Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Kill Bill 2 - R2

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    De realease is gelijk aan die in de rest van de wereld hoor. De R1 is ook niks bijzonders en heeft alleen het voordeel dat ie op 1 DVD staat ipv 2.

    Ik denk niet dat we RCV op deze uitgave moeten aanvallen. Niet dat ze extra moeite hebben genomen, maar ze hebben ook niet van alles weggelaten.

    Alleen de japanse schijnt beter te zijn met grote vechtscene in kleur ipv zwart wit en een niet gekorte anime scene.

    Verder denk ik dat men gewoon op de boxset moet wachten.
    Ahum, RCV heeft flink in de docu zitten knippen van de Nederlandse uitgave, andere uitgaves krijgen deze wel volledig te zien. Toch niet zo heel netjes van ze, en al het gebash op ze is simpelweg verdiend.
    Joh? Dat wist ik niet, ik heb deze ook verder niet gekocht en vegleek alleen de specs.

    Maar ik ben de laatste die zal zeggen dat RCV zijn uitgaven netjes doet hoor

    Maar het blijft een rare maatschappij en vraag me af wat de beweegredenen zijn om slechte uitgaves uit te brengen. Zal wel maximale output met minimale input zijn.

    Tja, zolang ze vet verkopen kan ik het me zelfs nog wel voorstellen vanuit hun standpunt. Als ik zo ook rijk kon worden....

    Ik probeer dan ook zo weinig mogelijk aan te schaffen van RCV

  2. #27

    Standaard

    Hebben bedrijven als RCV en Indies (zag een berichtje op de homepage bij reviews) het recht om te bepalen wat wij als koper te zien krijgen?

    Wij, consumenten, verwachten dat we nie beduveld worden. Als ik met andere mensen spreek over het feit, dat in het buitenland vaak meer extra's op de DVD's staan, reageren ze verbaasd dan geloven ze me nie. Wanneer ik hun het laat zien wel natuurlijk.

    Dan gaan ze de filmmaatschappijen klagen dat er minder wordt gekocht en meer wordt gebrand, terwijl we ondertussen gewoon beduveld worden en dus elders gaan kopen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole

    Ahum, RCV heeft flink in de docu zitten knippen van de Nederlandse uitgave, andere uitgaves krijgen deze wel volledig te zien. Toch niet zo heel netjes van ze, en al het gebash op ze is simpelweg verdiend.
    Zeker helemaal verdiend. Vindt t dan ook niet meer dan logisch dat er ook steeds meer dvd`s gebrand worden. Niet iedereen heeft de mogelijkheid dvd`s te bestellen via internet, en persoonlijk vind ik dat n bedrijf als RCV daar rekening mee dient te houden.
    Aan de andere: tuurlijk geven ze ene f*ck om de consument, alleen om de centen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ben benieuwd in wat voor box de uitgave zit met beide DVD's.
    Is daar al enig artwork van bekend?
    Weet een van jullie of er uberhaupt wel een box komt van 1 en 2 samen. (en dan bedoel ik niet die van de MM)

  5. #30

    Standaard

    Hoop dat dit een aanrader wordt en het liefst een verzameling van 1 en 2 beide
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini

    Weet een van jullie of er uberhaupt wel een box komt van 1 en 2 samen. (en dan bedoel ik niet die van de MM)
    dat zal toch wel??ik meende tenminste dat QT dat altijd heeft gezegd??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ben benieuwd in wat voor box de uitgave zit met beide DVD's.
    Is daar al enig artwork van bekend?
    Weet een van jullie of er uberhaupt wel een box komt van 1 en 2 samen. (en dan bedoel ik niet die van de MM)
    Ja, er komt een box. Is maanden geleden al aangekondigd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ben benieuwd in wat voor box de uitgave zit met beide DVD's.
    Is daar al enig artwork van bekend?
    Weet een van jullie of er uberhaupt wel een box komt van 1 en 2 samen. (en dan bedoel ik niet die van de MM)
    Ja, er komt een box. Is maanden geleden al aangekondigd.
    en waarschijnlijk ook een film die deel 1 en 2 verenigd, oftwel deel 1 en 2 aan elkaar geplakt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Ik ben benieuwd in wat voor box de uitgave zit met beide DVD's.
    Is daar al enig artwork van bekend?
    Weet een van jullie of er uberhaupt wel een box komt van 1 en 2 samen. (en dan bedoel ik niet die van de MM)
    Ja, er komt een box. Is maanden geleden al aangekondigd.
    en waarschijnlijk ook een film die deel 1 en 2 verenigd, oftwel deel 1 en 2 aan elkaar geplakt.
    Nou, dan ben ik errug blij, dat ik deel 1 nog niet gekocht heb, ik wacht liever op de box dan.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    Waarom gebruiken ze dit niet als cover :P


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Wat een lelijke hoes (als dat het is)
    Waarom gebruiken ze dit niet als cover :P

    Deden ze dat maar...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Is er dan al iets bekend over de box met deel 1 en 2. Of wachten ze daarmee tot na deel 2. Dan eerst daar ff mee cashen en dan nog een een extra box proberen te verkopen!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Is er dan al iets bekend over de box met deel 1 en 2. Of wachten ze daarmee tot na deel 2. Dan eerst daar ff mee cashen en dan nog een een extra box proberen te verkopen!
    Juist. Maar de box zal wel komen nadat ze ook nog eens een versie met vol1 en 2 bij elkaar hebben uitgebracht.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    De relaese voor Nederland staat (als ik mij niet vergis) op 25 november ,en dus helaas voor ons geen release in augustus......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    De relaese voor Nederland staat (als ik mij niet vergis) op 25 november ,en dus helaas voor ons geen release in augustus......
    15 november volgens Van leest.

  16. #41

    Standaard

    Hmm.. dan blijk ik gisteren een illegale versie met Dolby Digital + NL ondertiteling te hebben gezien bij een paar vrienden van me.

  17. #42

    Standaard

    Omdat dvd liefhebbers het zelf altijd veel mooier kunnen doen
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dannyvandersluys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    De relaese voor Nederland staat (als ik mij niet vergis) op 25 november ,en dus helaas voor ons geen release in augustus......
    15 november volgens Van leest.
    Volgens Van Leest is het nu 15 oktober

  19. #44

    Standaard

    Weet een van jullie eigenlijk of deel 2 net zo'n mooie limited hoes krijgt als deel 1

  20. #45

    Standaard

    RCV heeft hem volgens persbericht op 6 Oktober gezet. en de rental op 28 Augustus

    Miramax schijnt trouwens gezegd te hebben dat er pas in 2005 een SE van beide films samen komt. utter bastards.

  21. #46

    Standaard

    is het zeker dat er een SE box komt met beide films of zijn het alleen maar geruchten?

    want anders wacht ik even op die box ipv de 2 films nu te kopen

  22. #47

    Standaard

    dat is zeker

    kijk maar in de thread over Kill Bill 1 & 2 aan elkaar geplakt in de bios.....

  23. #48

    Standaard

    thx all I need to know

  24. #49

    Standaard

    SPECIFICATIES EN EXTRA’S KILL BILL 2
    De releasedatum en het verhaal van Kill Bill volume 2 waren al bekend, de specs en extra’s van de dubbeldvd nu ook!

    Beeld: widescreen anamorphic (geschikt voor alle beeldformaten); ratio 2.35:1
    Geluid: Engels Dolby Digital 5.1, Engels DTS 5.1
    Ondertiteling: Nederlands optioneel aan/uit
    Speelduur: ca. 132 minuten

    Extra’s disc 1:
    - Geanimeerd selectiemenu
    - Hoofdstukindeling
    - Trailers

    Extra’s disc 2:
    - Verwijderde scènes
    - Optreden Chingon tijdens première Kill Bill vol. 2
    - Fotogalerie
    - Making of Kill Bill vol. 2
    - Los Angeles Première
    - Interviews cast & crew
    - Filmografie Quentin Tarantino

    Te koop op DVD vanaf 6 oktober 2004
    (DVD-home.nl)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Weet een van jullie eigenlijk of deel 2 net zo'n mooie limited hoes krijgt als deel 1
    Ja die komt er (staat op de FRS site). Alleen nog geen artwork gezien.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •