Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Kicken/trappen

  1. #176
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dat zou misschien nog niet eens zo'n heel slecht idee zijn. Maar eerst even kijken hoe dat uitpakt. Want zoals het nu in zijn werk gaat, kan gewoon niet, en het werkt niet lekker.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    ......... geconcretiseerd (is dat een woord?)
    nee...... 8)
    wel leuk bedacht hoor :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Er zijn ideeën om een nieuw TKA-subforum te openen, met voor elke verkoper 1 thread. Ik zal mijn collega-crew leden eens vragen wanneer dit geconcretiseerd (is dat een woord?) kan worden.
    Dat lijkt me een zeer goed plan zeker voor de echte handelaren (John, Mark e.d.) Dan wordt alles eindelijk eens overzichtelijk

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb een hekel aan die mensen die voor iedere dvd een nieuwe thread openen, als je er 2 verkoopt ok, maar niet met 10 ofzo. kijk bijvoorbeeld eens naar Ralph71, dat vind veel hinderlijker dan mensen die een thread met 10 dvd's om de 3 dagen uppen.
    Ik hou me keurig aan de regels en dit was mijn eerste keer dat ik update, dus deze toon lijkt me vreselijk misplaatst.

    En ja, ik ben voorstander van 1 thread per persoon per categorie (te koop/te ruil) en maximaal 1 keer per week uppen, maar als er bepaalde personen hele rijtjes te koop kunnen aanbieden, kan ik dit ook binnen de regels van het forum.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #180

    Standaard

    Valt mij idd op dat de laatste tijd een aantal aanbieders vrij veel zaken in aparte topics zetten...

    voor de eigen adminstratie is dit uiteraard wel gemakkelijk - een verzameltopic levert meer werk op dan losse topics - echter een aantal
    leden die maar af en toe iets aanbieden sneeuwen zo onder..

    wat valt hier tegen te doen?? Geen idee. In het softwarepakket waarmee dvd.nl forum is gemaakt zitten veel mogelijkheden in om restricties ergens op te leggen, echter of het dan beter wordt?? eerder rellen in mijn ogen..

    Ik zit wat visie betreft aan de kant van de kopers.. ik verkoop heel weinig en die paar keer dat ik dat gedaan heb, heb ik ook de fout gemaakt om het in losse topics te gooien (de speciale dingen dan) en een grabbelton met daarin alle 6 euro titels..
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #181

    Standaard

    Wat een geklaag toch weer... Helemaal niets aan de hand. Als iemand ze apart wil aanbieden moet hij/zij dat zelf weten, same goes voor mensen die het in 1 thread willen zetten. Vind je iets niet leuk (of overzichtelijk ), klik er niet op en/of kijk er overheen. Easy as 1, 2, 3. Ik ben in ieder geval niet van plan de boel in 1 thread te plaatsten; zoiets spreekt me helemaal niet aan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #182
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    gaat wel vaak tenkoste van andermans verkoop threads, als mensen voor elke dvd die ze aanbieden een apparte thread openen.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    zoiets spreekt me helemaal niet aan.
    Misschien kan je het ook eens van de andere kant bekijken.....

  9. #184

    Standaard

    Ik ben hier niet voor jullie aan het verkopen, voor mezelf. Ik heb niets te maken met andere threads, alhoewel ik de reacties kan begrijpen. Ik blijf echter bij mijn mening en ga mijn werkwijze dan ook niet veranderen.

    Klemkerk, als jij problemen met me hebt (gezien je reacties vandaag), zeg dat dan a.u.b. via PM of via MSN. Zelfde geldt trouwens voor de rest. Je mag me alles noemen, maar doe dat wel via PM of zo, en ga dat allemaal niet zo triest doen via een thread in het TKA forum. Ik kan veel dingen hebben, maar dit slaat alles. Wie zijn jullie om te zeggen hoe ik hier moet handelen ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #185
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik ben hier niet voor jullie aan het verkopen, voor mezelf. Ik heb niets te maken met andere threads, alhoewel ik de reacties kan begrijpen. Ik blijf echter bij mijn mening en ga mijn werkwijze dan ook niet veranderen.

    Klemkerk, als jij problemen met me hebt (gezien je reacties vandaag), zeg dat dan a.u.b. via PM of via MSN. Zelfde geldt trouwens voor de rest. Je mag me alles noemen, maar doe dat wel via PM of zo, en ga dat allemaal niet zo triest doen via een thread in het TKA forum. Ik kan veel dingen hebben, maar dit slaat alles. Wie zijn jullie om te zeggen hoe ik hier moet handelen ?
    triest doen in tka forum? volgens mij ben ik de enige die het juist heeft proberen te verplaatsen naar dit topic.

    ik heb helemaal niks tegen jou mark, maar ik vind gewoon dat er op dit forum, in tka iets moet veranderen want zo werkt het natuurlijk niet!

    ik biedt iets aan, komen er 3 andere aanbieders die 100 dvds tekoop zetten in apparte threads, en mijn tka thread staat op pagina 4, waardoor niemand mijn thread meer leest (de meeste komen niet verder dan pagina 2). Je kunt me niet zeggen dat het niet zo is. want dat is gewoon zo! misschien is pagins 4 wel een beetje overdreven, maar dit belemmert wel andermans verkoop threads. wees reëel...

  11. #186

    Standaard

    ik ben het idd met mark eens, wat mij opvalt en zwaar irriteert: het irriteert jullie blijkbaar maar blijkbaar moet er eerst 1 persoon iets van zeggen voor de rest van de schapekudde erachteraan dondert. Als je iets irriteert of wat dan ook laat het die persoon dan weten via pm of mail maar ga niet opeens de zieligerd uithangen en hier nu uithuilen over hoe onoverzichtelijk het is. als je niet wilt kijken dna kijk je gewoon niet. Ik deed eerst in 1 thread veel titels dumpen en dan uppen, sinds die 1e variant van de up regel ging ik losse titels aanbieden zodat mensen per titel kunnen reageren, daarna werd het gewijzigd naar 1x per zoveel dagen. In mijn ogen zijn vragen en antwoorden die resp. worden gesteld en worden beantwoord ook ups in een thread, en ja ik maak mij er af en toe ook schuldig aan. Als de kudde vindt dat het niet langer zo kan kom dan met een constructieve oplossing ipv te klagen, daar schiet niemand iets mee op en wekt alleen maar irritatie op, vooral als er weer wordt gewezen naar bepaalde mensen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik ben hier niet voor jullie aan het verkopen, voor mezelf. Ik heb niets te maken met andere threads, alhoewel ik de reacties kan begrijpen. Ik blijf echter bij mijn mening en ga mijn werkwijze dan ook niet veranderen.
    Formeel heeft Mark echter volledig gelijk, de regels van het forum staan het toe en mensen die daar problemen mee hebben, dienen die zich te melden bij de crew, zij bepalen de regels en o.a. Mark handelt binnen deze regels... En ja, ik ben ook voor aanpassing van deze regels...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik ben hier niet voor jullie aan het verkopen, voor mezelf. Ik heb niets te maken met andere threads, alhoewel ik de reacties kan begrijpen. Ik blijf echter bij mijn mening en ga mijn werkwijze dan ook niet veranderen.

    Klemkerk, als jij problemen met me hebt (gezien je reacties vandaag), zeg dat dan a.u.b. via PM of via MSN. Zelfde geldt trouwens voor de rest. Je mag me alles noemen, maar doe dat wel via PM of zo, en ga dat allemaal niet zo triest doen via een thread in het TKA forum. Ik kan veel dingen hebben, maar dit slaat alles. Wie zijn jullie om te zeggen hoe ik hier moet handelen ?
    triest doen in tka forum? volgens mij ben ik de enige die het juist heeft proberen te verplaatsen naar dit topic.

    ik heb helemaal niks tegen jou mark, maar ik vind gewoon dat er op dit forum, in tka iets moet veranderen want zo werkt het natuurlijk niet!

    ik biedt iets aan, komen er 3 andere aanbieders die 100 dvds tekoop zetten in apparte threads, en mijn tka thread staat op pagina 4, waardoor niemand mijn thread meer leest (de meeste komen niet verder dan pagina 2). Je kunt me niet zeggen dat het niet zo is. want dat is gewoon zo! misschien is pagins 4 wel een beetje overdreven, maar dit belemmert wel andermans verkoop threads. wees reëel...
    robbert je kunt wel klagen maar kom eens met een oplossing, en als je niet iets hebt tegen een bepaalde persoon hoef je zijn naam ook niet te noemen, mensen hebben toch een selectief geheugen en mark zal nu de komende tijd worden geassocieerd met iemand die 100 dvd's op een dag aanbiedt en er telkens 1 thread voor opent.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #189

    Standaard

    De enige die ik iets verwijt zijn de mod's.
    Met de ene regel komt weer een ander probleem, en dat niet alles van tevoren te voorzien is lijkt me logisch maar dan is het wel zaak om zo snel mogelijk weer in te springen om het recht te zetten. En dat gebeurt dus niet.
    Hoewel het niet netjes is wat mark en Ralph doen (niks persoonlijks maar jullie zijn nu toch al aangehaald) doen ze wel alles volgens de regels.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    De enige die ik iets verwijt zijn de mod's.
    Met de ene regel komt weer een ander probleem, en dat niet alles van tevoren te voorzien is lijkt me logisch maar dan is het wel zaak om zo snel mogelijk weer in te springen om het recht te zetten. En dat gebeurt dus niet.
    Hoewel het niet netjes is wat mark en Ralph doen (niks persoonlijks maar jullie zijn nu toch al aangehaald) doen ze wel alles volgens de regels.
    als iemand handelt binnen de regels is het toch ook niet beschaafd om je persoonlijke mening op hun te ventileren, ipv mark of wie dan ook ter noemen zou je het idd moeten voorleggen bij de crew en niet mensen zo beschadigen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #191
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    ik ben het idd met mark eens, wat mij opvalt en zwaar irriteert: het irriteert jullie blijkbaar maar blijkbaar moet er eerst 1 persoon iets van zeggen voor de rest van de schapekudde erachteraan dondert. Als je iets irriteert of wat dan ook laat het die persoon dan weten via pm of mail maar ga niet opeens de zieligerd uithangen en hier nu uithuilen over hoe onoverzichtelijk het is. als je niet wilt kijken dna kijk je gewoon niet. Ik deed eerst in 1 thread veel titels dumpen en dan uppen, sinds die 1e variant van de up regel ging ik losse titels aanbieden zodat mensen per titel kunnen reageren, daarna werd het gewijzigd naar 1x per zoveel dagen. In mijn ogen zijn vragen en antwoorden die resp. worden gesteld en worden beantwoord ook ups in een thread, en ja ik maak mij er af en toe ook schuldig aan. Als de kudde vindt dat het niet langer zo kan kom dan met een constructieve oplossing ipv te klagen, daar schiet niemand iets mee op en wekt alleen maar irritatie op, vooral als er weer wordt gewezen naar bepaalde mensen.
    Ik vind dat het niet het probleem van de verkopers is, maar het probleem van de regels die hier gesteld zijn op dvd.nl. Ik geef de verkopers groot gelijk dat ze alles in 1 thread doen, de crew moet maar voor een goede oplossing zorgen. ( bijvoorbeeld die stomme kick regel verwijderen )

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    De enige die ik iets verwijt zijn de mod's.
    Met de ene regel komt weer een ander probleem, en dat niet alles van tevoren te voorzien is lijkt me logisch maar dan is het wel zaak om zo snel mogelijk weer in te springen om het recht te zetten. En dat gebeurt dus niet.
    Hoewel het niet netjes is wat mark en Ralph doen (niks persoonlijks maar jullie zijn nu toch al aangehaald) doen ze wel alles volgens de regels.
    Dank voor de reactie Hidde, eindelijk iemand die ook inziet dat de regels van de crew dit ongenoegen veroorzaken. Beetje triest dat sommige personen zo op de man spelen. :wink:
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  18. #193

    Standaard

    In mijn ogen doet Mark het precies volgens de regels... en wat vooral netjes is: Gelijk op slot zodra een deal is verkocht...
    te vaak blijft een topic open staan met de indruk dat iets er nog is terwijl het allang verkocht is...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik ben hier niet voor jullie aan het verkopen, voor mezelf. Ik heb niets te maken met andere threads, alhoewel ik de reacties kan begrijpen. Ik blijf echter bij mijn mening en ga mijn werkwijze dan ook niet veranderen.

    Klemkerk, als jij problemen met me hebt (gezien je reacties vandaag), zeg dat dan a.u.b. via PM of via MSN. Zelfde geldt trouwens voor de rest. Je mag me alles noemen, maar doe dat wel via PM of zo, en ga dat allemaal niet zo triest doen via een thread in het TKA forum. Ik kan veel dingen hebben, maar dit slaat alles. Wie zijn jullie om te zeggen hoe ik hier moet handelen ?
    triest doen in tka forum? volgens mij ben ik de enige die het juist heeft proberen te verplaatsen naar dit topic.

    ik heb helemaal niks tegen jou mark, maar ik vind gewoon dat er op dit forum, in tka iets moet veranderen want zo werkt het natuurlijk niet!

    ik biedt iets aan, komen er 3 andere aanbieders die 100 dvds tekoop zetten in apparte threads, en mijn tka thread staat op pagina 4, waardoor niemand mijn thread meer leest (de meeste komen niet verder dan pagina 2). Je kunt me niet zeggen dat het niet zo is. want dat is gewoon zo! misschien is pagins 4 wel een beetje overdreven, maar dit belemmert wel andermans verkoop threads. wees reëel...
    Ik heb geen namen genoemd bij het "triest doen ik TKA forum" verhaal. Ik doelde op MrPink, die ik ook maar even een PM heb gestuurd, op hem erop te wijzen dat hij zoiets ook via PM kan vertellen/zeggen/melden.

    Maar om verder in te gaan op je verhaal. Ik heb al gezegd dat ik de reacties begrijp. Echter komen mensen er nu pas mee aan, terwijl ik dit al bijna sinds het begin dat ik hier op dit forum zit doe. Vreemd dat niemand er daarvoor problemen mee heeft gehad... Heel opvallend vind ik dat. Als je het mij vraagt komt dat door 1 ding. Ik zal die hier bewust niet melden aangezien ik dan ongetwijfeld commentaar krijg of 'snappy' reacties.
    Dat ik m'n DVD's in aparte threads zet wil niet betekenen dat ik altijd bovenaan sta. Als ik 20 DVD's post, staat de helft toch alweer op pagina 2. Ik moet vervolgens ook weer een week wachten, dus ik begrijp niet alle reacties.

    Ook belangrijk: ik sluit direct na de verkoop altijd de thread(s); misschien is het handiger als de moderators (eens) wat meer opletten en verplaatsen i.p.v. het alleen op slot te gooien.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #195

    Standaard

    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #196
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Tuurlijk heb je hierin groot gelijk! ik geef je ook geen ongelijk, maar mijn reacties waren meer een "pointer" naar de crew toe.

    Ze moeten gewoon met een goede oplossing komen. Wat goede crew members aannemen, want de helft is er nooit/niet meer, waardoor het board verloedert.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    Tijd dus voor goed doordachte regels!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    Dan zou ik persoon 1 eens een PM sturen... zie dat die 1e persoon opnieuw een TKA topic met de naam zat2 heeft geopend...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    Dan zou ik persoon 1 eens een PM sturen... zie dat die 1e persoon opnieuw een TKA topic met de naam zat2 heeft geopend...
    De enige reden waarom dat topic is geopend door mij, is dat bepaalde personen het niet kunnen laten om op de persoon te spelen. Ik heb al lang een mailtje gestuurd naar de crew om het weer te sluiten. Erg jammer dat de crew aanvallen op de persoon laat staan en niet verwijderd. Zij zijn de oorzaak van deze discussie, niet diegenen die gebruik maken van de regels.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    Dan zou ik persoon 1 eens een PM sturen... zie dat die 1e persoon opnieuw een TKA topic met de naam zat2 heeft geopend...
    De enige reden waarom dat topic is geopend door mij, is dat bepaalde personen het niet kunnen laten om op de persoon te spelen. Ik heb al lang een mailtje gestuurd naar de crew om het weer te sluiten. Erg jammer dat de crew aanvallen op de persoon laat staan en niet verwijderd. Zij zijn de oorzaak van deze discussie, niet diegenen die gebruik maken van de regels.
    daar heb je een punt...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •