Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 159 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl gaat ermee stoppen!

    DVD.nl gaat ermee stoppen!



    Lees dit artikel

  2. #2
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    een trieste zaak, dat is het... :'(

    mensen willen altijd nog iets tastbaars in hun bezit hebben Bill... wat is er nou toffer dan een envelop uit Hong Kong of Amerika ontvangen met daarin een mooie box met een film er op...

  3. #3

    Standaard

    Kill Bill...

    Wishfull Thinking dat is het. De consument beslist en niet meneer Nostragates.

  4. #4

    Standaard

    Tja, als Bill het zegt.. dan is 't zo. Weg met die lelijke dvd-tjes die kunnen krassen. Gelukkig heb ik er maar een stuk of 90, dus die zal ik één dezer dagen maar snel in de prullebak gooien. Ik vond het ook al zo raar dat je voor een eurootje of 20 zo maar een film kan bezitten, die films moeten echt eigendom blijven van de filmmaatschappijen en nooit in handen komen van de consument. Al die lelijke keepcases en boxjes enzovoort nemen toch ook veel te veel ruimte in en wie wil nu origineel spul hebben?

    Op naar de volgende taart, Bill... loser...
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #5

    Standaard

    Nu ben ik de weg kwijt

    Ik begrijp dus dat ik al mn DVDtjes weg moet flikkeren en ze maar moet downloaden van het internet?

    Is dat nou niet net wat de maatschappijen niet willen?

    En n u gaat DVD.nl ook nog stoppen!

    Nou, mooi is dat, ik vond de opbouw van reviews zo goed met screensdhots en zo

    Maar wat moet ik nu in die 10 jaar? Weer videobanden kopen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Ik begrijp dus dat ik al mn DVDtjes weg moet flikkeren en ze maar moet downloaden van het internet?

    Is dat nou niet net wat de maatschappijen niet willen?
    Nee, Bill bedoeld dat je straks alles van de maatschappijen kan downloaden, tegen betaling, op een legale manier.

  7. #7

    Standaard

    Tja, misschien houden we de site toch nog maar even in de lucht!
    Laten we dat maar doen inderdaad... Laat Bill Gates maar verder dromen over hoe die meer geld kan verdienen
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Wat moet ik dan de helft van de dag gaan doen, als DVD.nl stopt!!!
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  9. #9

    Standaard

    Schrok me rot toen ik het kopje las
    Maar het valt mee gelukkig
    Die nerd van een Gates wil gewoon wat interessants te melden hebben.

  10. #10

    Standaard

    Dit is diezelfde Bill Gates die ooit iets beweerde dat 64K intern geheugen voldoende zou moeten zijn voor iedereen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Schrok me rot toen ik het kopje las
    Maar het valt mee gelukkig
    Die nerd van een Gates wil gewoon wat interessants te melden hebben.
    Jij ook al......... maar gelukkig valt het mee

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat DVD.NL eerder zal gaan stoppen als er geen DVD's meer zijn door een nieuw medium (dat wel in het bezit van de consument is) die plaats inneemt.

    Bill heeft wel meer geroepen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #13

    Standaard

    Op zich is er niets mis met de visie van Bill Gates, ik kende hem al en hij wordt gedeeld door meerdere 'kennissen' in mijn omgeving. Zelf ben ik ervan overtuigd dat de consument als hij/zij ergens voor betaald iets in handen wil krijgen, al is het maar het kaartje van de bioscoop. Dat de dvd ooit vervangen gaat worden door een ander medium staat vast, niets is logischer dat ook de evolutie op dit gebied niet stil staat, maar dat er alleen een soort super-Canal+ overblijft lijkt mij sterk...

  14. #14

    Standaard

    TKA: enorme collectie DVD's waaronder veel (exclusieve) gift sets.

    Ieder reeel bod van 15K+ zal in overweging worden genomen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  15. #15

    Standaard

    Bijna mijn dag verpest

    Gelukkig, het is Billy Gates maar. Er zal ongetwijfeld in de toekomst veel veranderen, wellicht dat de naam DVD.nl dan aangepast moet worden in www.<formaat_van_de_toekomst>.nl 8)
    *** Star-trader / SafeTrader

  16. #16

    Standaard

    maken we er toch gewoon Blueray.nl van!

  17. #17

    Standaard

    Als Bill Gates dan toch begint, ga ik even verder.

    In de toekomst zullen beelden retinaal worden geprojecteerd (dwz. op de binnenkant van je netvlies). Crystal Dolby Digital Super DTS Sensurround THX-whatever zal via een trillingchip op je trommevlies worden overgebracht voor het ultieme in geluidservaring.

    Het enige wat je nodig hebt zijn achter in je hoofd enkele minuscule stopcontacten en een betalingschip aan je rechterwijsvinger.

    Je hebt geen speakersets of home cinema toestand meer nodig en als extra kan je met de tactiele uitbreidingset zelf deelnemen aan sommige scènes.

    Filmkijken wordt een eenzame bezigheid tenzij je de "Macrohard" uitbreidingschip laat inplanten die je toelaat samen met anderen een filmervaring te hebben tegen een kleine meerprijs.

    Mijn tip voor DVD.nl: vraag nu al de domeinnaam Netvision.nl aan.

    Laat die taarten maar komen (liefst aardbeien of café glacé)!
    It's hard to be a Saint in the City

  18. #18

    Standaard

    ik denk niet dat het zover gaat komen want de mens wil altijd wat in hun handen hebben als het om dit soort dingen gaat. En een hoop digitale nullen en eenen zijn een beetje moelijk vast te pakken.

  19. #19

    Standaard

    Dat die man eens wakker wordt en beseft dat hij niet moet beslissen voor ons wat we willen, dat we dat zelf wel kunnen, en dat hij maar moet luisteren naar het publiek om de juiste beslissingen te treffen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pim v. Bree
    Nee, Bill bedoeld dat je straks alles van de maatschappijen kan downloaden, tegen betaling, op een legale manier.
    Ja, en elke keer als je hem wil zien opnieuw betalen en zo, ik ken dat. Mij niet gezien!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  21. #21

    Standaard

    Volgens mij heeft ie teveel Science Fiction gezien
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  22. #22

    Standaard

    DVD.nl gaat stoppen
    - wat heeft Microsoft betaald voor de overname? :wink:

    Kom nou toch.... of er nu een PC-integratie komt (en dan heb ik liever een computermodule in mijn TV/ Surroundset, dan een grafische kaart in mijn computer) of dat er een nieuw medium komt, van de dvd zijn we nog niet af (gelukkig).

    In iedere elektrozaak zijn nog steeds platenspelers te krijgen, dus dat hebben ze er nog niet eens uit gekregen. En het lijkt me sterk dat ze geen nieuwe spelers kunnen ontwikkelen, die zowel dvd alsook een nieuw medium afspelen.

    Tijd voor een remake van de Bill gates-film. Het origineel gaat vervelen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  23. #23
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Bill Gates droomt luidop.

    Films nooit echt eigendom van de gebruiker ? Downloaden van het internet ?
    De dag dat dat gebeurd haak ik af. De filmindustrie maakt trouwens te veel winst met home entertainment via reeële media om zoiets ooit af te schaffen

    Krassen en kwijtraken is trouwens maar een kwestie van zorgzaamheid voor je collectie. (tenzij je af en toe wat koopt bij FRS, dan krijg je de krassen er gratis bij, gelukkig zijn ze hun systeem aan het veranderen)

  24. #24

    Standaard

    WIL JE NOOIT MEER ZULKE TITELS VERZINNEN?

    Man! Net vanochtend leuk nieuws ontvangen en nu zo'n bericht! Gelukkig was 't onze goeie ouwe Bill maar...

    Ik heb opeens een scenario voor Kill Bill 3 in mijn hoofd!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e_vanveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Schrok me rot toen ik het kopje las
    Maar het valt mee gelukkig
    Die nerd van een Gates wil gewoon wat interessants te melden hebben.
    Jij ook al......... maar gelukkig valt het mee
    De afdeling hartbewaking had er weer een klant bij...
    pfff wat een kop 'k schrok me rot.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •