Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Komop heren, het moet hier wel gezellig blijven!

    Maar ik moet henk gelijk geven, het is kwalitatief gewoon een stuk beter als je goede losse componenten koopt in de plaats van 1 alleskunner.
    Waarom dan volgens jou?
    Klinkt de radio ook beter wanneer hij niet in je receiver zit ingebouwd maar een los component is dan?
    radio is gewoon sateliet ontvangst en dat is altijd bagger

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Komop heren, het moet hier wel gezellig blijven!

    Maar ik moet henk gelijk geven, het is kwalitatief gewoon een stuk beter als je goede losse componenten koopt in de plaats van 1 alleskunner.
    Waarom dan volgens jou?
    Klinkt de radio ook beter wanneer hij niet in je receiver zit ingebouwd maar een los component is dan?
    radio is gewoon sateliet ontvangst en dat is altijd bagger
    Prachtige uitleg die er geen is dus. Waarom is een combispeler inferieur aan 3 losse componenten was de vraag?

  3. #28
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="Sonic"]

    ik vind dat ik met mijn oren een verschil hoor tussen all in 1 en losse componenten. Als jij vind dat er geenverschil inzit, dan is dat jouw probleem, maar niet de mijne. Waarom moet je toch altijd zulke soort reacties opwekken net zoals bij Henk.

    I'm done here. Koop losse componenten zou ik zeggen!

  4. #29

    Standaard

    [quote="Daklem"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic

    ik vind dat ik met mijn oren een verschil hoor tussen all in 1 en losse componenten. Als jij vind dat er geenverschil inzit, dan is dat jouw probleem, maar niet de mijne. Waarom moet je toch altijd zulke soort reacties opwekken net zoals bij Henk.

    I'm done here. Koop losse componenten zou ik zeggen!
    Nothing personal here, ik wil gewoon een volwaardige discussie met technische argumenten die steek houden. Daar is iedereen toch mee gebaat?
    Als je geen technische argumenten hebt dan is het beter dat je dat gewoon zegt in plaats van boos te worden. Relax... 8)

  5. #30
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="Sonic"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic

    ik vind dat ik met mijn oren een verschil hoor tussen all in 1 en losse componenten. Als jij vind dat er geenverschil inzit, dan is dat jouw probleem, maar niet de mijne. Waarom moet je toch altijd zulke soort reacties opwekken net zoals bij Henk.

    I'm done here. Koop losse componenten zou ik zeggen!
    Nothing personal here, ik wil gewoon een volwaardige discussie met technische argumenten die steek houden. Daar is iedereen toch mee gebaat?
    Als je geen technische argumenten hebt dan is het beter dat je dat gewoon zegt in plaats van boos te worden. Relax... 8)
    ik weet verder ook geen zak van die apparatuur, maar ik weet wel wat ik beter vind klinken en wat ik niet goed vind klinken.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb nog niet veel ervaring met DVD-Audio (is btw heel iets anders dan een concert-audio-dvd Henk! ) en SACD.
    Maar de SACD en DVD-Audio's die ik gehoord heb klinken imo beter dan welke concert-dvd ook.
    Beter qua dynamiek en gewoon strakker.
    Lijkt me enigzins logisch omdat het allemaal in de studio gemasterd wordt. Een live dvd natuurlijk ook maar daar is de originele opname natuurlijk van mindere kwaliteit dan een studio album en wordt het dus eigenlijk ge-re-masterd.


    Overigens denk ik dat DVD-Audio toch ook een erg goede kans maakt om te blijven omdat dit in Amerika veel groter is dan SACD.
    SACD wordt vooral verkocht op de Europese markt, maar in het algemeen slaat het niet zo goed aan als DVD-Audio in Amerika.
    En Amerika (erg grote afzetmarkt; gevoelig voor trends) is nou eenmaal erg belangrijk voor de fabrikanten.
    Arrivederci

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Komop heren, het moet hier wel gezellig blijven!

    Maar ik moet henk gelijk geven, het is kwalitatief gewoon een stuk beter als je goede losse componenten koopt in de plaats van 1 alleskunner.
    Waarom dan volgens jou?
    Klinkt de radio ook beter wanneer hij niet in je receiver zit ingebouwd maar een los component is dan?
    Als de losse component een betere kanaalscheiding heeft zal hij zeker beter klinken, je moet niet kijken naar de ontvangst van de radio dit is natuurlijk sterk afhankelijk van het gebodende singaal.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Nothing personal here, ik wil gewoon een volwaardige discussie met technische argumenten die steek houden. Daar is iedereen toch mee gebaat?
    Als je geen technische argumenten hebt dan is het beter dat je dat gewoon zegt in plaats van boos te worden. Relax... 8)
    Wel vreemd dat jij geen verschil hoort tussen CD - DVDA en SACD kwaliteit. met wat voor apparatuur luister jij dan??
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    Komop heren, het moet hier wel gezellig blijven!

    Maar ik moet henk gelijk geven, het is kwalitatief gewoon een stuk beter als je goede losse componenten koopt in de plaats van 1 alleskunner.
    Waarom dan volgens jou?
    Klinkt de radio ook beter wanneer hij niet in je receiver zit ingebouwd maar een los component is dan?
    Als de losse component een betere kanaalscheiding heeft zal hij zeker beter klinken, je moet niet kijken naar de ontvangst van de radio dit is natuurlijk sterk afhankelijk van het gebodende singaal.
    Klopt volledig. Maar SACD en DVD kwaliteit is ook afhankelijk van het geboden signaal, van de afzonderlijke titels en mixen onderling.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Nothing personal here, ik wil gewoon een volwaardige discussie met technische argumenten die steek houden. Daar is iedereen toch mee gebaat?
    Als je geen technische argumenten hebt dan is het beter dat je dat gewoon zegt in plaats van boos te worden. Relax... 8)
    Wel vreemd dat jij geen verschil hoort tussen CD - DVDA en SACD kwaliteit. met wat voor apparatuur luister jij dan??
    Niet echt grootschalige vlaggenshippen ofzo
    Heb een setje uit de QS reeks van Sony, hele goeie bekabeling en speakers uit de B&W stal.

    Je kan die scheiding van apparatuur natuurlijk erg ver gaan doordrijven en zeggen dat een afzonderlijke versterker en een afzonderlijke decoder betere specificaties geeft dan 1 toestel. Net zoals je met een DVD speler ook mp-3's, vcd's en photo-cd's kan afspelen, daar koop je toch ook niet 4 verschillende toestellen voor? Vanaf een zekere prijsklasse is de kwaliteit niet meer recht evenredig met de meerprijs volgens mij.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik heb zelf zowel SACD als DVD-AUDIO.
    SACD heeft voordelen en nadelen. De nadelen zijn echter groot.

    Nadelen:
    1. De prijs van de hardware ligt hoog.
    Tja, dit ligt aan je budget en wat heb je er voor over.

    2. de geluidskwaliteit van een AUDIO-DVD met DTS is absoluut hoger.
    Volgens mij ben je hierover wat in de war DVD-A heb je inderdaad met DD en DTS, maar waar het bij DVD-A omgaat is het Hoge Resolutie singaal (24/96 of soms 24/192) je moet eens kijken in het menu van je DVDspeler of je "DVD-AUDIO" als "priority" heb ingesteld. Als je dan een DVDA schijfje in de speler zet zoekt hij eerst naar de DVDA signalen en opent hij een ander menuscherm waar je meestal stereo of 5.1 kan instellen met die hoge resolutie. Hou er wel rekening mee dat dit signaal niet via de digitale weg weergegeven kan worden maar door de 5.1 analoge uitgang van de speler die dus verbonen moet worden met een kabel van 6 tulpstekker (cinch).

    3. 80% van de SACD's zijn helaas nog gewoon stereo in plaats van SACD en daar koop je dus niet zo'n dure speler voor. Verbazingwekkend maar waar.
    Een goede stereo track kan ook goed klinken, maar toch zijn het meestal de oude opnamens die in stereo worden ge-re-masterd. Ook zijn er meerkanaals opnames die ook voor geen meter klinken.

    4. de meeste SACD's zijn klassieke muziek en jazz of blues. Gangbare popmuziek is gewoon zeldzaam.
    Er is inderdaad geen brede assortiment qua sacd of dvd-a, dit weerhoud vaak de jongere generatie tot aanschaf van dit medium.

    5. de meeste SACD's zijn heruitgaven van muziek van 20 tot 40 jaar geleden en klinken veelal daardoor weinig dynamisch, vooral de klassieke muziek niet.
    Wat hier nu de reden van is snap ik ook niet, waarom nou die ouwe crap op zo'n mooi medium zetten???

    6. de prijs van de schijfjes zijn hoog, een muziek-DVD biedt voor minder geld een DTS-kwaliteit en je krijgt er nog beeld bij ook.
    Helemaal mee eens, maar ook hier zit veel bagger tussen.

    Kortom, SACD moet drastisch zijn koers wijzigen anders is ze tot ondergang gedoemd. Je ziet ook dat de meeste winkels ze niet eens verkopen.
    Ik heb voorlopig nog best spijt dat ik er zo veel geld in gestopt heb, ik heb pas 15 schijfjes liggen die de moeite waard zijn.
    PUNT!!!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Klopt volledig. Maar SACD en DVD kwaliteit is ook afhankelijk van het geboden signaal, van de afzonderlijke titels en mixen onderling.
    Tuurlijk is ook belangrijk hoe de opname is op het schijfje, maar ook van de apparatuur waarmee je het afspeel incluis de bekabeling.
    Ik heb CD's die beter klinken als een DVD-A of SACD maar dit is dus niet de regel maar een afwijking van een bepaalde opname op een DVD-A of SACD.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #38

    Standaard

    Het schijnt dat DVD-Audio al gekraakt is en SACD nog niet. Dit kan platenmaatschappijen doen besluiten om SACD's uit te geven en geen DVD-Audio.

    Beide standaarden zijn vergelijkbaar en beter dan CD. De dynamiek en het frequentiebereik zijn groter en er zijn meer mogelijkheden (bv meerdere tracks op een schijfje).

    De vraag moet volgens mij zijn: willen we nog beter geluid dan cd's? Wij als liefhebbers misschien wel, maar als je ziet wat de gewone consument voor apparatuur en speakers heeft staan, dan denk ik dat het verschil tussen SACD en CD de gemiddelde consument nooit zal opvallen. Daarom zullen deze standaarden niet bij een groot publiek aanslaan (Met voldoende marketing misschien wel).

    Blijft dus de vraag of de platenmaatschappijen gedurende langere tijd bereid zijn om voor een relatief kleine groep SACD's uit te geven. Ik denk wel dat ze dat zullen doen, en dat uiteindelijk de standaard CD moet worden vervangen door een van de nieuwe standaarden.

    Als je alleen naar jezelf kijkt: vraag jezelf af of je wel zit te wachten op nog beter geluid. Op een 5.1 luidsprekersetje van 400 euro ga je echt het verschil niet horen. En ik zit persoonlijk helemaal niet te wachten op 'surround' mixen, muziek luisteren doe ik gewoon in stereo. Gewoon stereogeluid is in veel gevallen al kunstmatig genoeg. Ik vind gewoon cd-geluid kwa kwaliteit ook wel prima. Dus ik koop voorlopig geen SACD-speler.

  14. #39

    Standaard

    Jongelui Jongelui... Wat hoor ik hier allmaal...??

    Ik ben al meer dan 2 jaar de gelukkige eigenaar van enkele DVD spelerkes die beide systemen spelen...

    Ten eerste.. Ik garandeer je dat binnen enkele jaren (max 3 a 4) je zowiezo SACD & DVDA in je bezit hebt... Waarom ..?? De prijzen donderen continu.. Pioneer heeft zojuist een nieuwe multispeler aangekondigd voor minder dan 200 euro...

    Ten Tweede .. Ook de softwaremannen Zien dat graag .. Die spullen kunnen duurder verkocht worden (en ze kunnen je nog eens backcatalog verkopen... ik heb al 3 versies van Pink Floyd DSOTM )

    Uiteraard is nog niet alles uit op DVDA of SACD.. Die produkten richten zig (op't moment) naar de enthousiast.. Maar het verbeterd.. BV.. Britney Spears komt ook op DVDA.. Enkele nieuwe popreleases zijn aangekondigd op Hybrid SACD.. Zo heb je binnen 3 jaar wel enkele cdkes in huis .... En als je DVDspelerke aan vervanging toe is ga je wel eens kijken naar zo'n multi... Wedden..???

    Het enige probleem wat ik zie is dat in mijn (NIET NEDERIGE OPINIE ) DVDA wel eens de formatwar zou kunnen winnen... Waarom...?? Kijk .. Beide systemen hebben een vorm van compatibiliteit met de standaard dvdspeler...

    SACD - De meeste schijfjes zijn Hybrid en dus als cd te spelen op de dvdspeler..

    DVDA - Moet een DD track hebben en PCM 48/24 op video voor compatibel te zijn....



    MAAAAAAAAR !!!!!!

    De aap komt nu uit de mouw.. En nu spreek ik beroepshalve.. Door het ANALE gedrag wat beveiliging betreft vd heren/dames Philips & Sony kan ik mijn cdkes in mijn Homestudio NIET MASTEREN op SACD.. Er is geen SOFTWARE !!! - De goedkoopste oplossing is een gecertifierd workstation van (ben effe de naam kwijt...) Start bij € 13.000.. Iemand..


    Nu het goede nieuws.. DVD Audio kan ik hier zelf maken (Wavelab 5 - $ 599 Online...) ... Kan ze zelf branden op DVD-+R(W)

    Yeppeeeeeee..

    Moraal van het verhaal...??

    SOFTWARE VERKOOPT HARDWARE... NIET OMGEDRAAIT

    Door het feit dat DVDA wel in het Budget komt vd Modale en bovenmodale muzikant zal daar ook sneller Muziek verschijnen die jij wil kopen..

    Want we kunnen niet allemaal ons cdke afmixen in de GALAXY Studio's in MOL en een SACDGlasmaster en een oplage van 15000 stuks permiteren..


    Zo... Dit is er Uit ...

    Vragen...???

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Duidelijk verhaal, Henk...bedankt. Ik had zelf al mijn twijfels omdat ik van mijn muziek DVD's erg gecharmeerd ben of SACD echt beter is.

    Maar het is vooral de prijs die me heeft doen besluiten om een "gewone" Denon DVD speler te bestellen. Ik vind 250 euro voor een DVD speler van een A-merk erg schappelijk.

    Dat Pioneer erg goede spelers maakt is mij bekend. Het is dat mijn vriendin graag componenten van hetzelfde merk wil, anders had er een Pioneer DVD speler gestaan.

    Jammer: Moet 3 weken wachten op mijn Denon AVR-2803 en DVD-700
    Ik zet zelf Denon hoger dan Pioneer. Heb zelf twee Denon-componenten er tussen staan (versterker en cd-speler) en moet zeggen een stukje geluidskwaliteit.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik zet zelf Denon hoger dan Pioneer. Heb zelf twee Denon-componenten er tussen staan (versterker en cd-speler) en moet zeggen een stukje geluidskwaliteit.
    Dat ben ik met je eens, maar de Denon 2200 kost 679 euro. Dat vond ik gewoon te duur aangezien er ook nog eens 150 euro aan kabels bijkwam.

    Verder lees ik alleen maar over problemen met diverse media met dit apparaat, dus ik dacht ik koop wel een DVD 700 van Denon. Wanneer er meer duidelijkheid is m.b.t. SACD en de Denon van zijn ergste kinderziektes is verlost, kan ik hem alsnog kopen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  17. #42

    Standaard

    Volgens mij ben je hierover wat in de war DVD-A heb je inderdaad met DD en DTS, maar waar het bij DVD-A omgaat is het Hoge Resolutie singaal (24/96 of soms 24/192) je moet eens kijken in het menu van je DVDspeler of je "DVD-AUDIO" als "priority" heb ingesteld. Als je dan een DVDA schijfje in de speler zet zoekt hij eerst naar de DVDA signalen en opent hij een ander menuscherm waar je meestal stereo of 5.1 kan instellen met die hoge resolutie. Hou er wel rekening mee dat dit signaal niet via de digitale weg weergegeven kan worden maar door de 5.1 analoge uitgang van de speler die dus verbonen moet worden met een kabel van 6 tulpstekker (cinch).
    Ik denk het niet, want bij het afspelen van een DVD-Audio gaat mijn SACD-speler automatisch naar het multichannel kanaal en kan ik in het5 menu slechts kiezen tussen stereo en mutichannel. De DTS-track en anderen zijn onbereikbaar.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    ik denk het niet, want bij het afspelen van een DVD-Audio gaat mijn SACD-speler automatisch naar het multichannel kanaal en kan ik in het5 menu slechts kiezen tussen stereo en mutichannel. De DTS-track en anderen zijn onbereikbaar.
    Kijk dat wilde ik horen dus ik heb niks gezegd.

    nog nieuwe schijfjes aangeschaft??
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    ik denk het niet, want bij het afspelen van een DVD-Audio gaat mijn SACD-speler automatisch naar het multichannel kanaal en kan ik in het5 menu slechts kiezen tussen stereo en mutichannel. De DTS-track en anderen zijn onbereikbaar.
    Kijk dat wilde ik horen dus ik heb niks gezegd.

    nog nieuwe schijfjes aangeschaft??
    Ja, was vorige week bij Interprovinciaal Overleg in Den Haag, dus MM Den Haag bezocht. En daar lage DVD-Audio en SACD die 'k nog niei had. Duur dagje weer, dat wel.
    Maar eh Martin, hoe kom ik bij m'n DTS-tracks op de AUDIO-DVD's?
    Ik kan op het menu slechts kiezen tussen stereo en multichannel, terwijl op een gewone DVD-speler alle tracks in het menu verschijnen. Snap er niks van want de DTS-tracks van de DVD-Audio's van Queeen staan altijd gewoon in het menu, die beschouwt ie wel als DVD's. Maar andere DVD's behandelt ie alsof het een SACD zou zijn, dus maar twee tracks dan: multichannel en stereo. Even er bij vertellen dat de AUDIO DVD's die slechts die twee tracks laten zien altijd van die Warner Brothers serie is.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #45

    Standaard

    Hoi Henk.

    Dat is wat ik bedoelde over in het menu van de DVD-Speler instellen op DVD-AUDIO als priority. wil je echter DD of DTS beluisteren zal je die voorkeuze in het menu weer op DVD-VIDEO moeten instellen. vandaar dat je bij de standaard DVD spelers wel gelijk DD of DTS in het menu van het DVD'tje ziet staan omdat de voorkeuze al vast staat als DVD-VIDEO.

    dus gewoon even switchen.

    Kosten die dvd-audio's nog steeds €19.99 ??? in den-haag.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #46

    Standaard

    Zoals ik reeds vermeld heb in een andere post heb ik toch gekozen voor een Denon 2200 speler. Hij was wat duurder, maar daar heb ik absoluut geen spijt van

    Inmiddels heb ik 2 SACD's in mijn bezit:
    - Blof - Omarm;
    - Moya Brennan - Two Horizons.

    Beide zijn Hybrid en hebben een 5.1 en een stereo track. Ik ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit van SACD, het gaat weer een stap verder dan gewonen CD...erg puur!

    Ik ben alleen nog benieuwd waar jullie je SACD's kopen. Ik heb zelf al gekeken bij FRS, Van Leest, Media Markt, Bol.com, Highfidelitydiscs.nl. Ik vind de prijzen behoorlijk hoog. Weet iemand nog een (internet)winkel die ze tegen mooie prijzen aanbiedt?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  22. #47
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Enkele dagen geleden kocht ik me een nieuwe geluisdkaart voor m'n PC en daar zat toevallig een DVD-Audio Sampler bij. Toeval wou nu dat daar net enkele nummers opstonden die ik ook op normale CD had.

    Wat een verschil zeg ! Dan heb ik het niet alleen over het feit dat de DVD-Audio multichannel geluid had, maar ook de kwaliteit in het algemeen. Het kwaliteitsverschil was werkelijk verbazingwekkend. Ik ben in ieder geval sindsdien fervent aanhanger van het formaat. SACD of DVD-Audio doet er wat mij betreft weinig toe, alhoewel ik toch geneigd ben naar DVD-Audio uit te wijken. SACD speelt namelijk enkel in stand alone spelers. DVD-Audio is ook leesbaar op m'n PC.

    Voor je afkomt met "ja maar, met simpele speakertjes op je pc hoor je geen verschil hoor !" ik beschik dus sinds kort over een Sound Blaster Audigy 2 ZS met daarop aangesloten een Gigaworks S750. Dus geen simpele speakertjes op een al even simpel geluidskaartje

    Nuja, ik ga in ieder geval binnekort maar eens in de MM rondneuzen en eens bekijken wat ze net hebben staan.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Ik ben alleen nog benieuwd waar jullie je SACD's kopen. Ik heb zelf al gekeken bij FRS, Van Leest, Media Markt, Bol.com, Highfidelitydiscs.nl. Ik vind de prijzen behoorlijk hoog. Weet iemand nog een (internet)winkel die ze tegen mooie prijzen aanbiedt?
    Ik bestel ze bij Dvdpacific.com, maar na de creditcard fraude perikelen van de afgelopen maanden moet je zelf maar beslissen of je het aan durft.
    Volgens mij wel de enige shop met een uitgebreid assortiment en schapplijke prijzen.

    En anders kijk ff in dit topic:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11990
    Arrivederci

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Volgens mij wel de enige shop met een uitgebreid assortiment en schapplijke prijzen.

    En anders kijk ff in dit topic:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11990
    Bedankt voor de info! Ik heb de zoekfunctie nog gebruikt, maar heb het draadje dat je noemt, niet gevonden. Blijft een beetje stoeien, die zoekfunctie.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •