Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Police Academy (SE) [DVD]

    Police Academy (SE) [DVD]

    \"De eerste, de beste\" zo luidt het gezegde. Dat geldt ook voor de Police Academy-reeks.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de normale versie van deze DVD al weer een poosje in mijn bezit. Zo te horen is er niet veel verbeterd ten opzichte van de vorige versie. Is de toegevoegde documentaire interessant genoeg om mijn huidige versie te vervangen voor de nieuwe?

  3. #3
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    zooo, die Guttenberg is wel afgetakeld zeg :{

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    zooo, die Guttenberg is wel afgetakeld zeg :{
    Zeg dat wel! En hij moet nog 46 worden.

    Ik denk dat ik dit deel overigens wel zal aanschaffen. Jammer alleen dat Warner Bros niet de moeite heeft genomen om de extra's van ondertiteling te voorzien (ik heb het dan over de documentaire, audiocommentaren en bioscooptrailers worden bi Warner nooit ondertiteld).

  5. #5

    Standaard

    Zeer vermakelijke filmserie,alleen deel 6 en 7 vind ik wel erg slecht.

    Ja,die 2 mannen bij Steve Guttenberg op de foto,ken ik nog wel.

    [spoiler:5fb8f94ebd]Zij worden geschoren,en later komen ze erachter dat dat niet hoefde[/spoiler:5fb8f94ebd]

    Ze zien er wel veel ouder uit.

  6. #6

    Standaard

    Volgens Dvd-home zouden alle films een Stereo track krijgen en de 1ste film de volgende extra´s:

    - Scene specifiek Audio Commentaar
    - 6 Featurette (elk 6-8 min.)
    - Documentaire Behind Academy Doors: Secret Files Revealed (ca. 30 min)
    - Theatrical Trailers
    - Drie toegevoegde scenes

    Bron: http://www.dvd-home.nl/pers/warner.htm#12

    Ik hoef ze niet,maar ik kan me voorstellen dat sommige teleurgesteld zijn.

  7. #7

    Standaard

    Frisse komedie met heel wat grappige momenten. De vervolgen waren stukken minder, met uitzondering van deel 5 (Assignment: Miami Beach) dat ik de beste uit de reeks vind.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    Volgens Dvd-home zouden alle films een Stereo track krijgen en de 1ste film de volgende extra´s:

    - Scene specifiek Audio Commentaar
    - 6 Featurette (elk 6-8 min.)
    - Documentaire Behind Academy Doors: Secret Files Revealed (ca. 30 min)
    - Theatrical Trailers
    - Drie toegevoegde scenes

    Bron: http://www.dvd-home.nl/pers/warner.htm#12

    Ik hoef ze niet,maar ik kan me voorstellen dat sommige teleurgesteld zijn.
    Bovenstaande extra's hebben betrekking op alle delen bij elkaar, dus niet specifiek het eerste deel. Het bericht op DVD-Home (afkomstig van Warner Bros.) is niet specifiek genoeg. Op DVD Info is echter wel een specifiek persbericht te vinden waarin informatie staat over alle delen afzonderlijk.

    http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=1400

  9. #9

    Standaard

    Deze films kan ik wel dromen. Behoren echt tot mijn jeugdherinneringen en ik zal ze dan ook allemaal aanschaffen.

  10. #10

    Standaard

    Nou en of, ik sta bij de MM aanstaande donderdag. Ik wil ze
    A L L E M A A L. Goed, de ene film is leuker dan de andere maar het is en blijft nostalgie. :wink:
    pluk de dag

  11. #11

    Standaard

    Jammer dat alle delen niet worden uitgebracht in een box.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd
    Volgens Dvd-home zouden alle films een Stereo track krijgen en de 1ste film de volgende extra´s:

    - Scene specifiek Audio Commentaar
    - 6 Featurette (elk 6-8 min.)
    - Documentaire Behind Academy Doors: Secret Files Revealed (ca. 30 min)
    - Theatrical Trailers
    - Drie toegevoegde scenes

    Bron: http://www.dvd-home.nl/pers/warner.htm#12

    Ik hoef ze niet,maar ik kan me voorstellen dat sommige teleurgesteld zijn.
    er is hier sprake van een verkeerde notitie. de andere 6 films hebben elk een featurette van tussen de 8 en de 12 minuten, 1 heeft die niet. ze hebben dus gewoonweg de featurettes bij de verkeerde gezet. als we de britse versie van deel 4 hier krijgen, krijgen we ook 14 minuten aan deleted scenes en 2 i.p.v. een featurette op deze titel.

  13. #13

    Standaard

    Oeps, sorry, dubbelpost, stond er al uitgelegd, had ik niet gezien. mijn excuses.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    ...als we de britse versie van deel 4 hier krijgen, krijgen we ook 14 minuten aan deleted scenes en 2 i.p.v. een featurette op deze titel.
    Deel 4 (Citizens on Patrol) heeft inderdaad 14 minuten aan verwijderde scenes en een mini docu getiteld: 'Remembering a Lofty Investigation' van iets meer dan 8 minuten.

  15. #15

    Standaard

    Geez, de ultieme onderbroekenfilm
    Waste of money IMHO.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Persoonlijk is deel 2 mijn favoriete,de rest is ook allemaal wel grappig,maar sommige grappen worden in 3 films herhaald!

    ([spoiler:3ba41498f7]Wie kent de spiegelgrap in PA 2 waarbij Proctor de hele tijd met de spiegel voor Mouser beweegt?Die is dus in deel 3 en deel 4 nog eens herhaald![/spoiler:3ba41498f7])

    En het zullen dan wel nooit meesterwerken worden,dan kun je ook wel zien,het ziet er allemaal wel goedkoop uit soms,(
    [spoiler:3ba41498f7]deel 6:Fackler die in het verkeer zwaait met bordjes omdat boven hem vliegjes zitten.Je ziet duidelijk dat ze aan touwtjes vast zitten [/spoiler:3ba41498f7]

    Ik vind ze nou niet bepaald slechter worden,want deel 1 is eigenlijk even goed als de rest.Alleen deel 7 vind ik wel heel erg niet leuk.

    Misschien schaf ik ze nog wel aan.Ik heb ze allemaal van tv opgenomen,misschien wordt het tijd om ze te kopen,het zijn leuke jeugd films,ik heb ze al heel vaak gezien (muv deel 7)

  17. #17

    Standaard

    Schaf in ieder geval deel 1 en 2 aan, de rest weet ik nog niet. Misschien om de collectie bij elkaar te hebben net zoals ik bij de Jaws films eigenlijk heb gedaan.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  18. #18

    Standaard

    Dit soort litter komt er bij mij niet in. Heel flauw, en na een halve keer heb je het toch wel gezien imo...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  19. #19
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    als ze ooit nog eens een mooie box hebben wellicht, maar om nou daar flink geld aan uit te geven.

    Callahan is wel een goede reden

  20. #20

    Standaard

    De eerste was best een vermakelijke film , slechste van de reeks was 7 die in moskou gewoon zielige film

  21. #21

    Standaard

    Is er sprake van dat er misschien hiervan een box komt?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Is er sprake van dat er misschien hiervan een box komt?
    Nee, in Nederland niet.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Is er sprake van dat er misschien hiervan een box komt?
    Nee, in Nederland niet.
    Wie zou die trouwens willen? De laatste delen zijn immers zooo tenenkrommend slecht...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Is er sprake van dat er misschien hiervan een box komt?
    Nee, in Nederland niet.
    Wie zou die trouwens willen? De laatste delen zijn immers zooo tenenkrommend slecht...
    Omdat ik gewoon de complete set wil hebben, en niet maar een paar delen.. tja, en misschien vind ik de laatste delen wel helemaal niet slecht..

  25. #25

    Standaard

    Alexander, de documentaire op de DVD is wél Nederlands ondertiteld. Ik heb de DVD nu opstaan.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •