Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bij Cd wow.nl, betaling met acceptgiro, hoe doe je dat?

    Ik koop mijn dvd's meestal in een gewone winkel of per vooruitbetaling, maar nu wil ik bij CD Wow .nl iets bestellen maar ik heb geen creditcard.

    Nu las ik dat je ook per acceptgiro kon betalen? Hoe werkt dat precies? Of is het hetzelfde als een vooruitbetaling zoals bij andere internetwinkels.

    Quote uit "info over online winkels" of handelaren:

    CDWow.com (CDWow.nl)
    [0] [1%] [3%] [13%] [83%] (gebaseerd op 155 DVD titels)
    regio: variërend
    locatie: Verenigd Koninkrijk (verzenden soms vanuit Hongkong)
    betaling: acceptgiro, Rabo Direct, Visa, Mastercard e.a.
    Kan er zo niks van terugvinden op hun site bij de betalingsmogelijkheden bij de bestelling van een dvd. (cd wow.nl) Het is of een creditcard of een faxformulier.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  2. #2

    Standaard

    Waarschijnlijk kan het niet of weten jullie het ook niet anders had ik wel een reactie gezien. Dan weet ik i.i.g. dat ik daar niks hoef te bestellen.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet hoe het op die site werkt maar meestal kan je alleen met acceptgiro betalen als je bestelling boven de 25 euro is. Het is niet altijd zo. Ik denk niet dat je hier iets aan hebt maar het valt te proberen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aeneas
    Ik weet niet hoe het op die site werkt maar meestal kan je alleen met acceptgiro betalen als je bestelling boven de 25 euro is. Het is niet altijd zo. Ik denk niet dat je hier iets aan hebt maar het valt te proberen.
    Hardstikke bedankt, mijn bestelling was 21,99 dus dan zou het net iets te weinig zijn geweest voor deze mogelijkheid.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  5. #5

    Standaard

    Als dat zo is dan zou het ergens moeten staan.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Als dat zo is dan zou het ergens moeten staan.
    Ik ging uit van de vermelding bij hier op dvd.nl zie quote in mijn eerste bericht en kieskeurig vemelde dit ook bij de info over cd wow.nl
    Misschien is het mogelijk, maar ik zie nog niet hoe.

    Niemand op dvd.nl koopt hier waarschijnlijk zonder creditcard bij deze winkel.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  7. #7

    Standaard

    Het is wel degelijk mogelijk om bij CD Wow te bestellen zonder Credit Card. Weliswaar niet met acceptgiro, maar wel door vooruitbetalen d.m.v. overboeking of Rabo direct. Het maakt daarbij overigens niet uit hoe laag dat bedrag is, zelfs een bedrag van €2,99 (of lager) kun je overboeken.
    Het beste (vanwege de lagere prijzen) kun je daarbij kiezen voor het (duitstalige) CD Wow.net. Voor de voordeligste wow.net link, zie hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=19634
    CD Wow.nl werkt overigens hetzelfde, terwijl je bij cd wow.com alleen maar met CC kunt betalen.
    CD wow verstuurt alles vanuit 1 magazijn in Hong Kong, dus voor snelheid van leveren en eventuele douaneperikelen maakt het dus niet uit of je nou van wow.com, wow.net, wow.nl etc. bestelt.

    Procedure is simpel (in het voorbeeld heb ik gekozen voor een bestelling bij CD Wow.net; bij CD wow.nl gaat het ongeveer hetzelfde).

    Kies het gewenste produkt en click op "kaufen".

    Click vervolgens in de pop up of in het venstertje rechtsboven op "zur kasse gehen".

    Dan kom je op deze pagina:


    Click op "weiter",
    dan kom je op de pagina waar je je persoons- en adresgegevens moet invoeren:



    Na het invullen van de gegevens op "Nein ich möchte bezahlen und dann gehen" clicken.

    Dan kom je op de pagina waar je uit verschillende betaalmogelijkheden kunt kiezen:



    Kies de gewenste betaalmethode en de rest wijst zich vanzelf en wordt duidelijk uitgelegd op de site.

  8. #8

    Standaard

    Bedankt voor de zeer uitgebreide uitleg.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  9. #9

    Standaard

    Idd bedankt das handig.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Heel erg bedankt Qzyn, hoef ik geen creditcard meer te lenen. Maar kost het overboeken naar buitenland extra, of is het een Nederlandse rekening? Weet jij daar nog iets van?

  11. #11

    Standaard

    Het betalingsverkeer wordt voor CD Wow afgehandeld door BIBIT uit Bunnik (NL), althans voor wat betreft bestellingen gedaan via CD Wow.net en wow.nl. Bedrag moet worden overgemaakt naar een Nederlandse rekening: overboeken brengt dus geen extra kosten met zich mee.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Het betalingsverkeer wordt voor CD Wow afgehandeld door BIBIT uit Bunnik (NL), althans voor wat betreft bestellingen gedaan via CD Wow.net en wow.nl. Bedrag moet worden overgemaakt naar een Nederlandse rekening: overboeken brengt dus geen extra kosten met zich mee.
    Idd, is zeer handig
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  13. #13

    Standaard

    Dvd Atlantis (SCE: 2 disk set) bij cdwow.net besteld, 7 juli betaling eraf (via acceptgiro) vandaag 15 juli dvd binnen. Valt me mee dacht dat het langer zou duren. En voor de helft van de prijs als bij van leest of frs. De dvd komt zo te zien helemaal uit Hong Kong.

    Eindelijk Atlantis kunnen kopen nadat ik het eigenlijk twee jaar geleden al had willen hebben. Erg mooi doosje trouwens.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  14. #14

    Standaard



    Hierbij is het me niet helemaal duidelijk. Moet ik de kaarthouder adres invullen en/of de leverings adres?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Hierbij is het me niet helemaal duidelijk. Moet ik de kaarthouder adres invullen en/of de leverings adres?
    Ik denk beide (iig heb ik dat gedaan en bij allebei dezelfde gegevens opgegeven). Je kan ook een vinkje zetten bij "Gleiche adresse wie Karten....".
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  16. #16

    Standaard

    Ok bedankt dan doe ik dat ook gewoon zo.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Hierbij is het me niet helemaal duidelijk. Moet ik de kaarthouder adres invullen en/of de leverings adres?
    Links moet je naam- en adresgegevens van de rekeninghouder invullen (degene die betaalt), rechts de gegevens van de ontvanger (waar de bestelling naartoe gestuurd moet worden). Als je dus op jouw rekening een CD naar je oma wil laten sturen, dan moet je links je eigen naam en adres invullen en rechts die van je oma.
    In de meeste gevallen is de besteller ook de ontvanger, dus kun je volstaan met het aanvinken van "Gleiche Adresse wie Karten-/Kontoinhaber".
    De gegevens uit het linkerstaatje worden dan automatisch ingevuld in het rechterstaatje. Scheelt weer wat typewerk.

  18. #18

    Standaard

    Bedankt voor de extra uitleg maar i figured it out.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    De Ort wordt daarmee de plaats bedoelt? Zo niet waar kan de plaats dan het beste neerzetten en wat neer te zetten bij ort?

    Het is mijn eerste keer bij deze site dus wil het wel zo goed mogelijk invullen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    IK heb ook nog een vraag:
    Wat moet ik precies invullen bij internetbankieren?
    Dit had ik zelf uitbedacht:
    Bedrag: Mijn bedrag
    Rekeningnummer: 310676258
    Naam: BIBIT Global Payment Services
    Adres: Regulierenring 10
    Postcode: 3981 LB
    Plaats: Bunnik
    Kenmerken: Mijn behandelingsnummer

    Is dit voldoende?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    IK heb ook nog een vraag:
    Wat moet ik precies invullen bij internetbankieren?
    Dit had ik zelf uitbedacht:
    Bedrag: Mijn bedrag
    Rekeningnummer: 310676258
    Naam: BIBIT Global Payment Services
    Adres: Regulierenring 10
    Postcode: 3981 LB
    Plaats: Bunnik
    Kenmerken: Mijn behandelingsnummer

    Is dit voldoende?
    ja, ik zelf heb nu al een paar keer wat besteld via int. bankieren.
    -rekening nummer
    -naam: bibit
    -kenmerk: je ordernummer
    -plaats: bunnik
    -en het bedrag

    das genoeg
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Het is inmiddels ook mogelijk om bij CD WOW.COM zonder CC te betalen.

    *EDIT* Was slechts zeer tijdelijk het geval. Is nu niet meer zo.

  24. #24

    Standaard

    Bedankt voor de info!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De Ort wordt daarmee de plaats bedoelt? Zo niet waar kan de plaats dan het beste neerzetten en wat neer te zetten bij ort?

    Het is mijn eerste keer bij deze site dus wil het wel zo goed mogelijk invullen.
    Dit moet iemand toch vast wel weten? :wink:
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •