Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 149 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Live-DVD van Lamb komt eraan. Ondertussen 4 keer live gezien en zeker een van mijn favoriete live-acts. Verder zou ik ook wel Nirvana unplugged op DVD willen zien verschijnen.

  2. #52

    Standaard

    Ik hoop dat er een mooie registratie van Phil Collins in de Arena op dvd verschijnt, afwachten maar.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  3. #53

    Standaard

    Voor mij moet die nog komen .... LIVE AID ...

    en qua muziek mag ook Mayamana wel eens uit worden gebracht !

  4. #54

    Standaard Re: Welke concertregistratie nog op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Even weer terug van alle off-topic geklets :wink:
    De volgende concerten mogen snel op DVD uitkomen:
    • Pet Shop Boys - Discovery: Live in Rio 1994 (schijnt er wel aan te komen)
      David Bowie - Sound + Vision tour live in Tokyo 1990
      David Bowie - Live at the BBC 2000
      David Bowie - Reality tour 2004
      David Bowie - Loreley festival 1996
    Zou ik aan toe willen voegen:

    David Bowie - LA 9 September 1974 / NY 28-29 Oktober 1974
    David Bowie - Dallas 1978 / Earls Court 1 Juli 1978

    en natuurlijk:

    Queen - Rainbow 1974
    Queen - Hammersmith 1975
    Queen - Hyde Park 1976
    Queen - Houston 1977
    etc.

  5. #55

    Standaard Re: Welke concertregistratie nog op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mcw
    ...
    Zou ik aan toe willen voegen:

    David Bowie - LA 9 September 1974 / NY 28-29 Oktober 1974
    David Bowie - Dallas 1978 / Earls Court 1 Juli 1978
    Zou leuk zijn, maar volgens mij bestaat daar geen beeldmateriaal van (in ieder geval van die 74-tour niet).

    Welke ik wel nog vergeten was is natuurlijk Bowie - Musikladen Bremen 1978. Daar lag de dvd zelfs al van klaar met een nieuwe 5.1 mix (alle Musikladen-afleveringen worden op dvd uitgebracht), maar helaas pindakaas, release (natuurlijk) weer tegengehouden door Bowie himself
    Die komt dus nooit meer....
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #56

    Standaard Re: Welke concertregistratie nog op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mcw
    ...
    Zou ik aan toe willen voegen:

    David Bowie - LA 9 September 1974 / NY 28-29 Oktober 1974
    David Bowie - Dallas 1978 / Earls Court 1 Juli 1978
    Zou leuk zijn, maar volgens mij bestaat daar geen beeldmateriaal van (in ieder geval van die 74-tour niet).

    Welke ik wel nog vergeten was is natuurlijk Bowie - Musikladen Bremen 1978. Daar lag de dvd zelfs al van klaar met een nieuwe 5.1 mix (alle Musikladen-afleveringen worden op dvd uitgebracht), maar helaas pindakaas, release (natuurlijk) weer tegengehouden door Bowie himself
    Die komt dus nooit meer....
    Off topic: Zal de discussie niet te lang maken, van bovengenoemde 74 concerten bestaan opnamen. Heb in het verleden "samples" gezien van deze concerten. Persoon in kwestie wilde deze opnamen niet vrijgeven. De "soundboard" audio opnamen van LA 9 september 1974 (als audio bootleg te verkrijgen) zijn niet van "soundboard" maar van video source... 8)

    Ligt echter allemaal in het Bowie archief.

    Dallas 78 is als promo in het circuit in goede kwaliteit (circa 30 minuten), daarnaast zijn er nog goede opnamen van Tokyo 78 van TV in het circuit (circa een uur).

    Stage en David Live zijn voorbereid voor SACD in 5.1 geluid, beide live albums krijgen aanvullende bonustracks.

  7. #57

    Standaard

    Goeie smaak heren!
    Ook in de ArenA geweest?

  8. #58

    Standaard

    Ik zit met smacht te wachten op de DVD van het concert van Kate Bush, The Tour of Life. Hopelijk komt tie uit als mevrouw haar nieuwe plaat uitbrengt, die alweer 11 jaar lang op zich laat wachten

  9. #59

    Standaard

    Ik hoop dat die docu over Metallica snel op dvd uitkomt 8)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    3 Doors Down :P
    so ZEKER WEL DAT IK DIE OP DVD KOOP ALS IE ER IS

    ik hoop dat het concert van a.s. maandag (Tallica 8) ) ook gefilmd word en op dvd word gezet. Incl. de support acts van slipknot en korn
    me 2! Dr waren wel meerdere camera's aanwezig. Wat doen ze eigenlijk met die gefilmde shows

    Hoe vond je t trouwens? Erg tof dat ze No leaf Clover speelden

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    3 Doors Down :P
    so ZEKER WEL DAT IK DIE OP DVD KOOP ALS IE ER IS

    ik hoop dat het concert van a.s. maandag (Tallica 8) ) ook gefilmd word en op dvd word gezet. Incl. de support acts van slipknot en korn
    me 2! Dr waren wel meerdere camera's aanwezig. Wat doen ze eigenlijk met die gefilmde shows

    Hoe vond je t trouwens? Erg tof dat ze No leaf Clover speelden
    Bij elke concert van hun zijn camera,s aawezig,dit wordt in een archief opgeslagen volgens mij.Maar geloof nooit dat ze concerten uit Nederland op dvd gaan zetten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #62

    Standaard

    Concerten waar ik op zit te wachten tot ze op DVD uitkomen zijn:

    Anti-Flag (in ontwikkeling)
    The Code
    Distillers
    Levellers
    NOFX
    Pipedown
    Rancid
    Joe Strummer & The Mescaleros
    Transplants

  13. #63

    Standaard Re: Welke concertregistratie nog op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mcw
    ...
    Zal de discussie niet te lang maken, van bovengenoemde 74 concerten bestaan opnamen. Heb in het verleden "samples" gezien van deze concerten. Persoon in kwestie wilde deze opnamen niet vrijgeven. De "soundboard" audio opnamen van LA 9 september 1974 (als audio bootleg te verkrijgen) zijn niet van "soundboard" maar van video source... 8)

    Ligt echter allemaal in het Bowie archief.

    Dallas 78 is als promo in het circuit in goede kwaliteit (circa 30 minuten), daarnaast zijn er nog goede opnamen van Tokyo 78 van TV in het circuit (circa een uur)....
    Hm, dat klinkt allemaal interessant! Heb altijd begrepen dat er van 74 alleen maar amateur-videobeelden waren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Goeie smaak heren!
    Ook in de ArenA geweest?
    Uiteraard! Vond Ahoy' echter wel een stukkie leuker (ArenA-concerten zijn niet echt mijn ding). Station to Station en Sister Midnight live maken echter veel goed...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #64

    Standaard

    Guns n Roses --Paris tijdens de Use your Ilussion tour. Was ook een paar keer op tv uitgezonden.
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  15. #65

    Standaard Re: Welke concertregistratie nog op DVD?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Goeie smaak heren!
    Ook in de ArenA geweest?
    Uiteraard! Vond Ahoy' echter wel een stukkie leuker (ArenA-concerten zijn niet echt mijn ding). Station to Station en Sister Midnight live maken echter veel goed...
    Vond ik ook, dat Ahoy beter was.
    Voor mij was Station to Station (ook gezien mn nick) het hoogtepunt van de avond 8)

  16. #66

    Standaard

    Een superoud concert van Mike Oldfield wat wij op Betamax hebben staan (das wel heel erg!) Ongetwijfeld van Tubular Bells 1 denk ik zo...

  17. #67

    Standaard

    [quote="HarryCallehan"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Ik zou trouwens erg graag het concert van de Earring op DVD willen hebben, dat ze op het strand in Scheveningen hebben gegeven. Cezar (drummer) gaf een solo waarbij enkele drumpads in zijn jasje waren gemonteerd. Door met zijn handen op zijn jas te slaan ontstond een waarzinnig geluid...

    HC
    Leuk gejat van Mick Fleetwood, die doet dat al 20 jaar!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    3 Doors Down :P
    so ZEKER WEL DAT IK DIE OP DVD KOOP ALS IE ER IS

    ik hoop dat het concert van a.s. maandag (Tallica 8) ) ook gefilmd word en op dvd word gezet. Incl. de support acts van slipknot en korn
    me 2! Dr waren wel meerdere camera's aanwezig. Wat doen ze eigenlijk met die gefilmde shows

    Hoe vond je t trouwens? Erg tof dat ze No leaf Clover speelden
    Zeker wel! en t vuurwerk spectakel voor One was om van te kwijlen en ik stond gewoon VOORAAN IN T MIDDEN maar ik kwam eigenlijks voor KoRn die vond ik ook echt tof hoor! vooral dat ze One coverde maarja, we dwalen een beetje van topic :wink: OW, was ook nog naar Graspop geweest dit weekend super bruut! ill niño plectrum gevangen gesigneerd ow, en in de ArenA had ik een gesigneerde van Kirk Hammet

  19. #69

    Standaard

    *sorry voor de late reply*

    You lucky bastard dat je vooraan stond! Ik was dit keer VEELS te laat weggegaan Ik kwam pas aan toen Slipknot al bezig was Kun je een foto laten zien van je plectrum?

  20. #70

    Standaard

    The Beatles in Shea Stadium, New York 1965.

  21. #71

    Standaard

    Ik vind de dvd van Queen in Wembley helemaal te gek!!!! Echt super mooi en alleen maar goede nummers!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    *sorry voor de late reply*

    You lucky bastard dat je vooraan stond! Ik was dit keer VEELS te laat weggegaan Ik kwam pas aan toen Slipknot al bezig was Kun je een foto laten zien van je plectrum?
    Eh, sure...doe t alleen morgen wel op me gemak, mensen hier geweest, dus nu zooi op ruimen

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    *sorry voor de late reply*

    You lucky bastard dat je vooraan stond! Ik was dit keer VEELS te laat weggegaan Ik kwam pas aan toen Slipknot al bezig was Kun je een foto laten zien van je plectrum?
    Eh, sure...doe t alleen morgen wel op me gemak, mensen hier geweest, dus nu zooi op ruimen
    Elessar heeft het hier natuurlijk over het Metallica Concert in de ArenA!

    Enne, zojuist U2 - Elevation tour in Boston gekocht, die lijkt mij ook erg vet!

  24. #74

    Standaard

    Ja daar had ik t over Was je dr ook bij?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    *sorry voor de late reply*

    You lucky bastard dat je vooraan stond! Ik was dit keer VEELS te laat weggegaan Ik kwam pas aan toen Slipknot al bezig was Kun je een foto laten zien van je plectrum?
    Eh, sure...doe t alleen morgen wel op me gemak, mensen hier geweest, dus nu zooi op ruimen
    Elessar heeft het hier natuurlijk over het Metallica Concert in de ArenA!

    Enne, zojuist U2 - Elevation tour in Boston gekocht, die lijkt mij ook erg vet!
    eh jah, dat weet ik ook wel..... feit is dat ik de reactie rond 4 uur snachts stuurde en dus geen foto op me pc ervan heb. En dat ik die vandaag op me gemak maak.... word wel vanavond, ben net uit me nest gerolt :P

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •