Pagina 17 van 37 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 908 worden weergegeven.

Discussie: Naamswijziging...

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    kinderachtig gedoe hier.
    Mijn complimenten voor je zelfkennis.

  2. #402
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    kinderachtig gedoe hier.
    Mijn complimenten voor je zelfkennis.

    Hey goochem, jullie willen/kunnen het niet doen blijkbaar. Tis ook zo'n moeilijke vraag


    Geef es echte argumenten ipv te zwijgen.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    kinderachtig gedoe hier.
    Mijn complimenten voor je zelfkennis.

    Hey goochem, jullie willen/kunnen het niet doen blijkbaar. Tis ook zo'n moeilijke vraag


    Geef es echte argumenten ipv te zwijgen.
    Marc, wat was er onduidelijk aan onderstaand verhaal:

    Dat klopt! Het doel van dit forum is wat ons betreft voornamelijk bedoeld om een plaats te zijn waar informatie over home theater en DVD uitgewisseld kan worden. Om de site een wat 'serieuzer' karakter te geven stellen we het daarom op prijs dat iedereen onder zijn echte naam registreerd.

    Zijn mensen die onder nickname posten dan per definitie niet serieus te nemen? Zeker niet! Maar als je iets onder je echte naam post ben je er toch meer 'verantwoordelijk' voor dan wanneer je dit onder een anonieme schuilnaam doet.

    Aangezien we hier geen breezerforum hebben waar mannen met een midlife crisis achter 16 jarige meisjes aan zitten is er volgens ons bovendien geen enkele reden om níet onder je echte naam de posten.

    Overigens wil ik absoluut geen flamewar starten! Begrijp me goed: Iedereen die liever onder een nickname post is van harte welkom om dat te doen. Wil je echter onder je echte naam posten, dan helpen we je daar alleen graag bij door je naam te veranderen.


    Hiermee wil ik niet zeggen dat de ik de crew begrijp.

    Ik ben namelijk helemaal met je eens dat het terugveranderen van je naam niet zo'n probleem moet zijn. Gekoppeld aan bovenstaande redenering: Je echte naam is nu toch al bekend dus ben jij zeker zo 'verantwoordelijk' voor je posts lijkt me. (Al denk ik niet dat de crew een uitzondering zal maken)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #404

    Standaard

    Marc, je maakt jezelf niet geliefd, maar ergens heb je wel een beetje gelijk, ware het niet dat je je bij je gast aan moet passen aan zijn wensen. Zoals ook buitenlanders op klompen behoren te lopen. :P

    Anders maak je toch een nieuw profiel aan? Maak je een nieuwe hotmailaccount of eentje bij een wazige russische gratis email verstrekker [mail/front.ru] of een fokking gmailaccount, en dan kun je weer een lekker wazige naam nemen.

    Ik ben nog anoniem, maar ik heb geen kwade intenties. Vandaar dat ik poog mijn anonimiteit te bewaren, behalve wanneer het om trades/aankopen gaat.

    En deze thread blijft zichzelf een beetje herhalen....


    ...herhalen...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #405

    Standaard

    Marc,

    Het is hier niet zo dat als je heeeel veel kabaal gaat maken dat je dan wél je zin krijgt. Ook het sturen van PM's waarin je doet lijken of de moderators hier allemaal debiel zijn verandert niets aan ons standpunt. Zolang dit forum al bestaat hebben we de gewoonte dat we geen nicknames aanpassen, tenzij iemand zijn echte naam wil gaan gebruiken. De reden dat we wel veranderen naar de echte naam is in de citaten hierboven aan bod gekomen.

    Waarom vanderen we niet van nicknaam naar nickname of van echte naam naar nickname? Omdat dat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt. Als het even niet uitkomt kan je dan immers wel om de maand van naam willen wijzigen en wij hebben zowel geen zin om dat te administreren, als dat wij dat slecht voor de overzichtelijkheid van het forum vinden.
    Eric van Ballegoie

  6. #406
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Marc,

    Het is hier niet zo dat als je heeeel veel kabaal gaat maken dat je dan wél je zin krijgt. Ook het sturen van PM's waarin je doet lijken of de moderators hier allemaal debiel zijn verandert niets aan ons standpunt. Zolang dit forum al bestaat hebben we de gewoonte dat we geen nicknames aanpassen, tenzij iemand zijn echte naam wil gaan gebruiken. De reden dat we wel veranderen naar de echte naam is in de citaten hierboven aan bod gekomen.

    Waarom vanderen we niet van nicknaam naar nickname of van echte naam naar nickname? Omdat dat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt. Als het even niet uitkomt kan je dan immers wel om de maand van naam willen wijzigen en wij hebben zowel geen zin om dat te administreren, als dat wij dat slecht voor de overzichtelijkheid van het forum vinden.
    Anders negeer jij even het feit dat ik er een goede reden voor heb. En heel veel kabaal maken heeft blijkbaar wel nut want er wordt tenminste gereageerd. En oh oh als Marc straks ineens anders heet op het forum...damn dan word het wel erg onoverzichtelijk....Doe effe moeilijk zeg.

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Marc,

    Het is hier niet zo dat als je heeeel veel kabaal gaat maken dat je dan wél je zin krijgt. Ook het sturen van PM's waarin je doet lijken of de moderators hier allemaal debiel zijn verandert niets aan ons standpunt. Zolang dit forum al bestaat hebben we de gewoonte dat we geen nicknames aanpassen, tenzij iemand zijn echte naam wil gaan gebruiken. De reden dat we wel veranderen naar de echte naam is in de citaten hierboven aan bod gekomen.

    Waarom vanderen we niet van nicknaam naar nickname of van echte naam naar nickname? Omdat dat de overzichtelijkheid van het forum niet ten goede komt. Als het even niet uitkomt kan je dan immers wel om de maand van naam willen wijzigen en wij hebben zowel geen zin om dat te administreren, als dat wij dat slecht voor de overzichtelijkheid van het forum vinden.
    Anders negeer jij even het feit dat ik er een goede reden voor heb. En heel veel kabaal maken heeft blijkbaar wel nut want er wordt tenminste gereageerd. En oh oh als Marc straks ineens anders heet op het forum...damn dan word het wel erg onoverzichtelijk....Doe effe moeilijk zeg.
    Wellicht helpt het als je die goede reden bekend zou maken

  8. #408
    Dane
    Guest

    Standaard

    Een nickname laten veranderen in je echte naam is eenmalig. Als het daarna toegelaten zou worden dat altijd je nickname aangepast kan worden houdt het natuurlijk nooit op. Dan krijg je waarschijnlijk bij iedere nieuwe filmrelease mensen die ineens King Kong willen heten ofzo, of mensen die om de maand een nieuwe semi-stoere nickname bedenken en zo willen heten op het forum. Dan kunnen er natuurlijk wel regels gemaakt worden van "maximaal 3 nickname wijzigingen toegestaan" maar dan wordt er natuurlijk weer geklaagd dat er wéér een regel bijkomt... :wink: De regels rondom nickname wijzigingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn, klaar toch?

  9. #409
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Nee, ik vertel die reden niet. Alsof dat iets uit zou maken zeg. En Dane; bespaar me die slijmpreken richting de crew.

  10. #410
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Nee, ik vertel die reden niet. Alsof dat iets uit zou maken zeg. En Dane; bespaar me die slijmpreken richting de crew.
    Ik slijm niet richting de crew, ik irriteer me wel aan een tiental posts ofzo van jouw met gezeur dat je je naam zo graag wil veranderen. Het is in deze thread meerdere malen gezegd dat het niet gebeurt, PM verder met de crew, of blijf je hier net zo lang doorgaan totdat je je zin denkt te krijgen?

    Maar ja, ik doe het mezelf ook aan door in deze thread en naar jouw posts te kijken, zal ik niet meer doen, succes ermee.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Nee, ik vertel die reden niet. Alsof dat iets uit zou maken zeg.
    Das je ook goed recht!
    Maar ik bedoelde eigenlijk in een PM aan de crew....Maar goed, ik vrees het ergste voor je.....

  12. #412
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Wel amusant dit .

  13. #413
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Nee, ik vertel die reden niet. Alsof dat iets uit zou maken zeg. En Dane; bespaar me die slijmpreken richting de crew.
    of blijf je hier net zo lang doorgaan totdat je je zin denkt te krijgen?

    .
    Ja. Want het legt precies de vinger op de zere plek zoals iedereen kan zien. En dat is dat deze mensen geen enkele notie hebben van wat privacy in kan houden, en neem maar van mij aan dat de reden wel degeljik garantie geeft op naamsverandering. Maar als ik ineens anders heet hier, is het onoverzichtelijk, en dat mag niet hier. En als je dan de reacties leest van de zogenaamde 'moderators', jemig zeg. Alsof je aan de heilige bijbel komt hier. Want aangezien hier een (ikzaldenaamnietnoemen) beleid wordt gevoerd is er geen discussie mogelijk. Er zijn regels en ook al komt god himzelf hier binnenlopen word er geen uitzondering gemaakt.

    @ Eric, als je de reden wilt weten: Trust me, die wil je zo snel mogelijk vergeten.

  14. #414

    Standaard

    Marc,

    Mail of PM maar me jouw dringende reden maar, dan kijken we ernaar. Hier blijven roepen dat je het er niet mee eens bent en dat het een "(ikzaldenaamnietnoemen) beleid" is verandert niets. Dat je onze beweegredenen niet wilt begrijpen is jammer, maar daar kan ik verder weinig mee.
    Eric van Ballegoie

  15. #415

    Standaard

    Eric, kun je even een PM'etje rondsturen dan? Wij zijn ook wel erg nieuwsgierg.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #416
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Eric, kun je even een PM'etje rondsturen dan? Wij zijn ook wel erg nieuwsgierg.
    Dat doet hij niet.

  17. #417

    Standaard

    Was een grapje. Sorry.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Was een grapje. Sorry.
    Maar nieuwsgierig zijn we wel. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Wel amusant dit .
    Inderdaad!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  19. #419

    Standaard

    Informatie rules

    Na een verduidelijkende PM van Marc hebben wij besloten zijn naam alsnog te veranderen. Hij is nu dus wederom bekend als Argonath.
    Eric van Ballegoie

  20. #420

    Standaard

    is het wel mogelijk om je nickname te wijzigen met je echte voornaam maar met een andere 8ernaam?
    ik zou mijne willen veranderen van frank_black, naar Ian McFly.

  21. #421

    Standaard

    Hoi,

    Het wijzigen van nickname naar nickname doen we niet. We veranderen namen alleen naar je echte voor + achternaam.
    Eric van Ballegoie

  22. #422

    Standaard

    okej,
    toch bedankt voor het antwoorden!

  23. #423

    Standaard

    robertV gaat voortaan door het leven als Robert Vorselman.
    Eric van Ballegoie

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    is het wel mogelijk om je nickname te wijzigen met je echte voornaam maar met een andere 8ernaam?
    ik zou mijne willen veranderen van frank_black, naar Ian McFly.
    (waarom? Mcfly is van BTTF, en vind mijn echte achternaam niet echt mooi.....)
    Is alleen je voornaam geen optie dan?


  25. #425

    Standaard

    Hallo,
    Zou mijn nickname gewoon naar Rianne gewijzigd kunnen worden?
    Groetjes Rianne

Pagina 17 van 37 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •