Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 108 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Dit gaat te ver

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Ik heb nog steeds geen normale uitleg over het verwijderen van mijn avatar gehad van Alex van de Berg.
    Als het de ene maand wel goed is en de andere maand niet dan kan ik het echt niet meer volgen.
    Ik heb nooit... lees goed: NOOIT.... bril op en nog eens lezen: NOOIT gezegd dat je avatar in orde is.
    Ik heb letterlijk gezegd dat hij op het randje is en dat ik me er persoonlijk niet aan stoor.
    Ik begrijp trouwens niet waarom je mij er nu ineens op aanspreekt... Je gezicht is volgens de regels véél te kort in beeld vergeleken bij de andere frames. Je avatar is dus gewoon NIET GOED. Punt uit! En als ik dan zeg dat ik me er niet aan stoor, dan is dat geen goedkeuring!

    Ik zie trouwens dat je hem ondertussen weer hebt teruggezet... voor de derde keer dus. Daarvoor hebben wij als crew een onderlinge regel afspraak: Avatar blokkade.
    En ik weet ook dat je nu met tranen van het lachen over de vloer ligt te rollen omdat het je helemaal geen hol interesseert. Jij vind dat wij zeikerds zijn die jou je gelijk niet willen geven... dus ben je pissed of...

    Ik glimlach om die misplaatste semi-verontwaardiging en negeer het verder. Zolang iemand alleen maar opgefokt en dwangmatig gedrag vertoont is een zinnige discussie toch niet mogelijk.
    Gefeliciteerd knul, wat ben jij een grote jongen zeg.
    Eerst vindt je het op het randje en dan maanden later haal je hem weg omdat ie over jou randje is, zonder maar iets te melden of even een berichtje te sturen en als ik dat een beetje raar vindt ja dan moet ik eigenlijk gewoon mijn bek houden.
    Nou wees maar blij dat je nog geen geld vraagt voor dit forum want een cursus klantvriendelijkheid zou niet gek zijn.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik heb hier nooit de intentie gehad om weg te gaan, tenzij iemand problemen heeft met een langer verblijf van mij hier.
    Iedereen heeft zijn of haar nukken op z'n tijd...
    Als wij zo éénzijdig zouden denken en bij het minste of geringste iemand weg zouden willen hebben, dan blijven er op den duur niet veel mensen meer op het forum over... maar gelukkig onthouden we ook de positieve kanten van de forumleden. Maar ja... Het komt nogal slijmerig over wanneer we iedereen bij positief gedrag een schouderklopje zouden gaan geven, dus dat zul je niet vaak meemaken

    Laat ik in ieder geval duidelijk maken dat ik je in ieder geval ook heb leren kennen als een vrolijke losbol met wat nerd-trekjes... en dat vind ik op een forum als dit ook een heleboel waard! .... Dat is mijn mening en ik denk ook wel van een aantal collega-crewers.

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Bij deze wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn langdurig gezeur en geklaag. Ik merk dat ik mezelf als een 'oude zeikerd' begin te zien en erger me dan ook aan mezelf.
    Ik mag blij zijn dat ik hier mag komen en moet maar leven met de regels die hier gelden .
    Wat mij betreft mag deze draad op slot!

    Groetjes,

    Louis

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Bij deze wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn langdurig gezeur en geklaag. Ik merk dat ik mezelf als een 'oude zeikerd' begin te zien en erger me dan ook aan mezelf.
    Zeik niet zo! :x

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Bij deze wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn langdurig gezeur en geklaag. Ik merk dat ik mezelf als een 'oude zeikerd' begin te zien en erger me dan ook aan mezelf.
    Ik mag blij zijn dat ik hier mag komen en moet maar leven met de regels die hier gelden .
    Wat mij betreft mag deze draad op slot!

    Groetjes,

    Louis
    nerd :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital

    nerd :wink:
    BAN VOOR JOHN!! Nee mensjes, waar zijn we nou helemaal mee bezig? Ik word hier gewoon bang .

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Een zeer klein aantal mensen dat altijd vooraan staat om te zeiken dat er vanalles niet goed is staat nu ook weer vooraan om moord en brand te schreeuwen en werkelijk zéér kinderachtig te doen. Niet alleen hier, maar ook op het forum van dvdforum.nl ( www.dvdforum.nl of http://www.dvdforum.nl ). Daar is alles beter, want daar mag je wel alles wat je wilt, ideaal dus! De oplossing lijkt me voor bovengenoemde mensen dan ook voor de hand liggen. Mail maar naar eric@dvd.nl als je geen gebruik meer wilt maken van je account op DVD.nl, dan regelen we dat zonder problemen!

    Verder wil ik bij deze iedereen die vandaag en gisteren, zowel in deze thread als ook via PM en mail, heeft laten weten dat zij het wél fijn vinden dat DVD.nl door onze regels een goed leesbaar forum is hartelijk danken voor de support! Jullie reacties worden zeer gewaardeerd. Helaas is het door de bescheiden opstelling van deze mensen niet altijd duidelijk dat zij er ook zijn.
    Je zou ook eens naar het gedrag van je eigen crew leden kunnen kijken.
    Maar die doen natuurlijk niets fout.
    Ik heb nog steeds geen normale uitleg over het verwijderen van mijn avatar gehad van Alex van de Berg.
    Als het de ene maand wel goed is en de andere maand niet dan kan ik het echt niet meer volgen.

    Verder wil ik bij deze iedereen die vandaag en gisteren, zowel in deze thread als ook op de tread bij http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=26334 , heeft laten weten dat zij de stijve houding van het crewteam ook jammer vinden.
    Hartelijk dank voor jullie support!
    Ik heb nog een leuk forum voor je! www.autoweek.nl daar word onder het onderdeel "verkeer" de hele dag voor de Politie afgezeken!!! Hoelang duurt het voor dat jij begint met de slogan "Ga boeven vangen" dat zal wat worden! Laat de crew gewoon hun dankbare werk doen! Op deze manier is zowel de sfeer als naam van dvd.nl in het geding. iets wat niemand wil (behalve somme mensen dan ). Zoals Eric al zei, als het je niet aanstaat, dan ga je toch weg? Blijven er alleen maar tevreden mensen (zoals ik) over op het forum.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Wat mij betreft mag deze draad op slot!

    Groetjes,

    Louis
    Zoals je wilt.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •