Pagina 3 van 283 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 7067 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Deze week bekeken

    Police Academy 4 : Citizens On Patrol
    Police Academy 5 : Assignment Miami Beach
    Police Academy 6 : City Under Siege
    Police Academy 7 : Mission To Moscow

    The Lion King
    The Lion King 2 : Simba's Pride
    The Lion King 3 : Hakuna Matata
    De Zaak Alzheimer
    Spider-Man
    Love Actually
    Along Came Polly
    Notting Hill
    BD (1243) What i Watch

  2. #52

    Standaard

    gisteren gekeken:
    - Shrek 1, voor het eerst... erg genoten!
    - Old School.... wat een super leuke film zeg!! die ga ik zeker nog eens bekijken deze komend week!!

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    The Pianist
    het laatste stukje
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  4. #54

    Standaard

    Net gekeken naar The Sweetest Thing. Wel een leuk filmpje met een aantal grappige scene's en leuk spel van de drie hoofdrolspelers. Het leukste personage vond ik toch wel het oude opaatje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #55

    Standaard

    zojuist Uprising bekeken,indrukwekkend.
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  6. #56
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    zojuist The Last Samurai gekeken


    uitstekende film
    de vechtscénes vooral en Tom Cruise die weer de pannen van het dak speelt


    9/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  7. #57

    Standaard

    The 4th Floor met oa Juliette Lewis, William Hurt en Shelley Duvall.
    Best aardige film. Spannend, je verwacht actie maar die komt maar niet. Alleen op het eind maar is dan een beetje flauw.

    Waardering: 5/6
    The Kray's: "When people are afraid of you ... you can do anything, remember that!"
    Alles over de maffia!

  8. #58

    Standaard

    Gister avond Tomorrow Never Dies 8)

    Zeker één van de minste bondfilms..

  9. #59

    Standaard

    Amen: Indrukwekkende film over SS-lid die Zyklon-B heeft 'uitgevonden', maar erop tegen is dat dat gebruikt wordt om mensen te vermoorden. 7,5/10

    Stand By Me: Klassieker naar een boek van Stephen King. 4 jochies die op zoek gaan naar een lijk. Aanrader! 8/10
    (NB. Dvd-uitgave is niet echt je-van-het)

    Ghost Ship: Grappige horror film die net een voldoende krijgt 5.5/10

    One Hour Photo: Robin Williams op zn engst! Erg goede, iet wat langzame thriller. Ik was erg verrast door deze film. 7.5/10

  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik had de film Hable Con Ella vanavond in mijn speler gedaan, maar binnen twintig minuten er al weer uit gehaald. Niet dat de film slecht is, maar wat heeft A-Film het gigantisch verkloot met deze titel. Ik voelde al de hele tijd dat er iets niet goed was, gezichten waren raar afgesneden, vielen soms zelfs helemaal buiten beeld. Ik ben toen maar even gaan kijken op IMDB om te concluderen dat deze film een originele ratio hoort te hebben van 2,35:1 en niet 1,78:1 zoals A-Film deze titel op disc heeft gezet. Schandalig!

    Ik had deze film als derde film in de 3 voor 33 actie gekocht samen met Jean De Florette en Manon Des Sources. Deze beide films, ook uitgebracht in Nederland door A-Film, hadden dan weliswaar de juiste ratio, maar hier was de ondertiteling niet uitzetbaar. Meestal controleer ik altijd wel recensies op informatie, maar die zijn er niet altijd. Daarom zal dit voorlopig mijn laatste A-Film dvd zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #61

    Standaard

    Open Range

    Erg mooie film dat nieuw leven blaast in het western gerne. Kevin Costner speelt prima, een beetje op de achtergrond vergeleken met zijn andere films. Robert Duvall steelt de show in deze film. Het verhaal is af en toe een beetje cliche, maar alles is prachtig in beeld gebracht. De schietpartijen zijn van zeer goede kwaliteit. Ok, het is geen Dances With Wolves, maar het is zeker een goede film.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  12. #62

    Standaard

    Net gekeken naar Changing Lanes. Wat een geweldige film is dat zeg. Samuel L. Jackson was weer eens ijzersterk en ook het spel van Ben Affleck was erg goed. Het verhaal zat ook goed in elkaar en vooral het spel tussen Ben Affleck en Samuel L. Jackson was uitstekend.

    Echt een geweldige film. Een aanrader.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #63

    Standaard

    Enemy of the State Blijft een uitermate spannende reality Big Brother film. Ik heb begrepen dat ze bij de promotie van Big Brother stukjes uit deze film laten zien. Er zijn ook wel enkele overeenkomsten...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #64

    Standaard

    Gisteren de film:

    Star Trek Insurrection.

    Na deze voor de 4de keer gezien te hebben( nu met dolby 5.1 geluid) begint die steeds beter te worden

  15. #65

    Standaard

    Vandaag gekeken naar "Once Upon a Time in America". Briljant! Ben heel blij dat ik deze film blind gekocht heb. Binnenkort maar een de commentaar-track luisteren.

    9,5 / 10
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  16. #66

    Standaard

    The Rock weer eens bekeken. Een van de beste films in het aktiegenre 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Vandaag gekeken naar "Once Upon a Time in America". Briljant! Ben heel blij dat ik deze film blind gekocht heb.
    Uitstekende keuze inderdaad
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68

    Standaard

    Natural Born Killers

    Ik vond sommige dingen een beetje raar en rommelig gefilmd. Dat is wel de bedoeling maar het stoorde mij nogal. Bepaalde stukjes waren mooi gedaan zoals [spoiler:ebfcbc91f7] de ontsnapping uit de gevangenis[/spoiler:ebfcbc91f7]. Toch niet echt een film voor mij .

  19. #69

    Standaard

    Hero : zeer mooie film met prachtige decors en camerawerk !!! Aangezien de subtitles alleen engels waren en dat chinees al helemaal niet te verstaan is was het soms moeilijk te volgen maar uiteindelijk toch duidelijk .. zal hem wel zeker nog eens kijken
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  20. #70

    Standaard

    Gister The world is not enough,mindere bondfilm

    Vanochtend Die another day,al gelijk stukken beter,zal waarschijnlijk mijn nummer 11 of 12 zijn. 8)

  21. #71

    Standaard

    De afgelopen dagen:
    Indiana Jones & The Temple Doom
    De minste in de trilogie. Wel erg leuk, mede door Shorty Round die in deze film de show steelt.

    Indiana Jones & The Last Crusade
    De leukste van alle Indiana Jones reeks. Sean Connery en Harrison Ford vormen n erg leuk duo.Heb erg gelachen!

    Lola Rennt
    Hyperactieve film met n erg hoog tempo, die mede door de muziek wordt veroorzaakt. De fim is niet erg lang (73 min)waardoor t tempo lekker hoog blijft. Toppertje!

    South Park, Series 3 disc 1
    Wat kan ik er over zeggen?? blijft erg lachen, vooral de aflevering waarin Cartman naar de oogarts moet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    Major League

    Geweldige honkbalfilm met o.a. Tom Berenger, Charlie Sheen en Wesley Snipes. Een film met erg leuke humor, niet van die superflauwe grappen. Die commentator is echt geweldig. Deze film kijkt echt lekker weg en je wordt vanzelf een beetje fan van de Cleveland Indians.

    "Hey Jake, how's your wife and my kids?"


    Tom Berenger: "That's my wife."
    Wesley Snipes: "Does she know that?!"
    Tom Berenger: "Who's that guy she's with?"
    Charlie Sheen: "Want me to drag him out of here? Kick the shit out of him?"
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  23. #73

    Standaard

    Moulin Rouge

    Een erg mooi vormgegeven film. Er hing ook echt zo'n sfeertje wat je niet bij alle films hebt. In het begin dacht ik dat ik er helemaal niks aan zou vinden maar uiteindelijk vind ik het toch wel een goeie film .

  24. #74

    Standaard

    'Lock stock & two smoking barrels' . 8)

    Erg goede en grappige gangster film die voor mij net niet aan het niveau van 'Snatch' kan tippen.

  25. #75

    Standaard

    Vannacht Rat Race, gezien.

    Hopelijk heb ik me buren niet wakker gelachen
    You are free to do as we tell you!

Pagina 3 van 283 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •