De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat te doen met oude cassettebandjes en videobanden?

    Ik heb hier echt heel veel oude cassettebandjes en videobanden die ik allemaal niet meer bekijk of beluister omdat ik ze nu al op cd's en dvd's heb.
    En het neemt allemaal erg veel ruimte in beslag. Mijn casettedeck en videorecorder heb al niet meer aan m'n ht aangesloten omdat ik ze al een paar jaar niet meer gebruik.

    Wat hebben jullie er mee gedaan of wat zou ik ermee moeten doen?

  2. #2

    Standaard

    stuur ze naar mij toe,ik kijk nog wel tapes en heb nog een deluxe cassettedeck staan!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Ik bewaar altijd mijn video's nog wel. Toch wel leuke herinnering aan een lang geleden vervlogen tijdperk... :wink: En je hebt toch geld aan die video's besteed, en dan is het toch zonde om ze weg te doen...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zeker een aantal video's die ik bewaar, misschien dat ik die later op DVD ga kopen (zoals mijn Jiskefet verzameling en veel films).
    Ooit komen die wel op DVD.....of misschien wel Blue ray. Of via mn PC overzetten op DVD....opzich ook nog een ID.

  5. #5

    Standaard

    videobanden en cassette bandjes heb ik ook nog, zo'n 50 videobanden en 100 cassettes.
    Video banden koop ik af en toe nog steeds, omdat ze dan voor weinig zijn en ik niet perse elke film op DVD hoef. Films die wel aardig zijn maar waar ik geen 20 euro aan uit wil geven bijvoorbeeld.

    Nu de DVD-R lichtelijk aan het doorbreken is, denk ik eraan om zo'n recorder te kopen en dan toch alles over te zetten wat ik niet kwijt wil.
    Echter, net als met de video beginperiode, ik wacht wel tot ze wat betaalbaarder zijn, ik heb geen haast :wink: .

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik heb ooit al mij tapes (video en muziek) weg geven aan de liefhebbers die ze wilde hebben.
    Hetgeen wat overbleef heb ik weg gegooid.

  7. #7

    Standaard

    ik denk dat ik ze nog wel ff bewaar en ik vraag wel aan kennissen enzo of ze nog iets ervan willen.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb een jaar of 5 geleden al mijn cassettebandjes weggegooid ivm een verhuizing. Je blijft anders aan de gang met het heen en weer sjouwen van troep.

    Was wel even een "moeilijk" moment, maar nooit meer terugverlangd naar een cassettebandje. Qua techniek raak je in de loop van de jaren toch wel verwend door CD en DVD.

  9. #9

    Standaard

    Cassettebandjes? Videobanden? Wat zijn dat?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #10

    Standaard

    Cassettes heb ik nooit gehad...de cd was al volop doorgebroken toen ik in muziek begon te intresseren
    Mijn videocassettes heb ik allemaal naar de tweedehandswinkel gedaan toen ze die nog wilden (nu geraken ze die ook niet meer kwijt en nemen ze ze niet meer in) Ik heb er wel enkele bewaard waar ik niet zeker van was of ze op dvd zullen verschijnen en die ik niet kan missen.

  11. #11

    Standaard

    Dit is ideaal voor de kinderen.
    Cassettedeck+microfoon+opnemen=plezier
    Ook de videobanden die ik nog heb worden door de kinderen vaak bekeken (nu:disney, straks??). Zij zien toch niet het verschil in kwaliteit.
    Bovendien heb ik mijn oude stereo installatie opgesteld in de kelder om ook daar wat muziek te hebben op de achtergrond. Leuk oude tijden ophalen

  12. #12

    Standaard

    Ik heb bijna alle videobanden aan mijn oma gegeven. ik vraag dan wel eens aan ons oma, wil jij geen dvd speler? en dan zegt ze nee daar begin ik niet aan, ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan, dus vandaar geef ik ze aan mijn oma. die kan ze dan nog lekker zwart draaien, en ziet het verschil toch niet.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  13. #13

    Standaard

    Branden wil dat spul joh!, niet normaal......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •