Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Dit gaat te ver

  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard Dit gaat te ver

    Zomaar zonder enige mededeling worden honderden berichten van mensen in de prullenbak gegooid, onderschriften aangepast en dat zonder enige vorm van communicatie. Ga vooral zo door crew en je houdt een leeg forum over.
    Ik meende dat we het hier al vaker over gehad hebben.
    En ja ik ken het verhaal van 'Offie' . Maar dit is schromelijk overdreven .

  2. #2

    Standaard

    Ik ben het hier volkomen mee eens. Het lijkt wel of we weggejaagd worden. Ik ben niet iemand die gaat zeuren over regels, maar op dit moment is er nergens uitleg gegeven. De avatar regels begrijp ik, plaatjes in de signatuur vind ik ook dom. Maar wat is er mis met een spoiler in je signature? En als daar een fatsoenlijke reden voor is kan ik dat ook snappen, maar er wordt nu gewoon van alles verwijderd zonder mensen uit te leggen waarom.

    Ik dacht de communicatie zou beter gaan na de tread van Kruspe?
    Nou kijk eens wat we op geschoten zijn ....

  3. #3

    Standaard

    Het hele verhaal omtrent avators en geen plaatsjes in je handtekening kon ik nog volgen maar wat is de volgende stap?

    Ik wil best elke maand of elk jaar een klein bedrag doneren zodat er wat meer mogelijk is

    Geef dan een waarschuwing vooraf zodat iedereen uit eigen beweging zijn handtekening kan aanpassen. Nu wordt zomaar zonder enige opgave van rede alles maar in de prullebak gegooid en worden er handtekeningen aangepast.

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Geef dan een waarschuwing vooraf zodat iedereen uit eigen beweging zijn handtekening kan aanpassen. Nu wordt zomaar zonder enige opgave van rede alles maar in de prullebak gegooid en worden er handtekeningen aangepast.
    Dit is precies wat ik bedoel ja.

  5. #5

    Standaard

    Sinds jaar en dag staat bij de signature optie in je 'profiel' het volgende:

    Onderschrift:
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 300 tekens. Het is niet toegestaan om afbeeldingen of smilies in je onderschrift te gebruiken.


    Het gebruik van afbeeldingen en smilies (waaronder ook de spoiler tag) willen wij liever niet, en wel omdat het de leesbaarheid van het forum nadelig beinvloed. Geen nieuwe regel dus, alleen omdat het gebruik van met name de spoiler tag steeds populairder lijkt te worden ben ik daar nu op gaan modereren.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Sinds jaar en dag staat bij de signature optie in je 'profiel' het volgende:

    Onderschrift:
    Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 300 tekens. Het is niet toegestaan om afbeeldingen of smilies in je onderschrift te gebruiken.


    Het gebruik van afbeeldingen en smilies (waaronder ook de spoiler tag) willen wij liever niet, en wel omdat het de leesbaarheid van het forum nadelig beinvloed. Geen nieuwe regel dus, alleen omdat het gebruik van met name de spoiler tag steeds populairder lijkt te worden ben ik daar nu op gaan modereren.
    Dan was het nog zo netjes geweest, om dit even te vermelden.

    Dacht dat er verandering ging komen na de tread van kruspe...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Dan was het nog zo netjes geweest, om dit even te vermelden.
    Door in je tag ook een link naar de huisregels te plaatsen?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #8

    Standaard

    Die regels staan er echt al meer dan een jaar. Dat je ervoor kiest om je er niet aan te houden betekent toch niet dat ik verantwoording moet afleggen als ik de spoiler verwijder?

    Als je geflitst wordt voor te hard rijden is het toch ook niet zo dat de politie je eerst even had moeten waarschuwen?
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Die regels staan er echt al meer dan een jaar. Dat je ervoor kiest om je er niet aan te houden betekent toch niet dat ik verantwoording moet afleggen als ik de spoiler verwijder?

    Als je geflitst wordt voor te hard rijden is het toch ook niet zo dat de politie je eerst even had moeten waarschuwen?
    Ik wist niet dat de spoiler een smiley is... Staat ook apart vermeld boven, dus mogen links dan ook nog wel of is dat ook verboden. Dan nog vind ik dat er bij had mogen staat: Tags verwijderd door beheer op basis van ....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Als je geflitst wordt voor te hard rijden is het toch ook niet zo dat de politie je eerst even had moeten waarschuwen?
    Zou wel makkelijk zijn. :P
    Soms doen ze 't overigens wel, door duidelijk aanwezig langs de weg te gaan staan met politiewagens. Alleen nu zie je 't steeds minder omdat er geld in het politielaatje moet worden gebracht.

    En eigenlijk word je wel keer op keer gewaarschuwd, door snelheidsborden, LET OP: Politiecontrole borden.

    Maar goed, ik dwaal af....
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    En eigenlijk word je wel keer op keer gewaarschuwd, door snelheidsborden, LET OP: Politiecontrole borden...
    Ah, maar dat hebben wij ook! Als je op de forumindex mijn naam ziet staan bij de gebruikers die online zijn dan.....
    Eric van Ballegoie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    En eigenlijk word je wel keer op keer gewaarschuwd, door snelheidsborden, LET OP: Politiecontrole borden...
    Ah, maar dat hebben wij ook! Als je op de forumindex mijn naam ziet staan bij de gebruikers die online zijn dan.....
    haha.... Oke, oranje naam -> oppassen geblazen! :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #13

    Standaard

    Zijn links wel nog toegestaan of krijgen we straks hier weer dezelfde problemen mee?

  14. #14
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zijn links wel nog toegestaan of krijgen we straks hier weer dezelfde problemen mee?
    Staat daar ook iets over in de regels dan?

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Die regels staan er echt al meer dan een jaar. Dat je ervoor kiest om je er niet aan te houden betekent toch niet dat ik verantwoording moet afleggen als ik de spoiler verwijder?

    Als je geflitst wordt voor te hard rijden is het toch ook niet zo dat de politie je eerst even had moeten waarschuwen?
    Hoog tijd om die regels eens aan te passen dan . Of bepaalt alleen de crew wat goed is ?

    Het beïvloedt de leesbaarheid dus? Wat in mijn optiek een onschuldige en leuke vorm van vermaak is beïnvloedt volgens jullie de leesbaarheid.
    Een forum dient niet alleen om informatie in te winnen maar, aangezien mensen er met elkaar communiceren, ook tot op zekere hoogte een vorm van ontspanning. Als er dan dit soort acties plaatsvinden beïnvloedt dit de sfeer nadelig, denk ik.
    Als de crew het nodig vindt zo'n strict beleid te voeren dan beperk ik me wel weer tot meelezen. Scheelt ook nog eens bandbreedte!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zijn links wel nog toegestaan of krijgen we straks hier weer dezelfde problemen mee?
    Staat daar ook iets over in de regels dan?
    Zie je ergens in de regels dan spoilers staan? En het staat boven apart vermeld, hoe moet ik dan weten dat het emoticons zijn....

  17. #17

    Standaard

    chaos,

    Voor ons staat één doel voorop: Een duidelijk leesbaar forum, waar 'effectief' over DVD en aangrenzende zaken gediscussieerd kan worden zonder dat je als gebruiker wordt bedolven onder een berg afbeeldingen waartussen je de informatie moet zoeken.

    Het is helaas nooit mogelijk om het iedereen voor 100% naar de zin te maken, en dat is inderdaad jammer.
    Eric van Ballegoie

  18. #18
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zijn links wel nog toegestaan of krijgen we straks hier weer dezelfde problemen mee?
    Staat daar ook iets over in de regels dan?
    Zie je ergens in de regels dan spoilers staan? En het staat boven apart vermeld, hoe moet ik dan weten dat het emoticons zijn....
    De spoilertag is een .gif bestandje, een afbeelding dus... :wink:

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zie je ergens in de regels dan spoilers staan?
    De spoiler tag bestaat uit een combinatie van twee maal dezelfde afbeelding: Ja dus.
    Eric van Ballegoie

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Het is helaas nooit mogelijk om het iedereen voor 100% naar de zin te maken, en dat is inderdaad jammer.
    Wie maak het je nu dan naar de zin? De crew? De ongeregistreerde gebruikers die meelezen?
    Ik betwijfel het of je het de leden die deze site grotendeels van kennis en informatie voorzien naar de zin maakt door dit soort onaangekondigde zaken. Maar goed misschien reageer ik hier inderdaad een beetje te 'chaotisch' op.

  21. #21

    Standaard

    Was de sfeer op het forum net weer een beetje oke, krijgen we weer zn actie. Erg jammer beinvloed de sfeer op het forum erg nadelig...
    Four-Star Trader (236)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Was de sfeer op het forum net weer een beetje oke, krijgen we weer zn actie. Erg jammer beinvloed de sfeer op het forum erg nadelig...
    Ach, je weet inmiddels hoe 't is. Beter gewoon gezellig verder gaan en je niet druk maken, wat maakt een spoiler in je sig nu eigenlijk uit. Laat het je plezier niet bederven. Ik vind bepaalde zaken ook wel overdreven, maar maak me er niet druk om als het niet zo belangrijk is. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik vind bepaalde zaken ook wel overdreven, maar maak me er niet druk om als het niet zo belangrijk is. :wink:
    Vind ik ook hoor. Alleen met een beetje meer communicatie zou een hoop ergenis verkomen kunnen worden. Ook al staat het een en ander beschreven in regels...
    Four-Star Trader (236)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vind ik ook hoor. Alleen met een beetje meer communicatie zou een hoop ergenis verkomen kunnen worden. Ook al staat het een en ander beschreven in regels...
    Amen!

  25. #25

    Standaard

    als je geflitst wordt krijg je daar naderhand wel bericht van...als het beheer iets wil gaan aanpassen zou het wel zo fatsoenlijk zijn om dat even vooraf te melden, dus wat mij betreft gaat de vergelijking zwaar mank, maar goed, onder het mom van een leesbaar forum is blijkbaar alles geoorloofd.
    Ben benieuwd wat de volgende stap wordt: in het belang van een duidelijk forum mag je maar 2 x per dag iets posten in 2 threads...
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •