Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 149 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    RHCP en een DVD'tje van Lenny in de A'dam ArenA....waren twee mega gave dagen, dus op schijf knallenn die banden!!!

  2. #27

    Standaard

    lol.. in dat geval:

    SLIPKNOT - DISASTERPIECES 8) (2002 concert in de London Arena)
    -super beeld (voor camera's gemonteerd aan de instrumenten/maskers is t minder, maar das logisch, want ze moeten niet belemmeren en dus compact zijn)
    -super geluid
    -alle video clips
    -een zeeeer zeldzaam audionummer wat verwijdert is van debut album release
    -hoop multi-angle stukken
    -en gewoon een super solo van Sid en Joey die je gewoon gezien MOET hebben
    -voor de rest nog backstage dingetjes, en leuke eastereggs

    vetste concert dvd die ik bezit, enne maybe als iemand Symphony & Metallica dvd bezit... zou die mij iets kunnen vertellen daar over? heb er nl. aantal keer mee in me handen gestaan... maar ik weet t niet... heb de audio cd's al ervan...maybe iets over beeldverhouding/kwaliteit/extra's/geluid? Geïmproviceerde recensie .... aangezien die nog steeds niet is gemaakt....shame on you dvd.nl Crew Metallica is voor Rock, als.... eh.... water voor eenden? naja, you get the point :wink:

  3. #28

    Standaard

    'Under A Blood Red Sky' van U2, zou ik héél graag op DVD willen hebben.

    Ook de rest -nog niet op DVD- van U2 is wat mij betreft goed.

    'Pulse' van Pink Floyd zou ook wel eens tijd worden trouwens. 8)

  4. #29

    Standaard

    Phil Collins Serious Hits Live !

    En een DVD van de Final Farewall Tour zou ook helemaal geweldig zijn natuurlijk !!
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski

    de titel is idd: meest gewilde concerten,

    echter is het NIET zo dat er gevraagd wordt welk concert je graag nog op dvd ziet verschijnen Marcel:
    Aha!
    Als je ook concerten mag noemen die al uit zijn:
    Bowie - Glass Spider Tour (braziliaans import)
    de meest essentiele DVD imo

  6. #31

    Standaard

    Voor mij,

    Elvis presley - Aloha from hawaii.

    Gelukkig is hij net uit inclusief nieuwe camera angels. Het lijkt me fantastisch.

  7. #32

    Standaard

    3 Doors Down :P
    en toch:
    Christina Aguilera - Stripped live in the UK, zag em vanacht op Canal+ en het was erg cool

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    3 Doors Down :P
    so ZEKER WEL DAT IK DIE OP DVD KOOP ALS IE ER IS

    ik hoop dat het concert van a.s. maandag (Tallica 8) ) ook gefilmd word en op dvd word gezet. Incl. de support acts van slipknot en korn

  9. #34
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik zoek nog naar Aloha from Hawai van Elvis Presley ( van januari '72 ofzo )

  10. #35

    Standaard

    Wat dachten de heren van wat ouder werk van Pink Floyd. de heren schijnen nog in het bezit te zijn van een orgineel The Wall concert uit 79/80 en daar zijn er maar iets van 20 van gegeven destijds. Maar een Animals toer (meestal werd dan eerst heel Animals, vervolgens Wish You were here compleet en dan nog wat nummers van Dark Side Of The Moon en soms Carefull With That Axe Eugene gespeeld) Maar Delicate Sound Of Thunder en dan de complete registratie inclusief Echoes zal ook wel leuk zijn.

    Verder wacht ik op de verdere uitgaves van de Genesis concerten (Mama Tour & Abacab) Maar kijk ik ook uit naar ouder werk, ook al weet ik niet of hier zoveel van is overgeleverd. Maar een complete registratie van de Lamb (+ de klassieker als toegift) Of een complete Selling England By The Pound tour is echt niet verkeerd.

    Verder kijk ik uit naar POV van Peter Gabriel, omdat daar de enige echte versie opstaat van In Your Eyes mey Youssou N'Dour, KWIJL !!!!

    Dire Straits - Alchemy
    The Cure - At Orange
    U2 - Live From Sydney (voor Love Is Blindness)
    U2 - Under a blood read Sky
    Alanis Morissette - MTV unplugged

    En verder meer materiaal van King Crimson, Toto, Marillion & Supertramp.

    Dit alles natuurlijk uitgevoerd naar bijbehorende maatstaven kwa geluid en beeld. Waarmee ik bedoel, minimaal 5.1 maar nog liever DTS en breedbeeld opname. De extra's hangen denk ik af van artiest tot artiest. Interviews die dieper ingraven op de teksten van de betreffende nummers, en bedoelingen van dergelijke zaken zijn altijd welkom. De rest mogen ze houden.

    All

  11. #36

    Standaard

    Live Aid
    uit 1985.. deze komt dit jaar toch nog uit op DVD?

    Dat optreden van Phil Collins.. chickenbumps.
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    ..... chickenbumps.
    goosebumps


  13. #38

    Standaard

    Beste optreden op Live Aid was natuurlijk van Queen. Het geluid leek slecht te zijn omdat de optredende artiesten niet echt uit de verf kwamen. Totdat Freddie Mercury en cs. het podium betraden.

  14. #39

    Standaard Dream Theater info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Ik wacht nog steeds op de Images&Words live DVD van Dream Theater, en 'A show of Hands' van Rush.!
    Hoi, van Dream Theater komt in juli: Images & Words/5 Yrs In A Live Time uit, dus de 2 oude videobanden op dvd. Is in USA al te bestellen.

    info:
    Available: Tuesday, July 13, 2004
    List Price $19.99
    (You save $6.00)
    DVD Encoding Region 1
    Discs 2
    Movie Details:
    Color; Digitally Processed; 2 Disc Set

    DVD Features: Region 1 2 Disc Set Full Frame - 1.33
    Tracks: Disc 1: Live: 1. Under a Glass Moon 2. Wait For Sleep 3. Surrounded 4. Ytse Jam 5. To Live Forever 6. Take the Time 7. Pull Me Under 8. The Silent Man Video Clips: 1. Pull Me Under 2. Take The Time 3. Another Day
    Disc 2: Videos: 1. Lie 2. The Silent Man 3. Hollow Years Live Performances: 1. Burning My Soul 2. Cover My Eyes 3. Lie 4. 6:00 5. Voices 6. The Silent Man 7. Damage Inc. 8. Easter 9. Starship Trooper 10. Hollow Years 11. Puppies On Acid 12. Just Let Me Breathe 13. Perfect Strangers 14. Speak To Me 15. Lifting Shadows Off A Dream 16. Anna Lee 17. To Live Forever 18. Metropolis 19. Peruvian Skies 20. Learning To Live 21. A Change of Seasons VII 22. The Crimson Sunset 23. Have A Cigar 24. Enter Sandman 25. Siberean Khatru

    Dus.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Beste optreden op Live Aid was natuurlijk van Queen. Het geluid leek slecht te zijn omdat de optredende artiesten niet echt uit de verf kwamen. Totdat Freddie Mercury en cs. het podium betraden.
    Ja, Queen ownde dat concert. Degradeerde de andere artiesten toch wel onbewust tot middelmaat.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Beste optreden op Live Aid was natuurlijk van Queen. Het geluid leek slecht te zijn omdat de optredende artiesten niet echt uit de verf kwamen. Totdat Freddie Mercury en cs. het podium betraden.
    Ja, Queen ownde dat concert. Degradeerde de andere artiesten toch wel onbewust tot middelmaat.
    Nooit de artiesten beoordelen op de kwaliteiten van de geluidstechnicus...

    Iedere (top/medium)act sleept een eigen technicus mee de wereld over... en de verschillen zijn op zo'n "verzamel-festival" dus duidelijk hoorbaar.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    dat lijkt me toch duidelijk:

    QUEEN - LIVE AT WEMBLEY

    ...>ook al is het subjectief, maar dit is toch wel echt nummer 1
    Dan vind ik hun optreden bij Live Aid nog net iets bijzonderder. Daar stalen ze de show door als enige top-band echt alles te geven in hun 30 (?) minuten. Wembley ging uit zijn dak na vele, vele uren staan, wachten en aanhoren. En het overgrote merendeel waren niet eens hun fans. Heel bijzonder.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    een concert van Michael Jackson zal wel leuk zijn...

    Helemaal mee eens 8)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Beste optreden op Live Aid was natuurlijk van Queen. Het geluid leek slecht te zijn omdat de optredende artiesten niet echt uit de verf kwamen. Totdat Freddie Mercury en cs. het podium betraden.
    Ja, Queen ownde dat concert. Degradeerde de andere artiesten toch wel onbewust tot middelmaat.
    Nooit de artiesten beoordelen op de kwaliteiten van de geluidstechnicus...

    Iedere (top/medium)act sleept een eigen technicus mee de wereld over... en de verschillen zijn op zo'n "verzamel-festival" dus duidelijk hoorbaar.
    Des te knapper was de prestatie van Queen dus om zonder eigen technicus zo'n prestatie neer te zetten. Maar ik ben misschien te veel fan om objectief te zijn. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #45

    Standaard

    Dat kun je wel zeggen een band niet beoordelen op zijn geluidstechnicus maar zo gemakkelijk is dat niet. Als het geluid gewoon niet om aan te horen is, dan gaat iedereen al gauw klagen. Daarnaast zijn sommige locaties gewoon altijd klote. Zoals Amsterdam Arena, wat een echobak. En Ahoy vind ik meestal ook niet wat, behalve met Roger Waters in 2002 en Supertramp in 1997. Beide waren erg erg goed. Omdat ik erg fan beb van symfonische rockmuziek heb ik al heel wat compleet verkrachtte concerten aan mij voorbij zien trekken. De ene nog erger dan de andere. Feit is gewoon dat de wat kleinere bands vaak genoegen moeten nemen met een of andere locale compleet dove kwartel, die het geluid zo hard afstemt dat iedereen ervan wegloopt. En dat maakt de beleving eerder pijnlijk dan euforisch. Met grotere bands is dat gelukkig meestal niet het geval.

  21. #46

    Standaard Welke concertregistratie nog op DVD?

    Even weer terug van alle off-topic geklets :wink:
    De volgende concerten mogen snel op DVD uitkomen:
    • Pet Shop Boys - Discovery: Live in Rio 1994 (schijnt er wel aan te komen)
      David Bowie - Sound + Vision tour live in Tokyo 1990
      David Bowie - Live at the BBC 2000
      David Bowie - Reality tour 2004
      David Bowie - Loreley festival 1996
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #47

    Standaard

    [quote="Swanski"][quote="Marcel den Haan"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    ROBBIE WILLIAMS - LIVE @ KNEBWORTH SUMMER 2003

    de titel is idd: meest gewilde concerten,

    echter is het NIET zo dat er gevraagd wordt welk concert je graag nog op dvd ziet verschijnen Marcel:

    zie het eerste bericht v/d starter:

    Mijn nr. 1 is het complete Freddy Mercury Tribute uit 1992 met als één van de hoogtepunten > Knockin' on Heavens Door door Guns n' Roses!!!

    ...>deze is al een hele tijd uit :wink:
    Freddy Tribute is ook uit, maar incompleet. Ik heb die natuurlijk zelf al!
    Maar Marcel begreep wel mijn bedoeling. Ik neem aan dat iedereen zijn meest gewilde concert al in huis heeft. Dus waar zit je nog echt op te wachten!!!??? :P
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  23. #48

    Standaard

    Dat is duidelijk... Tiesto live in concert 2002
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Maar Marcel begreep wel mijn bedoeling.
    Toch nog gelijk hehe

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Maar Marcel begreep wel mijn bedoeling.
    Toch nog gelijk hehe
    naja kan er ook niks aandoen :wink:

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •