Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Coverart is bekendgemaakt

    Star Wars Coverart is bekendgemaakt



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Waarom is het nog geen 22 september???

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Waarom is het nog geen 22 september???
    Omdat het pas 25 juni is.

    Hoe dan ook, de artwork ziet er prima uit. Ik kan niet wachten totdat ik de box in mijn bezit heb.

  4. #4

    Standaard

    Dus de nieuwe serie heeft goudkleurige biesjes en de OT zilveren...jammer dat ze niet matchen
    Other than that ben ik blij dat ze eindelijk uitkomen

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Dus de nieuwe serie heeft goudkleurige biesjes en de OT zilveren...jammer dat ze niet matchen
    Other than that ben ik blij dat ze eindelijk uitkomen
    De widescreen-DVD's hebben een zilverkleurige hoes en de fullscreen (die we in Nederland niet krijgen) een gouden. Ze hadden het beter andersom kunnen doen dan deden ze matchen met de DVD's van deel 1 en 2.

  6. #6

    Standaard

    goud of zilver; who cares! ze zijn alle drie platina waard!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Dus de nieuwe serie heeft goudkleurige biesjes en de OT zilveren...jammer dat ze niet matchen
    Other than that ben ik blij dat ze eindelijk uitkomen
    De widescreen-DVD's hebben een zilverkleurige hoes en de fullscreen (die we in Nederland niet krijgen) een gouden. Ze hadden het beter andersom kunnen doen dan deden ze matchen met de DVD's van deel 1 en 2.
    Nou ja, hetzelfde goud en zilver onderscheid hadden ze bij de oude VHS boxen van de SE's. Snap niet dat ze de NT widescreen op goud hebben uitgebracht...

  8. #8

    Standaard

    ik hoop alleen niet dat het weer van die lelijke kartonnen hoesjes worden zoals bij Indiana Jones, want dan passen ze dus niet bij elkaar!!!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    ik hoop alleen niet dat het weer van die lelijke kartonnen hoesjes worden zoals bij Indiana Jones, want dan passen ze dus niet bij elkaar!!!!
    Lelijk zou ik ze zeker niet noemen. Eerder onhandig dan, maar ik vind ze best zo is weer eens wat anders. Lelijk? Hoe komen ze er toch op... :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #10

    Standaard

    Ik vind de hoezen niet afgrijselijk, maar echt mooi kan ik ze ook niet noemen. Het lijkt zo rommelig.

  11. #11
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Deze zien er ercht slecht uit wat mij betreft. De Bonus Disc cover vormt wel een uitzondering ... maar al die zwevende hooofden en die erg goedkope gradient glow ... yuck ... van zodra ik de trilogie aanschaf worden deze hoesjes toch wel verbannen naar één of andere lade

  12. #12

    Standaard

    Wat zijn jullie kritisch zeg
    Ik vind ze erg mooi alleen jammer dat het nog zo lang wachten is................aaarrrggghhhh...kan niet wachten !

  13. #13
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Wat zijn jullie kritisch zeg
    Ik vind ze erg mooi alleen jammer dat het nog zo lang wachten is................aaarrrggghhhh...kan niet wachten !
    Aangezien het Star Wars betreft vind ik wel dat we het recht hebben

    Trouwens men had maar gewoon Drew Struzan moeten betalen voor het gebruik van de SE posters en het probleem was opgelost !

  14. #14

    Standaard

    Aangezien het Star Wars betreft vind ik wel dat we het recht hebben

    * Heb je ook....... Ik ben allang blij dat ze uitkomen !

  15. #15

    Standaard

    Al waren het doorzichtige keepcases geweest!!!!
    Deze moet ik gewoon hebben!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Je zegt daar zo wat ... ik vraag me af of het keepcases gaan zijn of die "dingen" (bij gebrek aan een beter woord) zoals bij Indiana Jones ?

    In de states hd men voor Indy ook gewone keepcases. Eerlijk gezegd vond ik die kartonnen versie wel mooier ogen (om nog maar niet te zeggen dat dat weer ruimte op het dvd rek gespaard is). Ik hoop dus eigenlijk wel dat de verpakking in de aard van de Indy Jones Trilogy zal zijn wat dat betreft

  17. #17

    Standaard

    Ik ben ook niet zo kapot van 't artwork. 't Is net of Lucas e.o.a. neefje, die een schriftelijke cursus Photoshop achter de rug heeft, een plezier heeft gedaan. Allemaal zo 'neergekwakt' bij gebrek aan betere termen...

    Bekijk vooral de originele posters 's, scheelt nogal zeg maar!

    Deel IV:



    Deel V:



    Deel VI:



    (van links naar rechts het origineel en de SE)
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik ben ook niet zo kapot van 't artwork.
    Het artwork is duidelijk aangepast om het meer overeen te laten komen met het artwork op deel 1 en 2 (en ongetwijfeld deel 3).

    Net als jij vind ik dat ook wel jammer, maar ergens is het ook wel begrijpelijk natuurlijk. Wel raar dat ze dan voor zilver kiezen i.p.v. goud, maar ach... ik heet natuurlijk geen George Lucas.

  19. #19
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dat verschil zilver / goud lijkt me nog niet zo onlogisch ... das dan zowat het enige spijtig genoeg :-S

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik ben ook niet zo kapot van 't artwork. 't Is net of Lucas e.o.a. neefje, die een schriftelijke cursus Photoshop achter de rug heeft, een plezier heeft gedaan. Allemaal zo 'neergekwakt' bij gebrek aan betere termen...

    Bekijk vooral de originele posters 's, scheelt nogal zeg maar!

    KNIP


    (van links naar rechts het origineel en de SE)
    Is inderdaad veeeel mooier! Misschien scannen / printen om er hoesjes van te maken!?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dat is al lang gebeurd

  22. #22

    Standaard

    Ik kan echt niet wachten, ik heb nu al zin om ze allemaal te kijken en te kopen. Artwork ziet er niet slecht uit. En inderdaad, gelukkig lijken ze op Episodes I en II.

  23. #23
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    (en ongetwijfeld deel 3)
    En deel 3 had ik liever eerst zien komen dan de overige delen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    (en ongetwijfeld deel 3)
    En deel 3 had ik liever eerst zien komen dan de overige delen.
    Ok, was logisch geweest, maar dan hadden we tot eind 2005 moeten wachten en dat is wel erg ver weg hoor.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #25

    Standaard

    Zucht het wachten he... :P

    *Slurp* bij aanzien van de covers

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •