De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Koko Flanel

  1. #1

    Standaard Koko Flanel

    Hoe is hier eigenlijk de mening over de diverse Urbanus films?!? Ik vind ze zelf wel grappig. De film met Won-Ton-Ton zangeres (ben haar naam even kwijt) vind ik het beste. Kan me een scene herinneren waarin zij een aan lager wal geraakte Urbanus aantreft op straat. Laatstgenoemde vertelt zijn verhaal en besluit met "Tsja, hoe gaan *wij* dat nou eens oplossen?!?: Kostelijk!

  2. #2

    Standaard Re: Koko Flanel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hoe is hier eigenlijk de mening over de diverse Urbanus films?!? Ik vind ze zelf wel grappig. De film met Won-Ton-Ton zangeres (ben haar naam even kwijt) vind ik het beste. Kan me een scene herinneren waarin zij een aan lager wal geraakte Urbanus aantreft op straat. Laatstgenoemde vertelt zijn verhaal en besluit met "Tsja, hoe gaan *wij* dat nou eens oplossen?!?: Kostelijk!
    bea van der maat ...
    :wq

  3. #3

    Standaard

    Koko flanel en Hector zijn twee heel leuke films. Het wordt tijd dat die op DVD komen.

    Liever gisteren dan morgen
    You are free to do as we tell you!

  4. #4

    Standaard Re: Koko Flanel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    bea van der maat ...
    Inderdaad: bea -i lie and i cheat- van der maat!!!

  5. #5

    Standaard Re: Koko Flanel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    bea van der maat ...
    Inderdaad: bea -i lie and i cheat- van der maat!!!
    vond het wel raar dat je juist won ton ton nog wist en niet bea van der maat ... strange anyway, is al lang geleden dat ik dat nummer nog gehoord heb ...
    :wq

  6. #6

    Standaard

    ik verkies Hector. Absoluut hilarisch.
    DVD nu please
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  7. #7

    Standaard Re: Koko Flanel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    vond het wel raar dat je juist won ton ton nog wist en niet bea van der maat ... strange anyway, is al lang geleden dat ik dat nummer nog gehoord heb ...
    "I lie and I cheat" is een wereldnummer en, inderdaad, Bea ziet er lekker uit...

  8. #8

    Standaard

    Koko Flanel was inderdaad (voor een belgische film) een uitschieter qua humor.
    Toch vind ik ook Hector beter qua Urbanusfilm.
    Van Bea hoor je ondertussen amper. Ik zie haar soms nog een documentaire inleiden op Canvas maar daar blijft het bij.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporio
    Koko Flanel was inderdaad (voor een belgische film) een uitschieter qua humor.
    alle alle ... we moeten ons belgenland toch promoten ... koko flanel was een topper van wereldformaat

    nee zonder zever, ik vond hector toch wel iets beter, misschien omdat we toen nog niet echt wisten wat we mochten verwachten van urbanus (filmgewijs dan toch ) vond de humor toch iets beter ... de scene in de bakkerij waar urbanus de eieren aan het klutsen is ... de ontsnappingsscene in het weeshuis ...

    by the way ... was niet op werchter maar heb urbanus toch zijn nummerke horen zingen met de heideroosjes alhoewel zingen vond het toch geslaagd!
    :wq

  10. #10

    Standaard

    Koko Flanel komt op 11 januari 2005 op DVD!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aeneas
    Koko Flanel komt op 11 januari 2005 op DVD!
    Bron?

    Overigens wel meteen kopen, vooral de scène met de caravan blijft hilarisch natuurlijk !!

  12. #12

    Standaard

    Dat wel, maar het laatste half uur van de film gaat te lang door en kan er beter afgeknipt worden....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Bron?
    http://www.dvd-home.nl

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    De rbanus films zijn echt heel grappig.maar mijn fav blijft toch Hector
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aeneas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Bron?
    http://www.dvd-home.nl
    Thanks

  16. #16

    Standaard

    Nog liever toch een compilatie van de oude Urbanusfilmpjes, niet de recentere VTM-brol. De Mannen Die De Gas Doen Brannen, Laatste Avondmaal etc. dus!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Nog liever toch een compilatie van de oude Urbanusfilmpjes, niet de recentere VTM-brol. De Mannen Die De Gas Doen Brannen, Laatste Avondmaal etc. dus!
    Komen die nog op DVD?!? Of zijn eerste optredens?!? Daar zijn vast ook wel plannen mee. Zag Urbie gisteren nog in Suske en Wiske film...

  18. #18

    Standaard

    Hector is by far de beste/leukste film van urbanus weet iemand of deze op dvd te krijgen is ??

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorrito
    Hector is by far de beste/leukste film van urbanus weet iemand of deze op dvd te krijgen is ??
    Ja is gewoon te verkrijgen bij Free record shop 14,99 of in de 3 voor 3 euro.
    Beeld en geluid zijn digital remastered,
    Staan wat extra,s op o.a. een comentaar track ,
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #20

    Standaard

    heb hem nooit gezien daar maar thnx for the info

  21. #21

    Standaard

    Ik zag vandaag Koko Flanel bij VanLeest in Eindhoven Centrum liggen, maar op hun site staat deze titel niet vermeldt.

  22. #22

    Standaard

    Ik ken alleen Koko Flanel, en dat is een leuke film.
    Have a nice day !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •