Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 149 van 149 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op DVD's van o.a. Tool, APC, Sigur Rós, Oceansize en Saybia :P
    Co-StarTrader

  2. #127

    Standaard

    Tool zit ik ook op te wachten, 9 November wordt hopelijk ook een leuke avond .

    Vreemd genoeg, ik had niet verwacht dat ik dat goed zou vinden, maar ik had kaartjes gehad bij mijn mobiel voor Marco Borsato. Wat een concert zeg, zelden zo'n goed afgewerkt en verzorgd concert gezien, en die man kan zingen ook.

    Ik denk dat ik wel een registratie van dat concert wil hebben, "Rood" is echt SUPER live. En 't geluid was echt goed in Gelredome, is stond dan wel in de Arena, ik weet niet hoe 't van de zijkant was eigenlijk. Ik had Bon Jovi er gezien, van de zijkant was 't k*****. Maar ik heb dit jaar denk ik mijn laatste Bon Jovi concert gezien, ik koop de CDs en DVDs, maar daar blijft 't bij. Ze doen geen soundchecks, geluid is iedere keer k**, en ik denk echt dat ze te makkelijk zijn gaan denken. Je betaalt je wel blauw aan een kaartje en daarnaast, de spontaniteit is eruit, ze staan op de automatische piloot te spelen.
    I find your lack of faith disturbing

  3. #128

    Standaard

    U2 - Live under a blook red sky natuurlijk! dat wordt een super DVD.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Ik denk dat ik wel een registratie van dat concert wil hebben, "Rood" is echt SUPER live. En 't geluid was echt goed in Gelredome,
    Zelf was ik bij de belangrijkste opnamedatum voor dit concert (28 oktober) en niet alleen het geluid was goed...ook de stemming in de zaal was perfect (op de andere opnamedatum schijnt deze overigens ook wel goed te zijn geweest) en en ik erg benieuw hoe de beelden vanuit de camera die langs het podium bewoog eruit zullen zien. Bij mij komt deze DVD er dan ook meteen in...

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Ik wacht nog steeds op DVD's van o.a. Tool, APC, Sigur Rós, Oceansize en Saybia :P
    Mooi rijtje! Vooral Tool en Sigur Ros moeten eens met wat livemateriaal op de proppen komen...

  6. #131

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op het moment dat MTV een wat meer van hun Unplugged releases gaat uitgeven. De reden hiervoor zal ongetwijfeld een rechtenkwestie zijn.

    Ik denk dan aan de volgende artiesten:

    - Nirvana
    - Pearl Jam
    - Lenny Kravitz
    - R.E.M.

    Die waren echt super!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #132

    Standaard

    wanneer komt nou de dvd release van Michael Jackson-History en Bad tour.

    veruit de beste concerten ooit.

  8. #133

    Standaard

    U2: Live From Red Rock: Under A Blood Red Sky

    Een concert van The Joshua Tree Tour

    en alle andere van U2
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #134

    Standaard

    ZZ Top-Live in Rockpalast 1980. WDR brengt dvd's uit van Rockpalast concerten. Helaas is dit fantastische legendarische concert uit april 1980 nog steeds niet uitgegeven op dvd. Bezit slechts een mono videoband. kom op: 5.1 DTS en gemasterd beeld!! Thankzz Rockpalast.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van Knotsenburg
    'Under A Blood Red Sky' van U2, zou ik héél graag op DVD willen hebben.
    Idem.
    Het is een beetje fout maar een zeer goede opname van de Bad-tournee van Michael Jackson zou ik zeer tof vinden. Er moeten daar toch goede opnames van bestaan. Het was namelijk mijn eerste concert ooit. Ik was toen 16 jaar en ben er alleen naar toe gegaan, van Brugge naar Werchter en terug, het was een héél avontuur....nostalgie :wink:

  11. #136

    Standaard

    ik wacht nog steeds op de History Tour van Michael Jackson, en mn livelings concert ooit is toch wel van Elvis Aloha From Hawai heb zelf de deluxe uitvoering in bezit, top Dvd

  12. #137

    Standaard

    - Nelson Mandela tribute concert (met mini concert Dire Straits & Eric Clapton!)
    - Alchemy-Dire Straits
    - Seeger Sessions tour - Bruce Springsteen
    - Freddy Mercury tribute part 2(?) (Guns 'n' Roses, Def Leppard, Extreme)

  13. #138

    Standaard

    ik heb al wel meerdere keren een lijstje ingediend..maar op dit moment:

    Roger Water's 2006/2007 tour
    Pink Floyd - The Wall @ Earl's Court
    eindelijk eens een fatsoenlijke release van een GnR concert
    Queen - Live At Hyde Park, Parijs 79, Earl's Court 77, Buenos Aires 81
    Genesis - Live At Knebworth
    U2 - meer van ZOOtv (bijv. Washington) en ook een release uit de POPmart periode

  14. #139

    Standaard

    Supertramp

    Live in Paris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. #140

    Standaard

    Beside You in Time van Nine Inch Nails. Ben echt benieuwd... And All That Could Have Been was ook super. Ik moet hem/ze alleen nog steeds een keer met eigen ogen zien

  16. #141

    Standaard

    ik ben op zoek cq ik hoop dat het uitkomt naar de 2 allerlaatste concerten van elvis presley
    22 juni en 26 juni 1977.
    26 juni in indianapilis en 22 juni in cincinnati.
    Deze 2 concerten zijn de laatste 2 die hij gegeven heeft 6 weken voor zijn dood.
    Ik kreeg 2 of 3 jaar geleden te horen dat het aller laatste concert op dvd werd uitgebracht op een bepaalde datum
    Werd er 2 of 3 weken voor de release datum vermeld zijn de originele beelden maar een ander geluid dus toen had ik nog niks.
    Dus nu maar hopen in augustus vanwege 30 jarig herdenking van zijn dood
    Ik hoop het zo.
    vriendelijke groeten van een groot elvis fan genaamd dirk

  17. #142

    Standaard

    Ik zit nog steeds te wachten op een goede live dvd van Nelly Furtado... misschien na deze tour.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  18. #143

    Standaard

    De exxxtreem goede concerten die Prince gaf naar aanleiding van "Parade" en "Lovesexy" mogen ook wel eens uitkomen op dvd, liefst met zééér veel extra's. Nu vind je alleen concert-dvd's van Prince van de jaren negentig, niet echt zijn beste periode.....

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    De exxxtreem goede concerten die Prince gaf naar aanleiding van "Parade" en "Lovesexy" mogen ook wel eens uitkomen op dvd, liefst met zééér veel extra's. Nu vind je alleen concert-dvd's van Prince van de jaren negentig, niet echt zijn beste periode.....
    Parade lijkt me ook erg gaaf, ben toen zelf nog geweest in de Kuip.

    Uit zijn jaren 80 periode is er natuurlijk wel nog Sign of the times op dvd.

  20. #145

    Standaard

    De DVD die zou moeten verschijnen is The Wall Live van Pink Floyd. Hij ligt onder het bed van Roger Waters (de echte) maar de beste man wil hem niet releasen. De cameramensen destijds hebben de opnames screwed up, het was erg donker in de zaal en ze hadden er verkeerde tapes in waardoor de opnames te donker waren.

    Maakt mij geen flikker uit, de bootlegs zijn slecht. In combinatie met het geluid van de CD ITAOT (the wall live) zou dit een mooie DVD zijn. Of die er ooit gaat komen? Ja! Wanneer? Een paar jaar na de dood van Roger Waters (wederom de echte. Ik leef nog wel 70 jaartjes)

  21. #146

    Standaard

    Gister m'n nieuwe Rammstein (Volkerball) dvd bekeken/beluisterd ...
    werkelijk subliem wat een performance en geluid.

  22. #147
    rikdrop
    Guest

    Standaard Phil Collins MTV unplugged 1994

    In Augustus 1994 heeft Phil Collins een MTV unplugged concert gedaan, dat ik op oudejaarsavond op BBC heb opgenomen op cassette-bandje (ja het bestaat nog). Dit concert was waanzinnig goed en er zit een unieke performance van Separate Lives in.

    Eigenlijk is de kwaliteit van het bandje te slecht om op CD te branden. Ik ben echter als de dood dat mijn bandje kapot gaat.

    Is er iemand die dit optreden ergens op video, CD, DVD of desnoods tape heeft?

    Laat even weten op rikdrop@tiscali.nl
    thx.
    gr. Rik

  23. #148

    Standaard

    Rik, weet je zeker dat dit MTV Unplugged was? Was het niet een andere serie?

    Joep

  24. #149

    Standaard

    Ik zit te wachten op de DVD van de Sailing To Philadelphia Tour van Mark Knopfler. Deze is destijds wel opgenomen in Madrid maar of ze ooit nog wat met die opnames gaan doen??

    Joep

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •