Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 224 van 224 worden weergegeven.

Discussie: Kicken/trappen

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    zoals ik al zei mark, eerst moet 1 persoon klagen voor de rest erachteraan hobbelt.
    Dan zou ik persoon 1 eens een PM sturen... zie dat die 1e persoon opnieuw een TKA topic met de naam zat2 heeft geopend...
    De enige reden waarom dat topic is geopend door mij, is dat bepaalde personen het niet kunnen laten om op de persoon te spelen. Ik heb al lang een mailtje gestuurd naar de crew om het weer te sluiten. Erg jammer dat de crew aanvallen op de persoon laat staan en niet verwijderd. Zij zijn de oorzaak van deze discussie, niet diegenen die gebruik maken van de regels.
    daar heb je een punt...
    En hier nog eentje: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13945

    Maar ik ben erg blij dat mijn update-actie van hedenochtend deze reactie heeft veroorzaakt. Hopelijk vinden de wijze crew-members in overleg met de leden hier nu wel een verstandige oplossing!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb een hekel aan die mensen die voor iedere dvd een nieuwe thread openen, als je er 2 verkoopt ok, maar niet met 10 ofzo. kijk bijvoorbeeld eens naar Ralph71, dat vind veel hinderlijker dan mensen die een thread met 10 dvd's om de 3 dagen uppen.
    Ik hou me keurig aan de regels en dit was mijn eerste keer dat ik update, dus deze toon lijkt me vreselijk misplaatst.
    je hoeft het niet persoonlijk te nemen hoor, het was maar een voorbeeld.
    en ik zeg ook helemaal niet dat je je niet aan de regels houd, maar niet iedereen is het met alle regels en wetten eens(in het algemeen).

    vind het trouwens een goed idee per verkoper 1 thread.

  3. #203

    Standaard

    een frisse kijk tegen regels kan nooit geen kwaad. Het topic van politieagenten was mij al bekend...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb een hekel aan die mensen die voor iedere dvd een nieuwe thread openen, als je er 2 verkoopt ok, maar niet met 10 ofzo. kijk bijvoorbeeld eens naar Ralph71, dat vind veel hinderlijker dan mensen die een thread met 10 dvd's om de 3 dagen uppen.
    Ik hou me keurig aan de regels en dit was mijn eerste keer dat ik update, dus deze toon lijkt me vreselijk misplaatst.
    je hoeft het niet persoonlijk te nemen hoor, het was maar een voorbeeld.
    en ik zeg ook helemaal niet dat je je niet aan de regels houd, maar niet iedereen is het met alle regels en wetten eens(in het algemeen).

    vind het trouwens een goed idee per verkoper 1 thread.
    Okay, is al goed. Misschien wel handig om voortaan iets meer op je woordkeuze te letten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    heb een hekel aan die mensen die voor iedere dvd een nieuwe thread openen, als je er 2 verkoopt ok, maar niet met 10 ofzo. kijk bijvoorbeeld eens naar Ralph71.
    is niet bepaald onpersoonlijk...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #205

    Standaard

    staat bijvoorbeeld bij
    maar nogmaals is helemaal niets persoonlijks naar jou, maar gewoon in het algemeen. je kon het toevallig goed zien bij jouw omdat jij op de 1e pagina stond.

  6. #206

    Standaard

    1 thread per verkoper is wel weinig, en overzichtelijk??

    zie je alleen maar staan:

    TKA: Veel dvd's
    TKA: diverse dvd's
    TKA: kies maar uit.

    oftwel alleen maar onduidelijkheid.. Laat het dan maar zoals het is... Heb ik nog wat te hunten
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    1 thread per verkoper is wel weinig, en overzichtelijk??

    zie je alleen maar staan:

    TKA: Veel dvd's
    TKA: diverse dvd's
    TKA: kies maar uit.

    oftwel alleen maar onduidelijkheid.. Laat het dan maar zoals het is... Heb ik nog wat te hunten
    Misschien is het beter de discussie hoe het wel zou moeten hier verder te voeren? Dan kan dit onderwerp volledig gericht blijven op het uppen.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=27640
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  8. #208

    Standaard

    Het probleem zit hem (denk ik) niet in de 'kick-regel' maar, zoals diverse mensen al gezegd hebben, in de hoeveelheid dvd's die per post worden aangeboden. Mijn voorstel:

    - het minimum dvd's per thread is 4, tenzij je minder dvd's in de aanbieding hebt
    - het maximum aantal thread dat iemand 'open' mag hebben staan is 4
    - zware straffen bij overtreding! :P

    Dit vereist wel meer moderatie maar ik denk dat je hiermee de meeste problemen oplost. Het geeft genoeg vrijheid aan de wat actievere handelaars maar het is ook goed voor de rest. Voor de kopers (zoals ik) is dit een stuk overzichtelijker want hiermee is er meer dwang om je aanbieding beter te omschrijven (ik wordt gek van die 'TKA diverse dvds' topics!).

  9. #209

    Standaard

    zware straffen??? wat voor straffen??

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    zware straffen??? wat voor straffen??
    1 uur in de hoek gaan staan
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    zware straffen??? wat voor straffen??
    Je wordt gedwongen om de dvd die je wilt verkopen door te slikken. :wink:

  12. #212

    Standaard

    op zich is een regel van max. uppen wel goed maar 1x in de week of 5 dagen of wat het nu ook is dat werkt niet. hou het gewoon op max. 1 x per dag en dan is er niets aan de hand. 95% deed het in het verleden al max. 1 x per dag en door een handvol mensen die het een paar keer per dag deden is deze drastische regel in het leven geroepen. beetje vreemd, niet? pak gewoon die handvol mensen aan die 3 of 4 x per dag uppen en niet iedereen zoals nu het geval is... zeg hier toch geen rare dingen hoop ik?

  13. #213
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    op zich is een regel van max. uppen wel goed maar 1x in de week of 5 dagen of wat het nu ook is dat werkt niet. hou het gewoon op max. 1 x per dag en dan is er niets aan de hand. 95% deed het in het verleden al max. 1 x per dag en door een handvol mensen die het een paar keer per dag deden is deze drastische regel in het leven geroepen. beetje vreemd, niet? pak gewoon die handvol mensen aan die 3 of 4 x per dag uppen en niet iedereen zoals nu het geval is... zeg hier toch geen rare dingen hoop ik?
    Dat vind ik ook, maar volgens de crew werkt het niet op deze manier. Maarja iedereen maakt wel een fouten, de crew zijn ook maar "mensen".

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    zware straffen??? wat voor straffen??
    Verplicht een dag Moderator zijn :wink:

    serieus: ik denk na 1x een waarschuwing, na 2x een tijdelijke ban?

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    op zich is een regel van max. uppen wel goed maar 1x in de week of 5 dagen of wat het nu ook is dat werkt niet. hou het gewoon op max. 1 x per dag en dan is er niets aan de hand. 95% deed het in het verleden al max. 1 x per dag en door een handvol mensen die het een paar keer per dag deden is deze drastische regel in het leven geroepen. beetje vreemd, niet? pak gewoon die handvol mensen aan die 3 of 4 x per dag uppen en niet iedereen zoals nu het geval is... zeg hier toch geen rare dingen hoop ik?
    Ik denk dat 1x per dag uppen niets oplost: als iedereen dat doet dan ben je weer terug bij af omdat threads in no-time weer van de 1e pagina verdwenen zijn. Met die regel van 1x per week vind ik als koper dat het aanbod heel overzichtelijk blijft en kan ik goed bekijken of er interessante nieuwe aanbiedingen zijn. Je zou die week kunnen terugbrengen naar 5 dagen (of minder) maar 1x per dag lijkt me echt teveel.

    Ok, MISSCHIEN dat 1x per dag zou werken als (zoals meerdere mensen al voorstelden) iedereen zijn aanbiedingen in een 'eigen thread' gaat zetten. DAN kan ik me nog voorstellen dat het zou werken.

  16. #216

    Standaard

    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!
    nu dat je het zegt ja, is misschien al een deel van de oplossing!
    maak de pagina's in TKA een stuk langer
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  18. #218

    Standaard

    ja ik vind ik een goed idee, als tijdelijke oplossing ofzo. vind het ook relax dat de pagina daar langer is.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!
    En daar wordt ook 1x per dag ge-upt, zonder problemen! I.c.m. de langere lijst zijn alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen 8) :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!
    En nu even het aantal reactie op dvdforum gaan tellen en je ziet het verschil. Hier is het gewoon veel drukker. Zal ook zijn redenen hebben... :wink:
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!
    En nu even het aantal reactie op dvdforum gaan tellen en je ziet het verschil. Hier is het gewoon veel drukker. Zal ook zijn redenen hebben... :wink:
    heb er even een staartdeling op losgelaten maar het gemiddeld aantal reacties scheelt maar bar weinig hoor.

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    ik vroeg me net af waarom er op dvdforum.nl geen problemen zijn (ja, ik weet het, daar hebben jullie niets mee te maken) en toen zag ik het ineens! er staan daar 2x zoveel topics per pagina! dat blijkt dus het grote geheim te zijn!
    En nu even het aantal reactie op dvdforum gaan tellen en je ziet het verschil. Hier is het gewoon veel drukker. Zal ook zijn redenen hebben... :wink:
    heb er even een staartdeling op losgelaten maar het gemiddeld aantal reacties scheelt maar bar weinig hoor.
    Maar daar is dan ook bijna iedere verkoopthread verpest door off-topic :wink: Het aantal nuttige posts ligt daar beduidend veel lager.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Maar daar is dan ook bijna iedere verkoopthread verpest door off-topic :wink: Het aantal nuttige posts ligt daar beduidend veel lager.
    moet je nagaan, ook nog eens veel off-topic in die thread en nog steeds geen problemen... en de reden dat er minder gereageerd wordt is dat de prijzen veel lager liggen en daardoor sneller verkocht worden

    maar het gaat hier niet om wat het beste forum is, dat mag ieder voor zich weten. feit is dat meer threads per pagina gewoon beter werkt. op welk forum dan ook... dus, 2x zo lang maken die pagina, regel veranderen in max. 1x/dag uppen en alles is koek en ei. op die manier zullen mensen ook minder snel een topic voor iedere dvd aanmaken.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Maar daar is dan ook bijna iedere verkoopthread verpest door off-topic :wink: Het aantal nuttige posts ligt daar beduidend veel lager.
    moet je nagaan, ook nog eens veel off-topic in die thread en nog steeds geen problemen... en de reden dat er minder gereageerd wordt is dat de prijzen veel lager liggen en daardoor sneller verkocht worden
    Dat is de reden waarom ik daar nooit meer verhandel :wink:
    Trouwens worden er nooit prijzen vermeldt op DVDforum

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •