Pagina 91 van 106 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 2648 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    Heerlijk weekendje voor Ajax en AZ om de winterstop in te gaan. 8)
    Bij de feyenoord en psv spelers zal het toch knagen in de vakantieperiode.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2252

    Standaard

    Idd een mooi weekendje voor Ajax 8) leuk affiche ook direct na de winterstop AZ - PSV!


  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Song - Gyan - Zuiverloon - Mtiliga

    wel om te lachen hoor :P
    Is gewoon diep en diep triest ! Gullit krijgt een eenzame kerst verwacht ik !

    en dan nog vrolijk doorgaan met spelers uit tropische oorden aan te trekken !
    Schandalig !!
    Als Gullit de kerst nog haalt

  4. #2254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Ajax zal groningen wel te grazen nemen nu ze serieus kunnen inlopen , maar al winnen ze vanmiddag, dan nog rest een gat van 5 punten. 8)
    5 punten is bijna niks. AJAX deed er maar 2 weken over om 5 punten goed te maken :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    leuk affiche ook direct na de winterstop AZ - PSV!
    Speeldag 21 :wink:

  5. #2255

    Standaard

    Ik kan niets meer uitbrengen van woede.
    Gelukkig kan Lodewijks precies verwoorden hoe ik er over denk.

    Patrick Lodewijks heeft op ongenuanceerde wijze uitgehaald naar diverse spelers uit de spelersgroep van Feyenoord. Gevraagd naar wat hij nu het liefste wilde doen was het antwoord: een aantal spelers op hun muil slaan. De Feyenoord keeper was boos over de mentaliteit van diverse spelers bij Feyenoord. Volgens Lodewijks kan je niet altijd op topniveau spelen, maar dan zal je dat moeten compenseren door te knokken. Diverse spelers bij Feyenoord denken dt als het vandaag niet komt het morgen dan wellicht komt en gooien er met de pet naar, aldus Lodewijks. Als voorbeeld gaf hij Saidi aan, die het al na een paar minuten voor gezien hield in het duel tegen ADO Den haag omdat het even niet meer liep. Belachelijk, volgens Lodewijks.
    Ik wil alle Ajacieden en PSV'ers, maar vooral AZ'ers alvast feliciteren met dit seizoen.
    In de Kuip gaat dit seizoen de pleuris nog uitbreken. (Ik denk dan aan Feyenoord tegen het Fortuna van Pim Verbeek achtige taferelen)
    Gullit heeft strontgeluk dat dit de laatste wedstrijd van het jaar was.
    Stel dat er hierna nog een Groningen thuis gevolgd had...

    Ik stel voor, Gullit dit jaar laten zitten maar volgend jaar Co binnen halen.
    Geef Co de Kuip en binnen twee jaar ben je landskampioen!

  6. #2256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    leuk affiche ook direct na de winterstop AZ - PSV!
    Speeldag 21 :wink:
    ik zal mijn bron eens uithoren....

    Voor Ajax lijkt de winterstop iets te vroeg te komen zo midden in de inhaalrace.


  7. #2257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_

    Ik stel voor, Gullit dit jaar laten zitten maar volgend jaar Co binnen halen.
    Geef Co de Kuip en binnen twee jaar ben je landskampioen!
    Co heeft aangegeven naar een topclub te willen, dus die komt echt niet naar de kuip.....
    Ik wil graag mijn mening geven, maar mijn vriendin kan me nog niet missen...

  8. #2258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ik kan niets meer uitbrengen van woede.
    Gelukkig kan Lodewijks precies verwoorden hoe ik er over denk.

    Patrick Lodewijks heeft op ongenuanceerde wijze uitgehaald naar diverse spelers uit de spelersgroep van Feyenoord. Gevraagd naar wat hij nu het liefste wilde doen was het antwoord: een aantal spelers op hun muil slaan. De Feyenoord keeper was boos over de mentaliteit van diverse spelers bij Feyenoord. Volgens Lodewijks kan je niet altijd op topniveau spelen, maar dan zal je dat moeten compenseren door te knokken. Diverse spelers bij Feyenoord denken dt als het vandaag niet komt het morgen dan wellicht komt en gooien er met de pet naar, aldus Lodewijks. Als voorbeeld gaf hij Saidi aan, die het al na een paar minuten voor gezien hield in het duel tegen ADO Den haag omdat het even niet meer liep. Belachelijk, volgens Lodewijks.
    Ik wil alle Ajacieden en PSV'ers, maar vooral AZ'ers alvast feliciteren met dit seizoen.
    In de Kuip gaat dit seizoen de pleuris nog uitbreken. (Ik denk dan aan Feyenoord tegen het Fortuna van Pim Verbeek achtige taferelen)
    Gullit heeft strontgeluk dat dit de laatste wedstrijd van het jaar was.
    Stel dat er hierna nog een Groningen thuis gevolgd had...

    Ik stel voor, Gullit dit jaar laten zitten maar volgend jaar Co binnen halen.
    Geef Co de Kuip en binnen twee jaar ben je landskampioen!
    dit meen je niet serieus neem ik aan

    met deze speler wordt geen een trainer kampioen bij feyenoord

  9. #2259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Idd een mooi weekendje voor Ajax 8) leuk affiche ook direct na de winterstop AZ - PSV!
    Wij als PSV'ers hebben er al zoveel gehad dit seizoen 8) :wink:

  10. #2260
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Jammer dat ze dat dan niet vol kunnen houden, dat zegt misschien iets over hun professionaliteit. Vorig seizoen won Ajax niet het landskampioenschap maar verloor PSV het. Ze beginnen dit jaar wel al vroeg met kadootjes.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #2261

    Standaard

    ADO!

    Verder een mooi weekendje voor Ajax en natuurlijk is het leuk dat AZ winterkampioen is geworden. Volgend jaar Champions League. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #2262

    Standaard

    UPDATE:
    AZ en PSV sámen winterkampioen!
    PSV is toch, samen met AZ, winterkampioen in de eredivisie. De beide ploegen hebben evenveel punten en hetzelfde doelsaldo (+32). Omdat AZ twee doelpunten meer gescoord heeft, werd aangenomen dat die ploeg daardoor alleen op de eerste plaats staat. Uit de reglementen van de voetbalbond KNVB blijkt echter dat in dit geval de Eindhovense ploeg en de ploeg uit Alkmaar precies gelijk staan. In een soortgelijke situatie aan het einde van het seizoen zou een beslissingswedstrijd nodig zijn voor het kampioenschap.


    Goh, het zou toch wat zijn als we dit in mei zouden krijgen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #2263

    Standaard

    VI.nl:

    AZ laat Fortes Rodriguez transfervrij vertrekken

    José Fortes Rodriguez gaat AZ naar alle waarschijnlijkheid in de winterstop verlaten. De verdediger, die ook na een gesprek in onmin leeft met trainer Co Adriaanse, heeft die vrijheid gekregen van de Alkmaarse club.
    De transfervrije status is de uitkomst van een onderhoud dat de technische leiding had met José Fortes Rodriguez. Het gesprek leverde geen verzoening op tussen de verdediger en trainer Co Adriaanse. Om toch een bevredigende oplossing voor de uitzichtloze situatie te bieden verleent AZ medewerking aan een overgang. De Alkmaarse club zal geen afkoopsom vragen voor de routinier.

    AZ acht de kans groot dat Fortes Rodriguez, die in Alkmaar nog tot 2005 onder contract staat, snel een nieuwe club vindt. Volgens de Alkmaarse club is er ruime interesse in de 32-jarige verdediger.

    Adriaanse had Fortes Rodriguez half december uit de A-selectie verbannen nadat de verdediger voor het duel met FC Twente had geweigerd plaats te nemen op de tribune. Het conflict kreeg de vorm van een vertrouwensbreuk, waarna de AZ-coach besloot tot de drastische maatregel. 'Pas wanneer hij zijn excuses aanbiedt en zijn vertrouwen in mij uitspreekt, mag hij terugkomen', zei de coach. Fortes Rodriguez heeft blijkbaar zijn excuses niet aangeboden.
    Ik voel het alweer aankomen.
    Transfervrij, dertiger, middenmoot en buitenlander.

    Wedden dat ie naar Feyenoord komt?

  14. #2264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Ik voel het alweer aankomen.
    Transfervrij, dertiger, middenmoot en buitenlander.

    Wedden dat ie naar Feyenoord komt?
    ...Gerard de Nooijer...

    volgens geruchten zou Feyenoord geinteresseerd zijn in een Chinese verdediger

  15. #2265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze

    ...Gerard de Nooijer...
    ....Peter van den Berg...

    Die Chinees zou Sun Xiang moeten zijn.
    Is international, speelt op de linkerflank en komt uit voor Shanghai Shenhua.
    Maar dit is wel een erg vaag gerucht hoor.
    Net zo goed als het gerucht dat Gullit Geremi van Chelsea wil halen.

  16. #2266

    Standaard

    Misschien kan Feyenoord die speler uit Qatar weer voor een half jaar huren

  17. #2267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Misschien kan Feyenoord die speler uit Qatar weer voor een half jaar huren
    Wie? De Boer?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #2268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Misschien kan Feyenoord die speler uit Qatar weer voor een half jaar huren
    Wie? De Boer?
    Nee, de grote Meshal Mubarak

  19. #2269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Misschien kan Feyenoord die speler uit Qatar weer voor een half jaar huren
    Wie? De Boer?
    Nee, de grote Meshal Mubarak
    Wat voor afvalbak?

  20. #2270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze

    ...Gerard de Nooijer...
    ....Peter van den Berg...

    Die Chinees zou Sun Xiang moeten zijn.
    Is international, speelt op de linkerflank en komt uit voor Shanghai Shenhua.
    Maar dit is wel een erg vaag gerucht hoor.
    Net zo goed als het gerucht dat Gullit Geremi van Chelsea wil halen.
    Wilde hij niet ook Bogarde halen voor het seizoen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #2271

    Standaard

    Het lijkt nu echt mis te gaan met Feyenoord:

    Het NRC Handelsblad komt met een artikel gebaseerd op een anonieme bron in de selectie van Feyenoord dat er de afgelopen periode tweespalt is ontstaan in de selectie tussen buitenlandse en Nederlandse voetballers. De harde uitspraken van Lodewijks lijken daar een duidelijk gevolg van te zijn. Volgens de anonieme bron hekelt de ene groep van een spelers als Lodewijks en Kuyt die keihard werken de lakse houding van een aantal (buitenlandse) veelverdieners. Het gescheld van de Nederlanders en ook van assistent Zeljko Petrovic om spelers op hun fouten te wijzen zou niet geaccepteerd worden door de buitenlanders. "Hun acceptatievermogen is beneden het vriespunt" aldus de bron, waarbij gedoeld zou worden op spelers als Ono en Ghaly. Volgens de middagkrant zou de crisis binnen de selectie groot zijn en Gullit alle zeilen moeten bijzetten om er weer een elftal van te maken.
    Bron: Feynoord.netwerk.to
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #2272

    Standaard

    beter nieuws: Simons van Club Brugge komt naar Rotterdam !
    Een welkome versterking voor in de verdediging !

  23. #2273

    Standaard

    Dat is helemaal nog niet zeker hoor Dennis.
    Is vooralsnog slechts een gerucht.
    Hij moet 2,8 miljoen kosten, waar moet Feyenoord dat vandaan halen?

  24. #2274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Dat is helemaal nog niet zeker hoor Dennis.
    Is vooralsnog slechts een gerucht.
    Hij moet 2,8 miljoen kosten, waar moet Feyenoord dat vandaan halen?
    Het is wel een heel sterk gerucht. Ik vraag me idd af waar ze dat geld vandaan moeten halen .... ik wacht nog wel even af tot er meer duidelijkheid is...

  25. #2275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Dat is helemaal nog niet zeker hoor Dennis.
    Is vooralsnog slechts een gerucht.
    Hij moet 2,8 miljoen kosten, waar moet Feyenoord dat vandaan halen?
    Buffel verkopen

Pagina 91 van 106 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •