Pagina 4 van 37 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 908 worden weergegeven.

Discussie: Naamswijziging...

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik krijg er een brok van in mijn keel,
    Haha, daar was ik nou zo bang voor,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Ik ben nu al trots op je!!!
    Daar doe ik het allemaal voor!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    De lieftallige Isis heeft me geadviseerd om me eigen naam te gebruiken op de site, vandaar dat ik me naam: The Dragon wil veranderen in: Tommy Brok
    Bij deze!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Bij deze!
    Thnx,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #80

    Standaard

    Mijn naam mag veranderd worden in Rolf.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Mijn naam mag veranderd worden in Rolf.
    Kollie is vanaf nu Rolf.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Kollie is vanaf nu Rolf.
    Bedankt Lex.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf


    Bedankt Lex.
    Graag gedaan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Graag gedaan
    Laat ik me daarbij aansluiten...

  11. #86

    Standaard

    Ik heb per ongeluk op het bovenstaande pm knop een naamsverandering doorgegeven aan Anorld Oosterum. Daarin vroeg ik of mijn nicknaam (3dall) kon worden veranderd in mijn eigen naam: Dick van Drie
    Moet ik nu nog een pm'tje sturen? Of kan het zo veranderd worden?

    Bedankt alvast hiervoor.

    gr

    Dick
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    Daarin vroeg ik of mijn nicknaam (3dall) kon worden veranderd in mijn eigen naam: Dick van Drie
    Een melding in deze thread is in principe voldoende. Echter, de username "Dick van Drie" is reeds bekend in de database. Gezien het emailadres lijkt het er sterk op dat we over 1 en dezelfde Dick praten.
    Ik gooi het even in de groep hoe we hier mee omgaan. Stay tuned.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    Daarin vroeg ik of mijn nicknaam (3dall) kon worden veranderd in mijn eigen naam: Dick van Drie
    Een melding in deze thread is in principe voldoende. Echter, de username "Dick van Drie" is reeds bekend in de database. Gezien het emailadres lijkt het er sterk op dat we over 1 en dezelfde Dick praten.
    Ik gooi het even in de groep hoe we hier mee omgaan. Stay tuned.
    Het is dezelfde Destijds ging er iets mis met mijn oude username (kon niet meer inloggen of i.d.) daarom heb ik toen een andere aangemaakt met een ander emailadres. Ik was in de veronderstelling dat de 'oude' niet meer werkte en verwijderd was. Nagenoeg alle berichten zijn o.v. via 3dall gegaan. Dus als ik nu met de 'oude' Dick van Drie (als oude usernaam en wachtwoord) verder zal gaan (wat waarschijnlijk toch niet werkt) ben ik al die andere via 3dall kwijt.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  14. #89

    Standaard

    Ik heb je oude account verwijderd en je forumnaam aangepast!
    Eric van Ballegoie

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik heb je oude account verwijderd en je forumnaam aangepast!
    Bedankt!
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  16. #91

    Standaard

    Maar wat nu als je je naam wel wilt veranderen (zoals ik :wink: ), maar dat dat niet kan omdat er al iemand anders is die die naam gebruikt.

    Iemand die overigens al een hele tijd niet actief is op dit forum, hoogst waarschijnlijk ook nooit is geweest en het zeer aannemelijkerwijs (!) nooit zal worden.
    Lees = Wendy
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Maar wat nu als je je naam wel wilt veranderen (zoals ik :wink: ), maar dat dat niet kan omdat er al iemand anders is die die naam gebruikt.

    Iemand die overigens al een hele tijd niet actief is op dit forum, hoogst waarschijnlijk ook nooit is geweest en het zeer aannemelijkerwijs (!) nooit zal worden.
    Lees = Wendy
    Ik heb hetzelfde probleem....


  18. #93

    Standaard Naamswijziging

    Hoihoi!

    Zou ik mijn naam kunnen veranderen in Niels Haasjes. Blijf online meestal liever anoniem, maar ben hier toch wat vaker dan vooraf verwacht en het is makkelijker handelen met eigen naam!!

    Groeten Niels de Haasman alias Niels Haasjes alias Haasman :wink:
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  19. #94

    Standaard Re: Naamswijziging

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haasmaniac
    Hoihoi!

    Zou ik mijn naam kunnen veranderen in Niels Haasjes. Blijf online meestal liever anoniem, maar ben hier toch wat vaker dan vooraf verwacht en het is makkelijker handelen met eigen naam!!

    Groeten Niels de Haasman alias Niels Haasjes alias Haasman :wink:

    Was jij ook in Scheveningen met nieuwjaar?

  20. #95

    Standaard Re: Naamswijziging

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Haasjes
    Hoihoi!

    Zou ik mijn naam kunnen veranderen in Niels Haasjes. Blijf online meestal liever anoniem, maar ben hier toch wat vaker dan vooraf verwacht en het is makkelijker handelen met eigen naam!!
    Bij deze aangepast... en welkom bij de grootste club DVD-junkies van Nederland..

  21. #96

    Standaard

    Ok, hartelijk dank.
    Wordt dit automatisch doorgevoerd in de handelarenlijst bijgehouden door Rein Schaap, of moet ik dat zelf nog even aan hem doorgeven??

    Groeten Niels

    En Jelger, ik ben inderdaad de afgelopen 2 jaar op 1 januari de zee ingedoken. Alleen dit jaar niet officieel omdat het te druk was bij de inschrijving! (Heb nog steeds koude voeten :wink: )
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Haasjes
    Ok, hartelijk dank.
    Wordt dit automatisch doorgevoerd in de handelarenlijst bijgehouden door Rein Schaap, of moet ik dat zelf nog even aan hem doorgeven??
    Geen dank...
    Dit is alleen voor verwerking in de forumdatabase. Ik geloof dat Rein een handmatige lijst bijhoudt... Voor de zekerheid maar even doorgeven...

  23. #98

    Standaard

    Leuk trouwens dat er ook even gereageerd wordt op het probleem dat Joost en ik hebben :wink:
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bahamut31
    Leuk trouwens dat er ook even gereageerd wordt op het probleem dat Joost en ik hebben :wink:
    Ik denk dat er niets anders opzit dan ook de achternaam te gaan vermelden, wordt wel een beetje lang dan.....


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    Ik denk dat er niets anders opzit dan ook de achternaam te gaan vermelden, wordt wel een beetje lang dan.....
    Dat ga ik dus echt niet doen, dat wordt inderdaad veel te lang.
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

Pagina 4 van 37 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •