Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 688 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Mijn dvd's staan op genre, indien mogelijk met dezelfde hoofdrolspelers naast elkaar. Aparte plank met BestBuy "snapper" doosjes omdat deze iets uitsteken.

  2. #52

    Standaard

    DVDfreak

    ben ik met je eens, zo heb ik ze dus ook staan en dan op nummer volgorde onderverdeeld

    Da's toch 't mooiste (en ik vindt 't makkelijk zoeken!)


    P.s. Fijne dagen allemaal een een gelukkig nieuwjaar!!!
    StarTrader

  3. #53

    Standaard

    lekker kris kras door elkaar, alleen mijn stargate delen staan op volgorde... maar ja, ik heb ook niet zo veel dvd's

    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #54

    Standaard

    Als ik er een wil uitzoeken weet ik echt niet van ELKE titel uit mijn hoofd van welke distributeur een bep. film komt, dus heb ik ze op genre gezet. Animatie, Muziek, Sport, Thriller, Aktie enz. bij elkaar. En binnen de verschillende genres meestal dezelfde hoofdrolspelers bij elkaar.

  5. #55
    Anonymous
    Guest

    Standaard Keep order

    Ja ik plaats de dvd's (in dvd box-en hangend aan de muur) op
    de soort uitgever en dan nog eens op alfabetische volgorde.
    Dus een hele box vol Warner Bros. en dan nog alfabetisch etc
    etc etc.Overzicht heb ik gelukkig wel, maar dan heb ik er ook
    maar 140.

  6. #56

    Standaard

    Heb nu een 60 dvd's Enkele zijn op genre en andere weer op alfabet. Heb bijvoorbeeld de Friends-serie 1t/m7, dan HongKongLegends-movies. En dan overige op alfabet.

    Gr33tz

  7. #57

    Standaard

    Gisteren een kast in elkaar getimmerd (custom-build) speciaal voor DVD's. Kunnen +- 200 DVD's in. Staat wel mooi zo'n 1.80m hoog alles op alfabet 25 per plankje. Snappers en keepcase door elkaar.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  8. #58
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik moet weer snel zo'n box erbij gaan halen van 39 dvd's.Wordt
    al mijn vijfde

  9. #59

    Standaard

    Alles staat bij mij op alfabet en alleen de James Bond verzameling en de Disney verzameling staan apart (die staan op jaardat van uitkomst van de film). Ik heb zo'n 300 DVD's, dus als ik ze gewoon door elkaar in de kast prop, dan vind ik een film die ik zoek nooit meer terug

    Freek.

  10. #60

    Standaard

    Bij mij staan ze op groote gesorteerd, dus van groot naar klein.

  11. #61

    Standaard

    De mijne zijn volgens gewicht gesorteerd
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix the Cat
    Die van mij op verschillende soorten verpakking...anders wordt het zo'n zootje!
    Die van mij ook!
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  13. #63

    Standaard

    Hoezo volgorde, ik kan alles prima vinden zonder. Ik heb ook niet zoveel dvd's, dus dat scheelt weer.
    Wel zet ik muziek dvd's bij elkaar, de jiskefets (inmiddels 5) staan ook bij elkaar. Voor de rest staat het op aankoop, of hoe het toevallig uitkomt. Sorry, maar ik ben niet zo geordent met dit soort singen

  14. #64

    Standaard

    die van mij staan op thema, thrillers, oorlog, comedy .....

    voorlopig lukt dat nog aardig maar denk dat het niet zo makkelijk meer zal zijn als mijn collectie nog wat uitbreidt.

    Misschien toch maar alfabetisch beginnen zetten

  15. #65

    Standaard

    Ik had ze gesorteerd op alfabet, maar dat was een ramp als je eer weer een kocht met een A of zo. Daarna gesorteerd op genre, maar dat gaf hetzelfde effect. Dus nu staan ze willekeurig door elkaar, en dat bevalt me prima.

  16. #66
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ali baba
    De mijne zijn volgens gewicht gesorteerd
    Echt een personage die dus alles op een weegschaal ligt ? of valt dat wel mee

  17. #67

    Standaard

    Die van mij staan op volgorde van aankoop.
    en de Disney films staan bij elkaar.
    en de music DVD ook.

    allemaal in twee mooie kasten met glazen deuren van ike ja.
    mr.ED

  18. #68

    Standaard

    Nee hoor ik niet!
    Waarom zou ik, ik pak gewoon wat ik leuk vind.

  19. #69
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Nee hoor ik niet!
    Waarom zou ik, ik pak gewoon wat ik leuk vind.
    Beetje zoeken alleen, of valt dat wel mee ???

  20. #70

    Standaard

    twijfel nog qua volgorde:
    1. meest favouriet
    2. op genre
    3. datum van aankoop

  21. #71

    Standaard eerst op...

    eerst op regiseur, zodra ik van 1 regiseur 2 dvd's heb althans, dan wat overblijft op alfabet, dan de italiaanse horror op regiseur, dan de boxen en tenslotte alle 007's.



    groet simon

  22. #72

    Standaard

    Ik probeer ze zoveel mogelijk op distributeur te sorteren maar na een paar dagen staat alles toch alweer door elkaar.
    Alleen de James Bond en Stargate's staan bij elkaar.
    En ik heb ook nog een aparte kast voor de Warner dvd's.
    Maar eigenlijk is het gewoon een ongesorteerde zooi!
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  23. #73

    Standaard Heeft er nog iemand goede tips ?

    Heeft er nog iemand goede tips voor het veilig bewaren van de collectie? Ik heb onlangs 250 van die papieren hoesjes gekocht (die ze ook in de winkel gebruiken).

    De planning is om een brandkastje of een goede afsluitbare brandvertragende kast te kopen (bijv. een Fireking) voor de schijven en de hoesjes apart te bewaren.

    Dan nog kleurenkopieeen van de inlays maken en ik ben (een beetje) redundant.

    Kom maar op met die tips!
    Groet,

    Ryaco Hendriks.

  24. #74

    Standaard

    Bij mij staan ze in de eerste plaats op alfa volgorde omdat het dan voor mij makkelijk is een titel te vinden zonder moeite te doen en ten tweede is het voor een ander ook makkelijk. Niet dat een ander zomaar het recht heeft mijn dvd's aan te raken.

  25. #75

    Standaard

    Nee, ze staan op genre gerangschikt. Anders staat het zo doorelkaar, tekenfilms en gewone films door elkaar, humorfilms tussen de actie films .... nee deze indeling bevalt my het best.

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •