De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: La Mala Educación

  1. #1
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard La Mala Educación

    Ik weet niet of er al een thread over deze prent is (zo ja, slotje erop en me daar naartoe verwijzen ) maar ik zag vorige week Pedro Almodóvars recenste film en ik moet eerlijk toegeven dat ik teleurgesteld was. Laat ik maar meteen bekennen dat ik niet zo'n grote Almodóvar-liefhebber ben. Zijn vorige film, Hable Con Ella, vond ik goed (zonder daarom de film de hoogte in te prijzen) en dat lag vooral aan de ingenieuze 'stille film'- scène die de mensen die de film gezien hebben, zich vast wel zullen herinneren. Vooraleer ik mijn eigen commentaar meer in detail uitschrijf had ik graag eens de reacties hier vernomen.

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  2. #2

    Standaard

    Ik heb eerlijk gezegd alleen maar Hable Con Ella gezien van Almodóvar. De stomme-film-scène was inderdaad meer dan grappig!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb "Hable Con Ella" en "Todo Sobre Mi Madre" gezien.

    Echt twee hele goede films en ik kan ze iedereen, die niet helemaal gefocust is op hollywood , aanraden.

    Hable con ella is helemaal top! Leuk verhaal, goede acteurs, gewèldige soundtrack en heel mooi gefilmd.
    Todo sobre mi madre vond ik minder dan Hable Con Ella, maar het verhaal is goed en de vergelijking met "All About Eve" (één van mijn favoriete films) is zeer mooi uitgewerkt.

    Ben echt benieuwd naar "La Male Education".

  4. #4

    Standaard

    Ik heb Todo Sobre Mi Madre, Carne Tremula en Hable Con Ella. Stuk voor stuk mooie films. Ik ben dus ook heel benieuwd naar La Male Educacion..
    Van "Mujeres al borde de un ataque de nervios" had ik nog nooit gehoord. Worth checking though...

  5. #5

    Standaard

    Heb net Carne Trémula (aka Live Flesh) gezien.

    Ook weer een typische Almodóvar film en een echte aanrader!

  6. #6

    Standaard

    Heb vandaag deze film gehuurd en het was weer genieten!

    Op enkele gay scenes na , vond ik dit een zeer vermakelijke film. Het was weer typisch Almodovar, het verhaal is mooi uitgewerkt en de acteurs zijn top.

    Niet alleen voor fans van de Spaanse cinema is dit een aanrader, de film is ook goed te doen voor het bredere publiek.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  7. #7

    Standaard

    Boeiende film met de nodige twists die mij een paar keer op het verkeerde been heeft gezet maar uiteindelijk valt alles op z’n plaats.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •