De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard kopen in het buitenland

    hallo ben net nieuw hier ,en heb een vraag weet niet of ik in de juiste topic zit

    ik wou een denon 1604 kopen bij http://www.hirschille.de/homehifi/
    wie kent deze winkel ?

    invoer rechten : komen die er nog bij als ik onder remboer bestel of kan ik het beter gaan halen . welke dvd speler past er bij de denon , de dvd speler moet wel svcd. vcd. dvd rw en zelf gemaakte dvd 's kunnen afspelen. wie weet of heeft ervaring in bovenstaande

    bvd ed,

  2. #2

    Standaard

    Het is een betrouwbare zaak,
    alleen kan je er niet onder rembours bestellen, dat moet per vooruit betaling.
    Er komen geen invoerrechten bij, wel verzendkosten, reken op zo,n € 40
    Afhalen kan natuurlijk ook alleen is het een beetje ver weg (Ludwigshafen Noord Duitsland

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calex
    Het is een betrouwbare zaak,
    alleen kan je er niet onder rembours bestellen, dat moet per vooruit betaling.
    Er komen geen invoerrechten bij, wel verzendkosten, reken op zo,n € 40
    Afhalen kan natuurlijk ook alleen is het een beetje ver weg (Ludwigshafen Noord Duitsland

    Grtz.Henny
    ludwigshafen is zuid duitsland volgens mij want zo rijden we altijd naar zwitserland toe.

    kijk anders ook eens op www.benedictus.de Daar heb ik mijn dvd speler ook gekocht en je koopt hem daar standaard Regio vrij! Scheelt je extra geld en moeite om hem regio vrij te maken. Dit is echt een lekker klein speciaalzaakje die verstand hebben van die shit. Geen idee of ze versturen. maar van venlo af is het maar een klein uurtje rijden! Dus dat is heel goed te doen! Zeker als je een lease auto hebt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem



    ludwigshafen is zuid duitsland volgens mij want zo rijden we altijd naar zwitserland toe.
    Je hebt helemaal gelijk, was in de war met Cuxhafen :wink: :wink:
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •