Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 108 worden weergegeven.

Discussie: Dit gaat te ver

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    My $0.02:
    * Het forum is eigendom van de crew, dus mogen die doen en laten wat ze willen. Dit is per slot van rekening geen democratie.
    * Een duidelijk en gedetailleerd overzicht met wat wel en niet mag zou denk ik veel ergernissen wegwerken, vooral als daar nog bij wordt vermeld waarom bepaalde zaken worden verboden.
    * Eén thread openhouden waarin de gebruikers verbeteringen, wijzigingen in het reglement etc. kunnen voorstellen. De crew kan daar dan over beslissen, elementen van praktische aard in de discussie gooien etc.
    Ik ben het helemaal met je eens, maar zou het wel netter vinden om het verwijderen met iets meer communicatie te doen.

    Als de crew van iemand ziet dat hun avatar of sign niet volgens de regels is, dan is het toch een kleine moeite de persoon een PM te sturen met de reden waarom deze verwijderd wordt?

    Ik denk dat veel frustraties uit de wereld zijn als mensen niet opeens zien dat hun gegevens verwijderd zijn maar netjes een lullige PM erover krijgen. Het is een kleine actie die veel ellende zal besparen.

    Ik ben het dan wel eens met het bovengenoemde statement, maar enige verzoepeling zou toch niet misstaan.
    Verzoepeling door:
    * Een knop te maken voor de link naar de DVD collectie. Dat zou een kermis schelen zeg.
    * De spoiler wel toestaan. Deze plaatjes zitten echt wel in de temp dir op de PC hoor! Ik vindt ze persoonlijk altijd erg grappig.

    De avatar vind ik nu wel een van de regels die zeer goed is. Geen kermis hier! Van mij mogen de filmpjes zelfs worden afgeschaft omdat dit alleen maar aandacht trekt en niets toevoegd, maar ja, ik ben maar een lid en zelfs de crew maakt hier een kermis van.

    P.S. aan de crew: Ik zal mijn kleine smiley trouwens morgen verwijderen uit mijn onderschrift hoor, niet goed gelezen die regels, want het is nu echt te laat.!!! Nog een voor de temp dir :P
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  2. #52

    Standaard

    Als ik een thread sluit zet ik er altijd waarom en dat hij dicht gaat en dat doen de meesten hier. Misschien dat het soms een keer vergeten wordt. We zijn ook maar mensen. Wat betreft de avatars en signatures zie ik geen reden iedereen elke keer een pm te sturen als deze wordt weggehaald of veranderd. Iedereen weet hier wat wel en niet mag qua avatars en signatures en als je dat niet weet dan moet je de regels er eens op na lezen.
    Ook is het zo dat mensen constant bezig zijn de grenzen te verkennen wat wel en niet mag. Senior Members die foute avatars en signatures plaatsen terwijl ze weten dat het niet mag. Je moet eens weten wat voor een irritaties dat bij ons oproept, maar daar hoor je ons toch ook niet over :wink:

    @tlempers: Je maakt je erg druk hierover, maar voorlopig zit je wel met een foute signature, je zou toch beter moeten weten... :wink:

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers onderschrift
    "Rules? P*SS ON YOUR F*CKING RULES!"
    De grote jongen uithangen of een respectabele vent zijn... tja... dat verschil moet je leren.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Als ik een thread sluit zet ik er altijd waarom en dat hij dicht gaat en dat doen de meesten hier. Misschien dat het soms een keer vergeten wordt. We zijn ook maar mensen. Wat betreft de avatars en signatures zie ik geen reden iedereen elke keer een pm te sturen als deze wordt weggehaald of veranderd. Iedereen weet hier wat wel en niet mag qua avatars en signatures en als je dat niet weet dan moet je de regels er eens op na lezen.
    Ook is het zo dat mensen constant bezig zijn de grenzen te verkennen wat wel en niet mag. Senior Members die foute avatars en signatures plaatsen terwijl ze weten dat het niet mag. Je moet eens weten wat voor een irritaties dat bij ons oproept, maar daar hoor je ons toch ook niet over :wink:

    @tlempers: Je maakt je erg druk hierover, maar voorlopig zit je wel met een foute signature, je zou toch beter moeten weten... :wink:
    De opmerking inzake de avatars en signatures die marcel maakt is een behoorlijke dooddoener en geeft tevens aan dat hij niet begrijpt waarom deze thread opgestart is: Er is juist grote irritatie/frustratie dat er weinig wordt gecommuniceerd, deze dooddoener is daar het zoveelste bewijs van.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers onderschrift
    "Rules? P*SS ON YOUR F*CKING RULES!"
    De grote jongen uithangen of een respectabele vent zijn... tja... dat verschil moet je leren.
    Ik heb respect voor de regels, als ze duidelijk zijn. Ik heb echter geen respect voor de manier waarop hier gecommuniceerd wordt.

    Ik heb imo nooit problemen gehad met dvd.nl, en dat zou ik graag zo willen houden, maar dat hier (bijna) nooit uitleg wordt gegeven voor een actie irriteerd mij.

    Verder snap ik niet dat een spoiler niet is toegestaan in je signature, maar een quote wel... De quote maakt het forum in mijn ogen veel onoverzichtelijker, maar dat is slechts mijn mening.

  6. #56

    Standaard

    Die quote in je signature is ook niet goed, je sig neemt nu namelijk meer dan 4 regels in beslag. Bij deze dus het verzoek om hem in te korten zodat het geheel op 4 regels past.
    Eric van Ballegoie

  7. #57

    Standaard

    beste forumbeheerders

    waar staan de algemene regels voor dvd.nl ik zoek me namelijk te bluber en het enige wat ik kan vinden is de regel waar je je profiel aanpast en een paar versnipperde regels in de verschillende subfora

    alvast bedankt

  8. #58

    Standaard

    Edwin,

    Er is momenteel nog niet één groot overzicht, maar we zijn daarmee bezig, we zullen dat nu met prioriteit afmaken en publiceren.
    Eric van Ballegoie

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Edwin,

    Er is momenteel nog niet één groot overzicht, maar we zijn daarmee bezig, we zullen dat nu met prioriteit afmaken en publiceren.
    dankjewel ik denk dat als dat ergens duidelijk en sticky word "gepubliceerd" we dit soort "opstootjes" in ieder geval minder zullen hebben

  10. #60

    Standaard

    Je stil houden en geen duidelijk reacties geven op vragen (ook al zijn die via PM), maak je ook mensen blij mee
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  11. #61

    Standaard

    Waar maakt iedereen zich in hemelsnaam druk om? Als het je niet bevalt, dan kom je toch gewoon niet? Als het je wel bevalt, dan beschouw je dvd.nl maar als een relatie. Je moet zowel de lusten als de lasten accepteren.

    Nogmaals, wil je dat niet, dan beëindig je je relatie!!

  12. #62

    Standaard

    Chris, ik heb je duidelijk gemaakt dat ik niet via PM met individuele leden in discussie ga over de regels. Dat jij ervoor kiest om er dan gewoon over door te gaan via PM is aan jou.

    In deze thread beantwoorden we alle vragen/kritiek zo goed mogelijk.
    Eric van Ballegoie

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Chris, ik heb je duidelijk gemaakt dat ik niet via PM met individuele leden in discussie ga over de regels. Dat jij ervoor kiest om er dan gewoon over door te gaan via PM is aan jou.

    In deze thread beantwoorden we alle vragen/kritiek zo goed mogelijk.
    Is goed hoor, dan post ik gewoon hier wat ik jou in de PM stuurde

    Eric,

    Ik zal als ik jou was toch echt eens je regels wat gaan versoepelen, jullie
    zijn echt soms O.T.T streng. Ik kan mij een voorval herinneren dat ik niet
    eens een SACD mocht verkopen, dit had niets te maken met dvd ?
    misschien volgens jullie niet maar mijn pioneer 747a is speciaal voor
    DVD, DVD Audio en SACD gemaakt. En dan niet te beginnen over
    merchandise je mag het niet los verkopen, maar als men er een of ander
    prut dvd bijdoet is het opeens wel goed !!!

    Graag een reactie ?
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  14. #64

    Standaard

    Beste Chris,

    De reden dat we alleen DVD handel toestaan heeft de maken met het feit dat wij de handelsfora niet als het primaire doel van de site zien. Aangezien we hier met een DVD-forum te maken hebben staan we dus ook alleen handel in DVD's toe, ookal kan jouw apparaat wellicht alles van VCD's tot Laserdiscs en wellicht zelfs 78 toerenplaten afspelen.

    Wat betreft merchandise, daar is onlangs al een thread aan besteed, zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=21890
    Eric van Ballegoie

  15. #65
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Edwin,

    Er is momenteel nog niet één groot overzicht, maar we zijn daarmee bezig, we zullen dat nu met prioriteit afmaken en publiceren.
    Heb ik toch nog wat nuttigs in mijn temperamentsvolle bui weten op te starten .
    Moet ik de naam even wijzigen ?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De reden dat we alleen DVD handel toestaan heeft de maken met het feit dat wij de handelsfora niet als het primaire doel van de site zien.
    Misschien is een kleine uitbreiding toch mogelijk. Bijvoorbeeld het idee om film merchandise te kopen/verkopen via het forum staat mij wel aan. Ik denk dat meer mensen hier wel interesse in hebben. Misschien een idee om dat eens te polsen?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste Chris,

    De reden dat we alleen DVD handel toestaan heeft de maken met het feit dat wij de handelsfora niet als het primaire doel van de site zien. Aangezien we hier met een DVD-forum te maken hebben staan we dus ook alleen handel in DVD's toe, ookal kan jouw apparaat wellicht alles van VCD's tot Laserdiscs en wellicht zelfs 78 toerenplaten afspelen.

    Wat betreft merchandise, daar is onlangs al een thread aan besteed, zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=21890
    Wat doe je hier mee dan ?

    hier bijvoorbeeld worden dvd doosjes aangeboden:
    BLAUWE DISNEY DVD DOOSJES TE KOOP!!!
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=24041

    Hier bijvoorbeeld wordt ook de opmerking gemaakt dat er ps2 games zijn:
    tevens ps2 games te koop
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=games
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  18. #68

    Standaard

    Sorry jongens, maar ik vind het een beetje te ver gaan en erg flauw worden zo.

    Verwijten naar het beheer gaan maken in je signature.... kinderachtig is mijn mening.

    Ik vind dat beiden partijen een standpunt hebben, maar ik geloof niet dat we er op deze manier uit komen. Als iedereen zo door gaat met die verwijten heeft de crew er helemaal geen zin meer in en is het het einde van dvd.nl

    Lijkt me niet de bedoeling he. Als het je niet bevalt hier ga je naar een ander forum! Het beheer kan wel wat meer luisteren naar opties van de gebruikers (de gebruikers maken een forum uiteindelijk) en ze mogen ook wel wat soepeler zijn qua regelgeving....

    maar hou asjeblieft op met die flauwe teksten allemaal, laat zien dat je volwassen bent...

  19. #69
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik leg me er in ieder geval bij neer, maar ben ook niet van plan om nog nuttige input te geven.

  20. #70
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    blablabla
    Chris, je lijkt me een geschikte kerel, maar nu ben je aan het zoeken... de twee voorbeelden die je noemt zijn juist voorbeelden van soepel moderaten. Je kunt natuurlijk niet altijd exact de regeltjes volgen bij iedere postje op het forum.

    Waar dat wel kan is bijvoorbeeld bij Avatars en Signatures, waarvan die van jou overigens de 4 toegestane regels ruim overschrijdt en waarvan je dus niet raar moet opkijken wanneer deze binnenkort is verdwenen of ingekort :wink: .

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Ik leg me er in ieder geval bij neer, maar ben ook niet van plan om nog nuttige input te geven.
    Sluit ik mij bij aan, triest om zo met je gebruikers om te gaan.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  22. #72

    Standaard

    ik denk dat ik het ook voor gezien hou op dit forum...ik ben veel te bang geworden om nog iets te posten!!
    Jammer...maar helaas!
    Ik wacht het nog even af, dat wel, maar ik ben er bang voor.

    Het is ook veel te saai om die leuke signatures niet meer te mogen lezen...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #73

    Standaard

    Helaas, blijkbaar is dit de tol die je moet betalen bij een commercieel forum...
    dvdforum.nl-addict!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik denk dat ik het ook voor gezien hou op dit forum...ik ben veel te bang geworden om nog iets te posten!!
    Jammer...maar helaas!
    Ik wacht het nog even af, dat wel, maar ik ben er bang voor.

    Het is ook veel te saai om die leuke signatures niet meer te mogen lezen...
    Ben je wel lang genoeg in beeld met je avatar :wink:
    Mijn kop was 3 millisconden tekort in beeld (gemeten met een echte Seiko stopwatch).
    En is na lang wikken en wegen (zeker 2 maanden) toch afgekeurd door de jury.
    Ja want regels zijn regels en wie er maar iets vanaf wijkt die krijgt gedonder met de moderaters, en terecht want de regels zijn er niet voor hun maar voor ons
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  25. #75

    Standaard

    Ik wacht nog even op de forumreglementen en beslis dan wat ik doe.

    Het feit blijft dat het beheer ten alle tijden kan doen en laten wat ze willen zonder overleg, dit zou gedeeltelijk veranderen als we voor het forum een bijdrage (per maand/per jaar) neer moesten leggen om gebruik te maken van het forum.

    Dit zal, denk ik, nooit gebeuren aangezien de mensen die alleen maar komen voor de veilingen en voor het waarderen van de rescensies (ik kan me niet indenken dat mensen alleen maar komen om een rescensie een cijfer te geven maar die zijn er is me verteld) dan zeker wegblijven.

    Het niet meer komen van deze bezoekers zou funnest zijn voor het aantal pageviews en dus de inkomsten van het forum.

    Kortgesloten ik wacht af maar ik heb er ondertussen een hard hoofd in dat alles nog zonder rancune kan voortbestaan.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •