Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV: Koop-DVD releases in juli

    RCV: Koop-DVD releases in juli



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Alleen maar goedkope VHS ports...
    4:3 full frame... wie zit daar nou op te wachten, als het niet in het originele bioscoop formaat wordt uigebracht?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Alleen maar goedkope VHS ports...
    4:3 full frame... wie zit daar nou op te wachten, als het niet in het originele bioscoop formaat wordt uigebracht?
    Tsja, RCV heeft een reputatie hoog te houden

    De titels zelf zijn trouwens ook niet om over naar huis te schrijven...


  4. #4

    Standaard

    Net nu ik dacht dat ze stilaan beter wisten bij RCV, komen ze met dit nieuws... Ik zal hier niets van kopen of huren, dat staat vast!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Zit niet veel tussen, alleen ironweed is wel de moeite waard.....als het niet zo'n bagger-uitvoering was geweest.

    4:3 in deze tijd, unbelievable!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Zit niet veel tussen, alleen ironweed is wel de moeite waard.....als het niet zo'n bagger-uitvoering was geweest.

    4:3 in deze tijd, unbelievable!

    4:3 in deze tijd kan nog wel hoor,tv series zijn bijna altijd 4:3. :wink:

    En als een film 4;3 is en ik wil de film hebben en er is niet anders koop ik hem wel.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Echt jammer om te zien hoe laag de dvd boeren zakken tegenwoordig. In het begin was RCV heel aardig bezig en Dutch Filmworks (het is dat de LotR en HKL hebben) ook maar het lijkt met de maand harder achteruit te gaan. Kale dvd's vaak direct van de orginele print af terwijl veel films wel een oppoetsbeurt kunnen gebruiken en dan zie je tegenwoordig weer steeds vaker de 4:3 versies verschijnen En dan keihard gaan klagen allemaal als mensen de boel laten importeren.... nou ik zou zeggen laten ze eerst maar eens wat aan de kwaliteit doen voor ze gaan klagen. De start was goed maar daarna wordt er geen vervolg gegeven die de moeite waard is
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad allemaal niet veel bijzonders. Er zijn toch wel leukere films om op DVD uit te brengen?!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker
    Dutch Filmworks (het is dat de LotR en HKL hebben)
    LotR zit bij A-Film
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #10

    Standaard

    Kids vind ik wel de moeite waard, maar "Technische specificaties DVD:
    TBA" zal ook wel "Technische specificaties DVD: 4:3 full frame (geschikt voor geen enkel beeldformaat)" worden.

  11. #11

    Standaard RCV: Koop-DVD releases in juli

    Kids en Ironweed ga ik zeker eens huren. De rest laat ik liever links liggen.
    Most men, they'll tell you a story straight true. It won't be complicated, but it won't be interesting either.

  12. #12

    Standaard

    De lelijkheid van de hoesjes is werkelijk met geen PEN te beschrijven.... :x

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De lelijkheid van de hoesjes is werkelijk met geen PEN te beschrijven.... :x
    Gelukkig zijn het geen dubbel-DVD's, anders hadden we die irritante en oerlijke gele balk ook nog op de verpakking gezien.

  14. #14

    Standaard

    Ach ja ..... Tis RCV ....

    Praktisch alles wat die gasten uitgeven is standaard troep ...

    Slechte releases, of gewoon VHS ports, nauwelijks extra's en er toch een 2-disc maken, ze gaan op eigen houtje (vaak lelijk) artwork zitten maken en ze rossen er zo'n lelijke gele '2 DISC' balk boven enz. enz ......

    Die jongens moeten nog heel wat doen om hun reputatie in orde te krijgen ....

  15. #15

    Standaard

    In de nieuwe DVD Report staat een artikel over Dutch FilmWorks (met als titel: "Dutch FilmWorks: va alle markten thuis. Diversiteit sterkste troef." Hieronder een stuk uit dat artikel. RCV (en andere distributeurs) zal die mening ook wel delen, denk ik.

    Verkeerd Beeld

    Tot slot wil Eric Hendriks, marketingmanager bij het bedrijf, nog iets rechtzetten, namelijk het verkeerde beeld dat consumenten volgens hem hebben van de Nederlandse DVD-distributeurs. 'Het is jammer dat er een soort perceptie bestaat dat de distributeurs geen goede DVD's willen uitbrengen en dat dan altijd een vergelijking met de Amerikaanse of Engelse releases wordt gemaakt waar wel, in sommige gevallen, perfecte DVD-uitgaves op de markt worden gebracht. Het is toch logisch dat in een marktgebied dat 15 tot 20 keer zo groot is er ook 15 tot 20 keer meer geld is te besteden aan een DVD-uitgave. Daarbij liggen de prijzen in Nederland tegenwoordig zo laag dat je daar ook niet meer van kunt verwachten dat de DVD vol met extra's staat. Als onze nieuwe produkten hebben minimaal Dolby Digital 5.1 en is anamorphic widescreen. Heel veel titels hebben zelfs DTS. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat oude films gewoon niet beschikbaar zijn op die formaten.'

  16. #16

    Standaard

    Nou ik vind dat dus bullshit, ze kunnen dan maar beter gewoon niet die versie uitbrengen, komt vaak genoeg voor dat ze eerst die 4:3 versie uitbrengen om dan nog geen jaar later wel een goeie versie uit te brengen. Zelfs kan ik me nog herinneren dat er in een ander interview gesteld werd dat ze die 4:3 versie maar uitbrengen omdat ze die gewoon eerder (ofwel goedkoop) kunnen bemachtigen zodat ze de mensen die de betreffende film graag willen hebben em alvast kunnen hebben.
    Ik ben wel van mening dat extra's IMHO niet perse nodig zijn, en als er dan extra's op staan dan heb ik liever een 'making of' dan een commentaartrack.. Maar uiteindelijk heb ik toch echt het liefst de film in zo goed mogelijke kwaliteit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    In de nieuwe DVD Report staat een artikel over Dutch FilmWorks (met als titel: "Dutch FilmWorks: va alle markten thuis. Diversiteit sterkste troef." Hieronder een stuk uit dat artikel. RCV (en andere distributeurs) zal die mening ook wel delen, denk ik.

    Verkeerd Beeld

    Tot slot wil Eric Hendriks, marketingmanager bij het bedrijf, nog iets rechtzetten, namelijk het verkeerde beeld dat consumenten volgens hem hebben van de Nederlandse DVD-distributeurs. 'Het is jammer dat er een soort perceptie bestaat dat de distributeurs geen goede DVD's willen uitbrengen en dat dan altijd een vergelijking met de Amerikaanse of Engelse releases wordt gemaakt waar wel, in sommige gevallen, perfecte DVD-uitgaves op de markt worden gebracht. Het is toch logisch dat in een marktgebied dat 15 tot 20 keer zo groot is er ook 15 tot 20 keer meer geld is te besteden aan een DVD-uitgave. Daarbij liggen de prijzen in Nederland tegenwoordig zo laag dat je daar ook niet meer van kunt verwachten dat de DVD vol met extra's staat. Als onze nieuwe produkten hebben minimaal Dolby Digital 5.1 en is anamorphic widescreen. Heel veel titels hebben zelfs DTS. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat oude films gewoon niet beschikbaar zijn op die formaten.'

  17. #17

    Standaard

    Dat van die extra's laat ik in het midden, maar een film moet in een nette transfer uitkomen, in originele AR, anamorphic als de AR dat toelaat. Geluid mag maar moet niet opgewaardeerd worden naar 5.1.
    Als ze geen geld hebben om een mooie transfer klaar te stomen, moeten ze maar wachten tot iemand dat in het buitenland dat doet, en die transfer overnemen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Als ze geen geld hebben om een mooie transfer klaar te stomen, moeten ze maar wachten tot iemand dat in het buitenland dat doet, en die transfer overnemen.
    Wachten op een mooie transfer van iemand uit het buitenland en dan overnemen is niet altijd een optie. Buena Vista wilde bijvoorbeeld hun transfer van Tombstone niet beschikbaar stellen aan Indies.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Als ze geen geld hebben om een mooie transfer klaar te stomen, moeten ze maar wachten tot iemand dat in het buitenland dat doet, en die transfer overnemen.
    Wachten op een mooie transfer van iemand uit het buitenland en dan overnemen is niet altijd een optie. Buena Vista wilde bijvoorbeeld hun transfer van Tombstone niet beschikbaar stellen aan Indies.
    Kan iemand mij uitleggen waar jullie het precies over hebben?? Ik ben niet zo heel technisch ingesteld maar ik zou best graag willen weten hoe dat nou allemaal zit.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Als ze geen geld hebben om een mooie transfer klaar te stomen, moeten ze maar wachten tot iemand dat in het buitenland dat doet, en die transfer overnemen.
    Wachten op een mooie transfer van iemand uit het buitenland en dan overnemen is niet altijd een optie. Buena Vista wilde bijvoorbeeld hun transfer van Tombstone niet beschikbaar stellen aan Indies.
    Kan iemand mij uitleggen waar jullie het precies over hebben?? Ik ben niet zo heel technisch ingesteld maar ik zou best graag willen weten hoe dat nou allemaal zit.
    Wel, het beeld moet van film op DVD gezet worden. Dit noemt men een transfer. Bij oude films moet deze vaak opgekuist worden, en dat kost geld. Mijn standpunt is dus dat als ze het geld daar niet voor hebben, dat ze een goede transfer moeten 'kopen' van een andere firma die er wel een goede gemaakt heeft. Blijkbaar staan die andere firmas dat niet altijd toe...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  21. #21

    Standaard

    Aha. 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #22

    Standaard

    Net of RCV alleen maar bagger uitbrengt. Men vergeten hier vaak altijd even voor het gemak de titels die wel een mooie release van ze hebben gekregen. Onthoudt dat het maar een kleine onafhankelijk film distribiteur is die ook gewoon probeert te overleven. Ik kan jullie verzekeren dat er keihard door de dames en heren van RCV gewerkt wordt.
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  23. #23

    Standaard

    tja, maar een goeie naam bouw je niet op als je ook troep (slechte versies) uitbrengt..
    Tuurlijk zullen die dames en heren wel hard werken, maarja dat interesseert mij als consument natuurlijk geen bal, ik wil gewoon een goeie release, en niet eerst een flutrelease om later wel een goeie te hebben.. En dat geld natuurlijk echt niet alleen voor RCV, maar voor elke distribiteur..

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    tja, maar een goeie naam bouw je niet op als je ook troep (slechte versies) uitbrengt..
    Tuurlijk zullen die dames en heren wel hard werken, maarja dat interesseert mij als consument natuurlijk geen bal, ik wil gewoon een goeie release, en niet eerst een flutrelease om later wel een goeie te hebben.. En dat geld natuurlijk echt niet alleen voor RCV, maar voor elke distribiteur..
    Je gaat voorbij aan wat ik zeg. Ik hoef die flutreleases ook niet, en gelukkig leven we in een vrij land dus jij en ik hoeven het niet te kopen en wij wachten gewoon tot er wel een mooie release uit komt. De essentie van wat ik zeg is dat het 1 van de kleine onafhanelijke distribiteurs is die het hoofd boven water probeert te houden tussen alle grote distribiteurs. Dus als er af en toe wat flutreleases tussen zitten omdat het gewoon niet uit kan om er een goede transfer van te maken dan begrijp ik dat heel erg goed. Of denk jij dat het economisch verstandig is zoveel euro in "Gladiatress" te steken terwijl je maar misschien de helft ermee terug verdient?
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Je gaat voorbij aan wat ik zeg. Ik hoef die flutreleases ook niet, en gelukkig leven we in een vrij land dus jij en ik hoeven het niet te kopen en wij wachten gewoon tot er wel een mooie release uit komt. De essentie van wat ik zeg is dat het 1 van de kleine onafhanelijke distribiteurs is die het hoofd boven water probeert te houden tussen alle grote distribiteurs. Dus als er af en toe wat flutreleases tussen zitten omdat het gewoon niet uit kan om er een goede transfer van te maken dan begrijp ik dat heel erg goed. Of denk jij dat het economisch verstandig is zoveel euro in "Gladiatress" te steken terwijl je maar misschien de helft ermee terug verdient?
    Ik denk dat Arjan hier gelijk heeft, hoewel ik het liever anders zou zien. RCV, Bridge, Dutch FilmWorks e.d. zijn nu eenmaal kleine distributeur die lang niet zoveel geld hebben als de grotere distributeurs en zelfs die hebben niet altijd voldoende geld om uitgebreide releases uit te brengen. Waarom denk je dat Universal (al dan niet tijdelijk) is gestopt met het toevoegen van Engelse DTS-tracks op Nederlandse releases? Dat heeft ook met geld te maken en geld speelt nu eenmaal een grote en niet te onderschatte rol.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •