Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard



    Wat is precies het verschil tussen eenmalige incasso en overboeking? ik weet dat bij banktransfer moet je het bedrag zelf overmaken en bij eenmalige incasso wordt het van je rekening gehaald maar is er ook nog een ander voordeel? komt je bestelling sneller aan bij een eenmalige incasso? of iets anders?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn

    *EDIT* Was slechts zeer tijdelijk het geval. Is nu niet meer zo.
    Idd helaas, wou precies vandaag daar wat gaan bestellen. Was al bij payment en toen zag ik alleen maar creditcards staan daar. Toen maar iets duurder bij .net besteld.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De Ort wordt daarmee de plaats bedoelt? Zo niet waar kan de plaats dan het beste neerzetten en wat neer te zetten bij ort?

    Het is mijn eerste keer bij deze site dus wil het wel zo goed mogelijk invullen.
    Dit moet iemand toch vast wel weten? :wink:
    ort is idd plaats :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De Ort wordt daarmee de plaats bedoelt? Zo niet waar kan de plaats dan het beste neerzetten en wat neer te zetten bij ort?

    Het is mijn eerste keer bij deze site dus wil het wel zo goed mogelijk invullen.
    Dit moet iemand toch vast wel weten? :wink:
    ort is idd plaats :wink:
    Was er inmiddels wel achter, maar toch nog fijn dat dit na 8 weken ofzo beantwoord wordt. :wink:
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    als ik bij cdwow.nl bestel krijg ik dan nog ruzie met de douane?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    als ik bij cdwow.nl bestel krijg ik dan nog ruzie met de douane?
    CD Wow verstuurt van buiten de EU (Hong Kong), dus als de waarde van je bestelling meer bedraagt dan €22, loop je inderdaad de kans BTW bij te moeten betalen.

    Als je bij CD Wow.net bestelt, is het over het algemeen euro's goedkoper dan bij Wow.nl en zit je dus minder snel boven de BTW vrijstellingsgrens van €22.

  7. #32

    Standaard

    maar het kan dus ook zijn dat je voor meer dan 22 euro besteld en geen btw hoeft te betalen? want je zegt: "loop je inderdaad de kans BTW bij te moeten betalen"
    dus er kan ook gewoon niks gebeuren, geen problemen dus?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferryll
    maar het kan dus ook zijn dat je voor meer dan 22 euro besteld en geen btw hoeft te betalen? want je zegt: "loop je inderdaad de kans BTW bij te moeten betalen"
    dus er kan ook gewoon niks gebeuren, geen problemen dus?
    Inderdaad, als je een bestelling plaatst die duurder is dan €22 (bijv. een dvd boxset) dan verstuurt CD Wow deze de laatste tijd vanuit Hong Kong, maar via één van de Britse kanaaleilanden, zodat jij als ontvanger geen BTW hoeft bij te betalen.

    Als je echter meerdere items bestelt, die tezamen duurder zijn dan €22 (bijv. 3 dvd's van €8 per stuk), dan kun je nog wel een brief van de douane verwachten.

  9. #34

    Standaard

    shit, dan heb ik helemaal geen zin in (en geen geld voor). Maar iig bedankt voor de tip dan weet ik da gelijk voor de volgende keer: ik bestel nog maar 1 dvdtje per keer. Dat zeggen ze ook weer nergens he, of ik lees daar weer overheen in mijn enthousiasme.

  10. #35

    Standaard

    cd-wow verstuurt uit HK?
    als dat zo is ben ik de koning van het moeras
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    cd-wow verstuurt uit HK?
    als dat zo is ben ik de koning van het moeras
    Dan ben je nu de koning van het moeras

    Uit een mailtje van hun: As our warehouse is in Hong Kong, we have a delivery time up to 10 working days.

    Staat ook elke keer op de verpakking Hong Kong post oid.

  12. #37

    Standaard

    vraagje; waarom ga ik iedere keer nadat ik op 'nein, ich mochte bezahlen und dann gehen' click weer terug naar de homepage in plaats van het venster waar je uit de verschillende betalingsmethoden kunt kiezen? Hierdoor is het me nog nooit gelukt om hier iets te bestellen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CafeAmericain
    vraagje; waarom ga ik iedere keer nadat ik op 'nein, ich mochte bezahlen und dann gehen' click weer terug naar de homepage in plaats van het venster waar je uit de verschillende betalingsmethoden kunt kiezen? Hierdoor is het me nog nooit gelukt om hier iets te bestellen.
    Probeer het eens met een andere browser (als je IE gebruikt bijv. Firefox en anders vice versa).

  14. #39

    Standaard

    ik heb een vraagje, ik wou net bij cdwow.nl bestellen, want daar staat dat je met ideal kan betalen, maar als ik op afrekenen druk kan ik alleen maar kiezen tussen creditcard, eenmalige incasso en faxen. Er staat helemaal niets bij van ideal of rabodirect. Of doe ik iets verkeerd?

  15. #40

    Standaard

    Dat klopt, als je verder klikt kun je later kiezen voor iDEAL. Werkt ideaal :wink:

    edit: cd-wow.net iig, .nl denk ik ook wel.

  16. #41

    Standaard

    Als het scherm hierop lijkt en je ziet geen iDeal dan is er iets aan de hand. Let wel op de juiste taal & land! Misschien dat je anders een printscreen kan plaatsen?




    Late edit; link naar plaatje gewijzigd.

  17. #42

    Standaard

    het is al gelukt, moest idd eerst op 'betalen met credit card' drukken, en na het invullen van gegevens kon ik ook voor ideal kiezen. Bedankt voor de hulp!

  18. #43
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Weet er iemand of het nog altijd mogelijk is om bij cd-wow.nl te betalen met bankoverschrijving?

    ik wil me binnenkort graag Firefly op dvd kopen... na wat zoeken denk ik dat het goedkoopste is via cd-wow.nl (op misschien een euro na als ik bij cd-wow.com bestel)... maar accepteren deze ook gewone bankoverschrijvingen, het staat wel niet op hun site vermeld... ben van België en heb geen VISA of CC ofzo... dus als iemand me kan verderhelpen?

    ohja... firefly staat er voor 21,99 euro... dus tips waar hij ongeveer evenveel kost maar waar je wel met overschrijving kan betalen zijn ook welkom!

    THX!!

  19. #44

    Standaard

    Kan je bij cdwow alleen met cc en ideal betalen? Op het scherm zag ik de afbeeldingen overschrijven en incasso maar in het volgende scherm enkel ideal?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •