Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 86 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Grudge | Sarah Michelle Gellar

    The Grudge, de nieuwe film met Sarah Michelle Gellar

    Trailer



    Plot: The Grudge is the curse of one who dies in the grip of a powerful rage. Those who encounter this murderous supernatural curse die and a new one is born, passed like a virus from victim to victim in an endless, growing chain of horror.



    Release date: October 29, 2004

    ------------------------------------------

    Deed me een beetje aan 'The Ring' denken...
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Wow. Sam Raimi, Sarah Michelle Gellar en een horror film waarvan de trailer mij al kippevel bezorgde. Deze film moet ik in de bios zien.

    Ik kan nu al niet wachten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Deed me een beetje aan 'The Ring' denken...
    kan kloppen ook dit is een japanse remake... origineel ligt bij de FRS

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    Deed me een beetje aan 'The Ring' denken...
    kan kloppen ook dit is een japanse remake... origineel ligt bij de FRS
    Het japanse origineel heet trouwens

    Ju-On

    Onlangs is er ook een deel 2 van gemaakt en gereleased.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EdgeX
    Het japanse origineel heet trouwens

    Ju-On

    Onlangs is er ook een deel 2 van gemaakt en gereleased.
    Niet te verwarren met de films Ju-On deel 1 en 2 uit 2000, van de zelfde regisseur. Deze regisseur maakt ook de remake zelf, dus als ik het goed begrijp wordt dit zijn vijfde Ju-On/The Grudge film?

    http://www.imdb.com/name/nm1234345/
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  6. #6

    Standaard

    Trailer ziet er heel goed uit. Het Japanse origineel moet ik trouwens nog steeds zien. Vanavond maar ff bekijken... heb hem namelijk wel op dvd liggen.

  7. #7

    Standaard

    Dan moet ik maar eens kijken of ik aan de Japanse Ju-On The Grundge kan komen. Ben altijd wel benieuwd naar het Japanse origineel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Ik hoop niet dat dit standaard gaat worden voor Hollywood .
    Ze kunnen tegenwoordig niks meer zelf verzinnen. Er schijnt nu ook al een remake te komen van de fantastische horrorfilm Dark Water (ook een Japanse film).
    Ze doen het trouwens ook niks beter dan de Japaners hoor.
    Vind die remakes echt niet zo goed als de originelen.
    En die zijn gewoon te koop overal op DVD voor een zacht prijsje :wink:

  9. #9

    Standaard

    Dark Water idd ook, met Jennifer Connelly. Nah ja, beter goed gejat, dan slecht zelf bedacht.

    Hoewel ik zo mijn bedenkingen had toen ik voor het eerst hoorde van de remake van Ju-On The Grudge (remake - iew, SMG - iiieeww), moet ik toegeven dat de trailer er toch veelbelovend uitziet. Als snob zal ook ik gaan zeggen dat ik het origineel beter vind, net als bij Ring, maar die remake was prima te pruimen, hopelijk The Grudge ook.

  10. #10

    Standaard

    Het is dan wel niet de versie met Sarah Michelle Gellar maar wel de orginele Japanse hier nu de eerste 8 Min.

    http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2639981?htv=12

  11. #11

    Standaard

    Ju-on het origineel vond ik zwaar tegen vallen, misschien dat deze mij beter kan bekoren
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Ik heb Ju-On laatst gezien. Ok, ik was erg moe dus ik viel bijna in slaap tijdens de film. Op zich ziet het er best spannend uit, maar ik snap echt geen moer van deze film

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Ik heb Ju-On laatst gezien. Ok, ik was erg moe dus ik viel bijna in slaap tijdens de film. Op zich ziet het er best spannend uit, maar ik snap echt geen moer van deze film
    bijna in slaap... je was gewoonweg moe en sliep gewoon al.. tot ik het geluid ff harder zette en je tijdelijk wakker schrok en weer weg viel

    maar buiten dat hij gewoon moe was en lag te slapen... het was ook wel een boutfilm hoor

  14. #14

    Standaard

    Net de officiele site bezocht van de nieuwe Ju-On The Grudge, ik kan nu helemaal niet meer wachten tot die uit is. Wat een creepy site zeg. Schitterend gemaakt en erg scary. Schrok me rot. Wel weinig informatie but scary as hell.

    See for yourself:

    http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge/index.html
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15

    Standaard

    Wow gave site....erg fraai gedaan and very creepy
    Het origineel heb ik trouwens ook gezien....evenals Dark Water waar een remake van komt.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  16. #16

    Standaard

    Waarschijnlijk wordt de sequel op The Grudge ook verfilmd: http://www.imdb.com/title/tt0433386/ Opnieuw met Sarah Michelle Gellar.
    Ben benieuwd naar deel 1.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #17

    Standaard

    Is er iemand afgelopen maandag naar de speciale voorpremiere geweest van the Grudge in de nieuwe bioscoop van Almere Sarah Michelle Geller was zelf ook aanwezig in Almere 8)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Is er iemand afgelopen maandag naar de speciale voorpremiere geweest van the Grudge in de nieuwe bioscoop van Almere Sarah Michelle Geller was zelf ook aanwezig in Almere 8)
    Ik zag wel een leuk stukje op TV vanavond met die knakker van 538 die ff de mist inging. Gellar was duidelijk not amused 8)
    Verder ben ik wel benieuwd, heb het origineel gezien en die is top.
    The Ring vond ik ook cool geremaked.
    Wanneer gaat ie eigenlijk draaien?

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Geen super film, wel zeer scary. Vooral in zaal 1 met zo'n groot scherm en zulk goed geluid Wat impressies van gister voor de liefhebbers:






  21. #21

    Standaard

    Wanneer gaat ie eigenlijk draaien?
    6 januari,

    [spoiler:870762077e]maar met een beetje geluk kan je hem ook bij de eerst volgende Sneak Preview zien[/spoiler:870762077e]

  22. #22

    Standaard

    Ik vond het een verassende film, enger dan ik had gedacht maar een pracht ervaring om eens mee te maken, mag van mij wel vaker in Utopolis Almere gebeuren alleen dan liever digitaal maar The Grudge is een aanrader als je van horror houdt.
    Ikran is not horse!

  23. #23

    Standaard

    1 woord heb ik voor deze film

    Tegenvaller.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Wanneer gaat ie eigenlijk draaien?
    6 januari,

    [spoiler:e568613e57]maar met een beetje geluk kan je hem ook bij de eerst volgende Sneak Preview zien[/spoiler:e568613e57]
    Die pech had ik vandaag dus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ik op een ander forum....
    Net terug van The Grudge. Een japanse suspense thriller is een understatement.
    Een extreme understatement. Zelden heb ik zo vaak zulke reacties uit de zaal gehoord, zelfden was het zo drukkend na afloop in de zaal. Zelden lagen de cijfers die gegeven werden zo uit elkaar als vandaag.
    Nu ben ik zowieso (om het rustig uit te drukken) al geen voorstander van suspensethrillers met een horror effect eraan. Deze film was alles wat je verwacht in het extreme.
    De film duurde 90 minuten, maar daarin gebeurde zovaak zoveel dat het echt niet leuk meer was. Goddank heb ik dusdanig slechte ogen dat als ik onder mijn bril langs keek dat ik mooi de contouren van de film zag, en nog net kon volgen wat er gebeurde zonder consequent een hartaanval te krijgen. In tegenstelling tot de rest van de zaal ;D
    Aan het einde van de film heb ik maar niet geturfd hoevaak ik heb gezegd dat ik het een ***film vond
    Wat mij persoonlijk betreft een 2 voor de moeite en de hoofdrolspeelster (damn ;D) maar ik kan me voorstellen (en gezien bij de cijfers) dat als het wel je ding is dat hij echt ultiem is. Ik heb bovengemiddeld veel 9'ens gezien
    En dus bovengemiddeld veel 1/2/3en

  25. #25

    Standaard

    Ik heb deze film vanavond in de bios gezien. Wow, die was echt eng
    Het verhaal is flinterdun, maar daarentegen zijn de schrikeffecten subliem, een beetje a la The Ring.

    Het is een echte aanrader om deze in de bios te zijn. geluiden zijn echt spooky.

    Een topper in z'n genre en wat mij beteft nu al de griezelfilm van 2005!!!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •