Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 135 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Aan de ene kant vind mijn vriendin een apart muziek/HT kamer overdreven maar aan de andere kant zou ze ook blij zijn als mijn middel grote (1m hoog) B&W 330i's uit de woonkamer verdwijnen.
    Dus als ik het goed lees zegt ze:
    EN geen aparte HT-kamer
    EN die grote boxen de woonkamer uit

    Uit eindelijk kom ik er denk ik wel
    Dat worden dus 5 satelliet speakers en een subwoofertje met een mooi kleedje erover.

  2. #27

    Standaard

    nou we t toch over vriendinnen hebben... de mijne is ook helemaal weg van zo'n ruimte... die gaat er echt wel komen... alleen nu nog een huis vinden.. da's moeilijker...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S

    Dat worden dus 5 satelliet speakers en een subwoofertje met een mooi kleedje erover.
    Moh... het word straks kiezen of delen...

    We gaan zaterdag even kijken in het info centrum van een nieuwbouw wijk... en guess waar ik op ga selecteren?

    Een woning met mooie ruimte voor mijn Audio/HT

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Turnhout
    Zo van zou best een grotere TV willen maar ja tis zo'n bakbeest in de woonkamer... of
    Zijn vrouwen geen wonderlijke wezens...?
    Wel breedbeeld, maar geen bakbeest;wel 5.1, maar geen grote speakers; wel een beamer, maar niet zo'n grote....
    Misschien een beamer buiten aan een lantaarn hangen...maar dan zal het raam wel weer niet openmogen
    Niets ten nadele van vrouwen hoor, maar al dat geleuter... Als je goed beeld én goed geluid wilt kan het dus gewoon geen 34cm Grundigje worden met zo'n Bose setje. Dat is gewoon een feit, dus 'live with it'.
    Alternatief kost erg veel geld: ik heb eens zo'n HT gezien die helemaal op maat voor je wordt gemaakt en in een wandkast verdwijnt. Geen speaker te zien, en alles zit weggewerkt in een stijlvol meubel. Kost alleen €80.000... Maar dan is wel iedereen blij...zelfs de bank
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #30

    Standaard

    Geweldig Eric,

    Dat ziet er rete gaaf uit man. Je bent lekker bezig. Ga zo door.


    1 vraagje, hoe ziet het nu aan de buitenkant eruit waar die ramen zaten. ?

  6. #31

    Standaard

    dat ziet er echt geweldig uit! (het kwijl begint alweer te stromen...) echt kicke man!

  7. #32

    Standaard

    demn kewl ej gaat binnen kort ook aan de DD EX (of was het ES ?) maar je moet niet alles willen heh op je 15e ga je die speakertjes nou ook 8er een doek oid wegwerken ?
    H2O cooling @ XP 1800+

  8. #33

    Standaard

    ik heb de site bezocht, het laatste nieuws komt uit 6 januari. Ga je internet site vernieuwen. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes,

  9. #34

    Standaard

    Er staan inmiddels nieuwe foto's op (van 19 en 20 jan).. Ik ben nu bezig met het leggen van tapijt, vanavond nog wat foto'tjes waarschijnlijk.

    Zie: http://www.dvdzone.nl/kijkruimte
    Eric van Ballegoie

  10. #35

    Standaard

    Wauw, nu begint het echt vorm aan te nemen, super hoor

  11. #36

    Standaard

    Dit is nou het betere werk. Gewoon super

  12. #37

    Standaard

    Heb je soms eerder een bioscoop gebouwd? Wat ziet het toch professioneel uit! Ik vroeg me af wat voor stoelen je daar gaat zetten. Misschien een groot bankstel of lekker liggende strandstoelen. Dat laatste krijgt van mij de voorkeur.

  13. #38

    Standaard

    Hey Eric keep on the good work!
    Maar moet je dit eens bekijken dit is toch ook iets ongelooflijks!

    http://www.janhometheater.freehomepage.com/photo.html

  14. #39

    Standaard

    Ik heb nooit eerder een thuisbios gebouwd nee
    In de kamer komt een bank (zie nieuwe foto's) en daarachter op de verhoging komen vijf bioscoopstoelen.

    Nieuwe foto's: http://www.dvdzone.nl/kijkruimte/
    Eric van Ballegoie

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Maar moet je dit eens bekijken dit is toch ook iets ongelooflijks!

    http://www.janhometheater.freehomepage.com/photo.html
    Dat ziet er niet onaardig uit Is dat een vriend van je ofzo, of ken je die vent niet? Waarom zit ie hier niet op het forum?

  16. #41
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Hey Eric keep on the good work!
    Maar moet je dit eens bekijken dit is toch ook iets ongelooflijks!

    http://www.janhometheater.freehomepage.com/photo.html

    die kende ik ook al ja
    geweldig
    er staan zelfs echt bioscoop stoelen
    hij heeft een begripvolle vrouw

    zie ook hier:
    http://web-ring.freehomepage.com/cgi...howring=WZKZHC

  17. #42

    Standaard

    Als ik dit soort dingen zie dan wil ik graag op mijn eigen wonen en snel een HT halen, maar ja aan de andere kant vind ik het nog wel best dat mijn mama me verzorgt

  18. #43
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Als ik dit soort dingen zie dan wil ik graag op mijn eigen wonen en snel een HT halen, maar ja aan de andere kant vind ik het nog wel best dat mijn mama me verzorgt

    awwwwwwwww

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat ziet er niet onaardig uit Is dat een vriend van je ofzo, of ken je die vent niet? Waarom zit ie hier niet op het forum?
    Ik heb zijn site gevonden via de site van onze Martin

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille


    Ik heb zijn site gevonden via de site van onze Martin
    Ahhh...noem jij hem zo? Onze Martin? Dat doet me denken aan een talkshow, Onze Martine

  21. #46

    Standaard

    nou eric petje af hoor, het begint nu ergens op te lijken!!!!
    maar volgens mij is het nog niet helemaal af!! ??
    wat moet er nog gebeuren?
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel
    nou eric petje af hoor, het begint nu ergens op te lijken!!!!
    maar volgens mij is het nog niet helemaal af!! ??
    wat moet er nog gebeuren?
    wat er nog moet gebeuren zijn de uitnodigingen op de bus gooien
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ahhh...noem jij hem zo? Onze Martin? Dat doet me denken aan een talkshow, Onze Martine
    Sorry sorry een talkshowhost hoop ik nooit te worden! Dus Martin vanaf nu maar gewoon Martin!

  24. #49

    Standaard

    Eh wanneer is de eerste voorstelling?
    Kunnen we al kaartjes kopen?
    You think it's air you are breathing?

  25. #50

    Standaard

    Ziet er goed uit Eric!!

    Maareuh, slaapbank?!
    De slaapbank die de 'eerste rang' gaat vormen staat inmiddels ook op zijn plaats.
    Ben je van plan die kamer als je slaapkamer te gaan maken of gaan jullie er saampjes heeeeel wat uurtjes indoorbrengen dat je geen puf meer hebt om naar de slaapkamer te lopen ?
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •