Pagina 280 van 283 EersteEerste ... 180230270276277278279280281282283 LaatsteLaatste
De resultaten 6.976 tot 7.000 van 7067 worden weergegeven.
  1. #6976

    Standaard

    mean streets SE.

    Een zeer goed werk van Scorsese over 2 vrienden die opgroeien in NY en contact hebben met de onderwereld/maffia. Het contrast tussen beide karakters is perfect gedaan. De een (Keitel) is een religieuze, rustige gast die nadenkt voordat hij handelt, terwijl de ander (De Niro) onverantwoordelijk is en tegen ieders schenen loopt te schoppen. En dat moet een keer fout gaan...

    Ik kende de film niet, maar hij is me niet tegengevallen. Snelle dialogen, driftig camerawerk en mooie locaties. Je waant je echt op de plek die gefilmd wordt.

    Prima prestaties van Keitel en De Niro. Een prima film die mag blijven!

    8.0/10

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #6977

    Standaard

    The Recruit: ik verwachtte er niet al te veel van, de kritieken waren niet echt lovend, maar ik vond het best een goede film.
    [spoiler:31f076d0c1] vooral de scene waar Pacino zichzelf verraad en de rode laserlampjes van de wapens op hem gericht worden vond ik goed [/spoiler:31f076d0c1] het was de laatste twist in een film where nothing is what it seems and the number one rule is: never get caught.
    73 / 100

  3. #6978

    Standaard

    BoB aflevering 1. Vorige keer heb ik alle afleveringen van BoB achter elkaar gekeken. Dit keer ga ik er rustig de tijd voor nemen. Elke dag 1 aflevering.

  4. #6979

    Standaard

    Men in black

    mijn zoon mocht kiezen en dit was pas de 6e keer dat we hem zagen....

  5. #6980

    Standaard

    Girl, Interrupted
    Prima film met goede rollen van Winona Ryder, Angelina Jolie (die ik nog nooit zo goed heb zien acteren, al weet ik niet zeker of ik haar uberhaupt wel eens echt goed heb zien acteren...) en Britanny Murphy.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  6. #6981

    Standaard

    City Lights (1931)

    Een mooie film met een onvergetelijk einde, maar voor mij staan The Gold Rush, Modern Times en The Great Dictator toch nog een stapje hoger.

    8.5/10


    War of the Worlds (2005)

    Een verhaal over aliens die de aarde aanvallen, dan kan je natuurlijk nooit een vijf sterren film verwachten, volgens mij. Toch was dit een amusante film, en in tegenstelling tot vele anderen vond ik het einde nog redelijk goed. Welk einde hadden ze anders moeten verzinnen, weer iets a la independence day? De special effects waren wel top. Maar ik had ook wel inderdaad het gevoel dat er een groot deel uit de film geknipt was. Toch denk ik niet dat Spielberg deze film beter had kunnen aanpakken. Hij heeft er uiteindelijk toch nog een leuke film van gemaakt.

    7/10

  7. #6982

    Standaard

    Congo : geen commentaar.. :wink:

    Exorcist: The Beginning

    Wat was dit een drama, barslechte film, die nog niet eens in de schaduw kan staan van het fantastische origineel uit 1973.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #6983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk

    Exorcist: The Beginning

    Wat was dit een drama, barslechte film, die nog niet eens in de schaduw kan staan van het fantastische origineel uit 1973.
    wat zeg je nu!?!?!
    je moet hem ook absoluut niet vergelijken met deel 1!!!
    Deel 1 sluit juist perfect aan op deze!
    Perfecte film....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #6984

  10. #6985

    Standaard

    Harry Potter 3.

    Absoluut de beste uit de serie tot nu toe. Heerlijk donker en duister en visueel een lust voor beide ogen! Ook een prima uitgewerkt verhaal met leuke visuel effects.

    7.0-7.5/10

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #6986

    Standaard

    Zebraman

    wat een film is dat zeg.

  12. #6987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    mean streets SE.

    Een zeer goed werk van Scorsese over 2 vrienden die opgroeien in NY en contact hebben met de onderwereld/maffia. Het contrast tussen beide karakters is perfect gedaan. De een (Keitel) is een religieuze, rustige gast die nadenkt voordat hij handelt, terwijl de ander (De Niro) onverantwoordelijk is en tegen ieders schenen loopt te schoppen. En dat moet een keer fout gaan...

    Ik kende de film niet, maar hij is me niet tegengevallen. Snelle dialogen, driftig camerawerk en mooie locaties. Je waant je echt op de plek die gefilmd wordt.

    Prima prestaties van Keitel en De Niro. Een prima film die mag blijven!

    8.0/10

    gr Coen
    de R1 SE neem ik aan?hoe bevalt die release verder qua beeldkwaliteit, extra`s etc?? ben niet van plan om de 4:3 versie van Indies te kopen :P 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #6988

    Standaard

    High fidelity met John Cusack. Erg leuke film met prachtige muziek en een geweldige rol van Jack Black
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  14. #6989

    Standaard

    Zojuist gekeken..

    Contact...

    Vond het wel interessant, behalve toen het einde was geweest...ben er nu nog niet uit of het nu allemaal nep was, of dat het toch beruste op echt 'contact'.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  15. #6990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    Vond het wel interessant, behalve toen het einde was geweest...ben er nu nog niet uit of het nu allemaal nep was, of dat het toch beruste op echt 'contact'.
    Wat bedoel je met nep?

  16. #6991

  17. #6992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Der Untergang

    6/10
    Waarom dit lage cijfer?

    Heb zelf de film ook nog niet gezien

  18. #6993

    Standaard

    Ehmm....er zaten goeie dingen in; Hitler wordt prima neergezet; en de film snijdt mooi het dilemma aan tussen zelfbescherming en ideologie, maar ik vind dat daar niet helemaal goed mee om is gegaan, ik kan niet zo goed uitleggen hier waarom, het is meer de houding van de film. Bovendien sympathiseert de film wel degelijk met de Nazi's voor het vasthouden aan hun ideologie, waarvoor bij Nazi's volgens mij wel een uitzondering voor gemaakt mag worden. Bovendien heeft het o.a. een Nazi-arts als protagonist, wat natuurlijk belachelijk is. Die man is geen held omdat hij levens red, hij zou een held zijn als hij onderdook, deserteerde o.i.d.. Ik zal niet ontkennen dat dat een makkelijke keuze is of zo, maar dan moet de film dat wel weten, en volgens mij deed ie dat niet. Maar goed, ik zal wel iets missen, aangezien ie hier, op IMDb en door Ebert zou gelauwerd wordt.

  19. #6994

    Standaard

    A Clockwork Orange ****

    Wat een beest van een film. Dit is echt een juweeltje

    The Mummy's Hand ***1/2

    Goede klassieker.
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  20. #6995

    Standaard

    Frenzy (1972)

    Eén van mijn favoriete Hitchcockfilms en de beste film uit zijn late periode.

    8.5/10

  21. #6996

  22. #6997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    mean streets SE.

    Een zeer goed werk van Scorsese over 2 vrienden die opgroeien in NY en contact hebben met de onderwereld/maffia. Het contrast tussen beide karakters is perfect gedaan. De een (Keitel) is een religieuze, rustige gast die nadenkt voordat hij handelt, terwijl de ander (De Niro) onverantwoordelijk is en tegen ieders schenen loopt te schoppen. En dat moet een keer fout gaan...

    Ik kende de film niet, maar hij is me niet tegengevallen. Snelle dialogen, driftig camerawerk en mooie locaties. Je waant je echt op de plek die gefilmd wordt.

    Prima prestaties van Keitel en De Niro. Een prima film die mag blijven!

    8.0/10

    gr Coen
    de R1 SE neem ik aan?hoe bevalt die release verder qua beeldkwaliteit, extra`s etc?? ben niet van plan om de 4:3 versie van Indies te kopen :P 8)
    In de UK is ook een mooie SE release te krijgen van Mean Streets!
    Four-Star Trader (236)

  23. #6998

    Standaard

    Mystic River

    Geweldige film met een top cast, goed regiewerk van Clint. Deze film vind ik een beetje lijken op L.A. Confidential omdat deze film ook over 3 mensen gaat, is wel apart toen ik dat dacht want dit werd ook verteld in de Making of..

    8.7/10

  24. #6999

    Standaard

    Buffy Season 4 - Disc 4 - Aflevering 4
    Superman Returns

  25. #7000

    Standaard

    White noise:
    Geen onaardige thriller over doden die contact zoeken met "onze" wereld. Hoofdrolspeler micheal keaton verliest zijn vrouw en komt zo in contact met het schimmige dodenrijk.
    Zitten enkele leuke schrikmomenten in maar om eerlijk te zijn word ik nu wel een beetje beu van al die "zgn. schrikfilms". T worden er zo langzamerhand een beetje te veel.

    Maar deze film krijgt van mij alsnog een 7/10.
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

Pagina 280 van 283 EersteEerste ... 180230270276277278279280281282283 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •