Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 159 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bill Gates zuigt...
    Alsof die vent nog niet geld genoeg heeft

  2. #27

    Standaard

    Haha Bill

    Nuja langs 1ne kant snap ik het wel. De technologie staat niet stil en alles wordt beter en kleiner en handiger and so on...
    Kheb ook al es films gedownload zo een 2 jaar geleden maar ik heb ze niet 1x bekeken op mijn pc. Zegt me nix. Ik wil iets in mijn handen hebben en ook het verzamelen.


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Ik begrijp dus dat ik al mn DVDtjes weg moet flikkeren en ze maar moet downloaden van het internet?

    Is dat nou niet net wat de maatschappijen niet willen?
    Ik denk ook niet dat Bill Gates dit bedoelt. Het zal wel een pay-per-view, of een enorm beveiligd streaming-systeem worden.

    Wat dus betekent dat je meer betaalt, hoe meer je een film kijkt... hmm, dan heb ik toch liever fysieke schijfjes in de kast staan.

    Ik weet niet hoe meneer Gates met zijn schijfjes omgaat, maar ik heb CD's die ik al meer dan 10 jaar heb waar amper een krasje op zit, dus Gates nekt weer eens uit zijn spreekwoordelijke lulharen... of was dat nu andersom?

    Nee, dit is een ontwikkeling die wat mij betreft er niet moet gaan komen. Ik ben liever eigenaar van de schijfjes. Dan betaal ik een vaste prijs, maar ik kan hem dan ook zovaak kijken als ik wil. Bovendien kun je anders geen film kijken als de server platligt of Windows weer eens crasht... Nee, geef mij maar tastbare schijfjes.

    LOL @ titel van het nieuwsbericht trouwens... ik schrok ook eventjes.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    LOL @ titel van het nieuwsbericht trouwens... ik schrok ook eventjes.
    Heb je al ander werk?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    LOL @ titel van het nieuwsbericht trouwens... ik schrok ook eventjes.
    Heb je al ander werk?
    Gelukkig heb ik een betaalde baan, want DVD.nl brengt geen brood op de plank hoor. Hooguit wat DVD-tjes.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Bill Gates zuigt...
    Alsof die vent nog niet geld genoeg heeft
    Ik hoop dat z'n aandelen nog eens flink zullen kelderen en dat ie spijt zal hebben dat ie niet eerder was gestopt
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hooguit wat DVD-tjes.
    Hij wel..... :wink:
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    LOL @ titel van het nieuwsbericht trouwens... ik schrok ook eventjes.
    Heb je al ander werk?
    Gelukkig heb ik een betaalde baan, want DVD.nl brengt geen brood op de plank hoor. Hooguit wat DVD-tjes.
    Wie maakt er dan ook ruimte voor brood op zijn plank? Daar mogen alleen dvd's op!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #35

    Standaard

    lol, ik schrok ook wel ff door t kopje :P maar die bill spoort gewoon niet :P

  11. #36

    Standaard

    Haha, hij is zeker geschrokken van films die Kill Bill heten..... daar heeft hij natuurlijk liever geen dvd's van...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  12. #37

    Standaard

    zag er wel heel eng uit de titel van dit bericht

  13. #38

    Standaard

    Wat een lieve, grappige man is het toch. Net een knuffel.

  14. #39

    Standaard

    Wat weet Bill nou. Het zijn de grote fabrikanten die met de verschillende media komen. Zij bepalen wat er uiteindelijk als nieuwe media op de markt wordt gezet. Dan gaan jullie voortaan onder denieuwemedia.nl verder.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Dat die man eens wakker wordt en beseft dat hij niet moet beslissen voor ons wat we willen, dat we dat zelf wel kunnen, en dat hij maar moet luisteren naar het publiek om de juiste beslissingen te treffen.
    Wat is er dan zo gek aan zijn idee?

    Reality check: een paar jaar geleden nog maar (toen ik klein was) waren we afhankelijk van het aanbod van maar liefst 2 (TWEE) televisiekanalen in zwart/wit. Tot 23:00 uitzending en 1x in de week De Mountieshow. Het kon vast niet beter!..dachten we toen.

    Nu hebben we DVD's en internet. Films real-time van internet kijken is nog geen gemeengoed, maar dat zal best wel komen. En Blueray is ook maar een tussenvorm. Of het 10, 20 of 30 jaar zal duren is de vraag, maar het gaat komen. Het is een kwestie van infrastructuur (glasvezel oid) zodat iedereen een Gigabit Ethernet onder de mat heeft. Dat zal nu sneller gaan als vroeger want iedereen heeft al geroken aan breedband en wil op den duur meer.

    Alleen omdat Mr.Gates de visie spuit is het ineens slecht en een soort plan voor wereld-dominatie. Uiteraard ziet hij het liefst dat alles op een MS platform gaat gebeuren, maar dát deel van zijn natte droom maken wij inderdaad uit. Maar zijn verhaal is zeker geen onzin.

    [mike zou willen dat mensen nu eens een keer ophielden met alles neer te sabelen wat BG zegt...het wordt een beetje zielig]
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  16. #41

    Standaard

    Laat Gates eerst maar eens al die gaten in windows dichten voor dat hij gaat praten over de toekomst van dvd. Zodra hij dat onder de knie heeft, dan mag hij meepraten over de toekomst van dvd.

  17. #42

    Standaard

    oef wat een opluchting dat het kopje toch niet is wat ik dacht dat het betekende

  18. #43

    Standaard

    Als dat leuke plannetje door gaat zullen er weer hopen mensen hun baan verliezen....downloaden van de maatschappij tegen betaling.....pffff
    En als iedereen werkloos is kan niemand nog de maatschappijen betalen en is de cirkel rond...mja leuke toekomst

  19. #44

    Standaard

    Pffffffff, willen jullie dit nooit meer doen

    Ik schrok me rot!

    Een dag geen dvd.nl is een dag niet geleefd
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  20. #45

    Standaard

    Zie hier het artikel van mr B Gates.

    www.nu.nl/news.jsp?n=358750&c=50

  21. #46

    Standaard

    Het blijft i.i.g. onzin voor de verzamelaar. Als we een collectie (per film) moeten kopen van het internet (die we dan waarschijnlijk nogsteeds illegaal sneller kunnen krijgen), welke behouden wordt op een harde schijf, voel ik me geen verzamelaar meer. :\

  22. #47

    Standaard

    In de toekomst zullen beelden retinaal worden geprojecteerd (dwz. op de binnenkant van je netvlies). Crystal Dolby Digital Super DTS Sensurround THX-whatever zal via een trillingchip op je trommevlies worden overgebracht voor het ultieme in geluidservaring.

    Etc.. etc...
    Ja het zal me wat worden zeg!!! Zit ik zeker halverwege de film opeens tegen een blauw scherm aan te kijken!!!

  23. #48

    Standaard

    Filmliefhebbers zijn meestal ook filmverzamelaars, en aan een virtuele verzameling heb je bijgevolg totaal niets. Geef mij dat maar het "oudere" medium dvd waarbij ik mijn kast met films elke dag opnieuw kan bewonderen.

  24. #49

    Standaard

    En ik weet opeens weer waarom ik ook alweer een Apple Macintosh heb in plaats van een Windoos...

    Mag die man ergens op een onbewoond eiland gaan zitten (zonder internetverbinding)?
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Offerman
    Mag die man ergens op een onbewoond eiland gaan zitten (zonder internetverbinding)?
    Mag ie dan wel zijn geld mee nemen.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •