Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2648 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal seizoen 2004 / 2005

    Volgens mij is het tijd voor het nieuwe seizoen:

    bespreek hier de transfers en ander nieuws.


    Mijn stelling is bijvoorbeeld:

    "PSV wordt gewoon kampioen"

    met frisse nieuwe namen die zich graag willen bewijzen, aangevuld met routiniers. Het kan niet fout gaan.!!
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #2

    Standaard

    Ik ben heel benieuwd of Ajax weer kampioen kan worden. Ik hoop het wel. PSV heeft heel veel kwaliteit verloren met de transfers van Kezman en Robben naar Chelsea. Ik denk niet dat dat zomaar gedicht zal worden door nieuwe talenten.

    1 Ajax
    2 Feyenoord (Gullit gaat het heel goed doen)
    3 PSV

  3. #3

    Standaard

    Het is nog even afwachten, er zullen nog wel wat speler gekocht en verkocht worden bij de top-3.
    In ieder geval is PSV wel een zekere 30 goals kwijt door 't vertrek van Kezman. Die jongeling uit Zuid-Amerika is altijd maar weer afwachten.
    Misschien Hasselbainck iets, die mag gratis weg bij Chelsea. Maar daardoor zal hij wel aardig wat aanbiedingen hebben.
    Bij Ajax is nog steeds niet zeker wie er allemaal weggaan. Trabelsi, Maxwell, v/d Vaart, Ibrahimovic, zelfs Sneijder al. Maar als de meeste blijven prolongeert Ajax gewoon zijn titel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Feyenoord (Gullit gaat het heel goed doen)

    Daar ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor, ik denk als PSV geen kampioen wordt het eerder Feijnenoord wordt dan ajax.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    gezien het huidige spelersmateriaal bij psv schat ik hun kansen niet zo hoog in 2e of 3e. Zeker zijn er nieuwe spelers bij psv bijgekomen maar of ze een meerwaarde hebben? Cocu vond ik niet echt denderend spelen op het ek...en die nieuwe spits moet zich ook maar eens bewijzen, aanpassen, heimwee, taalbarriere, we zien het wel.
    Feijenoord zal wel met een nieuwe trainer zijn stinkende best doen, az zal niet meer worden onderschat, en ajax wordt wederom kampioen mits de selectie intact blijft.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Cocu vond ik niet echt denderend spelen op het ek...
    Veel fouten gemaakt, niet echt des Cocu. Maar in het trage tempo van de eredivisie kan ie nog wel mee.
    De Champions League is een ander verhaal, maar dat geldt al jaren zo voor heel PSV :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Cocu vond ik niet echt denderend spelen op het ek...
    Veel fouten gemaakt, niet echt des Cocu. Maar in het trage tempo van de eredivisie kan ie nog wel mee.
    De Champions League is een ander verhaal, maar dat geldt al jaren zo voor heel PSV :wink:
    oke, als het zo moet..

    SLOTJE



    :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #8

    Standaard

    Groningen zie ik eindelijk Europees voetbal halen!!!! YESS

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Groningen zie ik eindelijk Europees voetbal halen!!!! YESS
    Alcohol nog niet uitgewerkt!!?? :wink:

    in de tussentijd...

    Mark van Bommel meldt zich aanstaande maandag gewoon op De Herdgang voor de eerste training van het nieuwe seizoen. Een mogelijke transfer naar het Duitse Borussia Dortmund is afgeketst, waardoor Van Bommel vooralsnog in Eindhoven blijft. Hij heeft nog een doorlopend contract voor één seizoen, daarna is hij transfervrij.
    "Ik heb altijd gezegd dat ik graag naar een grotere club zou willen, maar als dat niet lukt speel ik komend seizoen met plezier voor PSV", zegt Van Bommel vandaag in het Eindhovens Dagblad. Hij is intussen helemaal hersteld van zijn blessure aan zijn achillespees, die een streep zette door zijn EK in Portugal. PSV wil graag verder met Van Bommel.



    bron psv.nl
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  10. #10

    Standaard

    haha...die van Bommel...nog een jaar bij psv.
    Die komt nooit meer weg.

    Ik ga ervan uit dat Ajax gewoon kampioen wordt of dat nou met of zonder Zlatan, Maxwell, vdVaart, Sneijder, Heitinga en anderen moet.


  11. #11

    Standaard

    Ajax wordt inderdaad gewoon weer kampioen denk (en hoop) ik.
    Ze raken misschien een of twee spelers kwijt, iig Trabelsi maar dat is op te vangen door Grygera (die overigens een goed EK speelde).

    Van der Vaart. Maxwell en Sneijder blijven volgens mij gewoon. Zlatan wordt misschien nog verkocht, kunnen we mooi het salaris van Hasselbaink betalen

    Kortom, ik denk dat Ajax niet zal verzwakken ten opzichte van vorig seizoen, wel ben ik benieuwd wie er nieuw bij zullen komen.

    Feyenoord zal weer mee gaan draaien voor de titel en voor PSV wordt het een zwaar jaar denk ik, ze zijn veel goede spelers kwijt en ook de aanstroom uit de jeugd (zoals bijvoorbeeld bij ajax) laat te wensen over.

    Van mij mag de competitie beginnen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    haha...die van Bommel...nog een jaar bij psv.
    Die komt nooit meer weg.

    Ik ga ervan uit dat Ajax gewoon kampioen wordt of dat nou met of zonder Zlatan, Maxwell, vdVaart, Sneijder, Heitinga en anderen moet.
    Van Bommel blijft, Vogel gaat weg! Samen met Cocu op het middenveld, dan is dat een stuk beter dan de laatste jaren!
    Hasselbaink zal niet naar PSV komen. Hij is dan wel gratis in aanschaf, z'n salaris gaat way boven elke club in Nederland!

    Bij Ajax zullen er weinig weg gaan. Komt mede door het matige EK van de Ajacieden. Hooguit Ibrahimovic die misschien vertrekt, de rest blijft.

    En Feyenoord zal het goed gaan doen, mede onder Gullit, hoewel Van Marwijk ook geen slechte coach was/is. Maar met Bart Goor hebben ze wederom een routinier in huis gehaald. Het verbaast me enigszins dat hij voor Feyenoord gaat spelen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Ik denk dat Bart Goor een soort Sonck gaat worden. Een relatief grote naam die naar een club in Nederland gaat om het daar te maken.

    Ik vrees dat hij bij Feyenoord snel op de bank zal belanden (net als sonck) en dat we weinig van hem gaan zien, wat overigens onterecht zou zijn omdat ik het een goede spits vind.

  14. #14
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Hasselbaink zal niet naar PSV komen. Hij is dan wel gratis in aanschaf, z'n salaris gaat way boven elke club in Nederland!

    Ja, hij heeft FC Zwolle ook al eens laten zitten vanwege ƒ 250,= per maand . Groot gelijk dat ze de poot stijf gehouden hebben :wink:

  15. #15

    Standaard

    beckenbauer wil onze Guus als bondscoach
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #16

    Standaard Re: Voetbal seizoen 2004 / 2005

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    "PSV wordt gewoon kampioen"
    Daar ben ik het mee eens :wink:

    Wordt wel een leuk seizoen , waar de 3 traditionele clubs meedoen voor de titel. AZ verwacht ik wat minder van. Verder ook weer leuk dat De Graafschap erin zit.

  17. #17

    Standaard

    Ik denk inderdaad ook niet dat AZ hetzelfde gaat presteren als vorig jaar.

    Wel ben ik benieuwd wat ze in de Uefa Cup gaan doen, net als Heerenveen, eerste jaar zonder Foppe

  18. #18

    Standaard

    PSV en NAC Breda hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Csaba Fehér. Fehér tekent in Eindhoven een contract voor vier seizoenen, maar moet nog wel een medische keuring ondergaan.
    Csaba Fehér is op 2 september 1975 geboren in Szekszard (Hongarije). Hij begon zijn carrière in 1992 bij het Hongaarse Pècsi MFC. Via MTK Boedapest kwam hij in 1999 bij Verbroedering Geel terecht. In 2000 ging Fehér naar NAC en daar speelde hij in totaal vier seizoenen. In die vier seizoenen speelde de middenvelder 118 competitiewedstrijden en scoorde daarin 15 doelpunten.

    Vanuit Breda is gemengd positief gereageerd op de transfer. Algemeen directeur Theo Mommers: "Voor NAC Breda is het erg jammer dat Csaba naar PSV vertrekt, zowel in sportief als in persoonlijk opzicht. Uiteraard gunnen wij Csaba deze transfer wel van harte want het is voor hem wel een droom die uitkomt, een transfer naar een Nederlandse topclub. We wensen hem uiteraard heel erg veel succes in Eindhoven. Aan de andere kant is deze transfer voor NAC Breda in financieel opzicht wel een goede zaak", zo zegt hij op de officiële website van NAC.

    bron psv.nl
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #19

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    da's fijn voor het nederlandse volk zul je bedoelen, en gezien het aantal buitenlanders wat psv voor het nieuwe seizoen heeft gehaald zullen er zowiezo minder psv'ers erin komen :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #21

    Standaard

    Dat Ajax Sonck maar in de ploeg zet!


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    Het is nog altijd Ajacieden... maarja als psv-supporter is het natuurlijk te veel moeite om respect te hebben voor een andere club...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    Het is nog altijd Ajacieden... maarja als psv-supporter is het natuurlijk te veel moeite om respect te hebben voor een andere club...
    moet je maar niet van die moeilijke woorden gaan gebruiken, bovendien is PSV nog altijd in hoofdletters...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    Het is nog altijd Ajacieden... maarja als psv-supporter is het natuurlijk te veel moeite om respect te hebben voor een andere club...
    moet je maar niet van die moeilijke woorden gaan gebruiken, bovendien is PSV nog altijd in hoofdletters...
    who cares...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Het ziet er naar uit dat Van Basten / van t Schip onze nieuwe bondscoaches worden.

    Da's fijn voor de Ajaxieden, komen er daar wat meer van in het elftal
    Het is nog altijd Ajacieden... maarja als psv-supporter is het natuurlijk te veel moeite om respect te hebben voor een andere club...
    net of het andersom ook zo is

Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •