Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.

Discussie: Tremors - reeks

  1. #1

    Standaard Tremors - reeks

    Ik ben een fan van de Tremors films, nog iemand?
    Er zijn op het moment 4 films uit, en die heb ik allemaal op dvd.

    Tremors

    Het origineel met Kevin Bacon en Fred Ward. Volgens vele het beste deel van de reeks. Toen ik deze film voor het eerst zag, was ik er meteen helemaal gek van. Mijn broertje vond het maar een irritante film (maar zoals hij het over laat komen, net als bij andere films, heeft dat niks te maken met de film, maar met dat ik er gek van ben). Ik vind dat Kevin Bacon erg irritant acteerd in deze film, wat hij overigens wel vaker doet in films naar mijn mening. Fred Ward en Michael Gross spelen fantastisch in mijn mening. Met name het overdreven personage van Michael Gross (Burt Gummer) vond ik erg lagwekkend.

    Tremors 2 - aftershocks

    Het vervolg. Bij deze film evolueren de "graboids", want de film in mijn ogen ten goede komt. Kevin Bacon is weg, maar ik vind dat het de film niet ten slechte komt. Bij deze film lijkt het alsof de nadruk meer ligt op de humor dan op de spanning. Veel mensen vinden dit deel veel slechter dan deel 1, maar om te kiezen welk deel mijn favoriet is twijfel ik toch sterk tussen 1 en 2.

    Tremors 3 - back to perfection

    In deze film is Fred Ward ook verdwenen. De film wordt nu dus zeg maar gedragen door Michael Gross. Deze film viel me erg tegen. Een typische over-the-top film in mijn ogen. De nadruk is nog meer gelegt op de humor, en dat komt de film niet ten goede. Verder zijn de acteerprestaties gerust slecht te noemen.

    Tremors 4 - the legend

    Deze film is een prequel van deel 1. Na het bekijken van deel 3 waren mijn verwachtingen niet al te hoog. Toch is deze film een stuk beter. Hij evenaart deel 1 en 2 niet, maar is toch zeer amusant. Michael Gross speelt weer de hoofdrol.

    In cijfers:
    Tremors : 8
    Tremors 2: 8
    Tremors 3: 5
    Tremors 4: 7

  2. #2

    Standaard

    Hoe is eigenlijk de beeld- en geluidskwaliteit van het eerste deel?

  3. #3

    Standaard

    Widescreen - Aspect Ratio 1:85:1
    Audio: Surround

    Er zit dus geen 5.1 track op deze dvd, terwijl dit bij deze film toch wel minimaal een vereiste zou moeten zijn. Dus eigenlijk valt de uitgave (zeker voor een collector's edition) tegen.

  4. #4

    Standaard

    tremors deel 1 is erug cool,
    Deel 2 vond ik wel grappig,alleen het is erg jammer dat Kevin Bacon niet meer mee doet.
    die andere delen heb ik nog niet gezien.

    is de kwaliteit van die andere delen een beetje ok dan??

  5. #5

    Standaard

    De DVD van het eerste deel is niet anamorf, toch?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De DVD van het eerste deel is niet anamorf, toch?
    Sorry .
    Ik weet niet wat dat precies inhoud, en waar ik dat aan kan zien op de dvd cover...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal X
    tremors deel 1 is erug cool,
    Deel 2 vond ik wel grappig,alleen het is erg jammer dat Kevin Bacon niet meer mee doet.
    die andere delen heb ik nog niet gezien.

    is de kwaliteit van die andere delen een beetje ok dan??
    Deel 3 vind ik niet goed. Maarja denk dat je dat zelf beter kan oordelen.
    4 is dan weer beter, maar geen van beide komt in mijn ogen in de buurt van deel 1 en 2...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Sorry .
    Ik weet niet wat dat precies inhoud, en waar ik dat aan kan zien op de dvd cover...
    http://www.dvd.nl/woordenlijst.php?tagname=anamorf

    Op de cover staat meestal wel aangegeven of een film anamorf is, maar regelmatig staat het verkeerd op de cover (zeker bij releases van Universal).

  9. #9

    Standaard

    Deel 1 vond ik veruit het beste deel uit de reeks. Zit trouwens heel wat humor in.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Deel 1 vind ik nog steeds erg leuk, deel 2 was beter dan verwacht en nog steeds leuk.
    De andere delen heb ik nooit gezien; ik weet alleen dat Shawn Christian meedoet in deel 3 dus ik wil 'm wel eens zien ooit

  12. #12

    Standaard

    Heb net deze set besteld (€43 incl)

    Maar zijn deze gecensureerd?(omdat ze uit duitsland komen)

    Wie weet dit?


    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De DVD van het eerste deel is niet anamorf, toch?
    Neen, helaas...

  14. #14

    Standaard

    Heb net deze set besteld (€43 incl)

    Maar zijn deze gecensureerd?(omdat ze uit duitsland komen)

    Wie weet dit?
    En waar heb je deze dan besteld ,want dit ziet er wel tof uit..

    Mvrg,
    Raymen

  15. #15

    Standaard

    Ik heb altijd genoten van de Tremors reeks en ben het helemaal met je eens over de cijfers die je geeft . 'Back To Perfection' was echt compleet overbodig. Het enige wat het deed was mij voorbereiden op een nóg slechter vervolg...Gelukkig was 'The Legend Begins' hartstikke cool 8)

    Ik ben vooral een fan van de humor!

    Nu maar hopen dat er geen 'Tremors 5: In Space' komt

  16. #16

    Standaard

    Ik heb alleen deel 1 en 2 gezien. Ik vond deel 1 supergoed en deel 2 al weer tegenvallen. K denk niet dat ik 3 en 4 ga zien.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen
    Heb net deze set besteld (€43 incl)

    Maar zijn deze gecensureerd?(omdat ze uit duitsland komen)

    Wie weet dit?
    En waar heb je deze dan besteld ,want dit ziet er wel tof uit..

    Mvrg,
    Raymen
    amazon.de
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  18. #18

    Standaard

    Ik kan niet over de hele serie oordelen (ik heb alleen 2 en 3 gezien) maar de Tremor films zijn voor mij meer leuk omdat ze zo slecht zijn. Bijvoorbeeld als je met een filmmarathon bezig bent en je hebt net een stel hele goede of intensieve films gezien, dan is een Tremors film lekker luchtig en belachelijk tussendoor.

    In 3, als die vrouwen gaan schuilen in een doos op het dak..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ik kan niet over de hele serie oordelen (ik heb alleen 2 en 3 gezien) maar de Tremor films zijn voor mij meer leuk omdat ze zo slecht zijn. Bijvoorbeeld als je met een filmmarathon bezig bent en je hebt net een stel hele goede of intensieve films gezien, dan is een Tremors film lekker luchtig en belachelijk tussendoor.

    In 3, als die vrouwen gaan schuilen in een doos op het dak..
    Vergeet niet dat het echte B-films zijn. Maar echt slecht vind ik ze niet.

    Het enige wat ik kan zeggen, is ga deel 1 kijken, want die is echt goed. Humor, actie, diverse verrassingselementen en een leuke cast zorgen voor veel spanning en vermaak.
    "Damn worms never cut you any slack!" Earl Basset (Fred Ward) in Tremors

  20. #20

    Standaard

    deel vonk erug leuk
    Deel II ..... leuk ja

    en de rest neem ik geen moeite voor
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  21. #21

    Standaard

    Deel een vond ik (en nog steeds, heb hem net gekeken ) een erg leuke film ( 8.5 ), maar doordat Kevin Bacon niet in 2 meedeed vond ik die al veel minder, en deel 3 vond ik helemaal niks ( 4.5 ) 4 heb ik nog niet bezichtigd.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de Tremors reeks ook op DVD. Eigenlijk zelfs dubbel, aangezien ik alle delen al had voordat ik de kans kreeg om de Duitse box te bestellen)

    Deel 1 is absoluut de beste. Voor een B-film is het niveau best goed. Vooral de spanning wat voor monsters het zijn, als je de film de eerste keer ziet.

    Deel 2 is een leuk vervolg met wat aardige stukken, maar Kevin Bacon is wel een gemis.

    Deel 3 vind ik de minste, alleen de openingsscene met dat luchtafweergeschut is echt humor. Die vliegende beesten zien er echt niet uit.

    Deel 4 is weer leuk als uitleg van het verhaal en de oorsprong van de wapen manie van Burt
    "Damn worms never cut you any slack!" Earl Basset (Fred Ward) in Tremors

  23. #23

    Standaard

    De eerste 3 delen van tremors heb ik al, maar ik zoek deel 4 nog. Weet iemand waar ik die kan bestellen voor weinig ? Het liefst een nederlandse site.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    De eerste 3 delen van tremors heb ik al, maar ik zoek deel 4 nog. Weet iemand waar ik die kan bestellen voor weinig ? Het liefst een nederlandse site.
    Zag ik pas liggen bij V&D voor 6/7 euro.

    Deel 1 en 2 waren leuk,deel 3 viel zwaar tegen en 4 heb ik nog niet gezien.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25

    Standaard

    Voor de liefhebbers: vanavond is Tremors 4 op Veronica te zien. Om 20.30 uur.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •