Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 182 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    hangt er van af wat er van mijn gading uit komt op DVD.

  2. #27

    Standaard

    Gemiddeld 100 euro per maand, zou ook wel 700 euro+ willen uitgeven maar ben bang dat mijn vrouw het daar niet helemaal mee eens is
    Grtz Ron

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    een dikke 400 euro per maand
    maar ik verkoop ook redelijk wat altijd!
    echt? heb jou nog niet vaak op het forum gezien :wink:
    waar dan??? :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    20 a 30 euro per maand max. als het meer is snij ik mezelf in de vingers met mijn uitkering.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #31

    Standaard

    rond de 100 euro p/maand kan is meer of minder zijn

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Na het begin van mijn werkeloosheid, begin dit jaar, liep het een tijdje terug tot € 0,- per maand. Na verloop van tijd werd het ongeveer 50 a 60 euro per maand. Sinds deze week weet ik dat ik binnenkort weer aan het werk kan (hoihoi!!) maar mijn uitgaven zullen waarschijnlijk niet meer zo snel op het oude niveau terugkomen. Vorig jaar was ik al aan het minderen en momenteel weet ik gewoon heel weinig om nog te kopen. Ik ga mijn geld de komende tijd waarschijnlijk aan heel andere dingen uitgeven.

  9. #34

    Standaard

    In m'n 'hoogtijdagen' soms wel tussen de 1 en 2.000 euro, ik heb maanden meegemaakt dat ik met zo'n 100-150 films thuiskwam!

    Gelukkig ben ik het wat kalmer aan gaan doen en het laatste half jaar gemiddeld zo'n 150 euro per maand.

    De hype is er voor mij nu wel af en ik koop alleen de interessante releases of oudere films die bv. nu pas uitkomen...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Per maand zo'n €500 tot €750...
    Hoeveel verdien je dan aan verkopen? Toch heel wat als je zoveel kan uitgeven zonder werk...


  11. #36

    Standaard

    Gemiddeld 124 euro per maand, maar de afgelopen maanden erg weinig. Mijn duurste maand ooit was september 2003, met een totaalbedrag van 300 E.

    Zeker in het vervolg wil ik het aantal aan te schaffen dvd's fors minderen, omdat ik ergens eind van het jaar graag een auto wil kopen en daar ook het nodige geld voor kan gebruiken...

  12. #37

    Standaard

    Ik zit aan een 200 euro/maand...


  13. #38

    Standaard

    Deze maand is wel extreem 400

    Normaal eurotje of 100

  14. #39

    Standaard

    €150 per maand

  15. #40

    Standaard

    Normaal gesproken 30 - 50 per maand, deze maand is wat meer, maar dat komt natuurlijk door vakantiegeld

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LockStock
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Per maand zo'n €500 tot €750...
    Hoeveel verdien je dan aan verkopen? Toch heel wat als je zoveel kan uitgeven zonder werk...
    Hangt vaak af van de titels. Ik verkoop eerder duurdere sets dan goedkope omdat die uiteraard meer geld opbrengen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #42

    Standaard

    Tot een paar maanden geleden zat ik denk ik rond de €100 per maand, tegenwoordig denk ik op ongeveer 60 a 70 euri.
    Valt mee in vergelijking met wat andere mensen op dit forum eraan besteden

  18. #43

    Standaard

    Iets dat me opvalt: het lijkt er beetje op dat er een groep is die een titel of 2 oid per maand koopt, en een groep die een titel of 5/6/7 in de maand koopt De echte uitschieters kom je niet veel tegen. Maar, dat kan ook aan mij liggen

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Iets dat me opvalt: het lijkt er beetje op dat er een groep is die een titel of 2 oid per maand koopt, en een groep die een titel of 5/6/7 in de maand koopt De echte uitschieters kom je niet veel tegen. Maar, dat kan ook aan mij liggen
    Mensen die maar 1 maal per jaar een DVD kopen bedoel je?
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  20. #45

    Standaard

    Woeiii wat een geld steken jullie in onze lieve schijfjes zeg.

    Ik zelf gok zo'n 40 euro per maand. Maar ik koop dan wel alleen films die ik echt voor altijd wil hebben. Ik zie dus geen geld terug door later weer de helft te verkopen.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #46

    Standaard

    Op 23 juni 2004 ben ik een jaar bezig. Inmiddels al 303 dvd's
    gemid per maand is het € 338,- beetje erg veel, dat moet toch eens wat minder worden.

  22. #47
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mijn collectie is nu op peil en dus de films die ik wilde hebben staan er nu.
    Nu zit ik zo rond de €25 a €30,- per maand.

  23. #48

    Standaard

    Mmmm...effe rekenen. Ik ben redelijk bescheiden qua aankopen volgens mij. Ik koop niet elke maand, al vertelt m'n vrouw me overigens van wel...
    Ik schat zo'n €35,= per maand. (gebasseerd op het aantal dvd's delen door het aantal maanden dat ik begonnen ben met kopen en vervolgens vermenigvuldigen met een gemiddelde prijs van €20..... )
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Het verschilt van maand tot maand. Heb nu sinds een paar maanden werk en ik denk dat ik gemiddeld ongeveer € 60 euro per maand aan dvd's besteed. Ik zou in principe wel meer willen besteden, maar ik wil over een tijdje een jaar naar Australie en het is wel lekker als je daar met een leuk bedragje heen gaat.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •