Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik ga deze keer ook wachten op de EE omdat ik denk dat P.J. er deze keer idd teveel heeft moeten uitlaten maar is wel een geweldige film natuurlijk
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  2. #52

    Standaard

    Is de precieze datum van de release van de 4 disc editie reeds bekend?
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Is de precieze datum van de release van de 4 disc editie reeds bekend?
    Nee, gesproken wordt over voor de kerst.

  4. #54

    Standaard

    Schitterende trilogie. Beste ooit!


  5. #55

    Standaard

    Ik heb de 2disk versie gehuurd, dit helpt om de periode tot de release van de EE te overbruggen. :wink:

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Is de precieze datum van de release van de 4 disc editie reeds bekend?
    Nee, gesproken wordt over voor de kerst.
    Op sites als FRS en vanLeest komen ze aanzetten met 22 November. Erg laat allemaal. Van mij mag ie best al in September ofzo komen. Maar we weten ook allemaal dat dat niet te halen valt. Ik ben overigens zeer benieuwd naar de Collector's Gift Set (met beeldje)

  7. #57

    Standaard

    Een puike recensie!!!!

    Inderdaad een supertopper, beeld en geluid naar mijn mening zijn fenomenaal.

    Dit 'stilt' goed de honger naar de Ext. Ed.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    ik blijf benieuwd over hoe lang als deze gaat worden, wordt het nu 4 en 10 min of 5 uur, wel zullen het gaan zien op 22 Nov.
    Hij wordt 4 uur. In de VS duurt hij 4 uur en 10 minuten, maar door de PAL versnelling duurt hij bij ons 4% (=10 minuten) korter. Ik hoop dat hij idd 22 november uitkomt, maar wellicht duurt het nog iets langer. Komt voornamelijk doordat het langer duurt om de extra's te maken. De acteurs zijn immers allemaal ergens anders mee bezig op het moment. Het duurt daarom langer voordat ze alle interviews hebben afgenomen. In ieder geval ben ik blij dat ze daarom voorrang geven aan de kwaliteit en er meer tijd voor nemen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fuse
    ik vind Lotr niet goed,omdat het genre mij niet ligt
    ik heb ze alle 3 gezien maar ik vond ze gewoon niet goed

    nuja dat is mijn mening ieder zen smaak
    De films zijn wel goed maar gewoon niet jou smaak. Da's heel wat anders dan verkondigen dat ze niet goed zijn....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    ik blijf benieuwd over hoe lang als deze gaat worden, wordt het nu 4 en 10 min of 5 uur, wel zullen het gaan zien op 22 Nov.
    Hij wordt 4 uur. In de VS duurt hij 4 uur en 10 minuten, maar door de PAL versnelling duurt hij bij ons 4% (=10 minuten) korter.
    Inderdaad jammer dat wij de films "sneller" zien dan de amerikanen :wink: Waar heb je trouwens gelezen dan het 4u10 wordt? Hierover doen namelijk de wildste verhalen de ronde.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Zijn er bij deze DVD geen problemen met de soundtrack door "pitch correction"?

    Met name de eerste DVD schijnt hier nogal last van te hebben.
    De meeste mensen zullen dat niet merken
    Bij de muziek is het overigens nog wel te merken. Die is net wat anders van snelheid (lijkt wel) dan de cd's. ZOu ze eigenlijk eens pal achter elkaar moeten luisteren
    Maar voor mijn gevoel is de pitch van de dvd te hoog voor de muziek, en dus ook voor de rest van de geluiden.
    FF mezelf quoten Zo'n hoogstaande post (kuch kuch :P)
    Gister even gecontroleerd, en jahoor, klopt helemaal. Als je Into the West op dvd tegelijk laat beginnen met Into the West op cd zul je merken dat de dvd een seconde of 5 a 6 zal voorlopen aan het einde tov de cd. Nogal een verschil dus
    Rest van het geluid moet dus ook een lekkerre pitchcorrectie hebben.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    ik blijf benieuwd over hoe lang als deze gaat worden, wordt het nu 4 en 10 min of 5 uur, wel zullen het gaan zien op 22 Nov.
    Hij wordt 4 uur. In de VS duurt hij 4 uur en 10 minuten, maar door de PAL versnelling duurt hij bij ons 4% (=10 minuten) korter.
    Inderdaad jammer dat wij de films "sneller" zien dan de amerikanen :wink: Waar heb je trouwens gelezen dan het 4u10 wordt? Hierover doen namelijk de wildste verhalen de ronde.
    De bioscoopversie is volgens Peter Jackson 'gedistilleerd' uit een redelijk definitieve versie van 4:10 uur. De link(s) die dit bevestigen staan her en der verspreid in de LOTR-threads. Let wel: hier wordt verwezen naar interviews met Jackson zelf. Andere lengtes (soms zelfs tot 6 uur) zijn puur gespeculeer. Nergens op gebaseerd ("Ik heb 'ergens' gelezen", "ik heb 'gehoord' dat", e.d., maar nergens een betrouwbare bronvermelding).
    Jackson heeft na de bioscoop-release aangegeven dat in de uitgebreide versie een heleboel opnames terugkomen die uit die 4:10-versie gesneuveld zijn om de bioscoop-versie te krijgen. Die 4:10 uur is dus het maximaal haalbare (terwijl Jackson ook al heeft laten doorschemeren dat niet alles uit die 4:10-versie achteraf gezien de moeite waard van het bewaren is). Ik gok op een 45 a 60 minuten extra materiaal.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #63

    Standaard

    Er wordt een hoop gespeculeerd op het net maar dat kwam naar mijn idee ook dat Jackson zelf nogal vaag was over de EE en iets had gezegd van tussen de 4:10 min en 5 uur. (De bronnen waren ook letterlijk geciteerd uit interviews) En ik heb ook een stuk gelezen van een interview met Ian McKellen die zie dat de EE 5 uur ging duren.

    Ik denk persoonlijk dat 5 uur niet te lang is. Maar wanneer ik mijn klanten op de hoogte stel van deze mogelijkheid, wil er nog wel eens een mondje openvallen her en der. Gezien de reacties op het net her en der denk ik dat 5 uur voor de meesten te lang is. Een 45/60 extra materiaal is al heel veel. Zeker omdat er speciaal SFX, muziek gecomponeerd enz. moet worden. Tijdrovende gebeurtenis lijkt mij. Nog maar niet te spreken van 5 uur lang gaan zitten om even een commentaartrack in te spreken, mijn god !!! De andere 3 zijn mogelijk niet zo moeilijk omdat deze in elkaar zijn ge-edit en vaak meerdere personen zijn.

    Laten we gewoon afwachten, ben blij met beide. Als die zwarte vlakken er maar uitgaan op het einde want dat vond ik ronduit slordig. Ook al weet ik dat het waarschijnlijk meer onder druk was van New Line om de film beter vertoonbaar te maken.

    Pitch Corectie of niet, ik ga bij de EE wel voor de R1 versie.

  14. #64

    Standaard

    Ik had de link al ergens anders geplaatst maar zal het hier ook nog even doen:
    http://www.theonering.net/features/i...ttlasorsa.html

    De EE zal dus iets over 4 uur gaan duren en zal ongeveer voor Kerst in de winkels liggen. Is een interview van onering.net met een hoge piet van New Line, lijkt me een redelijk betrouwbare bron.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik had de link al ergens anders geplaatst maar zal het hier ook nog even doen:
    http://www.theonering.net/features/i...ttlasorsa.html

    De EE zal dus iets over 4 uur gaan duren en zal ongeveer voor Kerst in de winkels liggen. Is een interview van onering.net met een hoge piet van New Line, lijkt me een redelijk betrouwbare bron.
    Juist. Er zijn ook interviews met Jackson waarin hij dit zelf ook zegt. De bronvermelding is vast wel terug te vinden in de overige threads. Voor andere lengtes heb ik geen enkele betrouwbare bronvermelding gezien. theonering.net houdt zich al sinds jaar en dag bezig met verslaggeving van elk miniem detail over de films en is daarmee een van de belangrijkste (en betrouwbaarste) vergaarbakken voor nieuws op het LOTR-vlak.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #66

    Standaard

    heb de extra's bekeken en die 1e en 2e docu lijken erg veel op elkaar, maar toch wel leuk om te zien. vooral omdat je ook beelden ziet die niet in de film zitten en dus waarschijnlijk in de EE terecht komen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb de extra's bekeken en die 1e en 2e docu lijken erg veel op elkaar, maar toch wel leuk om te zien. vooral omdat je ook beelden ziet die niet in de film zitten en dus waarschijnlijk in de EE terecht komen.
    Ik zag een fragment waar Sam zijn pannen moest weggooien. Echt weer zo'n moment uit het boek die vrij onbetekend is, maar toch bijblijft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68

    Standaard

    Wederom een meesterwerk dat niet aan je collectie mag ontbreken.
    Fantastische beeld- en geluidskwaliteit!

    Dit zijn van die zeldzame films die je iedere keer weer opnieuw kan kijken zonder ooit te vervelen.
    Mijn DVD-collectie:
    http://home.planet.nl/~i4ict

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foley
    Wederom een meesterwerk dat niet aan je collectie mag ontbreken.
    [off-topic]
    je bent de zoveelste die het heeft over een werk dat niet mag ontbreken

    hoe meer dat wordt gezegd hoe meer ik afstand wil doen van deze trilogy ik ga toch ook niet lopen zeuren dat bv il posto of trois couleurs trilogy in je verzameling MOET zitten
    [/off-topic]

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb de extra's bekeken en die 1e en 2e docu lijken erg veel op elkaar, maar toch wel leuk om te zien. vooral omdat je ook beelden ziet die niet in de film zitten en dus waarschijnlijk in de EE terecht komen.
    Ik zag een fragment waar Sam zijn pannen moest weggooien. Echt weer zo'n moment uit het boek die vrij onbetekend is, maar toch bijblijft.
    ja die ook, en stukje waar gandalf de nazgul tegen komt, aragorn naar de geesten zoekt, en nog een paar

  21. #71

    Standaard

    Prima film, wel de minste van de drie in mijn ogen.


  22. #72
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    * W8 op de Extended DVD version *

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Als die zwarte vlakken er maar uitgaan op het einde want dat vond ik ronduit slordig. Ook al weet ik dat het waarschijnlijk meer onder druk was van New Line om de film beter vertoonbaar te maken.

    Pitch Corectie of niet, ik ga bij de EE wel voor de R1 versie.
    Bedoel je de zwarte vlakken tijdens de de aftiteling? Bij mijn copij wordt het beeld dan enkele malen "zwart" terwijl het geluid netjes doorloopt. Anders is er iets mis met mijn dvd speler.

  24. #74

    Standaard

    Weet iemand of van deze versie een R2 NLO giftset uitkomt?
    Vond het beeldje van Gollum en de extra DVD exht de moeite waard!

    Ik heb echter nooit een giftset van deel 1 gezien, althans een met NLO
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizzykit
    Weet iemand of van deze versie een R2 NLO giftset uitkomt?
    Die zal er hoogstwaarschijnlijk wel komen. Een datum is echter nog niet bekend.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •