Pagina 78 van 255 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 6373 worden weergegeven.

Discussie: !!!NEWSFLASH!!!

  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Valse verklaring...hij heeft iets verteld aan een vriend, als dat een verklaring is dan verklaar ik dagelijks vanalles en nog wat :P
    Je weet wat ik bedoel
    Maar het lijkt me niet dat je onzin gaat vertellen aan een vriend toch,zeker niet zoals hij zelf verklaarde over de vriend "Hij deed ook heel veel dingen die ik eigenlijk niet kende, die ik nooit zou doen''.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    De vraag is eerder, kende Peter R. hem al voordat hij Joran's vriend werd ?
    Ik denk zelf eigelijk van wel want hoe zou Peter R anders met hem in contact moeten zijn gekomen,of die vriend moet zelf naar Peter R gestapt zijn.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #1928

    Standaard

    Ik denk dat Peter R misschien nog wel meer ''troeven'' achter de hand heeft,hij is niet iemand die zomaar gaat roepen van ''de zaak is opgelost'' als hij niet zeker van z,n zaak is toch ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #1929

    Standaard

    Ik denk dat de Vries inderdaad nog wel meer dingen weet, maar goed we zullen zien morgen.

  5. #1930

    Standaard

    Van der Sloot ondergedoken tot uitzending

    Joran van der Sloot is ondergedoken op een plek waar niemand hem kan vinden. Dat heeft zijn grootmoeder verklaard tegenover de NOS. Haar kleinzoon zou de tv-uitzending van Peter R. de Vries van zondagavond willen afwachten voordat hij de pers weer te woord staat.

    Vrijdagavond gaf Van der Sloot in Pauw en Witteman nog zijn kijk op de ontwikkelingen in de zaak-Natalee Holloway, die zich sinds De Vries donderdag aankondigde dat hij de zaak had opgelost in rap tempo aaneenrijgen. Van der Sloot bevestigde telefonisch de uitspraken die De Vries heimelijk liet filmen -een veronderstelde bekentenis over zijn rol in de zaak- te hebben gedaan. Maar hij zei ook dat ze niet de waarheid zijn. Jorans Amerikaanse advocaat Joseph Tacopina liet eerder weten te vinden dat zijn cliënt had moeten ophangen toen hij werd opgebeld door het televisieprogramma. "Maar dat deed hij niet. Duidelijk is dat zijn ouders hier niet blij mee zijn." Onduidelijk is of Van der Sloots voornemen om dit weekeinde te zwijgen op dringend advies van zijn advocaat volgt.

    De Vries zegt over geheim gefilmde opnamen te beschikken waarin Van der Sloot tegen een vriend een bekentenis aflegt over zijn rol in de verdwijning van Holloway. Zijn uitzending van zondag wordt door media en andere betrokkenen met spanning afgewacht.

    Volgens de NOS blijven de ouders van Joran op Aruba, omdat zij geen reden zien naar Nederland te komen.

    Bron:Nieuws.nl
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #1931

    Standaard

    Wow, wat een rat die Van der Sloot.

  7. #1932

    Standaard

    Hij is dol op geld, das wel duidelijk.
    Maar wat dom is ie geweest. Hij heeft het allemaal prima verdraaid en op elkaar uit gespeeld... Maar hij heeft nooit CSI gekeken...misschien Hill Street Blues... :P
    Hij had gewoon de politie moeten bellen, dan was een overdosis of iets dergelijks vastgesteld en was het afgedaan als ongeluk...maar door dat domme gedoe sleept al bijna 3 jaar voort. Duh!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1933

    Standaard

    Ben erg benieuwd wat de "climax" zo is....

  9. #1934

    Standaard

    Een huilende moeder. En vannacht komt nog het arrestatie bevel denk ik.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Hij had gewoon de politie moeten bellen, dan was een overdosis of iets dergelijks vastgesteld en was het afgedaan als ongeluk...
    Inderdaad. Het zou me niks verbazen als dat wijf niet eens dood was maar gewoon is flauwgevallen of zich in coma gezaufen heeft of iets dergelijks

    Maar alleen al om dat achterlijke, wannabe taalgebruik van 'm mogen ze 'm opsluiten. Wat heb ik daar een schijthekel aan zeg...

    Overigens is een klein wondje maken en haar in zee dumpen voor de haaien, of haar verzwaren en in het donkerblauwe, diepe gedeelte van de zee daar gooien al meer dan genoeg om d'r te laten verdwijnen. In die planten op de bodem vind je haar nooit meer terug.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 03-02-2008 om 22:15

  11. #1936

    Standaard

    Ach ja, hij woont al 17 jaar op dat eiland...in dorpjes in Nederland praten ze ook zo, om over de steden nog maar te zwijgen...schiet die dan eerst af...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #1937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Inderdaad. Het zou me niks verbazen als dat wijf niet eens dood was maar gewoon is flauwgevallen of zich in coma gezaufen heeft of iets dergelijks

    Maar alleen al om dat achterlijke, wannabe taalgebruik van 'm mogen ze 'm opsluiten. Wat heb ik daar een schijthekel aan zeg...

    Overigens is een klein wondje maken en haar in zee dumpen voor de haaien, of haar verzwaren en in het donkerblauwe, diepe gedeelte van de zee daar gooien al meer dan genoeg om d'r te laten verdwijnen. In die planten op de bodem vind je haar nooit meer terug.
    Wat voor een ongelooflijke eikel ben jij zeg, hoe kan je zo onrespectvol praten over een iemand waarmee zo iets ergs mee is gebeurt.

  13. #1938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ach ja, hij woont al 17 jaar op dat eiland...in dorpjes in Nederland praten ze ook zo, om over de steden nog maar te zwijgen...schiet die dan eerst af...
    Ja, maar zo praat Joran niet als hij bij de media aan tafel zit. Alleen als-ie met z'n slicke matties op Aruba een ganja ligt te smoken.

    Maargoed, die moeder mogen ze van mij ook direct in de oceaan dumpen.

    'What he did to our country'

    Ach ach ach, het Amerikaanse schorem.... :kots:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Wat voor een ongelooflijke eikel ben jij zeg, hoe kan je zo onrespectvol praten over een iemand waarmee zo iets ergs mee is gebeurt.
    Oh jee, Peter R. heeft je duidelijk te pakken met z'n vioolmuziekjes en jankende moeder Grow up vent.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 03-02-2008 om 22:51

  14. #1939

    Standaard

    Wat een respectloze ********, die Joran..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ja, maar zo praat Joran niet als hij bij de media aan tafel zit. Alleen als-ie met z'n slicke matties op Aruba een ganja ligt te smoken.

    Maargoed, die moeder mogen ze van mij ook direct in de oceaan dumpen.

    'What he did to our country'

    Ach ach ach, het Amerikaanse schorem.... :kots:



    Oh jee, Peter R. heeft je duidelijk te pakken met z'n vioolmuziekjes en jankende moeder Grow up vent.
    Uhm. Niet "our country" maar "a country", ze had het over Aruba...die leden behoorlijke schade door de Amerikaanse boycot...wel goed luisteren Nera!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #1941

    Standaard

    Nera doet nu de harteloze Joran na met z'n dubbelpraat. Nera praat in de media en tegen z'n eigen moeder namelijk niet zo...iets over een pot en een ketel
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #1942

    Standaard

    Ik heb het over dat ***accent, niet over z'n woordkeuze. Dat boeit me geen reet, of-ie respectloos is of niet. Ik heb gewoon een schijthekel aan dat namaak gepraat.

    Dat er mensen op hun teentjes getrapt zijn omdat ik, HOE DURF IK, respectloos over dat kind praat, JEZUS, wat een misdaad. Alsof ze godnondeju heilig verklaard is. Hou toch op. Hap toch nog zo op dat sentiment wat die sensatiezoeker er in wrijft. Als je over dit soort zaken, op zo'n absolute en sociale afstand geen grapjes mag maken gaan we wel heel erg bekrompen doen. Daarom: GROW UP! Het is notabene drie jaar geleden en er zijn wel ergere, belangrijker zaken in de wereld dan een of andere Amerikaanse doos die zich al dan niet doodgezopen heeft, met alle gevolgen van dien.

    En ze zei volgens mij OUR country, mercapto, maar ik zie het vast nog wel een keer terug. Als ik het verkeerd heb verstaan zal ik het nog even bevestigen.

  18. #1943

    Standaard

    :P
    Erg schappelijk van je...zul je ook je excusses maken als ik gelijk heb ?

    Accenten zijn aan de orde van de dag, zeker in een land met meerdere talen, in het geval van Aruba 4 stuks. Dus uhm, ik geloof dat je zelf nu een tikkeltje theatraal bezig bent.
    Respectloos mag je best zijn, ik had m'n mening over je toch al lang gevormd, en nee, dat bedoel ik niet op een lullige manier, we hebben allemaal onze trekjes...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #1944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dat er mensen op hun teentjes getrapt zijn omdat ik, HOE DURF IK, respectloos over dat kind praat, JEZUS, wat een misdaad. Alsof ze godnondeju heilig verklaard is. Hou toch op. Hap toch nog zo op dat sentiment wat die sensatiezoeker er in wrijft. Als je over dit soort zaken, op zo'n absolute en sociale afstand geen grapjes mag maken gaan we wel heel erg bekrompen doen. Daarom: GROW UP!
    Grapjes? sorry hoor, maar alles wat jij zegt kan ik niet als een grap zien. Vertellen hoe je het lijk kan dumpen, jah heel grappig. mja ik laat je lekker in je eigen zieke kop rondlopen, want als je een ''cheap laugh'' wil hebben over een lijk (waarbij ik echt niet kan opmaken dat het humor is), dan tikt er toch iets niet echt goed. als je niet eens meer ontroert mag (en kan) worden over een dood, dan kan je nergens meer ontroert door worden. de dikgedrukte text slaat op jou NERAZZURRI, want vind ik jou zielig.

  20. #1945

    Standaard

    Achteraf denk je dan, had ze maar nooit "shotgun!" geroepen. Dan had degene op wie Joran een oogje had meegegaan en die had waarschijnlijk geen beroerte/delirium gehad.
    Nou ja, hopelijk is de kous nu af. Wat zal de aanklacht zijn ? In Amerika heb je "Reckless Indifference causing death"...heb je hier ook zoiets ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #1946

    Standaard

    Een beetje minder mag ook wel Nerazzurri...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #1947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    :P
    Erg schappelijk van je...zul je ook je excusses maken als ik gelijk heb ?
    Nee, hoezo? Ik ga je hooguit gelijk geven. Ik heb je niks misdaan dus excuses lijkt me wat overdreven.

    Accenten zijn aan de orde van de dag, zeker in een land met meerdere talen, in het geval van Aruba 4 stuks. Dus uhm, ik geloof dat je zelf nu een tikkeltje theatraal bezig bent.
    Je snapt dus nog steeds niet wat ik zeg. Ik bedoelde dat hij aan tafel bij Pauw & Witteman en bij DWDD fatsoenlijk Nederlands praat en als hij met z'n Antilliaanse billabong in de auto zit hij zich ineens een cool accent aanmeet. Daar stoor ik me enorm aan. Mag 't?

    Respectloos mag je best zijn, ik had m'n mening over je toch al lang gevormd, en nee, dat bedoel ik niet op een lullige manier, we hebben allemaal onze trekjes...
    Ach jongen toch, heb ik nu een etiketje op m'n voorhoofd met een Mercapto Approved stempeltje in het hoekje? Over trekjes gesproken...

    Als jij niet tussen dat beetje cynisme door kunt kijken is je mensenkennis lang niet zo groot als je doet voorkomen.

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    1. Nee, hoezo? Ik ga je hooguit gelijk geven. Ik heb je niks misdaan dus excuses lijkt me wat overdreven.



    2. Je snapt dus nog steeds niet wat ik zeg. Ik bedoelde dat hij aan tafel bij Pauw & Witteman en bij DWDD fatsoenlijk Nederlands praat en als hij met z'n Antilliaanse billabong in de auto zit hij zich ineens een cool accent aanmeet. Daar stoor ik me enorm aan. Mag 't?



    3. Ach jongen toch, heb ik nu een etiketje op m'n voorhoofd met een Mercapto Approved stempeltje in het hoekje? Over trekjes gesproken...

    Als jij niet tussen dat beetje cynisme door kunt kijken is je mensenkennis lang niet zo groot als je doet voorkomen.
    1. was een linkje met Peter R. en Joran, dat heet nou een grapje..ik geloof dat je die zelf ook poogde te maken

    2. Ik geloof dat jij het nog niet snapt. Ga even zitten. Zet een raampje open. Adem rustig wat zuurstof in. Denk na. Probeer het nog eens op een rijtje te zetten.
    Snap je het nu ?

    3. Ik heb het nergens over mensenkennis, ik hoef m'n pielletje niet met je te vergelijken hoor. Dat stempel heb je wel, maar dat heb je er zelf opgeplakt vrees ik, met secondenlijm
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #1949

    Standaard

    Lol, het is op sommige punten wel behoorlijk stom dat het grappig is.

    "Heb je wel gekeken of ze echt dood was ?"
    -"Ja tuurlijk, ik heb geschud"
    "En ze was dood ?"
    -"Ja...ik denk het. Ja, ze was dood."

    en later nog eens...

    "Ja hij boog over d'r heen en ze was dood..."

    Superman ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #1950

    Standaard

    Raar dat je dan juist een stukje quote zonder enige smiley.
    Leuk dat je ruzie zoekt en alleen met beledigen die kunt krijgen, maar val mij daar niet mee lastig. Je kunt ook doordraven in je strijd Frank.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 78 van 255 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •