Pagina 3 van 106 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2648 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    vandaag naar de open dag van Helmond Sport.
    Om 5 uur een hopelijk mooie wedstrijd tegen RBC Roosendaal!

    O ja...gisteren is bekend gemaakt dat Helmond de Roemeen Stinga ( o.a. PSV ) voor 2 jaar heeft vastgelegd!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #52

    Standaard

    PSV speelt de voorronde CL tegen of young Boys of tegen Rode ster !!
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    PSV speelt de voorronde CL tegen of young Boys of tegen Rode ster !!
    Die voorronde zijn altijd lastig, ik ben blij dat Ajax die niet hoeft te spelen. Hoop wel op een leuke poule met Barcelona ofzo

    Gisteren tegen Panatinaikos werd wel aardig gespeeld, rekening houdend met het warme weer en een baggerveld. Zlatan lijkt al vroeg scherp en in vorm. Alleen de verdediging is nog niet wat het zijn moet...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    Idd, de verdediging oogde niet zo solide gister.

    Maar dat kwam ook door het aanvallend ingestelde middenveld

    Met galasek erbij zal het iig stuk beter gaan

    Ik heb goede hoop voor dit seizoen.

  5. #55

    Standaard

    En psv verliest weer van een promovendus, misschien kunnen ze zich maar beter richten op de intertoto dan wel nacompetitie dit jaar

    Feyenoord verliest weer na strafschoppen, zal leuk worden als ze het krijgen in de uefa cup

  6. #56

    Standaard

    De voorbereiding zegt me allemaal weinig.
    De 1e wedstrijd tegen rode ster wordt de 1e serieuze.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    De voorbereiding zegt me allemaal weinig.
    De 1e wedstrijd tegen rode ster wordt de 1e serieuze.
    ja de 1e serieuze nederlaag zul je bedoelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    De voorbereiding zegt me allemaal weinig.
    De 1e wedstrijd tegen rode ster wordt de 1e serieuze.
    ja de 1e serieuze nederlaag zul je bedoelen
    uit verliezen met 1-0 en thuis winnen met 2-0 :wink:

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    De voorbereiding zegt me allemaal weinig.
    De 1e wedstrijd tegen rode ster wordt de 1e serieuze.
    ja de 1e serieuze nederlaag zul je bedoelen
    uit verliezen met 1-0 en thuis verliezen met 2-0 :wink:
    idd ben het helemaal met je eens :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #60

    Standaard

    Vanavond Ajax-Arsenal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Vanavond Ajax-Arsenal.
    ik hoop dat het wat wordt en dat beide teams in een sterke formatie spelen. Iets waar ik zeker bij arsenal mn twijfels over heb.

    Hopen dat Dennis speelt. Ik heb hem een paar maanden geleden zien spelen toen ik bij Arsenal - Charlton was, die gozer is echt magistraal!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Vanavond Ajax-Arsenal.
    ik hoop dat het wat wordt en dat beide teams in een sterke formatie spelen. Iets waar ik zeker bij arsenal mn twijfels over heb.

    Hopen dat Dennis speelt. Ik heb hem een paar maanden geleden zien spelen toen ik bij Arsenal - Charlton was, die gozer is echt magistraal!
    Denk wel dat hij een helft zal gaan spelen. Koeman zal wel weer veel gaan wisselen, hoop wel dat Zlatan begint.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #63

    Standaard

    Zlatan speelde vrijdag echt goed idd. Hij maakte het verschil....

    ik wil ook wel wat meer zien van de Ridder, hopen dat hij een hele wedstrijd de kans krijgt.

    En natuurlijk de trots van Alphen, Johnny

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    De voorbereiding zegt me allemaal weinig.
    De 1e wedstrijd tegen rode ster wordt de 1e serieuze.
    ja de 1e serieuze nederlaag zul je bedoelen
    uit verliezen met 1-0 en thuis verliezen met 2-0 :wink:
    idd ben het helemaal met je eens :P
    quote's veranderen is zo 2003

  15. #65

    Standaard

    ajax wint het amsterdam tournament

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    ajax wint het amsterdam tournament
    En Stekelenburg blijft 1e keeper hoop ik. Stond goed te keepen.
    De nr.10 positie is nog wel een moeilijk punt, ik zou toch v/d Vaart daar neerzetten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    ajax wint het amsterdam tournament
    En Stekelenburg blijft 1e keeper hoop ik. Stond goed te keepen.
    De nr.10 positie is nog wel een moeilijk punt, ik zou toch v/d Vaart daar neerzetten.
    helemaal mee eens (beide punten)

    centraal duo de jong/heitinga is ook niet verkeerd. Rechtsback obodai of grygera. Ik kies toch voor grygera vanwege zijn ervaring.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    ajax wint het amsterdam tournament
    En Stekelenburg blijft 1e keeper hoop ik. Stond goed te keepen.
    De nr.10 positie is nog wel een moeilijk punt, ik zou toch v/d Vaart daar neerzetten.
    helemaal mee eens (beide punten)

    centraal duo de jong/heitinga is ook niet verkeerd. Rechtsback obodai of grygera. Ik kies toch voor grygera vanwege zijn ervaring.
    Obodai deed het niet slecht, schoof vaak goed in, iets wat Grygera minder goed in is, alleen is hij een betere verdediger. Obodai is eigenlijk ook middenvelder.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [url=http://www.knvb.nl
    De KNVB[/url]]De eerste voorlopige selectie van Van Basten: Doel: Van der Sar (Fulham), Stekelenburg (Ajax), Westerveld (Real Sociedad); Verdediging: Bouma (PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Hofland (Wolfsburg), De Jong (Ajax), Kromkamp (AZ); Middenveld: Van Bommel (PSV), Bosschaart (Feyenoord), Cocu (PSV), Davids (Internazionale), Landzaat (AZ), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (Ajax), Zenden (Middlesbrough); Aanval: Castelen (Feyenoord), Van Hooijdonk (Fenerbahce), Kluivert (Barcelona), Kuyt (Feyenoord), Makaay (Bayern München), Van der Meyde (Ajax), Van Persie (Arsenal) en Robben (Chelsea).

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    ...Kluivert (Barcelona),Van der Meyde (Ajax)...
    Ja, de KNVB is heel goed op de hoogte van wat er in de voetbalwereld gaande is...


    Wel verrassend de selectie van Hofland. Bij PSV op het tweede plan terecht gekomen, maar toch een selectie. Maar ik verwacht dat er nog wel een paar afvallen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #71

    Standaard

    Nedved stopt als international

    Pavel Nevded stopt als Tsjechisch international. De middenvelder wil zich vanaf nu uitsluitend op zijn loopbaan bij Juventus richten.

    Neved raakte tijdens Euro 2004 geblesseerd aan zijn knie en is waarschijnlijk tot de herfst niet inzetbaar. "Ik vind het niet correct tegenover Juventus dat ik geblesseerd ben geraakt terwijl ik uitkwam voor Tsjechië. Ik heb al met bondscoach Brückner gepraat en eind augustus wordt mijn vertrek officieel bekend gemaakt," aldus Nevded in de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport.

    Ook is de Tsjech er van overtuigd dat het nationale team het ook zonder hem en Karel Poborsky, die eerder stopte, ver kan schoppen. Tsjechië is in de kwalificatiereeks voor het WK 2006 ingedeeld bij Nederland.

    Nu heeft Nedved zijn zinnen gezet op het winnen van de Champions League, samen met Juventus. Hij won al met Juventus, en eerder met Lazio Roma, drie landstitels



    goede berichten voor het nederlands elftal

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascalheister
    Nedved stopt als international

    Pavel Nevded stopt als Tsjechisch international. De middenvelder wil zich vanaf nu uitsluitend op zijn loopbaan bij Juventus richten.

    Neved raakte tijdens Euro 2004 geblesseerd aan zijn knie en is waarschijnlijk tot de herfst niet inzetbaar. "Ik vind het niet correct tegenover Juventus dat ik geblesseerd ben geraakt terwijl ik uitkwam voor Tsjechië. Ik heb al met bondscoach Brückner gepraat en eind augustus wordt mijn vertrek officieel bekend gemaakt," aldus Nevded in de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport.

    Ook is de Tsjech er van overtuigd dat het nationale team het ook zonder hem en Karel Poborsky, die eerder stopte, ver kan schoppen. Tsjechië is in de kwalificatiereeks voor het WK 2006 ingedeeld bij Nederland.

    Nu heeft Nedved zijn zinnen gezet op het winnen van de Champions League, samen met Juventus. Hij won al met Juventus, en eerder met Lazio Roma, drie landstitels



    goede berichten voor het nederlands elftal

    waar je dit vandaan haalt is mij een raadsel want hij weet het nog niet zeker

    Nedved neigt naar afscheid als international

    3/8/2004 12:20

    Nederland krijgt in de WK-kwalificatie mogelijk niet meer te maken met Pavel Nedved. De aanvoerder van de Tsjechische ploeg denkt sterk over zijn afscheid.
    Nedved heeft zijn zinnen gezet op het winnen van de Champions League en mogelijk moet de Tsjechische ploeg daarvoor wijken. 'Het lijkt me toch niet echt goed dat ik me op het EK blesseer en als gevolg daarvan niet kan spelen voor Juventus, de club die me uiteindelijk betaalt.'

    Nedved, die herstelt van een knieblessure opgelopen in Portugal, sprak deze woorden in La Gazetta dello Sport. 'Ik moet me concentreren op Juventus en daarom denk ik er sterk over afscheid te nemen als international.'

    Collega-international Karel Poborsky heeft zijn interlandcarrière inmiddels beëindigd. Maar ook als Nedved stopt als international staat het Tsjechische elftal er positief voor. 'Er zijn genoeg goede jonge spelers die het ook zonder Karel Poborsky en mij kunnen doen', aldus Nedved.

    Tsjechië is de eerste tegenstander van Nederland in de kwalificatie voor het WK in 2006. Op 8 september komt de ploeg van bondscoach Karel Brückner naar de Amsterdam Arena. Met of zonder Nedved, die eind augustus een definitieve beslissing neemt.

    Bron: www.vi.nl

  23. #73

    Standaard

    Ik hoop hier nog steeds dat Feyenoord wint, in tegenstelling tot mijn broertje die voor ajax is

  24. #74

    Standaard

    Anderlecht dit jaar terug kampioen , of hoort dit hier niet te staan :wink:


  25. #75

    Standaard

    Zolang Jestrovic en Traore elkaar niet de hersens inslaan heeft Anderlecht een kans.

Pagina 3 van 106 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •