Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    helaas zat/zit ik vanaf vrijdag middag thuis met een gekneusde hand/arm
    Wat heb je gedaan?

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    helaas zat/zit ik vanaf vrijdag middag thuis met een gekneusde hand/arm
    Wat heb je gedaan?
    Ernstig gevallen vanaf een rijdende auto (busje).
    Even een stukje "mee liften" over het terein staand op de bumper en er al rijdend afspringen.
    Hierbij de snelheid iets onderschat en daar rolde ik over de weg, hoe dom kan je zijn op zo,n moment.
    Niets gebroken volgens ziekenhuisfoto,s maar vingers/hand/arm hebben nu wat kneusingen waarvan hand vrij ernstig en verders diverse schaafwonden op knie, hand, arm en vooral schouder.
    Kortom, ik voel me dus ziellig :wink:

    Lastig typen overigens met één hand maar aan de andere kant wel tijd genoeg nu om dvd,s te kijken. :P

  3. #28

    Standaard

    Ben je lekker mee idd
    Dus niet kunnen helpen met dat kampvuurtje? van die links?
    Sterkte iig.
    ps: als het nou nog gebroken was hadden ze het kunnen gipsen.... Volgende keer wat harder vallen dan maar? Of gewoon helemaal niet meer :P

  4. #29
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Blabla
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Blablabla
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Click :wink:

  5. #30

    Standaard

    Ik zal wel iets gemist hebben in mijn jeugd, maar het doel van dit forum is toch het uitwisselen van info? Dat gaat toch het beste als je het gewoon tot tekst beperkt? Waarom voelt iemand toch de drang om een post 'op te leuken' met dansende meisjes oid? Let wel: dit is geen aanval, maar een serieuze vraag. Er zijn inderdaad fora waar 70% van de pagina zo'n beetje is ingenomen door behoorlijk excessieve taglines en avatars. Het lijkt wel of die mensen de behoefte voelen om bij elke post iedereen lastig te willen vallen met al hun hobbies, levensverhaal of artisitieke aspiraties. Maak dan een homepage en plaats een link. Dan kan ik vrijwillig kijken.

    Helaas gaat dat weer ten koste van mensen die gewoon een klein, simpel geintje willen plaatsen. Ellek voordeel hep zun nadeel.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Moest je gewoon flashy toestanden verbieden en gewoon een leuk plaatje van je favoriete film or wathever laten reglementeren het zou veel beter zijn. Want dit is best tegenstrijdig allemaal : veranderingen en bewegingen in avaters mogen wel maar een gewoon plaatje dan niet jezelf voorstelt niet
    immortality , take it , it's yours !

    mijn DVD's

  7. #32

    Standaard

    Nou, zal ik dan ook maar 's mijn mening geven? Kort door de bocht: ik vind het prima, die "strenge" regels voor ava's en signatures. Juist vanwege het gebruikt van eigennamen in plaats van vreemde nicknames en ava's met een foto van jezelf voel ik me hier zo thuis. Echt een huiskamersfeertje. En signatures moeten niet afleiden van je bericht. Dus ben ik een groot voorstander van het beperken tot teksten/links in je signature.

    Het valt me trouwens ook op dat het veelal (niet altijd) peopletjes zijn die hier net komen kijken die klagen over de regeltjes. Mijn mening: als je hier niet komt voor de inhoud, maak dan dat je weer wegkomt!

    Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Nou, zal ik dan ook maar 's mijn mening geven? Kort door de bocht: ik vind het prima, die "strenge" regels voor ava's en signatures. Juist vanwege het gebruikt van eigennamen in plaats van vreemde nicknames en ava's met een foto van jezelf voel ik me hier zo thuis. Echt een huiskamersfeertje. En signatures moeten niet afleiden van je bericht. Dus ben ik een groot voorstander van het beperken tot teksten/links in je signature.

    Het valt me trouwens ook op dat het veelal (niet altijd) peopletjes zijn die hier net komen kijken die klagen over de regeltjes. Mijn mening: als je hier niet komt voor de inhoud, maak dan dat je weer wegkomt!

    Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...
    amen!

  9. #34

    Standaard

    Daar ben ook ik het absoluut mee eens. Daarom zie je mij ook nooit op andere fora.....veels te schreeuwerig allemaal.

    En ja inderdaad, ook ik kom hier al ruim twee jaar dagelijks


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Als dit zo'n forum zou worden voor die stereotiepe sjonnies met allerlei flashy zaken, dan zou ik hier zeker geen 3 jaar vrijwel dagelijks komen...
    Exact! Het forum van DVD.nl is inderdaad niet bedoeld om "interessant" te doen en jezelf belangrijk te doen voorkomen. Voor mensen met een minderwaardigheidscomplex of juist de neiging om zichzelf erg belangrijk te vinden, zijn vast wel toepasselijke fora op het internet te vinden (fok.nl?).
    De meeste mensen die hier komen, discusseren graag over DVD's en films. Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan...
    Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread...

  12. #37
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan...
    Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread...
    Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan...
    Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread...
    Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:
    PSSSSSSSST!

    Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken?
    Dan zou het er uit zien als een onderschrift met heel veel foto's.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #40
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Als ze plaatjes willen kijken, zetten ze hun TV wel aan...
    Grappig om dat van jou te horen als zijnde de threadstarter en vaste poster in deze thread...
    Daar heb je een punt Herjan. :P :wink:
    PSSSSSSSST!

    Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken?
    Dat zal er mooi uitzien daar het mooie foto,s zijn. 8)

  16. #41

    Standaard

    Dan ben je helemaal het mannetje Alex Met een heerlijk rustig onderschrift

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Maar.... hoe zou het eruit zien als ik al die foto's in mijn onderschrift zou plakken?
    Gaat je niet lukken... maximaal 200 tekens...


    Maarremm.... Zitten we nu off-topic of on-topic te ouwehoeren?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •