De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Lek [dvd]

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Ik heb alleen de film gezien maar het is een goede film, het bewijst dan hier ook af en toe nog weleens een goede film gemaakt word. Goed acteer werk van Cas Jansen en Victor Löw en Thomas Acda mag er zeker ook wezen.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Wat een ZUIG-film!!! Waar was de ondertiteling die je nodig had om er iets van te kunnen volgen? :x

  5. #5

    Standaard

    Deze film heeft mij echt zeer positief verrast. Zeer goede film met uitstekend acteerwerk. De dvd is een beetje wat je van een NL productie kan verwachten, maarja voor de E 3,89 die deze film kost haal je absoluut een toppertje in huis


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Wat een ZUIG-film!!! Waar was de ondertiteling die je nodig had om er iets van te kunnen volgen? :x
    In het menu...


  7. #7

    Standaard

    Hiervoor hoef je als Nederlander niet voor te schamen!!!!
    Beter dan al die Costa en Volle Maan zuigzooi!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Wat een ZUIG-film!!! Waar was de ondertiteling die je nodig had om er iets van te kunnen volgen? :x
    In het menu...
    Niet gezien.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  9. #9

    Standaard

    Prachtige film:

    Haverman:"Dit leven gaat voorbij" <gasbrander onsteekt>...
    Die openingsscene is gewoon echt wreed.

    Deze krijgt van mij two thumbs up!
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  10. #10

    Standaard

    Vette film dit!
    M'n vriendin kreeg de film gratis bij een paar flacons shampoo

  11. #11

    Standaard

    Niet echt een film die in mijn smaak viel, ondanks de sterke rol van Victor Löw.
    Vind de film nogal slordig gemaakt, de vertolkingen zijn wel goed, maar het scenario is voor verbetering vatbaar.

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Blijkbaar komt er een heruitgave en dit keer op Blu-ray.

    http://www.bol.com/nl/p/lek/1002004013118220/

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Blijkbaar komt er een heruitgave en dit keer op Blu-ray.

    http://www.bol.com/nl/p/lek/1002004013118220/

    Yeah!!! Eindelijk!! Dat zou geweldig zijn, heb afgelopen Koninginnedag nog de dvd op de vrijmarkt gekocht omdat mn vriendin em nog niet kende, en ik al geen fiducie had in ene her- of bluray uitgave. Maar dit is goed nieuws zeg. Hopen op wat achtergrondbeelden of interviews, maar denk dat dit toen nog niet echt veel gedaan werd. Miss deleted scenes oid....

  14. #14

    Standaard

    Deze film heeft mij inderdaad ook positief verrast! Het einde is helaas 'mager'.

    Weet iemand hoe dat 'suspense'-nummer heet dat afgespeeld wordt op het laatste stuk van de film met Cas Jansen? Een soort sinister tikkende klok. Dit nummer werd ook vaak bij Peter R. de Vries gebruikt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •