Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Driven [DVD]

  1. #1

    Standaard Driven [DVD]

    Driven [DVD]

    Stallone's nieuwe film over de Amerikaanse CART serie komt 23 januari uit op DVD. Wij bekeken deze DVD die van hoge kwaliteit blijkt te zijn.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ben toch benieuwd naar de film al is het alleen al om de auto's en de geluiden daarvan

    Zal hem dus zeker binnenkort eens huren
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gevoel als jij Blondie, ik weet niet wat ik hiervan kan verwachten. Ik ben nl. niet echt een fan van Stallone, Lock Up vond ik wel een goeie film. Is deze verkrijgbaar op DVD?

  4. #4

    Standaard

    De film is in zijn opzet aardig geslaagd. Zijn namelijk niet veel films over het autoracen (zover ik weet days of thunder) die gaan over Carts of Formule 1.

    Geluid is goed alleen af en toe zie je dat het te geanimeerd is en dat is zonde.

    Ik heb de film niet op DVD gezien maar d.m.v. dat ppv systeem in hotels

  5. #5
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Lijkt mij een errug snelle film en ga het dan ook zeker huren. Btw bij bruna.nl nu erg voordelig te koop inclusief Get Carter (ook van Stallone)

  6. #6

    Standaard Niet doen!

    Ik heb deze film in de bioscoop gezien en kan niet anders zeggen dan dat het een ongeloofelijke onzin-film is. Het verhaal wordt niet in de F1 gezet, maar waarom dan die belachelijke referentie aan het adres van Frank Williams? (Burt Reynolds als teambaas die aan zijn rolstoel gekluisterd is). De ontwikkeling van de "plot" is kinderlijk doorzichtig. De stunts zijn verre van realistisch. De karakters volledig ééndimensionaal en voorspelbaar.
    Dat maakt me allemaal niet zoveel uit als meneer Sly 'ik-schrijf-net-zo-slecht-als-ik-spreek-en-acteer' Stallone en Renny Harlin niet in diverse interviews zouden pretenderen een waarheidsgetrouwe weergave van deze sport te geven.
    Snelheid? Wel met de auto's, maar niet met het verhaal. Spectaculair? Als het je alleen om de beelden gaat wel. En die zullen op DVD ongetwijfeld ook loepzuiver overkomen.

    Driven: zero points! Twee uur kijken naar een goudvis in een ronde kom heeft een hogere amusementswaarde dan dit gedrocht.

    Enne...kan iemand a.u.b. ervoor zorgen dat Renny Harlin nooit meer een budget ter beschikking krijgt? Die Hard 2 was prima, maar duidelijk een gelukstreffer...Cliffhanger, Cutthroat Island, Deep Blue Sea...het lijkt me duidelijk!

    Maz

  7. #7

    Standaard Re: Niet doen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Ik heb deze film in de bioscoop gezien en kan niet anders zeggen dan dat het een ongeloofelijke onzin-film is. Het verhaal wordt niet in de F1 gezet, maar waarom dan die belachelijke referentie aan het adres van Frank Williams? (Burt Reynolds als teambaas die aan zijn rolstoel gekluisterd is). De ontwikkeling van de "plot" is kinderlijk doorzichtig. De stunts zijn verre van realistisch. De karakters volledig ééndimensionaal en voorspelbaar.
    Dat maakt me allemaal niet zoveel uit als meneer Sly 'ik-schrijf-net-zo-slecht-als-ik-spreek-en-acteer' Stallone en Renny Harlin niet in diverse interviews zouden pretenderen een waarheidsgetrouwe weergave van deze sport te geven.
    Snelheid? Wel met de auto's, maar niet met het verhaal. Spectaculair? Als het je alleen om de beelden gaat wel. En die zullen op DVD ongetwijfeld ook loepzuiver overkomen.

    Driven: zero points! Twee uur kijken naar een goudvis in een ronde kom heeft een hogere amusementswaarde dan dit gedrocht.

    Enne...kan iemand a.u.b. ervoor zorgen dat Renny Harlin nooit meer een budget ter beschikking krijgt? Die Hard 2 was prima, maar duidelijk een gelukstreffer...Cliffhanger, Cutthroat Island, Deep Blue Sea...het lijkt me duidelijk!

    Maz
    Wat is er mis met Cliffhanger en Deep blue sea? waren 2 prima films !

    Ik geloof wel dat Driven een zeer matige film is. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het verhaal ronduit belachelijk is en dat de special effects echt niet in orde zijn...
    En juist daarop zou de film moeten uitblinken vind ik...

  8. #8

    Standaard

    Ik heb de film gezien in de bios maar wist toen al dat ik iets niet zo supertofs ging zien, dus ging ik zitten met de instelling...
    niet nadenken, laat maar zien en geniet vd effects, f*ck the rest!!

  9. #9

    Standaard

    Ik moet de film toch echt een ruime onvoldoende geven. Ik heb hem in de bioscoop gezien maar kon me echt niet boeien. Geen een van de verhaallijnen is interessant en het einde is volkomen belachelijk en van het begin de film al voorspelbaar.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  10. #10

    Standaard

    Heb um in de sneak preview gezien. Het verhaal sucks sowieso, maar vooral jammer vond ik dat ze wel errug goed kon wat er geanimeerd was...
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  11. #11

    Standaard

    Ach jah, zeker geen €35 koop-DVD, dat kan misschien een uitverkoopje worden, anders helemaal niet!!

    Ligt ernaan hoe erg uitverkoop hij wordt (€5-10, dan misschien wel)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram _Cerberus_ Kocken
    Ik heb de film gezien in de bios maar wist toen al dat ik iets niet zo supertofs ging zien, dus ging ik zitten met de instelling...
    niet nadenken, laat maar zien en geniet vd effects, f*ck the rest!!
    Da's wat lastig als je naar de Sneak gaat

    Maz

  13. #13

    Standaard

    Toen deze film in de bioscoop draaide in america werd hij al de bold and beautiful on wheels genoemd..

    Ik heb hem als race fan ook in de bioscoop gezien maar moet het met bovenstaande mensen eens zijn.

    Totaal los van de realiteit !

    Kijk liever naar Grand Prix of Le mans.

    Als die uberhaupt nog eens uitkomen op DVD.....


  14. #14

    Standaard

    En totale registratie van een LeMans-race is wel tof, maar van F1 heb je na 2 keer ook wel gezien, tenzij er een hele flinke botsing is!!

  15. #15

    Standaard Re: Niet doen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Enne...kan iemand a.u.b. ervoor zorgen dat Renny Harlin nooit meer een budget ter beschikking krijgt? Die Hard 2 was prima, maar duidelijk een gelukstreffer.
    Wat vond dan van andere Renny films zoals The Long Kiss Goodnight, The Adventures of Ford Fairlane & Nightmare on Elm Street 4?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa
    Cliffhanger, Cutthroat Island, Deep Blue Sea...het lijkt me duidelijk!
    Uitgerekend is Cutthroat Island de film die Carolco Pictures om zeep hebt geholpen. Als The Long Kiss Goodnight geen succes was bij New Line dan had hij allang zijn koffers kunnen pakken (richting Finland wel te verstaan).

    Maar goed Driven heeft 2 troeven. Estella Warren en Gina Gershon, maakt de film wat verdraagzaamer.

  16. #16

    Standaard

    Gewoon een film waar je naar moet kijken met het verstand op nul, en een bak popcorn op je schoot.
    Sylvester Stalone films hebben nooit goede verhaal lijnen gehad, ook al zijn Rocky en Rambo klasiekers, een goede verhaallijn kan ik er niet in vinden iig.

  17. #17

    Standaard

    tuut tuut!
    film is wel leuk, niet echt super maar ja... gewoon een avondje huren.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jwtje
    tuut tuut!
    film is wel leuk, niet echt super maar ja... gewoon een avondje huren.
    Ook nog niet eens, de reactie op dit forum spreken toch wel voor zich

  19. #19

    Standaard

    Ik sluit me aan bij de mening van Mazdalfa!!

    Dit is echt een misser geworden deze film! Slechte actuer keuze!! Wie stopt er nou een vent van 2 meter in de omtrek in zo'n kleine cabine van een racewagen?! En niet alleen Stallone, nog een brede gast (weet zn naam ff niet) gaat er met gemak in!

    De stunts zijn leuk in-mekaar-gecomputeerd! Dat is wel mooi gedaan, alleen verder mist deze film gewoon alles!
    Voorspelbaar eind, matig verhaal en naar mijn inziens TE weinig actie!

    Dit was het welweer Ben blij dat ik hem op Div-X heb gezien, had hem zo gekocht zonder te huren!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  20. #20

    Standaard

    Er mag van mij wel eens een keer een goeie F1 film van mij gemaakt worden (met goeie acteurs)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Er mag van mij wel eens een keer een goeie F1 film van mij gemaakt worden (met goeie acteurs)
    Sluit ik me geheel bij aan Luther!

    En dan zonder KLEERKASTEN! en nog meer actie!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Sluit ik me geheel bij aan Luther!

    En dan zonder KLEERKASTEN! en nog meer actie!
    Dat is een heel goed idee jaah!!

    Mr.
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    Jullie moeten deze film niet zo serieus nemen kijk gewoon naar de special effects en bijna 9 van de tien films die uitkomen zijn onrealistisch het is zeker niet de beste film die ik ooit heb gezien maar vond hem zeker niet slecht.....
    naar mijn mening zeker de moeite waard om gezien te hebben.
    ongelijk is met een boggel

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde


    Dat is een heel goed idee jaah!!

    Mr.
    Zekah goed idee, maar om nu ff pessipistisch over te komen:
    Met veel actie --> zullen er vast wel een paar auto's in mekaar gaan, en welke film-producent zal zo'n achterlijke zijn om een auto van gem. 3-4 mln in mekaar te racen???

    Dat zal een vermogen kosten, buiten de gebruikelijke kosten (cast, promotie, opnames, weeti*** allemaal)

  25. #25

    Standaard

    System 3rror>>>>
    12-09-2001 17:30 schreef je over Driven:
    "Vorige week in de bios gezien deze film... Toch wel een gave film, alleen past onze "Rambo" Stalone niet in de race wereld!
    Wel gave crashes (al klinkt dat een beetje hard met de beelden van WTC in ons achterhoofd)"

    en nu weer dit:
    "Dit is echt een misser geworden deze film! Slechte actuer keuze!! Wie stopt er nou een vent van 2 meter in de omtrek in zo'n kleine cabine van een racewagen?! En niet alleen Stallone, nog een brede gast (weet zn naam ff niet) gaat er met gemak in!

    De stunts zijn leuk in-mekaar-gecomputeerd! Dat is wel mooi gedaan, alleen verder mist deze film gewoon alles!
    Voorspelbaar eind, matig verhaal en naar mijn inziens TE weinig actie!"

    Niet om je aan te vallen, maar het viel me gewoon op met het searchen naar Driven postings...



    Mzzl,

    PDP
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •