Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 196 van 196 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Voor de duidelijkheid: Mijn reactie ("Ik heb 'm ergens gezien voor € 10,-, maar ik weet niet meer waar. Is dat een leuke prijs?") was een reactie op de reactie van Fruity die van mening was dat € 59,99 geen leuke prijs is voor de 10-DVD box. Ik plaatste mijn reactie om erachter te komen wat Fruity dan wel een leuke prijs vindt, maar zo te lezen had ik beter aan hem kunnen vragen wat hij dan wel een leuke prijs vindt. Dan was het duidelijker geweest.

    Ik heb de 10-DVD box dus niet gezien voor € 10,-. Als dat zo was had ik 'm meteen gekocht.

  2. #177

    Standaard

    € 29,98 bij het Kruidvat (Online)
    Link
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #178

    Standaard

    Er staat bij beschrijving dat het een digipack is. Het plaatje plus uitgebreide detaisl suggereren dat het DE boxset betreft....maar ja. Ik ben bang dat als ik hem bestel dat de digipack in de bus komt...lastig.
    "Portland,straight ahead!"

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Er staat bij beschrijving dat het een digipack is. Het plaatje plus uitgebreide detaisl suggereren dat het DE boxset betreft....maar ja. Ik ben bang dat als ik hem bestel dat de digipack in de bus komt...lastig.
    Bij de produktomschrijving staat toch goed omschreven:

    De 10 DVDbox van The Ultimate Matrix Collection bevat alle drie de bioscoopfilms waarbij de geluids- en beeldkwaliteit van The Matrix volledig zijn geremastered. Daarnaast zijn ook The Matrix Revisited, The Matrix Reloaded Revisited, The Matrix Revolutions Revisited en The Animatrix terug te vinden in deze overweldigend complete box. Als laatste bevat deze 10DVDbox nog drie discs(!) met daarop nooit eerder vertoonde interviews, 100 nieuwe korte filmpjes, nieuwe commentaren en nog véél meer.
    De Digipack versie is óók bij het Kruidvat te koop voor €29,98:
    Link
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #180

    Standaard

    Nee, dat is gewoon een slipcase boxje met 3 DVD's, geen 10 DVD's :wink:

    En lekker vaag dat die dan dezelfde prijs is...hmmmm
    "Portland,straight ahead!"

  6. #181

    Standaard

    neem aan dat als ze niet sturen wat plaatje/beschrijving laat zien je mag terugsturen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #182

    Standaard

    Het probleem is echter dat ze wel het juiste plaatje laten zien.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    neem aan dat als ze niet sturen wat plaatje/beschrijving laat zien je mag terugsturen ?
    Internetaankopen mag je altijd (zelfs zonder opgaaf redenen) binnen 7 dagen na ontvangst retourneren, mits DVD nog in de originele verpakking zit. Is wettelijk geregeld: Wet Koop op Afstand

    Op de Kruidvat site staat vermeld: "Plexiglas box + 80 pagina's tellend boekje + figuurtje van Neo"
    Laatst aangepast door Qzyn : 15-02-2008 om 13:13

  9. #184

    Standaard

    Nou voor deze prijs laat ik hem niet liggen iig. Ik heb hem besteld...u hoort nog van mij of het is what they say it is :wink:
    "Portland,straight ahead!"

  10. #185

    Standaard

    Bij de algemene voorwaarden...
    Wij leveren alleen binnen Nederland.
    Awoe! Bah!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #186
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Bij de algemene voorwaarden...


    Awoe! Bah!
    Hij staat aan dezelfde prijs op de belgische kruidvat website hoor !

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Hij staat aan dezelfde prijs op de belgische kruidvat website hoor !
    Inderdaad, zag het ook juist. Dadelijk maar even besteld...
    Er komt wel 4,95 verzending bij, dus totaal is 34,93. Nog een mooie prijs... D'r staat toch duidelijk "10 discs" op, als dat niet waar mocht zijn sturen we de boel terug, maar ik heb er een goed gevoel over.
    Ik zal eens proberen een rechtstreekse link B te plaatsen voor de geïnteresseerden...

    @Ludo: overigens hartelijk bedankt voor de schitterende tip. Ik zie wel dat je link voor de Nederlandse site niet werkt, hier even een correctie:
    link NL
    Laatst aangepast door Werner : 17-02-2008 om 17:56
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #188

    Standaard

    vandaag binnen; is inderdaad de limited edition
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #189

    Standaard

    En hij is inmiddels verwijderd van de kruidvat website. We waren nog net op tijd dus
    Sorry voor het off topic gaan trouwens.
    "Portland,straight ahead!"

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    En hij is inmiddels verwijderd van de kruidvat website. We waren nog net op tijd dus
    Sorry voor het off topic gaan trouwens.
    Joepie, een koerier aan de deur met een mega Neo pack Ook nog binnen gekregen en het is inderdaad de juiste versie , we zullen er allemaal té massaal op zijn ingegaan zekers? Ze zullen al wel door hun voorraad zitten of zo, was inderdaad een aanbieding die té uitzonderlijk is om te laten schieten. Nogmaals een hartelijk dank aan Ludo voor de tip.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #191

    Standaard

    Heb hem gisteren besteld (per VISA) maar nog geen bevestiging van verzending gekregen. Ben benieuwd. Hebben ze jullie een mail gestuurd ter bevestiging van de verzending?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Heb hem gisteren besteld (per VISA) maar nog geen bevestiging van verzending gekregen. Ben benieuwd. Hebben ze jullie een mail gestuurd ter bevestiging van de verzending?
    Yep, de dag na de bestelling...

    In deze e-mail vindt u de huidige status van uw bestelling die u bij Kruidvat Entertainment heeft geplaatst.
    Factuuradres
    Peeters, Werner
    XXX
    YYY
    ZZZ
    Aflevergegevens:
    idemOrderinformatie
    Klantnummer : xxxxx
    Ordernummer : xxx-xxx
    Betaalwijze : Ogone
    Orderdatum : 17-02.2008
    Artikel Omschrijving Besteld Geleverd Verzendstatus
    59076SDN3 DVD The Ultimate Matrix Collection 1 1 wordt vandaag verstuurd
    Verzendstatus per artikel

    etc.etc.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #193

  19. #194

    Standaard



    TheHut.com R2NL

    € 15,08 incl. verzenden

  20. #195

    Standaard

    9.99 bij play.com (9 discs)

  21. #196

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •