Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 70 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat hele gedoe over wel of geen DTS-geluid boeit me allemaal niet zo. Ik wil gewoon die films hebben. Ik bedoel, Dolby Digital 5.1 is toch ook best mooi? Persoonlijk hoor ik nooit echt het verschil tussen DTS en andere geluidsformaten. Nee, wat ik jammer vind is dat Reloaded een extended versie krijgt. Ik heb echt oprecht genoten en mijn mening is dan ook dat deze verreweg de coolste van de drie is, maar dat er nou weer zonodig beelden van die videogame erbij moeten gestopt, vind ik echt zonde.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #27
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    M'n wachten wordt eindelijk beloond

    Geen DTS ? I couldn't care less.

  3. #28

    Standaard

    Hebbe!!, Hebbe!!, Hebbe!!!, dus mooi niet. Tillerij van de eerste klasse!

  4. #29

    Standaard

    Heb nog nooit iets van de Matrix gezien. Toevallig van de week The Matrix & The Matrix Revisited L.E. gekocht dus als ik die binnen heb zal ik hem eens gaan uitchecken. Maar ik denk dat het of bij deze dvd blijft of dat ik helemaal geen Matrix in mn collectie hoef, time will tell...
    Four-Star Trader (236)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Ziet er inderdaad gaaf uit, nu nog even afwachten wat de specs zijn.
    En de prijs

  6. #31

    Standaard

    De prijs is toch ook weer niet zo heel hoog als je naar t aantal discs kijkt?

  7. #32

    Standaard

    lol, me vorige bericht Explicit Content ofzo dat ie verwijdert is? naja, 1 woord, uitzuigerij.... ik zie dingen op 1 disc gegooit die je makkelijk kan combineren en dat je dan 7 a 8 dvd's heb :S maarja, die mensen van Warner zijn over t algemeen toch niet zo slim... beetje dts track voor NL verwijderen... wat denken ze wel niet...

  8. #33

    Standaard

    das jammer, want k heb ze net allemaal los gekocht! Maar t blijft natuurlijk een mooie box.

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik heb die films ook niet aangeschaft omdat ik wist dat er een trillogiebox van zou komen. Nou maar hopen dat hij ook in Nederland in de winkel ligt

  10. #35

    Standaard

    WOW Wat een box.

    En ik heb alle losse delen gekocht. Als fan van de filmserie moet ik deze box ook hebben. En ik vind de prijs erg meevallen. 69 is best wel een mooie prijs. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #36

    Standaard

    Was te verwachten. Ze hopen waarschijnlijk op deze manier nog van de discs met revolutions af te komen.



  12. #37

    Standaard

    Haha , ik snap al die mensen niet die 't geldklopperij vinden .. Als ze nou 'ns eerst leren geduldig te zijn ..

    Ik heb ze in ieder geval niet los , op de Animatrix na , dus ik kan niet wachten op die box ! Die Animatrix heb ik bovendien gekregen , en 't is de SE , met de soundtrack erbij , en die zitten niet in de box als we deze specs moeten geloven .

    Ik kijk er naar uit in ieder geval .

    Wat de extra scenes trouwens ; als 't het videomateriaal uit de game is , worden Monica Belucci fans als 't goed is getrakteerd op wat fanservice ..
    Ik heb de game zelf niet , en ik vraag me af waarom ze die scenes hebben toegevoegd . De game werd erg slecht beoordeeld in gamerecensies , maar deed 't desondanks erg goed in de verkoop .
    Ik ben benieuwd though . Nou hoef ik die game niet aan te schaffen ('t tegengestelde van geldklopperij :P , gewoon service ! ) , die volgens mij sowieso niet draait op onze computer ..
    N/A

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol
    Ik heb de game zelf niet , en ik vraag me af waarom ze die scenes hebben toegevoegd . De game werd erg slecht beoordeeld in gamerecensies , maar deed 't desondanks erg goed in de verkoop .
    Omdat de cutscenes uit het spel het verhaal ondersteunen (zie mijn vorige post) en verder niets te maken hebben met de crappy graphics, besturing, afwerking, gameplay van de werkelijke ingame delen.

    En de goede verkoop komt puur door die blinde koeien die geen recensies lezen maar alleen Matrix zagen staan en er geld voor neerleggen. Hetzelfde dat nu met Driv3r gebeurd, ook al van Atari (ik dwaal af). Ik ben ook Matrix-fan maar ik wacht mooi tot het spel hoogstens een tientje kost tot ik het koop.

  14. #39

    Standaard

    Specs zien er leuk uit.
    Ik koop hem niet. :P

    Eerlijk gezegd heb ik Revolutions nog niet eens gekocht. Ik wacht totdat ie in de bargain-bin terecht gekomen is: dat zegt wel wat over hoe hoog ik deze serie nog heb staan. :wink:

  15. #40

    Standaard

    Disc Two: The Matrix Revisited (180 Minutes)

    Same special features as previous release
    Offers comprehensive behind-the-scenes look at the first film in the trilogy
    OK, dit klopt NIET! deze is "maar" 123 min. snap niet hoe ze bij 180 komen en snap niet hoe ze nog zoiets van deel 2 en 3 kunnen maken, zelfde truckjes allemaal iig 2 en 3 hetzelfde...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol
    [...]
    Omdat de cutscenes uit het spel het verhaal ondersteunen (zie mijn vorige post) en verder niets te maken hebben met de crappy graphics, besturing, afwerking, gameplay van de werkelijke ingame delen.
    [...]
    Jah dat weet ik , en dat klopt ook ;
    de cutscenes ondersteunen het algemene verhaal tijdens Reloaded , maar de cutscenes zijn natuurlijk speciaal bedoeld voor de game . Da's juist het concept van de game : je speelt de andere kant van het verhaal .. Gebeurtenissen op de achtergrond van de film , krijg je in de game in detail te zien/spelen .
    Tuurlijk zie je niet te veel van bv de krachtcentrale in de film , je blaast 'm immers zelf op in de game (ehh geloof ik , ik ben dus niet echt bekend met de game , en 't is allemaal een tijd geleden ) .

    Daarom snap ik niet waarom ze in een speciale cut zijn toegevoegd , de game verkocht namelijk goed , dus de meeste Matrix fans hebben ze waarschijnlijk al gezien , en kennen daardoor het hele verhaal al zeg maar .
    Deze extra cut zou denk ik juist eventuele eextra verkopen van de game juist tegenwerken , ik kan je vertellen dat ik de game niet meer hoef als ik die extra scenes in deze cut te zien krijg .
    In ieder geval , mij hoor je niet klagen .
    N/A

  17. #42

    Standaard

    Hallo Matrixenaren,

    Er is één dingetje dat ik niet snap. Mensen zijn boos op Warner dat ze die box gaan uitbrengen, omdat ze dit niet hebben aangekondigd. Laten we even enkele dingen op een rijtje zetten:

    Er zijn dus mensen die meerdere (minstens 2) Matrix films op dvd hebben gekocht. Die mensen mag ik dus gerust fan noemen. Maar als Warner wel had gemeld dat er een box aan zou komen kan ik me niet indenken dat deze fans minstens een half jaar wachten met het kopen van de enkele films. Je bent fan of je bent het niet, toch? En we gaan er vanuit dat er op de box weer dingen staan, die niet op de discs staan van de enkele films. Dus dat maakt het voor de echte fan toch de moeite waard om de box aan te schaffen?

    Groeten,

    Anton

  18. #43

    Standaard

    Jah... het is wel leuk dat ze een box maken. Alleen de 10 dvd's lijken wat veel . Ik ga wel eens kijken als ie uitkomt hoe het eruit ziet. Heb nu nog wel een beetje mijn twijfels.
    Anything good in life is either Illegal, Immoral or Fattening.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sméagol
    Daarom snap ik niet waarom ze in een speciale cut zijn toegevoegd , de game verkocht namelijk goed , dus de meeste Matrix fans hebben ze waarschijnlijk al gezien , en kennen daardoor het hele verhaal al zeg maar .
    Misschien omdat er ook Matrix fans zijn die geen games spelen?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #45

    Standaard

    ja hoor, net als vele anderen heb ik alle 3 de matrix delen al en the animatrix + cd, dus deze box zal ik niet gaan kopen.

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Leuk boxje helaas voor een viertal films waarvan ene als klassieker geteld mag worden en de rest als videovoer.

    leuke poging om net zo iets te maken als de Alien Quadrilogy box, maar dit is het zeker niet, zelfs niet in de buurt. 8) 8) 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs Gloger
    Wat moet die 55 minuten langere Reloaded een kwelling zijn!
    MIjn eerste gedachte was ook zo van WOW Dat kleine uur zal er niet voor niets uitgehaald zijn.
    En het zal wel een hele dure box worden. Maar ja, wellicht komt die wel in mijn kast

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Leuk boxje helaas voor een viertal films waarvan ene als klassieker geteld mag worden en de rest als videovoer.

    leuke poging om net zo iets te maken als de Alien Quadrilogy box, maar dit is het zeker niet, zelfs niet in de buurt. 8) 8) 8)
    INDERDAAD!!! dat is tenminste mooi en netjes gedaan als ik dit zo lees van die specificaties vind ik die laatste 2 dvd's beetje van: mwoah wat zal t zijn? maar t kan me eigenlijk ook niet nieuwsgierig maken om eerlijk te zijn....

  24. #49

    Standaard

    Idd, eentje met 75 minuten (niet echt veel) en eentje vol galleries (waaaw! - enkel voor de complete freaks)... beetje overkill imo
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  25. #50

    Standaard

    Eindelijk!!

    Heb ik toch niet voor niets gewacht!

    Vond het al raar dat er nog geen box was.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •