Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 688 van 688 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie dit ook doen?

    Ik krijg deze week een nieuwe kast met plek voor meer dan 600 blu-rays. De bovenste plank is voor de groter en kunnen dus dvd formaten in. Nu dacht ik, ik zit vaak met die boxen, van dat ik ze niet goed kan doorschuiven. Nu dacht ik aan dit. Beginnen met de afwijkende blu-ray hoesjes, die het formaat hebebn van dvd hoesjes(ben-hur, dirty harry, scream collectie). Daarna mijn digibook collectie(ook van canal plus). Daarna alle boxen met film collecties zoals Die Hard, Alien, Stanley Kubrick die geen normale keepcase hebben. Daarna de blu-ray films die een afwijkend doosje hebben, zoals apocalypse now en yellow submarine, en daarna de special interest. Met daarbij de eureka blu-rays en de criterion uitgaven. Als laatste komen mijn steelbooks daar achteraan. Misschien klinkt dit een beetje verwarrend enzo, maar daarna wil ik dus gewoon alles van a-z op volgorde doen, gewoon alle keepcases. Daarbij om ruimte te besparen alle slipcovers eraf gehaald. Ook bij collecties die gewone keepcases hebben ook eraf en bij de goede neer te zetten. Zoals bij Godfather, Avatar, Mission Impossible. Dus kan je gewoon goed schuiven. Alles van a-z.

    Misschien klinkt het een beetje vaag, maar wat vinden jullie dus hiervan? Gewoon allemaal keepcase verder, of juist de hoezen erom laten zitten? Of juist echt alles van a-z, criterion, digibook of niet, gewoon alles a-z.

  2. #677

    Standaard

    Ik denk dat je zelf moet weten hoe je het neerzet, als je het zelf overzichtelijk vindt.
    Dat kan niemand anders voor je bepalen .

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk dat je zelf moet weten hoe je het neerzet, als je het zelf overzichtelijk vindt.
    Dat kan niemand anders voor je bepalen .
    Helemaal akkoord. Momenteel heb ik één Blu-Ray kast waarin ik alles gewoon op alfabet heb gezet, ook dikkere boxen zitten daartussen. Wat DVD's betreft maak ik een onderscheid tussen films (A-Z) en TV-series volgens genre (A-Z).

    Monsterboxen staan dan gewoon bovenop de kast i.p.v. er in. Het heeft een tijdje geduurd voor ik de goede set-up vond voor mezelf, maar ik denk dat ik deze nu wel aanhoud in de toekomst.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #679

    Standaard

    Alfabetisch, maar in drie categorieën: films, TV-series en animatiefilms. Dus eigenlijk in 6 (want nog eens opgesplitst in DVD en BR). Dit laatste voor als er eens jong volk over de vloer komt, dat ze niet per ongeluk naar Hannibal of Sint moeten kijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #680

    Standaard

    Bij mij zijn Blu-ray en DVD in ieder geval gescheiden.

    Blu-rays zijn verdeeld over zes groepen, en daarbinnen op alfabetische volgorde:

    1. Speelfilms (ook animatie) (keepcases / slipcases / steelbooks door elkaar)
    2. Speelfilms (digibooks)
    3. Speelfilms (afwijkende formaten / speciale uitgaven / boxsets)
    4. TV-series
    5. Muziek
    6. Documentaires

    Een aantal speciale uitgaven zijn zodanig groot dat deze in de boekenkast staan, zoals "The Sound Of Music", "Intouchables" en "Lawrence Of Arabia".


    DVD's zijn verdeeld over vijf groepen, en daarbinnen op alfabetische volgorde:

    1. Speelfilms (ook animatie)
    2. TV-series
    3. Cabaret
    4. Muziek
    5. Documentaires

  6. #681

    Standaard

    Ik heb zelf alles op alfabet staan. Ik vind dat overzichtelijk en ben in staat tot het vinden van een films in no time.

  7. #682

    Standaard

    Grote boxen staan bovenaan, daaronder alle gewone films op ABC en daaronder alle animatiefilms.
    In Nomine Magni Dei Nostri Satanas

  8. #683

    Standaard

    Ik heb ze allemaal op alfabet binnen elke groep en qua groepen sorteer ik op volgorde muziek, treinen, tv-serie, docu, animatie, disney en films.

  9. #684

    Standaard

    series apart
    boxsets apart
    nederlands apart
    animatie apart
    alle overige dvd's
    blu ray boxen
    blu ray discs

    wel alles op alfabet
    Tired of being what you want me to be

  10. #685

    Standaard

    Kan nog steeds niet echt een volgorde vinden, maar weet alles ongeveer wel uit mn hoofd te staan.
    WEl series bij series en blu rays en dvds apart.

    alfabet e.d. is voor mij geen beginnen aan.

  11. #686

    Standaard

    Heb alles op alfabet staan (cd, dvd en blu ray).
    Bij de dvd en blu ray heb ik weer een onderscheid gemaakt in series, muziek en speelfilms.

  12. #687

    Standaard

    [QUOTE=chev;1932352]Kan nog steeds niet echt een volgorde vinden, maar weet alles ongeveer wel uit mn hoofd te staan.
    WEl series bij series en blu rays en dvds apart.

    Wat nou handig is kom ik ook niet uit,maar zoeken hoef ik nooit

  13. #688

    Standaard

    Antwoord op de topictitel: Niet. xD

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •