Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Kicken/trappen

  1. #51

    Standaard

    Respect voor Rein hoor, kan me voorstellen dat dit niet zo'n fijn werkje is. Hopelijk heeft het nu ook nog resultaat.

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Braak
    wanneer ik zie dat er een nieuwe post is, en ik kijk, dan blijkt het alleen maar geup te zijn... zo blijf ik bezig met kijken
    Dus jij checkt iedere draad opnieuw bij een nieuwe post ?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Braak
    wanneer ik zie dat er een nieuwe post is, en ik kijk, dan blijkt het alleen maar geup te zijn... zo blijf ik bezig met kijken
    Dus jij checkt iedere draad opnieuw bij een nieuwe post ?
    Vind ik ook wel vaag ja. Wat bedoel je precies Dennis?

  4. #54

    Standaard

    Kan eraan zoiets niks worden gedaan, want dit vind ik bijzonder irritant :

    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=49501
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=49500
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=49499
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=49498
    http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=49497


    Ik heb net meer dan 40 DVD's te koop gesteld, moest ik dit allemaal apart doen is de hele eerste pagina vol .

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox

    Ik heb net meer dan 40 DVD's te koop gesteld, moest ik dit allemaal apart doen is de hele eerste pagina vol .
    Dit heb ik al een keer aan Rein gevraagd. Zijn antwoord was dat het is toegestaan om per titel een aparte thread aan te maken. En dat is ook wel slimmer, want je mag dus niet uppen als je titels toevoegd aan een thread waarin je al je TKA of TRA titels hebt staan. Echter mag je dus wel per titel een thread aanmaken. Kromme regel.. het zij zo. Ik zou zeggen.. leef je uit.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox

    Ik heb net meer dan 40 DVD's te koop gesteld, moest ik dit allemaal apart doen is de hele eerste pagina vol .
    Dit heb ik al een keer aan Rein gevraagd. Zijn antwoord was dat het is toegestaan om per titel een aparte thread aan te maken. En dat is ook wel slimmer, want je mag dus niet uppen als je titels toevoegd aan een thread waarin je al je TKA of TRA titels hebt staan. Echter mag je dus wel per titel een thread aanmaken. Kromme regel.. het zij zo. Ik zou zeggen.. leef je uit.
    Het ergste van al is dat Verbal en andere nu ook nog eens doodgewoon beginnen te uppen

  7. #57

    Standaard

    Bedankt dat er gehoor wordt gegeven aan mijn idee hier.
    Alleen wat al gezegd is, dit water dicht krijgen is een hele rompslomp. Veel succes hier mee mod groep.
    SafeTrader

  8. #58

    Standaard

    tja ik up per 5 dagen want er staat nergens aangegeven 1x per werkweek( 5 dagen) of 1x per week(7 dagen)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #59

    Standaard

    week [week]
    (de;weken)

    periode van zeven dagen; door de ~ op weekdagen, niet in het weekend; van de ~ deze week; de ~ hebben de beurt hebben om iets een gehele week te doen; de goede ~ of de stille ~ de week voor Pasen

    Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2003 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #60

    Standaard

    pro-vo-ca-teur <de~(m.); ~s> 0.1 iem. die tegenstanders tracht te verleiden tot iets waarop zij aangevallen kunnen worden.

    pro-vo-ce-rend (bn.) 0.1 erop uit om reactie, verzet op te wekken => uitdagend • 1.1 een ~ optreden.

    Bron: Van Dale Groot woordenboek hedendaags Nederlands

  11. #61

    Standaard

    is dat uppen nu echt zo irritant?

    ik ben van plan om binnenkort hele stapels dvds te koop te zetten,maar met deze regel heb ik daar dus geen fuck aan he...

    ik zou willen vragen om per direct deze regel weer te schrappen uit het nieuw te vormen regelement,en int vervolg miss met wat grote handelaren alhier erover te discussieren.ben wat weken weggeweest,maar als ik via de telefoon dit soort dingen al te horen krijg,das wel erg gek he...

    tis dak momenteel zelf al een tijd ingezakt ben met handelen vanwege huis/vakantie,maar ik heb altijd veel zaken gedaan via dit forum(en alleen dit forum) en mijn mening is dat dit een zeer slechte regel is die alleen maar kwaad bloed zet.

    let op,dit is niet om te stangen,ik wil er een normale discussie van maken en/of behouden..

    mazzel,niels

    ps.als mijn mening en die van anderen er niet toe doen,laat dan de top 100 handelaren hier eens over stemmen?is democratisch en ik weet de uitkomst al...
    T2: I'll Be Back!

  12. #62

    Standaard

    Niels: dat uppen is inderdaad irritant. Ik weet zeker dat als je nu een poll zou houden onder ALLE bezoekers (en daar gaat 't uiteindelijk om) dat het uppen per decreet wordt afgeschaft of hooguit in stand 'mag' blijven in de huidige vorm.

    Wat er in principe gebeurt is dat mensen op de site komen om te kijken wat er zoal te koop is. Als ze dan iedere keer de eerste pagina's (ge-upte) posts door moeten ploeteren (die ze echt wel de 1e en anders wel de 2e keer hebben gezien) worden ze daar niet blij van.

    Sterker nog: we hebben tot aan de invoering van de nieuwe regel bijna dagelijks PM's etc. gehad van forummers die aangaven er, en ik citeer, doodziek van te worden.

    Daarnaast is het ook nog eens zo dat er een slag aanbieders is die geen gebruik maakt van het uppen (ongeacht de reden) en die erdoor benadeeld worden. Bv. een DVD'tje te koop die binnen een week op pagina 28 staat.

    Voor wat betreft je stemvoorstel onder de top 100 handelaren heb je gelijk: daar ligt de uitkomst bij voorbaat al van vast. Ik ben alleen de mening toegedaan dat je iets breder (forumwijd) moet kijken...

    En houd me vooral ten goede: discussie is prima!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  13. #63

    Standaard

    Bij deze mijn persoonlijke mening:

    Wat ik zo leuk vind/vond aan de handelfora, is het op kleine en persoonlijke schaal verhandelen van DVD's tussen DVD-liefhebbers. Tegenwoordig en in het jonge verleden zijn er een aantal handelaren die op bijna commerciële wijze bezig zijn door verkoop van grote aantallen en/of DVD's met enorme winstmarges. En dat ontneemt bij mij een hoop plezier. Als ik dus lees hierboven dat Niels "hele stapels DVD's" te koop wil zetten, denk ik: dat is simpelweg commericiële handel. Begin een winkeltje! (p.s. Niels, je kent me: dit is geen aanval op jou persoonlijk).

    Wat wat mij betreft een oplossing is: maak een apart forum aan voor grote handelaren die een klein percentage afdragen aan DVD.nl voor gebruik website (lees: reclame) en bandbreedte. In dat forum kunnen afwijkende regels gelden omtrent bijvoorbeeld "uppen". Moeilijkheid: wat is de definitie van een grote handelaar? Misschien een handelaar met meer dan 200 plusjes of zo?

    Just my $0.02...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Braak
    wanneer ik zie dat er een nieuwe post is, en ik kijk, dan blijkt het alleen maar geup te zijn... zo blijf ik bezig met kijken
    je kunt ook overdrijven he!
    je hebt op dit forum nog niet eens 1 plusje dus maw je hebt nog niets gekocht of verkocht dus waar maak jij je toch druk om

    en wat deze discussie betreft: iedereen denkt er anders over dus is ie eigenlijk zinloos

    en wat dat uppen betreft: ik heb er geen last van en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf ook doe maar als de rest dat doet dan stoort mij dat niet!
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    en wat dat uppen betreft: ik heb er geen last van en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf ook doe maar als de rest dat doet dan stoort mij dat niet!
    Nee, mij stoort het ook niet. Volgens mij heeft alleen de crew er last van
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  16. #66

    Standaard

    idd.

    en ik vind ook dat in deze DVB oftewel dennis van braak zich er ver buiten moet houden,komt net kijken,en denkt nu al dat ie iets over zaken kan zeggen waar ie nog nie eens wat mee gedaan heeft!

    t kereltje is nog geen maand lid en denkt door onzin posts zich nu al een positie oftewel status heeft toegeeigend!der puta...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  17. #67

    Standaard

    Herjan, dat is volgens mij de oplossing.
    Een moderator die dan ook bepaald of iemand een topic mag openen die niet in de handelaren lijst thuis hoort er iets mag verkopen als het om grote hoeveelheden dvd's gaat.
    SafeTrader

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnie
    Herjan, dat is volgens mij de oplossing.
    Een moderator die dan ook bepaald of iemand een topic mag openen die niet in de handelaren lijst thuis hoort er iets mag verkopen als het om grote hoeveelheden dvd's gaat.
    Het is toch van de zotte dat een handelaar moet gaan betalen om dvd's te verkopen? In dat geval zijn er wel andere fora waar het nog wel normaal kan.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Het is toch van de zotte dat een handelaar moet gaan betalen om dvd's te verkopen? In dat geval zijn er wel andere fora waar het nog wel normaal kan.
    Het betalen ga ik niet mee accoord uiteraard want dan kun je zelfs nog beter naar Ebay gaan.
    Maar het idee om een forum onderdeel voor handelaren te maken ga ik mee accoord.
    Een handelaar maakt echt niet meer dataverkeer als er een eigen forum deel voor hun ontstaat.
    SafeTrader

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    idd.

    en ik vind ook dat in deze DVB oftewel dennis van braak zich er ver buiten moet houden,komt net kijken,en denkt nu al dat ie iets over zaken kan zeggen waar ie nog nie eens wat mee gedaan heeft!

    t kereltje is nog geen maand lid en denkt door onzin posts zich nu al een positie oftewel status heeft toegeeigend!der puta...

    mazzel,niels
    Iedereen is op het forum welkom en NIEMAND is belangrijker/meer waard/invloedrijker dan een ander!

    De toon waarop jij nu post is naar mijn mening ook geen normale manier.... of kan ik jou ook gewoon een ventje noemen dat alleen maar onzin uitkraamt? Tenslotte ben je ook nog lang niet zo lang op de wereld als ik....

    Begrijp me goed... Zo zou ik niet eens met je om WILLEN gaan.
    Zoals ik al zei... ieders inbreng is even belangrijk en wanneer iemand hier wat langer rondhangt dan een ander, dan geeft dat nog geen recht om iemand zomaar op een vernederende manier aan te spreken. Het zou wat anders zijn wanneer Dennis ook zo met jou communiceert

    Misschien wordt iemand als Dennis ooit wel één van de grootste handelaren op DVD.nl.... Dat geeft zulke mensen alle recht om erover mee te denken en praten!

  21. #71

    Standaard

    Meedenken heeft hier weinig nut imo
    Er zijn genoeg mensen met ideeën en meningen. Het is alleen jammer dat de crew hier niks, tot weinig, mee doet. Vraag eens een keer aan ons wat wij er van vinden, wij maken het forum tenslotte succesvol en daarmee ook dvd.nl als geheel.

    Persoonlijk vind ik 1x uppen in de week veel te weinig. Het is in het vroege verleden altijd goed gegaan, dus waarom zou je zoiets in één keer willen veranderen met alle gezeur er omheen?

    Wat ik ook niet begrijp is dat iemand b.v. 40 x een aparte thread mag openen, zoals M@drox al eerder had aangegeven. Op deze manier krijgt een ander helemaal geen kans, en in combinatie met het 1x uppen regel kun je verkopen al helemaal wel shaken.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #72

    Standaard

    Wat je ook kunt doen is:
    Bied je 1 tot 5 dvd's aan mag je 2x kicken.
    Bied je 6 tot 10 dvd's aan mag je 3x kicken.
    Enz enz
    Wanneer een persoon kickt moet hij zelf weten maar het is gewoon een maximum per topic.
    SafeTrader

  23. #73

    Standaard

    das wel erg vergezocht he alex,wat je nu zegt.

    als iemand nog nie gehandeld heeft,en iemand anders heeft al 500 dvds hier verkocht,dan heeft de laatste meer recht van spreken,zo simpel is dat.en dan bedoel ik natuurlijk,meer recht van spreken aangaande dit onderwerp!niet int algemeen...

    en dak me irriteer aan zo iemand en me dan ff zo uit,das mijn zaak.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnie
    Wat je ook kunt doen is:
    Bied je 1 tot 5 dvd's aan mag je 2x kicken.
    Bied je 6 tot 10 dvd's aan mag je 3x kicken.
    Enz enz
    Wanneer een persoon kickt moet hij zelf weten maar het is gewoon een maximum per topic.
    Tja... We kunnen het ook simpel maken...

    Maximaal 1 DVD per handelaar per week. Twee vliegen in één klap... Geen up-probleem meer én geen handel met winstbejag.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    das wel erg vergezocht he alex,wat je nu zegt.

    als iemand nog nie gehandeld heeft,en iemand anders heeft al 500 dvds hier verkocht,dan heeft de laatste meer recht van spreken,zo simpel is dat.en dan bedoel ik natuurlijk,meer recht van spreken aangaande dit onderwerp!niet int algemeen...

    en dak me irriteer aan zo iemand en me dan ff zo uit,das mijn zaak.

    mazzel,niels
    Niels, ik kan me best in jouw standpunt verplaatsen. Daarom krijg je ook een normale reactie van me.
    Maar... Ik ben het niet met je eens... en dan heb ik het vooral over "recht hebben op iets".

    DVD.nl is een openbare site met een forum voor iedereen die wil communiceren over het medium DVD en aanverwante zaken.
    De communicatie is duidelijk de hoofdfunktie van het forum.

    Ieder lid dat binnenkomt heeft onmiddelijk dezelfde rechten als ieder ander forumlid... ongeacht de aanmelddatum en ongeacht de leeftijd.
    Het enige wat we van iedereen verlangen is dat er op een "gemiddeld volwassen en sociale" manier met elkaar wordt omgegaan.

    Dat betekent dus dat ieder nieuw lid ook mag meepraten over de handel- en ruil etiquette op het forum.

    Over verschil in rechten kan alleen gediscusseerd worden wanneer er b.v. een onderscheid zou bestaan tussen betalende en niet betalende leden.

    En zelfs dan is er nog geen enkele reden om minderwaardig over andere forumleden te praten

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •