Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 385 worden weergegeven.

Standaard

Geweldig nieuws! De oudere Engelse bijrolacteurs zijn altijd al beter geweest dan de hoofdrolspelers (vooral Richard Harris, Gary Oldman en Alan Rickman) en Watts kan minstens tegen hen op. Hoop wel dat ze een Engels accent kan opzetten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Jason Isaacs Talks "Harry Potter 6"
    Jason Isaacs, who plays the role of wizard Lucius Malfoy in the "Harry Potter" franchise, is upset that he won't be joining the rest of the cast in the sixth installment. His character is absent from "Harry Potter and the Half Blood Prince," which is due to start filming later this year, to be released in 2008. "Heartbreakingly Lucius is not in the sixth Harry Potter book," he said. "He's in prison all the way through." Back in January, Isaacs did a similar interview, discussing his role in "Order of the Phoenix." In that interview, knowing that he doesn't appear in the sixth book, he had the chance to meet author J.K. Rowling and appealed to her to include him in the seventh one. "I fell to my knees and begged," he joked. Now that we are only days from finding out the conclusion to "Harry Potter," Isaacs added: "This Friday night when the last book comes out, I will be elbowing children out of the way to find out if I'm in number seven."
    Bron: Worstpreviews
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 25-07-2007 om 09:43
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

Naomi Watts Joins "Harry Potter 6"
    Naomi Watts has just signed on for a supporting role in "Harry Potter and the Half-Blood Prince," reportedly to play Draco's nasty mother Narcissa Malfoy, reports CourierMail.
    Watts won't have to start work on the sixth Potter installment until September, but clearly has been lobbying hard for the job, even with a baby just weeks away. The cast of the films has been mostly British and while Watts spent most of her adult like in Australia, she considers herself British all the way. Joining Watts are also Stuart Townsend and Joseph Fiennes, the real life brother of Ralph Fiennes, who plays Voldemort in the films.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

Geweldig, perfecte casting!

Standaard

Naomi Watts in een film is altijd goed nieuws

Standaard

Ik moet ook zeggen, sinds ik Hallows uit heb vind ik Gambon als Dumbledore meer dan perfect.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Ik moet ook zeggen, sinds ik Hallows uit heb vind ik Gambon als Dumbledore meer dan perfect.
    Zeker, maar Harris was nog nét dat kleine beetje beter. Harris had vooral een mooie, wijzer klinkende stem.

Maar van Watts is idd zeer goed nieuws! Andere twee doen me niet zoveel...
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Hoop wel dat ze een Engels accent kan opzetten.
    Watts is Engels/Australisch, Ze heeft dat accent uitstekend kunnen verbergen in haar voorgaande werk, iig.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Naomi Watts Joins "Harry Potter 6"
    Naomi Watts has just signed on for a supporting role in "Harry Potter and the Half-Blood Prince," reportedly to play Draco's nasty mother Narcissa Malfoy, reports CourierMail.
    Watts won't have to start work on the sixth Potter installment until September, but clearly has been lobbying hard for the job, even with a baby just weeks away. The cast of the films has been mostly British and while Watts spent most of her adult like in Australia, she considers herself British all the way. Joining Watts are also Stuart Townsend and Joseph Fiennes, the real life brother of Ralph Fiennes, who plays Voldemort in the films.
    Blijkt niet te kloppen: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=22766

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Knoop Bekijk bericht
    Zonde, IMDB heeft Watts ook nog niet genoteerd, zelfs niet als rumored.

Standaard

IMDB zegt niks, die site moet handmatig geupdate worden door gebruikers. Dus als het er niet opstaat en het is een onverwachte aankondiging (zoals bij Watts) dan moet dat eerst aangemeld worden en vervolgens duurt het even voor het verwerkt is. Etc. Jammer als het niet waar is iig.

Standaard

En dit terwijl ::

Naomi Watts & The Half-Blood Prince 25 juli 2007 Naomi Watts zal zich van een meer sinistere kant laten zien in Harry Potter 6.

De actrice maakt namelijk in Harry Potter & The Half-Blood Prince haar opwachting als Moeder Malfoy. Voor haar bijrol als Narcissa Malfoy hoeft ze pas in september aan de slag. Dat komt mooi uit, want Watts is momenteel hoogzwanger van Liev Schreiber. Ander verrassend castingnieuws is dat Joseph Fiennes gecontracteerd is voor Harry 6. Zou hij soms de jongere versie van Hij-die-niet-genoemd-mag-worden spelen? Die wordt namelijk door zijn grote broer Ralph gespeeld.
    Bron: Preview.nl
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Isaacs added: "This Friday night when the last book comes out, I will be elbowing children out of the way to find out if I'm in number seven."

Prachtig om te zien hoe één van de betere acteurs zo enthousiast doet.

Standaard

Zeker, maar Harris was nog nét dat kleine beetje beter. Harris had vooral een mooie, wijzer klinkende stem.
    Harris was (vind ik) te oud voor de rol. Dumbledore wordt beschreven als een van de machtigste en sterkste tovenaar en ik zie Harris niet zo gauw krachtig met ene toverstafje zwaaien

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley Bekijk bericht
    Harris was (vind ik) te oud voor de rol. Dumbledore wordt beschreven als een van de machtigste en sterkste tovenaar en ik zie Harris niet zo gauw krachtig met ene toverstafje zwaaien
    Dumbledore is ook behoorlijk oud, de sterkste en machtigste tovenaar is hij overigens niet :razz:

Standaard

Ik vindt Richard Harris nog steeds de beste Dumbledore. Sorry om te zeggen maar ik kan nog steeds niet wennen aan Gambon. Heb deze film nog niet gezien trouwens, wacht tot de DVD uitkomt. Maar verheug me er wel op.
    McGarrett: When I say “book em’ Danno” it’s a term of endearment.
    Danno: Ok, do it every day… I like it.

Standaard

Gambon is beter naar mijn mening, Harris deed zijn Perkamentus met iets te veel sarcasme vond ik. Net niet serieus genoeg..

Maar kan iemand mijn een PM sturen met een rode draad van boek 6.. Ik heb hem al gelezen, maar kan me niet veel herrineren.. Gebeurt er veel spectaculairs.. Ik weet het einde als Albus en Harry naar dat meer gaan om die Horcrrux te halen, dat dat een mooie scene moet worden, maar verder kon ik me niet veel herrineren.. Misschien het begin als ze Voldermorts verleden een beetje achterhalen.. Maar als iemand een klein beetje de grote gebeurtenissen kan opsommen, of een linkje heeft.. Graag!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

Standaard

Dumbledore is ook behoorlijk oud, de sterkste en machtigste tovenaar is hij overigens niet :razz:
    SPOILER VOOR HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS!!!!
    Ik denk dat hij de enige was die Voldermort kon verslaan.. Zeker nu je weet dat hij 'the Deathstick had.. En harry is een goede jongen, maar niet vaardig genoeg voor Voldermort..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    SPOILER VOOR HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS!!!!
    Ik denk dat hij de enige was die Voldermort kon verslaan.. Zeker nu je weet dat hij 'the Deathstick had.. En harry is een goede jongen, maar niet vaardig genoeg voor Voldermort..
    Voldemort is sowieso machtiger dan Dumbledore. Maar je hebt wel gelijk dat, zolang Dumbledore de hallow als wand had, hij zou winnen

Standaard

Voldemort is sowieso machtiger dan Dumbledore. Maar je hebt wel gelijk dat, zolang Dumbledore de hallow als wand had, hij zou winnen
    waarom zou V machtiger zijn? Alleen omdat hij de duistere spreuken gebruikt en een beetje kan vliegen.. Zou dat the Sith sterker maken dan the Jedi?? V was altijd als enige bang voor Albus (en een klein beetje voor Harry). Misschien heb je ook wel gelijk, maar ik heb alle 7 boeken gelezen, en ik kan daar niet uit opmaken dat albus minder machtig is als Voldermort.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    waarom zou V machtiger zijn? Alleen omdat hij de duistere spreuken gebruikt en een beetje kan vliegen.. Zou dat the Sith sterker maken dan the Jedi?? V was altijd als enige bang voor Albus (en een klein beetje voor Harry). Misschien heb je ook wel gelijk, maar ik heb alle 7 boeken gelezen, en ik kan daar niet uit opmaken dat albus minder machtig is als Voldermort.
    Je hebt wel gelijk dat het nergens écht wordt gezegd, maar voor mij gevoel zijn de dark wizards gewoon kwaadaardiger en sterker in agressive magic, terwijl de 'goedzakken' weer andere kwaliteiten hebben.

Standaard

Ik heb niet veel verstand van Harry Potter, maar goedzakken moeten humanistisch te werk gaan, ze mogen geen offers maken onder onschuldigen. Kwaadaardigen gaan rücksichtsloser te werk en hen kan het niet schelen wat de schade betreft, alles is dan 'collateral', dat beperkt de goedzak en rechtvaardigt jouw opvatting dat slechte wizards sterker zijn dan goede. De morele grenzen zijn de boosdoeners.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Standaard

Deze gaat echt goed worden, voor mij behoort deze tot de top3 van de zeven boeken. Helaas viel het laatste deel nogal tegen. Overigens zullen niet-lezers bij het zien van deze film nogal voor wat verrassingen komen te staan, vooral op het einde

Standaard

Casting is Complete on Harry Potter 6

Casting has been completed on the much-anticipated sixth installment of the Warner Bros. Pictures "Harry Potter" film franchise, Harry Potter and the Half-Blood Prince. The announcement was made by Jeff Robinov, President of Production, Warner Bros. Pictures.

David Yates, who directed this year's summer blockbuster Harry Potter and the Order of the Phoenix, returns to direct Harry Potter and the Half-Blood Prince. David Heyman, the producer of all of the "Harry Potter" films, is producing the film, together with David Barron. Screenwriter Steve Kloves, who scripted the first four installments of the film franchise, is adapting the screenplay based on the book by J.K. Rowling.

Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten