De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: 24 Season 3 R1

  1. #1

    Standaard 24 Season 3 R1



    Fox Home Entertainment heeft seizoen 3 van de populaire TV-serie 24 aangekondigd voor 27 juli aanstaande. De hoofrollen zijn voor Kiefer Sutherland en Dennis Haybert maar ook de populaire Elisha Cuthbert zal hier weer te bewonderen zijn.

    Seizoen 3 zal uitgebracht worden met een 7-disc box. Alle afleveringen zullen in 1.77:1 anamorph op de DVD staan en in Dolby Digital 5.1 geluid zijn.

    Onder de special features zullen we onder ander het volgende aantreffen:

    - Cast and crew commentaries door Kiefer Sutherland, Carlos Bernard,
    Sarah Clarke, creator Joel Surnow en Executive Producer Howard
    Gordon
    - Drie featurettes:
    - 24: On the Loose
    - Boys and Their Toys
    - Biothreat: Beyond the Series
    - 22 deleted scenes met optioneel audiocommentaar
    - Multi-angle study

    Bron: http://www.dvdanswers.com/

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij gaat het hier om de R2 (UK) release.... (aan je afbeelding te zien).
    Die staat inderdaad voor die datum gepland (ik heb 'm namelijk al in bestelling staan..... :wink:
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  3. #3

    Standaard

    kickuh!!!!!

    ps: waar kan ik em goed bestellen zonder 'gezeik' met de douane?? alvast bedankt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    kickuh!!!!!

    ps: waar kan ik em goed bestellen zonder 'gezeik' met de douane?? alvast bedankt
    Bij Ro-direct kan je 'm nu pre-orderen voor €69,95 (ok ok niet echt super goedkoop) maar geen gezeur met douane want dit is een nederlands bedrijf. (nogmaals, dit is wel de R2 UK versie maar die is volgens mij exact gelijk aan de R1.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  5. #5

    Standaard

    Voor degene die ze alle drie in een keer wil hebben, staat op play.com de triple box (S1, S2 en S3) voor 122 euro (releasedate zelfde als deze R1, 27 juli dus).

  6. #6

    Standaard

    27 juli al?? Da's snel! Die serie is pas 2 weken geleden geeindigd in Amerika. Binnen 2 maanden de DVD-release: dat het een lichtend voorbeeld moge zijn..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quartje
    Voor degene die ze alle drie in een keer wil hebben, staat op play.com de triple box (S1, S2 en S3) voor 122 euro (releasedate zelfde als deze R1, 27 juli dus).
    boh ja die moet ik eik. hebben!! maar ja heb S1 pas geleden gekocht. Ga S3 zeker halen, maar eerst nog S2.
    Hoop wel dat de R1 release n andere hoes krijgt dan deze. De R1 hoesjes zijn IMHO veel mooier
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Over de Regio 1:
    The previous two seasons of Fox's hit show, 24 have been released in early September to coincide with the season premiere of the next season, but that won't be the case for season 3. Due to Fox moving to a year-round schedule, 24 season 4 has been slotted for a January premiere, which means we'll see the season 3 set released sometime in December, not in September.

    With the month of September becomming insanely full, the later release date should be a relief for some consumers. We'll keep you updated with any information we receive, but we don't expect to hear anything from the studio for at least a few months.


    bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=1807

  9. #9

    Standaard

    da zuigt echt! had me zo verheugt volgende maand die S3 op R1 te halen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    Over de Regio 1:
    The previous two seasons of Fox's hit show, 24 have been released in early September to coincide with the season premiere of the next season, but that won't be the case for season 3. Due to Fox moving to a year-round schedule, 24 season 4 has been slotted for a January premiere, which means we'll see the season 3 set released sometime in December, not in September.

    bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=1807
    Geweldige serie. Moet 3 nog zien (wellicht weer op Yorin) maar in ieder geval is het geweldig dat Seizoen 4 er aan komt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Day 3 komt inderdaad weer in September op Yorin, dit in tegenstelling tot de BBC die em aan Sky had doorgegeven.

    Maar dan heb ik em hopelijk al binnen via Play.com, want na de eerste 2 seizoenen durf ik deze blind aan te schaffen!

  12. #12

    Standaard

    Ben weer erg benieuwd naar deze serie, absuluut aanschaffen als hij op R2 UK komt.


  13. #13

    Standaard

    S3 is fantastisch. erg spannend en bijna iedere aflevering een superspannende cliffhanger.

    ik ben nu razendbenieuwd naar januari. ze gaan s4 anders doen naar alle waarschijnlijkheid. niet meer vanuit CTU maar meer vanuit zijn priveleven gezien. meer kan ik niet zeggen ivm plotspoilers van s3, maar ga er maar aanzitten. ik vond em beter dan s2 (die was al erg goed).

    kan niet wachten tot deze op dvd komt, dan ga ik em zeker kopen. zal eind van dit jaar toch wel binnen moeten zijn denk ik zo.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #14

    Standaard

    heb net de 2e dvd afgezien erg spannend...vond tot nu toe wel season 2 spannender..of ik had te hoge verwachtingen van season 3. Ik hoop dat ik nog verrast ga worden door de andere dvd's kan niet wachten om het af te kijken!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lupin77
    heb net de 2e dvd afgezien erg spannend...vond tot nu toe wel season 2 spannender..of ik had te hoge verwachtingen van season 3. Ik hoop dat ik nog verrast ga worden door de andere dvd's kan niet wachten om het af te kijken!
    kijk maar lekker verder. overal is s3 veel beter dan s2. Erg goed, veel plotwendingen. veel plezier ermee
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #16

    Standaard

    Ik las ergens dat de R1-versie maar zes discs zal bevatten, in plaats van zeven. De extra's zijn overigens hetzelfde, maar niet helemaal: er zullen 22 deleted scenes op de dvd staan, terwijl de R2UK box er ruim 40 heeft. De R1 box wordt op 7 december uitgebracht.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de 3 seizoenen Box R1 gekocht. Volgens alle berichten die ik over de serie gelezen heb, moet dit wel een juiste aankoop zijn geweest! Ben erug benieuwd erna. Heb er al wel van gehoord, maar heb het nog niet eerder op tv gezien.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Ik heb de 3 seizoenen Box R1 gekocht. Volgens alle berichten die ik over de serie gelezen heb, moet dit wel een juiste aankoop zijn geweest! Ben erug benieuwd erna. Heb er al wel van gehoord, maar heb het nog niet eerder op tv gezien.
    R2 bedoel je ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •