De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Seabiscuit

  1. #1

    Standaard Seabiscuit

    Iemand deze film al gezien? Vond geen ander draadje erover dus dan maar zelf eentje geopend. 8)

    Gisteravond eens gehuurd en moet zeggen toch eentje van de leukste verassingen van de laatste tijd! Ontzettend mooie en erg boeiende speelfim met goede acteerprestaties. Ook het camera werk is van zeer hoog niveau en erg vakkundig gedaan. Het duurt wel effe , zo`n half uurtje, eer de film op gang komt en begint te boeien dus daar moet je je eventjes doorheen zien te bijten maar daarna wordt je ook echt meegesleept in het verhaal.

    Op de (huur) dvd staat ook nog een leuke en interessante extra met echte historische beelden van de race die heeft plaatsgevonden tegen War Admiral.

    Volgens mij is de film hier niet zo bekend en was hij ook zo uit de bioscopen en dat is toch wel erg jammer want deze film mag zeker gezien worden. Je hoeft echt geen paardeliefhebber te zijn om van deze film te kunnen genieten want dat ben ik ook totaal niet. Wat mij betreft toch zeker een klein toppertje dus gaat dat zien!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de film ook gezien, hij heeft hier volgens mij niet of nauwelijks gedraaid (Vlissingen) maar is een zeer mooie film en zeker het bekijken waard :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Net gekeken: mooie film met prachtige sfeerbeelden die ik graag in de bioscoop had gezien, aanrader!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    Deze film staat extreem hoog in mijn wish-list, nadat ik in de afgelopen Oscar uitreiking-uitzending vele clips uit deze film gezien had.

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Indderdaad een zeer goede film, heb hem afgelopen week gehuurd.
    De paardenraces zijn echt mooi in beeld gebracht

  6. #6

    Standaard

    Ik had hem in de bios gezien, vond hem op dat moment beetje tegenvallen, nogal langdraadig.

    Maar nu hij te huur is (dacht hier gezien/gehoord te hebben begin aug?) ga ik het nog wel een keer proberen :]

  7. #7

    Standaard

    Had niet al te hoge verwachtingen bij deze film maar hij is me 100% meegevallen! Gewoon een interessante en goede film...
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    is inderdaad een zeer aangename en rstige film, heb er van genoten maar heb hem pas gezien na een tijdje want ik wou geen paarden-film huren maar deze viel zeer goed mee
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •