Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Much ado about nothing.

    Deze thread lijkt wel een beetje op lichte groepshysterie.

    Wacht nou toch gewoon af. Trouwens, geef toe dat beeldje dat bij de TT EE zat was toch ontieglijk lelijk om niet te zeggen pure kitsch.

    Het enige dat nog door de beugel zou kunnen qua extra bij ROTK is een replica van de ring. Maar om daar nou in een preliminair stadium zo'n heisa rond te maken... ?
    dat is jouw visie van het beeldje. het extra beeldje wat je hebt moeten aanschaffen is nu ook al uitverkocht!

    je boxset heeft nu eenmaal meer waarde met de 2 beeldjes van gollum dan met 1!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    je boxset heeft nu eenmaal meer waarde met de 2 beeldjes van gollum dan met 1!
    Ik zie een gift set niet als een investering waarop geld te verdienen is.
    Mij gaat het erom of ik 'm wil hebben of niet. Ik koop iets niet om 't weer te verkopen. Wat ie waard is op eBay interesseert me geen bal. Mensen laten zich teveel gek maken door al die bedragen. En daar wordt door verkopers handig op ingespeeld.

    Ik hoop wel dat er nog een mooie gift set komt, waarmee de LotR EE DVD-uitgave mooi wordt afgesloten.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    je boxset heeft nu eenmaal meer waarde met de 2 beeldjes van gollum dan met 1!
    Ik zie een gift set niet als een investering waarop geld te verdienen is.
    Mij gaat het erom of ik 'm wil hebben of niet. Ik koop iets niet om 't weer te verkopen. Wat ie waard is op eBay interesseert me geen bal. Mensen laten zich teveel gek maken door al die bedragen. En daar wordt door verkopers handig op ingespeeld.

    Ik hoop wel dat er nog een mooie gift set komt, waarmee de LotR EE DVD-uitgave mooi wordt afgesloten.
    dit was slechts ter illustratie!

    het woordje waarde moet je dus niet lezen in de zin van geld maar als uitbreiding/compleetheid. met andere woorden een psychische waarde.
    een heleboel mensen zien het als zijnde niet compleet als het extra beeldje niet wordt aangeschaft!

    het gaat mij inderdaad ook gewoon om het compleet hebben van de set!
    inderdaad wordt die ook NIET verkocht!

    er zullen vast wel hier en daar particulieren of handelaren tussenzitten die met het oog op winstbejag speciale uitgaves kopen en hopen dat de prijs flink omhoog gaat!

    het gaat mij persoonlijk in eerste instantie om de film, die ik het liefst in een zo mooi mogelijke uitvoering zou willen hebben. :wink:

    het zou mij als (fan) collector zeer spijten als de giftboxset niet uitgegeven zou worden dit jaar! :wink:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •