Pagina 24 van 37 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 908 worden weergegeven.

Discussie: Naamswijziging...

  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Is niks mis mee, het vergroot alleen je aaibaarheids- en onschuldigheidsgehalte. De vraag is of je dat wil.

    thja ok mischien is het al duidelijk genoeg dat ik en disney fan ben mischien is dat wel wat overbodig en ook te moeilijk om mee in te loggen. Ok dan ik houw mijn naam wel dan

  3. #578

    Standaard

    Er is geen kans dat er eens een eenmalige dag komt waar je toch je naam door een modje ofzo kan laten veranderen waarin je wilt?

    Want ik moet eerlijk zeggen dat toen ik me hier aanmelde voor het forum dat ik voor zo lang zou blijven, en in al die jaren is mijn film-serie interessen alleen maar toegenomen, en zou toch wel een andere nickname willen.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    thja ok mischien is het al duidelijk genoeg dat ik en disney fan ben mischien is dat wel wat overbodig en ook te moeilijk om mee in te loggen. Ok dan ik houw mijn naam wel dan
    Haha, nee joh, als jij Disney voor je naam wil moet je dat niet af laten pakken door zo'n idioot als ik die je alleen een beetje zit te stangen.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Haha, nee joh, als jij Disney voor je naam wil moet je dat niet af laten pakken door zo'n idioot als ik die je alleen een beetje zit te stangen.
    Thja er bestaat al iemand zie ik met Disney voor zijn naam zal dus wel leuk zijn moest ik dat ook hebben eigenlijk is dat mogelijk om dit nog te veranderen ???
    Graag dan voor mij (Disney) voor mijn naam aub

    Alvast Bedankt

  6. #581

    Standaard

    Je mag je nick toch alleen veranderen voor je echte naam?

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Je mag je nick toch alleen veranderen voor je echte naam?
    Dat is de basisregel maar met Disney ervoor blijft hij toch behoorlijk herkenbaar lijkt me...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #583

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe ik 'peterpannetje' in 'Peter Rietveld' verander?
    Alvast bedankt!

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterpannetje Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen hoe ik 'peterpannetje' in 'Peter Rietveld' verander?
    Alvast bedankt!

    Dat kan door in dit forum de vraag te stellen of ze je naam willen veranderen van 'peterpannetje' in 'Peter Rietveld'.

    En als Peter Rietveld dan je echt naam is, dan doen ze het.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #585

    Standaard

    Volgens mij moet je Eric even een PM sturen, omdat sinds het nieuwe forum Arnold je naam niet meer kan veranderen.

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Er is geen kans dat er eens een eenmalige dag komt waar je toch je naam door een modje ofzo kan laten veranderen waarin je wilt?

    Want ik moet eerlijk zeggen dat toen ik me hier aanmelde voor het forum dat ik voor zo lang zou blijven, en in al die jaren is mijn film-serie interessen alleen maar toegenomen, en zou toch wel een andere nickname willen.
    Iemand die dit ook een leuk idee zou vinden?

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Iemand die dit ook een leuk idee zou vinden?
    Nou, niet echt eigenlijk, ik vind het nu vaak al verwarrend als een enkel iemand zijn naam heeft veranderd, laat staan als een heleboel mensen dit tegelijk zouden doen

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Nou, niet echt eigenlijk, ik vind het nu vaak al verwarrend als een enkel iemand zijn naam heeft veranderd, laat staan als een heleboel mensen dit tegelijk zouden doen

    Als het iemand is met een sig(foto) is nu ook weer zooo lastig hoor. Het gezicht blijft herkenbaar toch?!

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    ... laten veranderen waarin je wilt?
    Vooral vanwege deze optie zal het er nooit van komen. Je kunt je naam alleen maar laten veranderen naar je eigen, echte naam, niet van nickname naar nickname. Dus als er een dag moet komen dat men zich naar z'n eigen naam laat wijzigen dan houden we dat niet tegen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #590

    Standaard

    Kan iemand mijn forumnaam veranderen van 'DVD_' naar 'Nanette'?

  16. #591

    Standaard

    Het is vast niet mogelijk om Symphony X naar Pharminepulse te veranderen? Ik heb een foto onder mij nick dus je herkent mij gelijk.

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier van der Drift Bekijk bericht
    Ik denk dat de euro sneller went.
    Moest ik ook enorm aan wennen, kinkyqueen was toch een leukere naam. Verandering vast vanwege het Forum Crew team versterken?

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Het is vast niet mogelijk om Symphony X naar Pharminepulse te veranderen? Ik heb een foto onder mij nick dus je herkent mij gelijk.
    2 berichten voor jouw verzoek staat dit:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Je kunt je naam alleen maar laten veranderen naar je eigen, echte naam, niet van nickname naar nickname.
    Is het heel raar als er getwijfeld wordt aan het feit of Pharminepulse je echte naam is ?

  19. #594

  20. #595

    Standaard

    Je kan beter Eric even een PM sturen, want hij is op het nieuwe forum volgens mij nog de enige die dit nog kang en weet niet zeker of hij hier wel eens kijkt.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana Bekijk bericht
    Ik zou graag mijn naam willen veranderen van Diana in Diana van der Weerdt.
    Tss... bewijs maar 's dat dat je echte naam is!
    Eerst een kopie van je trouwboekje zien!

  22. #597

    Standaard

    Laat ik nu Godfried Pannenkoek heten! :P Of vallen mensen met een vreemde naam ook buiten de boot?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Laat ik nu Godfried Pannenkoek heten! :P Of vallen mensen met een vreemde naam ook buiten de boot?
    Eigenlijk heet ik Hendrikus Bierenbroodspot en kij hoe ze mij noemen

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Laat ik nu Godfried Pannenkoek heten! :P Of vallen mensen met een vreemde naam ook buiten de boot?
    Dan moet je je adres erbij geven. Vervolgens trekken de crewleden de boel na en bellen ze je op. Als ze dan nog niet overtuigt zijn, komen ze een keertje koffie drinken en willen ze je paspoort zien
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #600

    Standaard

    Ik hoop dat dat de standaardprocedure is, zo niet dan heb ik een zaakje voor het Bureau Gelijke Behandeling.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 24 van 37 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •