Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 135 van 135 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het tijpijt op de vloer en op de wanden zorgt voor de demping van het geluid (akoestiek) binnen de kamer.
    Als (ex-) geluidstechnicus die toch wel wat ervaring met akoestisch aangepastte ruimtes heeft, moet ik zeggen dat de ruimte van Eric absoluut niet verkeerd klinkt hoor!!

    Zelf zou ik misschien nog een "Bass-trap" achterin de ruimte plaatsen, zodat het laag wat minder "doorklinkt", maar verder... Toppie!!

  2. #127

    Standaard

    ik wil ook wel wat weten over geluidsisolatie, ik heb de optie om naar de zolder te verhuizen, want mijn kamer is nu op de eeste verdieping en als ik film zit te kijken kan bijna iedereen meeluisteren tenzij ik hem op een wat normaler volume zet,
    nou ik wil dus best naar de zolder verhuizen, maar dan lever ik de overlast niet maar de buren,

    dus wat ik zou willen weten is hoe kan ik met isolatiematerliaal tegen gaan dat ik als ik film zit te kijken geen last heb van de buren, of als ik wil gaan slapen!! kijk dat hun last hebben van mij ja da boeit niet zo maar als ik dat te gelijkertijd ook tegen kan gaan zou dat wel handig zijn!!!

    Graag antwoord op deze vraag...


    Grtjs Michiel
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  3. #128

    Standaard

    Michiel,

    Ik zou zeggen, begin onderaan pagina twee te lezen op http://www.dvdzone.nl/kijkruimte en lees alle teksten, ik heb redelijk wat info bij de plaatjes geplaatst. Wil je echt goed isoleren dan zul je echt voor een kamer-in-een-kamer moeten gaan, net als ik gedaan heb.

    Alex: Ik zit inderdaad ook te denken aan een bass-trap, maar ik moet eerst mijn subwoofer nog optimaal plaatsen, waar hij nu staat is de respons niet goed op de primaire zitplaats.
    Eric van Ballegoie

  4. #129

    Standaard

    Erik, wanneer kunnen we het artikel die je er over zou schrijven verwachten ? Of heb je geen tijd

  5. #130

    Standaard

    Ik ben een heel eind met het artikel maar ik weet nog niet zeker of we het online gaan plaatsen of dat we er iets anders mee gaan doen
    Eric van Ballegoie

  6. #131

    Standaard

    Laat je in ieder geval even weten wanneer en waar we het dan kunnen vinden?

  7. #132

  8. #133

    Standaard

    He Eric,ik blijf je HT vet vinden,maar wanneer kunnen we de site in z'n volle glorie zien?
    Je zou em nog effe moeten updaten,toch ?Tenminste dat zei je dat je dat ging doen.
    De gefinishde Hushbox, final setups enz.

    Greetz

    Dchris

  9. #134

    Standaard

    hoi,

    Ik heb er sinds de laatste foto's eigenlijk niets meer aan gedaan. Misschien dat ik dit weekend wat tijd vind, dan zal ik ook wat foto's met hogere resolutie maken. Maar goed, ik beloof even niets, want ik weet nog niet hoe het gaat lopen.
    Eric van Ballegoie

  10. #135

    Standaard

    Jaaa, nog meer pics !!!

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •