in Engeland.
    Gremaj wordt gezien als vuurwapengevaarlijk. Hij zou uitsluitend per trein of auto reizen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #6353

    Standaard

    Staffordshire 'Diesel' naar hondenhemel

    Foto (Bekijk hem op eigen risico, schokkend beeld)

    HOOGEZAND - De Landelijke Inspectiedienst onderzoekt de dood van een hond in Hoogezand. Medewerkers van Dierenambulance Stadskanaal troffen de broodmagere, zwaar verwaarloosde Diesel op sterven na dood aan. Bijna direct daarna overleed de Staffordshire.

    De medewerkers van de dierenambulance reageren geschokt op het incident. Volgens woordvoerder Paulien Huiting hebben de medewerkers al heel wat meegemaakt, maar dit slaat werkelijk alles. De eigenaar van Diesel nam zelf contact op met de hulpverleners, omdat zijn hond niet goed was geworden. De man scheen geen idee te hebben waar het gedrag van het dier vandaan kwam; hij beweerde hem elke dag te eten te geven.

    Diesel is inmiddels gecremeerd. Binnenkort wordt z'n as in aanwezigheid van de medewerkers verstrooid. "Het is onze manier om ons verdriet te verwerken," zegt Paulien Huiting.

    Dierenpolitie
    Naar aanleiding van de dood van Diesel pleit de Partij voor de Dieren nogmaals voor een dierenpolitie. Dit is al langer een speerpunt van de partij, maar de mishandeling van Diesel zou duidelijk maken hoe dringend deze politie nodig is.

    Bron : Geenstijl.nl

    Er komen nu genoeg dingen naar boven die ik met dat baasje, pardon hufter, zou willen doen, dat als ik het zeg, ik een permanente ban krijg.

    Maar normaal vind ik zulke mensen niet, horen niet thuis in deze wereld!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2010 om 17:30

  4. #6354
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is laatst ook gebeurt met mijn vissekom
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #6355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Er komen nu genoegt dingen naar boven die ik met dat baasje, pardon hufter, zou willen doen, dat als ik het zeg, ik een permanente ban krijg.
    Ik wil hem vastbinden aan een stoel, de nagels van zijn tenen en vingers traag uittrekken zodat zijn gegil de kamer vult, vervolgens beginnen met zijn "little piggies" eraf te snijden, maar ze slechts half door te snijden, zodat hij niet meteen gaat doodbloeden. Vervolgens een heet krulijzer in zijn aarsje en met schuurpapier zijn familiejuwelen wegschrapen tot aan zijn bekken. Vervolgens een welgemikte messteek in de maag, zodat zijn uiteindelijke dood zal volgen door een trage maar zekere bloedvergiftiging (ongeveer een kwartiertje naar schatting, tijd genoeg om hem nog wat verder te pijnigen). Daarna nog enkele geïmproviseerde martelingen totdat hij uiteindelijk aan zijn einde komt. Wanneer dat gebeurd is, de nek breken zodat het allemaal wat makkelijker snijdt, vervolgens het hoofd eraf snijden en aan de muur hangen als trofee. Het lichaam komt dan in een lokale container terecht, maar niet voordat ik het heb ondergezeken en -gescheten.

    Komt het hier in de buurt?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #6356

    Standaard

    Zo dan, ik voel me een beetje misselijk na dat te hebben gelezen, je hebt talent!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #6357

    Standaard

    De een noemt het talent, de ander een ziekte
    Laatst aangepast door peptalk : 26-02-2010 om 10:10 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #6358

  9. #6359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ik wil hem vastbinden aan een stoel, de nagels van zijn tenen en vingers traag uittrekken zodat zijn gegil de kamer vult, vervolgens beginnen met zijn "little piggies" eraf te snijden, maar ze slechts half door te snijden, zodat hij niet meteen gaat doodbloeden. Vervolgens een heet krulijzer in zijn aarsje en met schuurpapier zijn familiejuwelen wegschrapen tot aan zijn bekken. Vervolgens een welgemikte messteek in de maag, zodat zijn uiteindelijke dood zal volgen door een trage maar zekere bloedvergiftiging (ongeveer een kwartiertje naar schatting, tijd genoeg om hem nog wat verder te pijnigen). Daarna nog enkele geïmproviseerde martelingen totdat hij uiteindelijk aan zijn einde komt. Wanneer dat gebeurd is, de nek breken zodat het allemaal wat makkelijker snijdt, vervolgens het hoofd eraf snijden en aan de muur hangen als trofee. Het lichaam komt dan in een lokale container terecht, maar niet voordat ik het heb ondergezeken en -gescheten.

    Komt het hier in de buurt?
    Zie hier : Dennis, de nieuwe adviseur cq bedenker van nieuwe idee'en voor de Saw films

  10. #6360
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zie hier : Dennis, de nieuwe adviseur cq bedenker van nieuwe idee'en voor de Saw films

    Dennis is inmiddels opgepakt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #6361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dennis is inmiddels opgepakt...
    Is het niet opgenomen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #6362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is het niet opgenomen
    Zeker binnenkort in een ingelaste uitzending van ''Peter R. de Vries, misdaadverslaggever'' : De hersenspinsels van een filmgek!!

    Geintje Dennis

  13. #6363

    Standaard

    Komaan, het is maar een hond.

    (Denk dat ik hiermee EERDER een ban krijg dan met dat stukje proza van Dennis)
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  14. #6364

    Standaard

    Tuurlijk, zullen we jou eens laten verhongeren?
    Sorry hoor, wat een zieke opmerking!

  15. #6365

    Standaard

    Best bijzonder dat men zich meestal drukker maakt om een hond die verhongert dan dat er overal in de wereld mensen verhongeren.
    Wil ik niets aan af doen dat iemand die een hond laat verhongeren een gepaste straf verdient en dat is imho geen straf zoals Dennis voorstelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #6366

    Standaard

    :'''')

    Jongens toch, wat een drukte om het willen traag en pijnlijk om zeep helpen van zo'n ***
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #6367

    Standaard

    haha, point proven.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #6368

    Standaard

    Ik wil anders gerust hetzelfde doen met corrupte machtshebbers in Afrikaanse landen die duizenden kinderen laten verhongeren om wapens te kopen. In ********ken maak ik bijzonder weinig onderscheid.

    Dat het leven van een mens meer waard is dan het leven van een dier is weer zo'n typisch christelijk lulkoekverhaal. Als Darwinist ga je er nu eenmaal van uit dat er geen biologisch onderscheid bestaat tussen dieren en mensen en dus hoor je ook geen waardeoordeel te vellen over het leven ervan. Er zijn genoeg mensen die de maatschappij evenveel bijbrengen als een hond die de hele dag aan zijn kloten ligt te likken, en hun leven zou dan meer waard moeten zijn... vrij kromme redenering.

    En wie letterlijk denkt dat ik of eender welk "normaal" opgevoed westers persoon in staat zou zijn tot het begaan van dergelijke gruwelijke martelingen, zou beter zijn eigen hoofd een keer laten nakijken
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #6369

    Standaard

    Toch altijd weer leuk van die meningen en vooral dat er eerst nonchelant over gedaan wordt en er dan toch nog een toelichting volgt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #6370

    Standaard

    Yep, dan maar een paar uurtjes gemeenschapsdienst voor de rakker
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #6371

    Standaard

    Daar zal het wel weer op uitdraaien ja
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #6372

    Standaard

    Op een aantal sites (waaronder hier) kan je livestreams kijken uit Hawaii waar ze een tsunami verwachten.

  23. #6373

    Standaard

    Topic werd wat groot, dus tijd voor een tweede deel:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...55#post1677555

Pagina 255 van 255 EersteEerste ... 155205245251252253254255

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •