Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.

Discussie: Happy Days

  1. #1

    Standaard Happy Days

    Ik ben een grote van de serie Happy Days. Nu weet ik dat ze gaan (of al zijn) uitkomen in de VS als DVD-box. Weet iemand of deze ook naar Nederland gaan komen? Of zijn ze al verkrijgbaar?

  2. #2

    Standaard

    Nou even opnieuw leven inblazen dan maar :P Weet iemand hier toevallig iets over, want ik vond dit ook altijd wel een leuke serie

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook ik ben hier wel benieuwd naar eigenlijk, is zeer leuke serie.
    Heb zaterdag nog iets gekocht in de stijl van het Happy Days tijdperk.
    Een fiets die "De Fons" best wel wat had gevonden.


    Maargoed, hiermee hebben we nog geen info over de DVD,s.

  4. #4

    Standaard

    EEEEJJJJJ, mooie fiets. California Beachbike of zoiets, toch? Lijkt wel een low-rider.

  5. #5
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    EEEEJJJJJ, mooie fiets. California Beachbike of zoiets, toch? Lijkt wel een low-rider.
    Je zit op de goede weg.
    Link naar site en ik heb de Ghostrider

    Deze gaan door het leven als Beachbike, Beach Cruiser, Low Rider (bepaalde modellen) en Hot Rod,s (eveneens bepaalde modellen).
    Kortom, veel benamingen dus.

    Deze fiets deed me direct aan Happy Days denken toen ik hem kocht en dan met name aan Fons.
    Eén dag later wordt deze oude topic omhoog gehaald, laten we het maar op toeval houden toch. :wink: :P

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Deze fiets deed me direct aan Happy Days denken toen ik hem kocht en dan met name aan Fons.
    Eén dag later wordt deze oude topic omhoog gehaald, laten we het maar op toeval houden toch. :wink: :P
    hahaha wat een timing he, maar is inderdaad een mooie fiets ja die fonzy wel sjiek had gevonden als vervanger voor zijn motor :P

    Maar weet niemand iets over een eventuele release op dvd van deze serie?

  7. #7

    Standaard

    Any Further Information On The Subject Available?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Deze fiets deed me direct aan Happy Days denken toen ik hem kocht en dan met name aan Fons.
    Eén dag later wordt deze oude topic omhoog gehaald, laten we het maar op toeval houden toch. :wink: :P
    hahaha wat een timing he, maar is inderdaad een mooie fiets ja die fonzy wel sjiek had gevonden als vervanger voor zijn motor :P

    Maar weet niemand iets over een eventuele release op dvd van deze serie?
    even een leuke anekdote: das dezelfde motor die Steve Mcqueen gebruikte in The Great Escape! 8)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Deze fiets deed me direct aan Happy Days denken toen ik hem kocht en dan met name aan Fons.
    Eén dag later wordt deze oude topic omhoog gehaald, laten we het maar op toeval houden toch. :wink: :P
    hahaha wat een timing he, maar is inderdaad een mooie fiets ja die fonzy wel sjiek had gevonden als vervanger voor zijn motor :P

    Maar weet niemand iets over een eventuele release op dvd van deze serie?
    even een leuke anekdote: das dezelfde motor die Steve Mcqueen gebruikte in The Great Escape! 8)
    haha kijk eens aan, dat wist ik helemaal niet :P
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  10. #10

    Standaard

    Happy days season 1, te koop in RC1, bij loaded247 voor €26,16, geen ondertiteling helaas, tenminste als je C.C niet meeteld.

    Gr. Alette

    Life would be boring without movies!!!

  11. #11

    Standaard

    Iemand al enig idee of de serie ook hier in NL wordt uitgebracht.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Iemand al enig idee of de serie ook hier in NL wordt uitgebracht.
    Daar is niet over bekend.

  13. #13

    Standaard

    Voor mij hoeft hij niet speciaal op regio 2 uit te komen heb de regio 1 versie al.

    Maar het wordt wel eens tijd voor season 2 heb season 1 al in augustus 2004 in de usa gekocht toen ik op vakantie was en ondertussen alle afleveringen wel een aantal keer gezien.

    p.s. voor de fans van de fonz deze komt in season1 niet veel voor was aanvangkelijk geen hoofdpersoon.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ducktown
    Voor mij hoeft hij niet speciaal op regio 2 uit te komen heb de regio 1 versie al.

    Maar het wordt wel eens tijd voor season 2 heb season 1 al in augustus 2004 in de usa gekocht toen ik op vakantie was en ondertussen alle afleveringen wel een aantal keer gezien.

    p.s. voor de fans van de fonz deze komt in season1 niet veel voor was aanvangkelijk geen hoofdpersoon.
    klopt maar daar kom vanaf seizoen 2 verandering in.
    Jammer dat de dvd's nog steeds niet hier verkrijgbaar zijn vond het ook een geweldige serie ook al was het ver voo mijn tijd.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  15. #15

    Standaard

    Dit is een serie die ik gelijk zal aanschaffen zodra hij een nederlandse release krijgt.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Dit is een serie die ik gelijk zal aanschaffen zodra hij een nederlandse release krijgt.
    Ik ook
    Jake La Motta

  17. #17

    Standaard

    volgens PlayUSA komt season 2 uit op 17 april
    prijs wordt zo'n 36 euro

    Hopelijk volgen de volgende seizoenen elkaar wat sneller op.

  18. #18

    Standaard

    Deze week nog over bezig geweest over 'Happy Days' ... dat ik die serie best wel eens terug wil zien!

  19. #19

    Standaard

    Ik heb uit wanhoop maar de afleveringen gedownload... maar dat is puur omdat ik niet meer kon wachten en ze zo graag wilde zien. Als ze hier in NL uitkomen ga ik RENNEN naar de winkel.. zo graag wil ik ze op dvd...

    "I just came in to check my hair... Perfect as usual!"

  20. #20

    Standaard

    Bij Bol.com kun je nu het eerste seizoen van Happy Days reserveren. De releasedatum volgens Bol.com is 16-8-2007.

  21. #21

    Standaard

    Jaja, het lange wachten gaat eindelijk beloond worden! Damn, wat heb ik zin om deze te gaan sparen

    En hij komt nog uit op mn verjaardag ook zie ik nu

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck Bekijk bericht
    Eindelijk
    my words too
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  24. #24

    Standaard Re:

    Hup, deze staat meteen bovenaan het lijstje. De serie blijft leuk.

    Voor de liefhebbers: op youtube staat een stukje uit een doc uit 2005 getiteld 30 jaar Happy Days van ABC: http://www.youtube.com/watch?v=_1X5y13k1dg

  25. #25

    Standaard

    Leuk, maar kun je de afbeelding drastisch verkleinen. De hele pagina raakt in de war!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •